$$$PPPGGGSSS$$$ PARTY-TIME "Are you ready 4 the launch?" 🚀🚀🚀
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
08.09.2022 kl 09:01
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
https://newsweb.oslobors.no/message/570707
PGS på hovedlista.
Oppgangen kan begynne for alvor. Nå med fond som sårt trenger pynte på resultatene med det som tegner til å bli årets vinner 🤑🤑🤑.
Obxserver sa det best:
Situasjonen nå er som å ha en Mentos drops inne i en Cola flaske🥳
PGS på hovedlista.
Oppgangen kan begynne for alvor. Nå med fond som sårt trenger pynte på resultatene med det som tegner til å bli årets vinner 🤑🤑🤑.
Obxserver sa det best:
Situasjonen nå er som å ha en Mentos drops inne i en Cola flaske🥳
Redigert 07.09.2022 kl 20:56
Du må logge inn for å svare
Resultatvarsel i overmorgen 01.09 om det benyttes samme frekvens. (Husk smb1 mener latesales allerede er på 100 mill, ikke guidede 50)
Her fra 1 juni,
09:05:40
Jonas Solgård
PGS rett til værs fra start etter resultatvarsel
Hovedindeksen på Oslo Børs faller om lag 0,4 prosent fra start på den første handelsdagen i juni.
Seismikkselskapet PGS skyter opp rundt 15 prosent etter at det kom med resultatvarsel før børsåpning onsdag.
I en oppdatering onsdag morgen skrev PGS at det venter salgsinntekter på over 100 millioner dollar i andre kvartal.
Det tilsvarer om lag 941 mill. norske kroner.
– Vi fortsetter å se en bedring innen seismikkmarkedet i år. Betydelige salg, inkludert høye priser, er en bekreftelse på at PGS' multiklientbibliotek er svært attraktivt for våre kunder, sier PGS-sjef Rune Olav Pedersen i meldingen.
Her fra 1 juni,
09:05:40
Jonas Solgård
PGS rett til værs fra start etter resultatvarsel
Hovedindeksen på Oslo Børs faller om lag 0,4 prosent fra start på den første handelsdagen i juni.
Seismikkselskapet PGS skyter opp rundt 15 prosent etter at det kom med resultatvarsel før børsåpning onsdag.
I en oppdatering onsdag morgen skrev PGS at det venter salgsinntekter på over 100 millioner dollar i andre kvartal.
Det tilsvarer om lag 941 mill. norske kroner.
– Vi fortsetter å se en bedring innen seismikkmarkedet i år. Betydelige salg, inkludert høye priser, er en bekreftelse på at PGS' multiklientbibliotek er svært attraktivt for våre kunder, sier PGS-sjef Rune Olav Pedersen i meldingen.
Redigert 30.08.2022 kl 10:23
PGS-kamerater starter nytt: – Vi vil bli et TGS i miniatyr
Kristen Berli og to PGS-kompiser startet høykvalitetsseismikk i spleiselag med båteiere da bransjen lå nede. Nå prises de til 250 mill. og vil på børs. (+)
Kristen Berli og to PGS-kompiser startet høykvalitetsseismikk i spleiselag med båteiere da bransjen lå nede. Nå prises de til 250 mill. og vil på børs. (+)
Og den dagen gikk kursen fra 5,8 til 6,6.
Så det kan jo bli hyggelig også i overmorgen om det er intervallet som følges ;)
Så det kan jo bli hyggelig også i overmorgen om det er intervallet som følges ;)
Redigert 30.08.2022 kl 10:23
Hvalross:
Høyre øre: Ikke bet mot NATO
Venstre øre: Bemerk "PGS Tirsdag"
...
(Vår kjære ledestjerne) Per Ulv:
(til en som i vanvare klarte selge seg ut:)
Han hoppet ut fra Elvebro..
Han trodde det var Whisky..
Men han tok feil den arme tosk...
Det var jo vann med fisk i...
...
