💰 HAFNIA - KURSMÅL: 93,- 💰
HAFNIA:
ABG initierer dekning med kjøpsanbefaling og kursmål NOK 93.
Oslo (Infront TDN Direkt): SEB oppjusterer sitt kursmål på Hafnia til 90 kroner fra 45 kroner og opprettholder kjøpsanbefaling.
Danske Bank øker kursmålet kraftig til NOK 71 (49), gjentar kjøp. Clarksons øker til NOK 60 (50), gjentar kjøp.
Kort fortalt så forventer Pareto et godt Q2, og kraftig økte inntekter fra og med Q3.
Netto resultat tilsvarende hele dagens marketcap fra Q3 til slutten av 2024.
Med en utbyttepolitikk der man vil betale 50% av bunnlinjen ut som utbytte, så blir det mye penger.
ABG initierer dekning med kjøpsanbefaling og kursmål NOK 93.
Oslo (Infront TDN Direkt): SEB oppjusterer sitt kursmål på Hafnia til 90 kroner fra 45 kroner og opprettholder kjøpsanbefaling.
Danske Bank øker kursmålet kraftig til NOK 71 (49), gjentar kjøp. Clarksons øker til NOK 60 (50), gjentar kjøp.
Kort fortalt så forventer Pareto et godt Q2, og kraftig økte inntekter fra og med Q3.
Netto resultat tilsvarende hele dagens marketcap fra Q3 til slutten av 2024.
Med en utbyttepolitikk der man vil betale 50% av bunnlinjen ut som utbytte, så blir det mye penger.
Redigert 15.02.2023 kl 10:05
Du må logge inn for å svare
Mr Jinx
29.01.2023 kl 12:16
13935
KickerNK skrev Når er utbyttedatoer?
Trur Q4-rapporten kommer 23/2.
Tenkte å kjøpe meg inn i Hafnia, bør jeg vente noen dager grunnet det store salget av aksjer?
Mr Jinx
27.01.2023 kl 00:35
14195
Vært litt "grums" her, men utsiktene er lyse når man tar i betraktning guidingen fremover og utbyttene. Mange der ute trenger påfyll av "tankprodukter", ikke minst i EU. Snart er russerne ute og det blir nok å gjøre. Halve min portefølje består nå av denne aksjen.
Hva tror vi om kommende utbytte? 4 kr ca???
Hva tror vi om kommende utbytte? 4 kr ca???
Redigert 27.01.2023 kl 00:35
Hellboy
26.01.2023 kl 10:37
13997
Personlig har jeg fått snittet litt videre opp i dag. Blir vel enda litt mer før kvartalsrapporten og det neste utbyttet. Det blokksalget ga litt ekstra muligheter ;)
kodenavn
25.01.2023 kl 13:29
14547
SEBs Toppvalg 2023
Selskap Oppside til kursmål
Otovo 107%
Crayon 92%
Hafnia 76%
Selskap Oppside til kursmål
Otovo 107%
Crayon 92%
Hafnia 76%
DenVise
25.01.2023 kl 08:35
14582
Hadde vært mer bekymret om dei ikke hadde fått solgt blokka.
Neste blokksalg blir nok på 60 kroner +
Legger meg likevel på 48,50 da jeg forventer en kraftig reaksjon ned.
Lykke til
Neste blokksalg blir nok på 60 kroner +
Legger meg likevel på 48,50 da jeg forventer en kraftig reaksjon ned.
Lykke til
tapogvinn
25.01.2023 kl 07:53
14695
Det blir vel hipp som happ om de selger før eller etter utbyttet?
NOELLE
25.01.2023 kl 07:30
14776
NOELLE skrev Enig, en reflektert og god kommentar.
Stusser veldig på hvorfor de ikke venter på utbyttet snart med et slikt enormt antall aksjer ? Det gjorde de sist blokksalg hvis jeg ikke husker feil. Liker det ikke.
Hva? Noe av det dummeste jeg har lest på FA forumet. Har tro på selskapet på sikt men ikke nå. Skal se på caset om 1mnd eller 2.
Tricky
25.01.2023 kl 07:17
13949
Et blok salg på vel 5% av aksjene ( å de har vel stadig 5 % tilbake) vil legge en demper på kursutviklingen et god tid frem. Men tror stadig den skal mot kurs 60 i første halvår, Men det blir ikke i løpet av et par uker.
