GODT NYTTÅR ALLE AXA AKSJONÆRER ?✨??

Skaumannen
AXA 31.12.2017 kl 17:33 2549

Ønsker alle AXA aksjonærer et riktig godt nyttår og måtte 2018 bli bra for oss!!! Ikke så aktiv her, men synes det er artig å følge med. Spesielt sansen for SS sine innlegg da han stort sett har rett i alle sine spådommer, og hadde jeg hatt nerver til å følge di hadde VPS'en min sett adskillig bedre ut!!! Men jeg er mer komfortabel med å være long og kjøre heis og være en av "småjentene". Går nok til slutt bra for både longere, traidere og kanskje til og med for shortere. GODT NYTTÅR !!!
Redigert 20.01.2021 kl 03:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.12.2017 kl 17:46 2551

Det var da voldsom så mye positive ord SS skulle få i dag. Det er jo mer i dag enn siste 12 mnd jo, tusen takk for det.
Det er nok ikke lenge før jentene sier at SS er pålogger med alle sine alternative nick, og skriver flott til seg selv. Bare vent :-)

Også her er jeg enig, for jeg tror at det i 2018 fort kan betale seg å være long, og da går man ikke glipp av fortjeneste når Endre legger frem forhåpentligvis gode tall, og nye nyheter og kjøp.
Det er helt fair å være long - så det skal jeg ikke si noe på. Blir litt å gjenta seg selv, men de som skriker høyest, er jo de som mener det er feil å ta gevinst, og kjøpe igjen billig - mens de selv ikke selger og ser VPS krympe 4-6 ganger i året - istedenfor å ta litt gevinst underveis.

Nei Skaumannen, du er ikke en del av småjentene, de vet selv hvem dem er!

SS
Ghost64
31.12.2017 kl 18:00 2512

Godt nytt år alle aksjonærer. " Ses" på samme tid neste år med kurs over 4,50 :-)
Skaumannen
31.12.2017 kl 19:28 2495

Synes du har fått uforholdsmessig mye pepper her, da du er den som har hatt best teft av alle! Selvom du er god til å fyre oppunder! Men det er bare god underholdning.
Slettet bruker
01.01.2018 kl 04:31 2371

Blir så bra et AXA-år at... Bare å følge med på tallslippene det. Er det stadig bedre resultater, ja, så er selskapet på rett vei. Så enkelt er det.
Slettet bruker
01.01.2018 kl 11:23 2323

Synes jeg og - hehe!
Og ja, det er litt artig å fyre oppunder disse småjentene. Kanskje 2018 blir året jentene også kommer seg i pluss, så da blir de neppe så biske :-)

SS