Per Magnus Nysveen, head of analysis, Rystad Energy:
Diesel is the lifeblood of the global economy, essential to vital sectors such as agriculture, construction, and transportation – its price impacts almost all supply chains and goods. Governments face tough decisions. They can assist consumers by dropping taxes on diesel, but this will likely only increase demand, which may support the overall economy but will worsen the existing tight supply situation.
If supply does not improve, governments will be forced to enact emergency plans to limit sales to consumers in order to ensure essential sectors are kept going.
...
(Verdens rikeste mann) Elon Musk:
Elon Musk ser fortsatt behov for leting etter mer olje og gass. – Ellers vil sivilisasjonen smuldre opp, sier han.
https://www.finansavisen.no/nyheter/naeringsliv/2022/08/29/7921133/elon-musk-jeg-vil-si-takk-til-det-norske-folk
...
Gullars:
"Indigo Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted"
🦄🌈🎈
Høyre øre: Ikke bet mot NATO
Venstre øre: Bemerk "PGS Tirsdag"
...
(Vår kjære ledestjerne) Per Ulv:
(til en som i vanvare klarte selge seg ut:)
Han hoppet ut fra Elvebro..
Han trodde det var Whisky..
Men han tok feil den arme tosk...
Det var jo vann med fisk i...
...
Per Magnus Nysveen, head of analysis, Rystad Energy:
Diesel is the lifeblood of the global economy, essential to vital sectors such as agriculture, construction, and transportation – its price impacts almost all supply chains and goods. Governments face tough decisions. They can assist consumers by dropping taxes on diesel, but this will likely only increase demand, which may support the overall economy but will worsen the existing tight supply situation.
If supply does not improve, governments will be forced to enact emergency plans to limit sales to consumers in order to ensure essential sectors are kept going.
...
(Verdens rikeste mann) Elon Musk:
Elon Musk ser fortsatt behov for leting etter mer olje og gass. – Ellers vil sivilisasjonen smuldre opp, sier han.
https://www.finansavisen.no/nyheter/naeringsliv/2022/08/29/7921133/elon-musk-jeg-vil-si-takk-til-det-norske-folk
...
Gullars:
"Indigo Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted"
🦄🌈🎈
Grimsmo
30.08.2022 kl 08:46
3314
Alby skrev Intet nytt ?.
01.06 fikk vi oppdatering fra Pgs. Så vi kan vel forvente oss en melding 01.09 med 3 kvartals guiding.
Eri_invest
30.08.2022 kl 08:38
3319
Takk for alle gode bidrag! Håper det ordner seg hjemme, familien kommer alltid først. Lykke til.
Alby
30.08.2022 kl 08:37
3300
Foreløpig takk for alt du bringer til torgs. God bedring med din familie 🙏🏻🙏🏻
Londonmannen
30.08.2022 kl 08:04
3581
Jeg skjønner russerne er i ekstase over hvordan de straffer vesten med høye energipriser. Men det de egentlig gjør er å pisse i buksen; varmen det gir er kortvarig. Vesten har råd til å ha ekstreme energipriser en periode. Men denne situasjonen vil sette fart i leteaktiviteten på global basis, samt akselerere overgangen til grønn energi. Resultatet er at russisk gass og olje vil få en svært lav verdi på det internasjonale markedet. Og gjenoppbygging av det russiske forsvaret vil ikke bli rimelig. Og enda er ikke raseringen av det russiske forsvarsmateriellet ferdig.
Joda, jeg tenker russerne vil trenge hver rubel de kan tjene på sinneksport. I mellomtiden vil oljeindustrien i vesten ha noen skikkelige gullår foran seg.
Joda, jeg tenker russerne vil trenge hver rubel de kan tjene på sinneksport. I mellomtiden vil oljeindustrien i vesten ha noen skikkelige gullår foran seg.