NOELLE
25.01.2023 kl 06:58
13919
Gulltider hausser som en gal om ting han ikke forstår, ikke lenge siden han gaulet om dobling i Alternus på kort tid, nå pröver han å vri et blokksalg til noe positivt,...
Hjelpe meg for en figur
Hjelpe meg for en figur
Mr Jinx
25.01.2023 kl 00:29
13814
Aha! Jeg tok dette for å være et "nedsalg".
Men her er det tydeligvis en selger OG en kjøper da skjønner jeg?
Stemmer dette blir jeg straks mer optimistisk!
Men her er det tydeligvis en selger OG en kjøper da skjønner jeg?
Stemmer dette blir jeg straks mer optimistisk!
Gulltider
25.01.2023 kl 00:08
13700
Stort blokk kjøp på gang 💰💰
Kjøp og salg av aksjer skjer jo hele tiden hver dag i alt av selskaper.
Dette er ikke en emisjon eller innsidesalg, men kun en handel der en aktør selger, og en annen kjøper.
Denne vil stå i 60 kr +++ innen 2 mnd 💰🥂
Hvorfor tror dere en eller flere aktører vil legge nesten 1,3 milliarder på bordet i Hafnia til 50,- pr aksje ?
En slik gigant handel bør løfte kursen kraftig fremover 💰💰
Kjøp og salg av aksjer skjer jo hele tiden hver dag i alt av selskaper.
Dette er ikke en emisjon eller innsidesalg, men kun en handel der en aktør selger, og en annen kjøper.
Denne vil stå i 60 kr +++ innen 2 mnd 💰🥂
Hvorfor tror dere en eller flere aktører vil legge nesten 1,3 milliarder på bordet i Hafnia til 50,- pr aksje ?
En slik gigant handel bør løfte kursen kraftig fremover 💰💰
Bulkman
24.01.2023 kl 16:57
14040
Mr Jinx
24.01.2023 kl 15:46
13973
HAFNIA inne blant topp-10 2023-aksjer hos SEB i dag.
Aksjen har gått bra "over dammen" siste dager. Hva kan man legge i det?
Guidingen er sterk og om 1 mnd kommer en knallsterk Q4-rapp. Samtidig spår man en 7-dobling av
behovet for olje/produkttank når Russland "stenges ute" om ca 10 dgr.
Vært noen tunge dgr nylig, men jeg tror det snur og har fylt på i dag!
Aksjen har gått bra "over dammen" siste dager. Hva kan man legge i det?
Guidingen er sterk og om 1 mnd kommer en knallsterk Q4-rapp. Samtidig spår man en 7-dobling av
behovet for olje/produkttank når Russland "stenges ute" om ca 10 dgr.
Vært noen tunge dgr nylig, men jeg tror det snur og har fylt på i dag!
Gulltider
24.01.2023 kl 07:52
13934
Spår ti års oljeopptur
Med bråbrems fra USA og Russland på sidelinjen vil all makt havne hos Opec, mener råvaresjef Bjarne Schieldrop i SEB. – Lavprisperioden ser vi ikke igjen på veldig lang tid, sier han.
Med bråbrems fra USA og Russland på sidelinjen vil all makt havne hos Opec, mener råvaresjef Bjarne Schieldrop i SEB. – Lavprisperioden ser vi ikke igjen på veldig lang tid, sier han.
Mr Jinx
20.01.2023 kl 15:29
14748
Gulltider skrev Tidenes enorme utbytte nærmer seg dato 👍💰🥂
Jeg er ingen ekspert på dette, men litt kjapp hoderegning utfra signalisert inntjening på 352 musd kan vel fort bety rundt 4kr i utbytte?
Tar da utg.punkt i 60% utbytte siden gjelden minsker.
Sikkert andre her inne som kan dette bedre enn meg,
Tar da utg.punkt i 60% utbytte siden gjelden minsker.
Sikkert andre her inne som kan dette bedre enn meg,
Stoltzen
19.01.2023 kl 08:12
14734
Gulltider skrev Tidenes enorme utbytte nærmer seg dato 👍💰🥂
Hva tror du det kommer på?
Gulltider
17.01.2023 kl 13:38
14479
Opptur
Odfjell Technology stiger tirsdag 6,79 prosent til 39,30 kroner, etter en oppgang 17,6 prosent mandag.
SpareBank 1 Markets meldte i forrige uke at de har tatt opp dekning og spår en kursdobling.
– Aksjen ser rett og slett veldig billig ut, sa analytiker Tommy Johannesen til Finansavisen.
