$$$PPPGGGSSS$$$ PARTY-TIME "Are you ready 4 the launch?" đđđ
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
08.09.2022 kl 09:01
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
https://newsweb.oslobors.no/message/570707
PGS pÄ hovedlista.
Oppgangen kan begynne for alvor. NĂ„ med fond som sĂ„rt trenger pynte pĂ„ resultatene med det som tegner til Ă„ bli Ă„rets vinner đ€đ€đ€.
Obxserver sa det best:
Situasjonen nĂ„ er som Ă„ ha en Mentos drops inne i en Cola flaskeđ„ł
PGS pÄ hovedlista.
Oppgangen kan begynne for alvor. NĂ„ med fond som sĂ„rt trenger pynte pĂ„ resultatene med det som tegner til Ă„ bli Ă„rets vinner đ€đ€đ€.
Obxserver sa det best:
Situasjonen nĂ„ er som Ă„ ha en Mentos drops inne i en Cola flaskeđ„ł
Redigert 07.09.2022 kl 20:56
Du mÄ logge inn for Ä svare
TÄlmodighet er en dyd, har jeg sett i en haiku jeg ikke leste ferdig: Se for deg at du lÄ ved Kildevangen for tÞrste, og sÄ oppdager du at av pleierskens bryst strÞmmer den fineste Bordeaux ... SÄ fikler man kan hende litt med toppen ...
Slik er det for den pengeglade Ă„ kjĂŠle med PGS-egget, hvori Monsteret hviler dĂžsende enda som knapt en kylling đŁ
Slik er det for den pengeglade Ă„ kjĂŠle med PGS-egget, hvori Monsteret hviler dĂžsende enda som knapt en kylling đŁ
Redigert 02.09.2022 kl 17:03
Den skal til 50kr
đđ
Bajasen
02.09.2022 kl 16:38
3686
Slettet brukerskrev Jepp, all The way. Fremdeles helt frivillig Ă„ investere
Har investert masse i pgs jeg. Men dere tror jo at den skal opp til 12-20kr for flere mnd sidenđ€Ł
Slettet brukerskrev Jepp, all The way. Fremdeles helt frivillig Ă„ investere
Trekker en sterk linje ved bruk av pistol. Man er da etisk.
God helg :-)
God helg :-)
Max-Investor
02.09.2022 kl 16:23
3744
FĂ„r bare hĂ„pe at vi fĂ„r vite mer angĂ„ende kontrakt pĂ„ mandag eller party PGS-tirsdagen. God helgđ
Bajasen skrev Faen te hausing det er her đ€Łđ
Jepp, all The way. Fremdeles helt frivillig Ă„ investere
Snodelius.
Man blir jo litt overrasket. SÄnn som han som skulle ha seg et smÞrbrÞd, og sÄ var det onanes pÄ tuben.
Skal jeg driste meg til Ă„ ikke sjekke kursen fĂžr 16.31 da, i tilfelle det blir litt fyrverkeri pĂ„ tampen đ
Man blir jo litt overrasket. SÄnn som han som skulle ha seg et smÞrbrÞd, og sÄ var det onanes pÄ tuben.
Skal jeg driste meg til Ă„ ikke sjekke kursen fĂžr 16.31 da, i tilfelle det blir litt fyrverkeri pĂ„ tampen đ
Redigert 02.09.2022 kl 15:50
Max-Investor
02.09.2022 kl 15:43
3860
Slettet brukerskrev Og hvorfor mÄ vi stakkels PGSere se sossialistfargen?
I gÄr var alt blodrÞdt og PGS gikk opp. I dag er stemningen meget bra rundt om men PGS ned. Hmmmm
Slettet brukerskrev Hvor er Mekaniker1? Helgefrisk krabat
Og hvorfor mÄ vi stakkels PGSere se sossialistfargen?
Hvor er Mekaniker1? Helgefrisk krabat
Alt av olje service kraftig opp over dammen, sÄ langt Þyet kan se
Alltid noen som ikke helt vetâŠâŠ sĂ„ enkel info ja Ă„ finne. SĂŠrlig om en eier. Da er det etter mitt syn, et minstemĂ„l Ă„ gĂ„ inn pĂ„ peggy sin hjemmeside og finne ut hva de driver med og nĂ„r det skjer viktige ting i selskapet. Ja,ja nĂ„ kan Ape ta del i den kunnskapen đ
à der gikk det galt he he. StÄr inne pÄ Nordnets sider bÄde 20.10 og 26.10 !