Veldig hyggelig med alle de nye investorene som er praiet inn fra 1200+ and steady rising facegruppa PGS Investor, de har stort sett kun opplevd oppgang, og at psyologien hvor det alltid lønner seg å forte seg å klaske på noen ekstra 10-ører har gjort seg gjeldene. Kjøp og selg PGS i blinde, her tjener alle penger. Mest tjener den som bare kjøper ...
Redigert 30.08.2022 kl 07:59
Kontur
30.08.2022 kl 07:46
3257
Takk for god innsats. Inviterer de relevante av mine venner inn og oppfordrer alle til å gjøre det samme.
Normalone
30.08.2022 kl 07:34
3345
Tusen takk for alle fantastiske bidrag, PU. Helse og familie kommer først!! Stå på og ønsker deg og dine alt godt.
Kjære PU, takk for all bidrag, og beste ønsker herifra til deg og familien..
Redigert 30.08.2022 kl 07:22
Thaimat
30.08.2022 kl 06:07
3681
Familje är A & O och kommer alltid först.! Ta hand om varandra, också önskas det god bedring.!
Du är en klippa PU.!
Du är en klippa PU.!
Beste ønsker til deg og dine, PU! 🙏
Vi har deg i tankene. Helse først.
Takk for all din energi du har brukt til å hjelpe oss alle. Du er gull!
Vi har deg i tankene. Helse først.
Takk for all din energi du har brukt til å hjelpe oss alle. Du er gull!
Er det i det hele tatt moralsk å ha skatt overhode på letevirkesomhet etter ny olje/gass, når forutsetningen for å ha sjans til regimeskifte i Russland er å tilførsel av mye trygg og rimelig energi? Ref korporatistutsending og støttemagnet Musks stunt i Stavanger før i dag ;)
Redigert 29.08.2022 kl 23:00
Per Ulv: Familie og helse først. Uten det er livet ikke det samme. Håper at de tingene ordner seg for deg og familie ☺️ De andre tingene er jo uvesentlig i denne sammenhengen. Du har bidratt mye og det er jeg glad for. Så takker for det☺️👍🏻Jeg er en av få som ikke er på facebook, men skjønner godt at det kan bli mye npr du har nok å hanskes med utenom på et viktigere plan. Ønsker deg lykke til med disse utfordringene og håper det lar seg handtere etterhvert. Prioritere deg selv og familie ☺️
Hva slags hastetiltak for å slippe å blameres slik i fremtiden får vi se fra NATOS velplasserte "karbongruppe"?
https://www.aftenposten.no/verden/i/wOyXWo/kreml-feirer-rekordhoeye-stroempriser-og-lover-at-det-skal-bli-mye-verre
https://www.aftenposten.no/verden/i/wOyXWo/kreml-feirer-rekordhoeye-stroempriser-og-lover-at-det-skal-bli-mye-verre
Priser på benser n her.
Diesel:22.99
95 blyfri:21.04
Diesel:22.99
95 blyfri:21.04
Håper alt løser seg med din krevende situasjon PerUlv.
Det er det som blir så jævla håpløst når mennesker begynner å hamre løs med alle spørsmål og tror PerUlv er overmenneske( han er jo det, forstå meg rett)
La han komme med sine bidrag når det passer han, passer det han så passer det oss også.
At han skal hjelpe alle, og folk stiller mengder med spørsmål ang andre papirer, grenser til å prøve å utnytte.
Vi må la PerUlv få lov å være seg sjøl, bidrag når det passer han,
Er helt sikker på at dette trykket medfører at vår allés hærfører kan bli borte.
Vi må skjerme PU, leser vi mellom linjene i hans siste innlegg så kan det bli mye for enhver, også vår kjære PU.
Min respekt har du, lykke til på hjemmebane PU
Det er det som blir så jævla håpløst når mennesker begynner å hamre løs med alle spørsmål og tror PerUlv er overmenneske( han er jo det, forstå meg rett)
La han komme med sine bidrag når det passer han, passer det han så passer det oss også.
At han skal hjelpe alle, og folk stiller mengder med spørsmål ang andre papirer, grenser til å prøve å utnytte.