Ellers blant de mest omsatte aksjene stiger Hafnia 3,67 prosent til 53,70 kroner på høyt volum.
Aksjen trekkes i dag frem som en av favorittene til investeringsdirektør i Eika Kapitalforvaltning, Gaute Eie.
– Blant fjorårets vinnere er det fortsatt en del muligheter i shipping segmentet.
Vi tror også at oljeetterspørselen i Kina kommer tilbake, så vi har troen på oljeservice og tankaksjer, sier han til Finansavisen.
Odfjell Technology stiger tirsdag 6,79 prosent til 39,30 kroner, etter en oppgang 17,6 prosent mandag.
SpareBank 1 Markets meldte i forrige uke at de har tatt opp dekning og spår en kursdobling.
– Aksjen ser rett og slett veldig billig ut, sa analytiker Tommy Johannesen til Finansavisen.
Ellers blant de mest omsatte aksjene stiger Hafnia 3,67 prosent til 53,70 kroner på høyt volum.
Aksjen trekkes i dag frem som en av favorittene til investeringsdirektør i Eika Kapitalforvaltning, Gaute Eie.
– Blant fjorårets vinnere er det fortsatt en del muligheter i shipping segmentet.
Vi tror også at oljeetterspørselen i Kina kommer tilbake, så vi har troen på oljeservice og tankaksjer, sier han til Finansavisen.
Gulltider
13.01.2023 kl 07:42
15030
De fleste har fått med seg den fantastiske inntjeningen selskapene på Oslo Børs hadde i fjor.
En hyggelig konsekvens av dette, er at vi kan se frem til høye utbytter fremover.
Hafnia leder an med over 20 prosent direkteavkastning.
En hyggelig konsekvens av dette, er at vi kan se frem til høye utbytter fremover.
Hafnia leder an med over 20 prosent direkteavkastning.
Gulltider
11.01.2023 kl 15:56
15479
PRODUKTTANK:
Ettersom oljetankratene falt i etterkant av at sanksjonene mot russisk råoljeeksport ble innført 5.desember har en del stilt spørsmålet om det samme kan skje med produkttankratene når sanksjoner mot russiske raffinerte oljeprodukter innføres 5.februar.
Nei, sier ledelsen i Scorpio Tankers og peker på at EU allerede hadde replassert mye av råoljeimporten fra Russland da sanksjonen ble innført, dette har de imidlertid ikke fått gjort for diesel der de fortsatt importerer 1 million fat diesel hver dag.
Dermed må Europa hente diesel fra Kina og andre langdistansekilder samtidig som Russland må finne nye kjøpere (lengre bort) for sin diesel.
Scorpio er videre svært positive til det fundamentale markedet og peker på lave lagernivå, økt konsumsjon av flydrivstoff (etter Kinas åpning) samt all-time-low av bestillinger av nye produkttankskip. Scorpio steg 5,7% på børsen i USA i går. (Hellenic Shipping News)
Ettersom oljetankratene falt i etterkant av at sanksjonene mot russisk råoljeeksport ble innført 5.desember har en del stilt spørsmålet om det samme kan skje med produkttankratene når sanksjoner mot russiske raffinerte oljeprodukter innføres 5.februar.
Nei, sier ledelsen i Scorpio Tankers og peker på at EU allerede hadde replassert mye av råoljeimporten fra Russland da sanksjonen ble innført, dette har de imidlertid ikke fått gjort for diesel der de fortsatt importerer 1 million fat diesel hver dag.
Dermed må Europa hente diesel fra Kina og andre langdistansekilder samtidig som Russland må finne nye kjøpere (lengre bort) for sin diesel.
Scorpio er videre svært positive til det fundamentale markedet og peker på lave lagernivå, økt konsumsjon av flydrivstoff (etter Kinas åpning) samt all-time-low av bestillinger av nye produkttankskip. Scorpio steg 5,7% på børsen i USA i går. (Hellenic Shipping News)
kodenavn
10.01.2023 kl 12:57
8597
Frontline kraftig opp på nyhetene, og nyheter om heftige utbytter.
Inntjening og utbytter er vel så imponerende i Hafnia.
Denne bør dra opp 20-30 % ila kort tid.
Inntjening og utbytter er vel så imponerende i Hafnia.
Denne bør dra opp 20-30 % ila kort tid.