à der gikk det galt he he. StÄr inne pÄ Nordnets sider bÄde 20.10 og 26.10 !
Redigert 02.09.2022 kl 15:35
Ape skrev NĂ„r er q3?
Siden du er investert i Pgs, mÄ du hente litt enkel info vettu.
Sjekk ut financial calender hos Pgs
Sjekk ut financial calender hos Pgs
Cliff
02.09.2022 kl 15:05
3865
https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/15P6BX/flere-nye-jobber-enn-ventet-i-usa-demper-litt-frykt
Gode tall fra US, bÞr gi oppdrift ogsÄ for Oslo BÞrs
Gode tall fra US, bÞr gi oppdrift ogsÄ for Oslo BÞrs
Redigert 02.09.2022 kl 15:09
FaeniHelvete
02.09.2022 kl 14:59
3898
Det har det definitivt, man skal vÊre sÄnn passe nedsyltet i cash for Ä vÊre misfornÞyd med sekssifret gevinst.
Skal bli spennende Ä se hva som kommer ifbm Q3, for min del blir det nok make or break i forhold til hvor mye lengre jeg kommer til Ä holde pÄ aksjene. ForhÄpentligvis bunnsolide tall som gir et utmerket utgangspunkt for hÞyere kurs
Skal bli spennende Ä se hva som kommer ifbm Q3, for min del blir det nok make or break i forhold til hvor mye lengre jeg kommer til Ä holde pÄ aksjene. ForhÄpentligvis bunnsolide tall som gir et utmerket utgangspunkt for hÞyere kurs
Slettet brukerskrev Utvilsomt, bare litt utĂ„lmodig đ
Happy fridag ending.
12 kr Next-
Q3-2022
12 kr Next-
Q3-2022
Redigert 02.09.2022 kl 14:54
P-Dawg....he he đ
Dette gÄr veien!
Dette gÄr veien!
Er Pedersen sjenert?
Kanskje en tur til logopeden hjelper?
https://youtu.be/6MSXcJ2fM2A
Det er rÄtt det dere Poker-greiene altsÄ P-Dawg, men feel free to spill the beans. Tirsdagen? ...
Kanskje en tur til logopeden hjelper?
https://youtu.be/6MSXcJ2fM2A
Det er rÄtt det dere Poker-greiene altsÄ P-Dawg, men feel free to spill the beans. Tirsdagen? ...
Svava
02.09.2022 kl 13:44
4336
Ledelsen i PGS kan jo ikke gi information fÞr kontrakter er inngÄtt. Informasjon kommer nÄr det foreligger.
Obxserver
02.09.2022 kl 13:39
4383
Denne helge skal feires med to milepĂŠler:
1. Short 0%
2. Lavest bud pÄ 1 av 2 anbud fra Petrobras
FÄr ta helgen ellers sÄ nÊrmer vi Q3 med stormskritt. Har du ikke en smule tÄlmodighet i denne aksjen her sÄ finn deg noe annet Ä gjÞre.
1. Short 0%
2. Lavest bud pÄ 1 av 2 anbud fra Petrobras
FÄr ta helgen ellers sÄ nÊrmer vi Q3 med stormskritt. Har du ikke en smule tÄlmodighet i denne aksjen her sÄ finn deg noe annet Ä gjÞre.
Tigerberget
02.09.2022 kl 13:34
4349
Slettet brukerskrev Rep, RÄ og 1000 fler: vi tar sats og dundrer pÄ! https://youtu.be/_yc1CB2rgWA
Komodo
02.09.2022 kl 13:32
4304
Og der var vi jaggu i minus i dag gett. Hjelper visst dÄrlig med all den derre haussinga deres...
Rull79
02.09.2022 kl 13:30
3801
SB1 var tidlig ute med Ä avslÞre hvem som hadde laveste anbud. Upstream hadde vel kanskje en sak pÄ det minste oppdraget, men ingen vinner av anbudene er offentliggjort ennÄ. Det lukter litt at anbudene er gitt med lÄs pÄ at man fÄr begge. Det var vel kun PGS og Shearwater som leverte/var invitert til Ä levere anbud. Dagsratene til Shearwater er betydelig under analytikerne sine anslag for 2023 ratene, mens samlet sÄ ligger for shearwater rett pÄ anslaget, PGS er noe under og er totalt 15mill$ lavere en Shearwater, noe som gjenspeiler forskjellen det var nÄr anbudene ble vurdert for hÞye. Selv forbanner jeg meg over at det slippes veldig lite informasjon fra ledelsen. Jeg tror PGS fÄr begge disse oppdragene, samtidig kan man heller ikke vente i en evighet pÄ en ledelse som nekter Ä fortelle noen ting, det er for dÄrlig. Jeg gir de ut neste uke, selv om all in i BORR blir mer og mer forlokkende.