Vi må la PerUlv få lov å være seg sjøl, bidrag når det passer han,
Er helt sikker på at dette trykket medfører at vår allés hærfører kan bli borte.
Vi må skjerme PU, leser vi mellom linjene i hans siste innlegg så kan det bli mye for enhver, også vår kjære PU.
Min respekt har du, lykke til på hjemmebane PU
Per Magnus Nysveen, head of analysis, Rystad Energy
Per Magnus Nysveen, head of analysis, Rystad Energy
Take care, best wishes for deg og dine. Takk for det du har gjort for oss hittil
KJÆRE PGS VENNER...
Der har de siste dager "haglet inn" med venne forespørsler på FB og "en haug av spørsmål" om PGS og en rekke ulike aksjer. Dette i en tid hvor jeg står mitt oppe i en familiær sykdoms sitasjon. Jeg har derfor dessverre ikke kapasitet eller tid til å svare dere alle. Jeg ber derfor om en forståelse for dette. De av dere som i tillegg ønsker kursing i TA bes om å organisere dette dere imellom, i en egen tråd så, finner vi kanskje en tid til dette i løpet av høsten.
Når det gjelder PGS har jeg påpekt kommende "Break out" visuelt hos PGS Investor. Det er det vi er vitne til nå. Så... Her er det bare å sørfe videre og akkumulere på kommende dips...
Mitt kommende aktivitetsnivå vil bli begrenset. Essensielle TA fenomener vill imidlertid bli postet p PGS Investor. Da ønsker jeg alle PGS` ere en fortsatt fin aften...
PU
Der har de siste dager "haglet inn" med venne forespørsler på FB og "en haug av spørsmål" om PGS og en rekke ulike aksjer. Dette i en tid hvor jeg står mitt oppe i en familiær sykdoms sitasjon. Jeg har derfor dessverre ikke kapasitet eller tid til å svare dere alle. Jeg ber derfor om en forståelse for dette. De av dere som i tillegg ønsker kursing i TA bes om å organisere dette dere imellom, i en egen tråd så, finner vi kanskje en tid til dette i løpet av høsten.
Når det gjelder PGS har jeg påpekt kommende "Break out" visuelt hos PGS Investor. Det er det vi er vitne til nå. Så... Her er det bare å sørfe videre og akkumulere på kommende dips...
Mitt kommende aktivitetsnivå vil bli begrenset. Essensielle TA fenomener vill imidlertid bli postet p PGS Investor. Da ønsker jeg alle PGS` ere en fortsatt fin aften...
PU
Redigert 29.08.2022 kl 22:19
Grågåsa
29.08.2022 kl 21:53
4586
Dette er bare starten.
De reelle verdiene i selskapet p.t. gjenspeiles ikke i aksjekursen foreløpig. Det kan bli en vanvittig avslutning på året om de rette brikkene faller på plass, men i det lange løp er det en vinneraksje uavhengig om raketten tar av nå eller i løpet av 2023.
De som er i PGS, og holder hodet kaldt - har skutt gullfuglen.
De reelle verdiene i selskapet p.t. gjenspeiles ikke i aksjekursen foreløpig. Det kan bli en vanvittig avslutning på året om de rette brikkene faller på plass, men i det lange løp er det en vinneraksje uavhengig om raketten tar av nå eller i løpet av 2023.
De som er i PGS, og holder hodet kaldt - har skutt gullfuglen.
Klokavskade
29.08.2022 kl 21:37
4695
Slettet brukerskrev Olja ...
og Oil service index. Opp, opp ,opp!!!
Londonmannen
29.08.2022 kl 21:27
4805
Ja, kommer det melding om en fet Brasil-kontrakt, da tror jeg vi ser 10-tallet før man aner det. Men selv uten en kontrakt med Petrobas så er trykket etter økt leteaktivitet såpass høyt at 10-tallet vil dukke opp rimelig raskt uansett. PGS vil bli en av høstens vinnere, tror jeg.