Gulltider
08.01.2023 kl 22:47
9149
Store innsidekjøp i sektoren, så oppturen tar av nå, og snart utbytte tid 💰💰💰
kodenavn
04.01.2023 kl 10:28
9615
Fearnley: BUY / TP NOK 73
4q22 preview – Another Record-Breaking Quarter
HAFNI showed solid bookings for 4q22 during their latest market update with 72% of LR2 days fixed at USD 39k/d, 62% of LR1 days fixed at USD 40k/d, and 68% of MR days fixed at 35k/d. This compares to MR rates in the Atlantic averaging USD 46k/d during 4q22 and the LR2 basket averaging USD 49k/d. I.e., we expect sailed in rates to be stronger compared to guidance.
Overall, we expect 4q22 numbers to be yet another record-breaking quarter with Fsest. EBITDA of USD 352m, EPSadj. at USD 55 cents and 33 cents DPS – all just shy of 5% above CS expectations.
4q22 preview – Another Record-Breaking Quarter
HAFNI showed solid bookings for 4q22 during their latest market update with 72% of LR2 days fixed at USD 39k/d, 62% of LR1 days fixed at USD 40k/d, and 68% of MR days fixed at 35k/d. This compares to MR rates in the Atlantic averaging USD 46k/d during 4q22 and the LR2 basket averaging USD 49k/d. I.e., we expect sailed in rates to be stronger compared to guidance.
Overall, we expect 4q22 numbers to be yet another record-breaking quarter with Fsest. EBITDA of USD 352m, EPSadj. at USD 55 cents and 33 cents DPS – all just shy of 5% above CS expectations.
Gulltider
08.12.2022 kl 00:11
10761
Hafnia nyter godt av energikrisen som nå rammer en hel verden, og har veldig gode og faktisk stigende fraktrater.
Hafnia er på et all time high nivå, så det skal bare litt uro til før mange gevinstsikrer litt.
Hovedårsaken til siste tids nedgang er enkelt forklart oljeprisen.
Den overstyrer alt på «oljebørsen» her hjemme.
Tålmodighet er litt av nøkkelen i dagens marked, så her vil du få en fin gevinst om du kan sitte 6 måneder.
Med de forventede og stigende utbyttene, så vil denne sektoren bli en magnet utovover det nye året også.
Lager man et teknisk bilde, så mener jeg en kurs over 70,- vil inntreffe innen februar 2023.
Meglerhusene oppdaterer jevnlig sine kursmål, som nå har et snitt rundt 80,-
Lykke til 💰💰👍
Hafnia er på et all time high nivå, så det skal bare litt uro til før mange gevinstsikrer litt.
Hovedårsaken til siste tids nedgang er enkelt forklart oljeprisen.
Den overstyrer alt på «oljebørsen» her hjemme.
Tålmodighet er litt av nøkkelen i dagens marked, så her vil du få en fin gevinst om du kan sitte 6 måneder.
Med de forventede og stigende utbyttene, så vil denne sektoren bli en magnet utovover det nye året også.
Lager man et teknisk bilde, så mener jeg en kurs over 70,- vil inntreffe innen februar 2023.
Meglerhusene oppdaterer jevnlig sine kursmål, som nå har et snitt rundt 80,-
Lykke til 💰💰👍
kodenavn
05.12.2022 kl 13:12
11180
Stortankrater er ned , mens MR-rater er 14 % opp.
FRO er opp 6,69 %
HAFNIA er opp bare 3,24 %
HAFNIA burde vært mer opp, men det kommer kanskje utover dagen.
MEG-East down 19% d/d to USD 41k/d whilst other tanker segments were flattish, apart from MRs in the Atlantic which jumped 14% d/d to USD 72k/d.
FRO er opp 6,69 %
HAFNIA er opp bare 3,24 %
HAFNIA burde vært mer opp, men det kommer kanskje utover dagen.
MEG-East down 19% d/d to USD 41k/d whilst other tanker segments were flattish, apart from MRs in the Atlantic which jumped 14% d/d to USD 72k/d.
Hardly
04.12.2022 kl 16:03
11733
Det det er snakk om her er råolje.
Planen er å levere oljen til India, Tyrkia og Kina, som har vært de største kjøperne av den russiske råoljen etter invasjonen av Ukraina.
Altså ikke produkttankere.
Planen er å levere oljen til India, Tyrkia og Kina, som har vært de største kjøperne av den russiske råoljen etter invasjonen av Ukraina.
Altså ikke produkttankere.
Redigert 04.12.2022 kl 19:13
Hellboy
04.12.2022 kl 15:44
11572
Det er enkelt. Frakten må gå over lengre distanser. Russisk olje må gå fra svartehavet/østersjøen til kina og india i stedet for europa. Europa må få olje fra steder lenger unna.