Slettet brukerskrev Rep, RÄ og 1000 fler: vi tar sats og dundrer pÄ! https://youtu.be/_yc1CB2rgWA
Ă
jjeađđ„ł
Bare betale de skikkelig sĂ„ er det da hyhggelig for alle det! đ„
đ„łđ„łđ„łđ„łđ„łđ„łđ„ł
oppturen
02.09.2022 kl 13:12
3775
Ja og det gjĂžr ingenting at hovmesteren, butleren og de 3 barnepikene ogsĂ„ stĂ„r Ă„ hĂžrer pĂ„. đ
You bet, snart fÄr Peggy dundre videre over 9 i fÞrste omg, sÄ 10, da blir det kok pÄ Aker n med mye pengesterke folk.
Evt noen babes med noen ville kjĂžpehyllerđ„łđ
Evt noen babes med noen ville kjĂžpehyllerđ„łđ
- Det er noen ting man Þnsker Ä kunne fortelle barnebarna at man var med pÄ, sÊrlig siden det Ä ha vÊrt med pÄ det innebÊrer at du kan fortelle dem det under de mest komfortable omgivelser pÄ ditt foretrukne landsted ...
Max-Investor
02.09.2022 kl 12:44
3752
Vil jo tro at Brasilkontrakten kan dukke opp som bÞrsmelding nÄr som helst nÄ.
Slettet brukerskrev Se pÄ fetter Borr sÄ ser dere aksjens nÊre fremtid
Onkel fetter har sprettet korken
Slettet brukerskrev "I hildtingstimen er det godt Ă„ seile". Og ellers og. En herlig attitĂœd. đŹ
Bare Ă„ nyte ferden ja i hildringstimene i dager og mnd fremover, med SĂžnnavinden i ryggen đđ» Go helg, nu e det hyttetur, lammeskank, badestamp og vedarbeid som stĂ„r pĂ„ programmet đ
VantageVolante
02.09.2022 kl 12:43
2469
Er selv ute og gjÞr klar Northern Lights nÄ. Transocean Enabler som gjÞr fÞrste brÞnn. Til uka kommer det en del media og departments folk ut. Deretter kommer ogsÄ National Geographic.
Mye blest og prestisje omkring dette, og glad for at PGS er inne i dette, som garantert blir big business fremover.
Mye blest og prestisje omkring dette, og glad for at PGS er inne i dette, som garantert blir big business fremover.
Slettet brukerskrev "I hildtingstimen er det godt Ă„ seile". Og ellers og. En herlig attitĂœd. đŹ
Aksje opp 30 Ăžre siden 7 juni,
Mang en trigger har rullet inn, det mÄ vÊre slutt pÄ stekte lÞk ringer snart, det mÄ bli tomt en gang og sÄ plutselig kommer det et kjempe lÞft fra ingenting
De teknisk nivÄene er ikke til Ä ta feil av, denne skal til 12 kroner nÄ i fÞrste omgang og det vil skje fÞr q3-22
Mang en trigger har rullet inn, det mÄ vÊre slutt pÄ stekte lÞk ringer snart, det mÄ bli tomt en gang og sÄ plutselig kommer det et kjempe lÞft fra ingenting
De teknisk nivÄene er ikke til Ä ta feil av, denne skal til 12 kroner nÄ i fÞrste omgang og det vil skje fÞr q3-22
Redigert 02.09.2022 kl 12:41
đ
HAS
02.09.2022 kl 12:34
2460
Slettet brukerskrev ÂżĂyner vi 9? https://no.m.wikipedia.org/wiki/Ni%C3%B8yer
Redigert 02.09.2022 kl 12:36
"I hildtingstimen er det godt Ă„ seile". Og ellers og. En herlig attitĂœd. đŹ
Redigert 02.09.2022 kl 12:34
Namnam skrev NĂ„ har du nok glemt og ta tablettene dine.đđ€
Ja faktisk! Er liksom "mer meg sjĂŠl da" đ
Frykter vi er avhengig av Q3 tall langt bedre enn ventet, med knall booking tall q4 og q1-23 for at kursen skal etablere seg kurs 10+
Men FaeniHelvete det har vÊrt «a nice ride» siden januar uansett :)
Men FaeniHelvete det har vÊrt «a nice ride» siden januar uansett :)