Strikken ligger pent rullet opp i store kveiler, skal nå få lov til å strekke seg endel før jeg engang tenker på det, da
Dieseldahl
29.08.2022 kl 21:12
4905
Slettet brukerskrev Og vi er tidlig tidlig tidlig
Ja det er tidlig enda, det eneste som gjenstår er og hoppe av toget
til rett tid. Blir vel ikke dette året sannsynligvis.
til rett tid. Blir vel ikke dette året sannsynligvis.
Denne tar vi med oss resten av Tiden, Diesel
Dieseldahl
29.08.2022 kl 20:59
4984
Ja, dette blir en solskinn historie av dimensjoner, kunne vel ikke gått så mye bedre.
(Jeg var like stålbull da som nå, men rakk dessverre ikke laste mer under 2, men har jo blitt hyggelig)
Var vel et greit råd du kom med som det aller første innlegget i den første rossekuraterte Partytimetråden ...
HP17
31.01.2022 kl 12:46146470
En inngang rundt kr 1.60 kan gi en meget god avkastning på kort og litt lengre sikt, være med?
Når PGS treet er ristet ferdig så vil robotene gå varme når de løper etter aksjen på vei oppover.
HP17
31.01.2022 kl 12:46146470
En inngang rundt kr 1.60 kan gi en meget god avkastning på kort og litt lengre sikt, være med?
Når PGS treet er ristet ferdig så vil robotene gå varme når de løper etter aksjen på vei oppover.
HP17
29.08.2022 kl 20:46
5077
Olja + evt sammen med melding i morgen kan gjøre det virkelig til en episk PGS-tirsdag. Uansett spiller det liten rolle for dette minner meg om sangen med tittelen «The only way is up baby, for you (PGS) and me (bankkontoen). Utrolig glad for at jeg i våres allokerte meg godt opp i PGS.
Slettet brukerskrev Olja ...
Oil for gas osv.
Får se hvordan Peggy våkner imorra, nå er det ellevilt BULLKLIMA
Får se hvordan Peggy våkner imorra, nå er det ellevilt BULLKLIMA
Slettet brukerskrev Det er trykk fra alle kanter nå Hvalross. Ikke lenge til Aker nå😎
Herlig! Rett og slett gøy
Det er trykk fra alle kanter nå Hvalross.
Ikke lenge til Aker nå😎
Ikke lenge til Aker nå😎
Borr går vel mot 10% i USA nå. Blir vanlig det i gira oljeservice fremover. Dette på rent sentiment
I et selskap som PGS har man i tillegg nyhetsstormen på incoming.
Hold ut, åpner om bare noen timer
🦄🌈🎈
I et selskap som PGS har man i tillegg nyhetsstormen på incoming.
Hold ut, åpner om bare noen timer
🦄🌈🎈
jaroas50
29.08.2022 kl 19:16
5605
Har tradet aksjen og vært tro mot min filosofi hittil, men fikk ikke tettet «gapet» fra 7,9 til 8,4. Måtte lempe ut noe tech-dritt som jeg var innom og valgte å ta tapet på 10.000. Inne igjen nå, men nå som ting begynner å falle på plass begynner det å bli utfordrende å trade aksjen videre. Blir nok sittende i båten en god stund nå.
...
Men igjen, hvem er han
...
Men igjen, hvem er han
kaliber
29.08.2022 kl 18:59
5727
Må produsere mer olje og ikke lete etter olje, hvor mange år tar det før oljen er på markedet?
Glem nå den karen først som sist.
Har vel avslørt en gang for alle hvor elendig aksje spekulant .
Står uten Pgs og Borr, som stiger 7% i Usa nå
Vil en ikke tjene penger så vil en ikke, så enkelt er det.
Har vel avslørt en gang for alle hvor elendig aksje spekulant .
Står uten Pgs og Borr, som stiger 7% i Usa nå
Vil en ikke tjene penger så vil en ikke, så enkelt er det.
Redigert 29.08.2022 kl 18:59