Samtidig må produkttank gå fra Kina til Europa, noe som er mye lenger enn fra nevnte russiske destinasjoner.
Spiller ingen rolle hva oljeprisen er lenger, for frakt blir det bonansa. Og på toppen av det hele kommer nye regler fom 2023 som senker farten på gamle joller og øker behovet for fraktekapasitet mer, og at det ikke er særlig med nye bygg på vei, tvert om mindre enn skrapingen. Så bare å kjøpe seg noe god drikke og mat og slappe av i oljefrakt fremover :D
Samtidig må produkttank gå fra Kina til Europa, noe som er mye lenger enn fra nevnte russiske destinasjoner.
Spiller ingen rolle hva oljeprisen er lenger, for frakt blir det bonansa. Og på toppen av det hele kommer nye regler fom 2023 som senker farten på gamle joller og øker behovet for fraktekapasitet mer, og at det ikke er særlig med nye bygg på vei, tvert om mindre enn skrapingen. Så bare å kjøpe seg noe god drikke og mat og slappe av i oljefrakt fremover :D
HAS
04.12.2022 kl 14:48
11589
https://www.finansavisen.no/nyheter/shipping/2022/12/04/7965998/russland-har-kjopt-over-100-tankskip-i-det-skjulte
Hvordan kan ratene stige når sanksjonene fjerner det russiske tankmarkedet, russerne må frakte sin olje i 100 selvinnkjøpte tankere og USA må beholde mer av sin olje for å fylle opp igjen lagrene?
Redigert 04.12.2022 kl 14:52
Gulltider
02.12.2022 kl 21:03
12197
Ratene mangedoblet
Ratene for MR har vært volatile i år, men inntjeningen er nå god, meldes det. Ratene (TC2 og TC14) nådde toppen på 66.897 dollar pr. dag sist uke, noe som var opp ikke mindre enn 767 prosent fra i fjor på samme tid, da ratene var 7.717 dollar pr. dag.
Som en følge av sanksjonen mot russiske petroleumsprodukter, som trer i kraft 5. februar 2023, antydes det i ukens rapport fra Vesselsvalue at ratene kan stige ytterligere i 2023.
https://www.finansavisen.no/nyheter/shipping/2022/12/02/7965748/ratene-er-mangedoblet-det-siste-aret
Ratene for MR har vært volatile i år, men inntjeningen er nå god, meldes det. Ratene (TC2 og TC14) nådde toppen på 66.897 dollar pr. dag sist uke, noe som var opp ikke mindre enn 767 prosent fra i fjor på samme tid, da ratene var 7.717 dollar pr. dag.
Som en følge av sanksjonen mot russiske petroleumsprodukter, som trer i kraft 5. februar 2023, antydes det i ukens rapport fra Vesselsvalue at ratene kan stige ytterligere i 2023.
https://www.finansavisen.no/nyheter/shipping/2022/12/02/7965748/ratene-er-mangedoblet-det-siste-aret
Redigert 02.12.2022 kl 21:05
Tøff
30.11.2022 kl 20:24
12578
Ratene hos Poten er fortsatt opp. Jeg leste også at NAV for Hafnia var nå steget til 68, etter ny vurdering av meglerhus (Pareto?)
Mindfull
30.11.2022 kl 17:51
12699
Vel, er du sikker på dine betraktninger vedrørende seneste tids rater og skipsverider? Iht gårsdagens oppdatering fra Pareto ser de det motsatte. NAV opp 5-7% og MR eco rater nå i snitt over $60.000. Hvis dette holder seg og Hafnia klarer å kapitalisere på nåværende rater kan de tjene opp mot 70%tilsvarende $1 av Paretos EPS 23 ($1,4)i løpet av q1. NAV kan fort skytte opp mot 90kr for Hafnia, 80$ for scorpio og DKR 270 for Torm i løpet av 2023 skriver Pareto.
desirata
30.11.2022 kl 16:58
12423
Vet ikke om dette er et gammelt innlegg, eller du beskriver i et lengre perspektiv, men :
Faktum er at både ratene og skipsverdiene har fallt en god del i November, ca. 20% avhengig av skipstyper. Muleg aksjen vil ta en pause rundt 50kr nå. Inntil Russia sanksjoner inntreffer.
Faktum er at både ratene og skipsverdiene har fallt en god del i November, ca. 20% avhengig av skipstyper. Muleg aksjen vil ta en pause rundt 50kr nå. Inntil Russia sanksjoner inntreffer.
kodenavn
29.11.2022 kl 11:21
12581
Skipsverdiene stiger.
Ratene er på høye nivåer og stiger.
Verdensflåten er gammel. Scrapping vil øke
Raffinering flyttes fra USA og Europa til Asia = flere tonnmil.
EU-boikott av Russiske produkter fra 5. februar = flere tonnmil.
Utbyttene stiger.
Gjennomsnittlig kursmål er 83.-
Aksjen skal opp.
Spørsmålet er hvor fort og hvor mye.
Ratene er på høye nivåer og stiger.
Verdensflåten er gammel. Scrapping vil øke
Raffinering flyttes fra USA og Europa til Asia = flere tonnmil.
EU-boikott av Russiske produkter fra 5. februar = flere tonnmil.
Utbyttene stiger.
Gjennomsnittlig kursmål er 83.-
Aksjen skal opp.
Spørsmålet er hvor fort og hvor mye.
DenVise
28.11.2022 kl 13:55
12672
Pareto Securities AS on Twitter: "#Shipping Daily🚢 -Solid "company maker"-kontrakt til Awilco $ALNG: 18 mnd TC til $150k/dag #LNG -USA demper Venezuela-sanksjonene #tankers -Tankskip-verdier fortsetter å stige: Meglere oppjusterer #producttankers-verdier med 5-10% $TRMD $HAFNI $STNG 🔒 https://t.co/WyNL0BWOWr https://t.co/riVaTRrzOX" / Twitter https://mobile.twitter.com/paretosec/status/1597183639715987456?s=46&t=2UbUJhLLs8U8h5q45zIMOw
Gulltider
28.11.2022 kl 09:22
12948
Gigantutbyttene og kursutviklingen på vei mot dobling fra dagens nivå 💰💰👍
moneymachine
25.11.2022 kl 12:25
13391
Tankers: Continue to see rising MR values
• According to brokers, Celsius has sold another vessel, this time the 2009-built
MR ‘Celsius Roskilde’, a ship they acquired in 2019 for USD 17m
• The buyer is now undisclosed, but the price is said to be USD 28m. This is
lightyears ahead of our generic USD 22-23m valuation for the vintage and
shows how rapidly these vintage values now are moving. Very positive for (in
particular) NAVs of Hafnia, Torm and International Seaways.
• 10% up on values would push HAFNI NAV to NOK 68 (adjusted for today’s
dividend of NOK 2.7), TORM NAV to DKK 215 and INSW NAV to USD 55.
However, at P/E sub 4x on conservative 2023 estimates (Q1 should start far
above our forecast) these NAVs are increasing rapidly through the next year
Pareto i dag
• According to brokers, Celsius has sold another vessel, this time the 2009-built
MR ‘Celsius Roskilde’, a ship they acquired in 2019 for USD 17m
• The buyer is now undisclosed, but the price is said to be USD 28m. This is
lightyears ahead of our generic USD 22-23m valuation for the vintage and
shows how rapidly these vintage values now are moving. Very positive for (in
particular) NAVs of Hafnia, Torm and International Seaways.
• 10% up on values would push HAFNI NAV to NOK 68 (adjusted for today’s
dividend of NOK 2.7), TORM NAV to DKK 215 and INSW NAV to USD 55.
However, at P/E sub 4x on conservative 2023 estimates (Q1 should start far
above our forecast) these NAVs are increasing rapidly through the next year
Pareto i dag
Gulltider
25.11.2022 kl 10:55
13290
tapogvinn skrev tja, det var jo smartere å kjøpe i går.
Alltid lurt å kjøpe billigst, som i dag.
Sognoksen1
25.11.2022 kl 09:54
13158
I dag er det selg ,utbytte i boks på 2,80 og kursen ned 1,20 og rater som går nedover,shorten i fro er over 13 mil aksjer 😢
Almirante
25.11.2022 kl 09:35
12756
Er ikke Record date 28.11? Ergo. EX-utbytte idag, men last day of record er Mandag 28.11! Correct me if I'm wrong.
Gulltider
25.11.2022 kl 08:46
12852
I dag er tiden inne for å laste godt opp igjen i doblingskandidaten Hafnia 💰💰💰🥂
Sognoksen1
24.11.2022 kl 16:05
13223
Tror det er første gangen jeg har sett en aksje gå ned 4,5kr før utbytte merkelig 😮😅