$$$PPPGGGSSS$$$ PARTY-TIME "Are you ready 4 the launch?" đđđ
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
08.09.2022 kl 09:01
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
https://newsweb.oslobors.no/message/570707
PGS pÄ hovedlista.
Oppgangen kan begynne for alvor. NĂ„ med fond som sĂ„rt trenger pynte pĂ„ resultatene med det som tegner til Ă„ bli Ă„rets vinner đ€đ€đ€.
Obxserver sa det best:
Situasjonen nĂ„ er som Ă„ ha en Mentos drops inne i en Cola flaskeđ„ł
PGS pÄ hovedlista.
Oppgangen kan begynne for alvor. NĂ„ med fond som sĂ„rt trenger pynte pĂ„ resultatene med det som tegner til Ă„ bli Ă„rets vinner đ€đ€đ€.
Obxserver sa det best:
Situasjonen nĂ„ er som Ă„ ha en Mentos drops inne i en Cola flaskeđ„ł
Redigert 07.09.2022 kl 20:56
Du mÄ logge inn for Ä svare
HanJĂŠndor
28.08.2022 kl 16:23
4273
Ha ha. Jeg logget inn med mitt eneste nick Hvalross. SÄ stÄr det HanJÊndor? He he he. Noe kÄl i systemet?
Redigert 28.08.2022 kl 16:23
HanJĂŠndor
28.08.2022 kl 16:22
4269
Bemerk
1
Er PGS i ferd med Ă„ bli kjĂžpt opp?
2
Petrobras. Jeg mÄ innrÞmme at jeg nesten blir pinlig berÞrt av Ä si fler utsagn typ "denne uka skjer det" etter svÊrt mye latinamerikansk tango med kÄlhode. Men det er fremdeles ikke kommet utsettelse pÄ den aller siste utsettelsen, sÄ vi fÄr tro at det snarlig skjer noe og at PGS fÄr igjen for sine fortrinn med spesialbygde Ramforder, langt kundeforhold og igjen har levert det beste anbudet
3
PGS kan hende fortsetter preparere sin bÞrsnoterte New Energy spinoff med Ä plusse pÄ portefÞljen av OFG / deepC Store / NCS Subsea med lille EMGS
hill
I gÄr kl 13:44202
NÄr meglerhusene banker pÄ dÞren og Þnsker Ä kjÞpe en bestemt aksje, er det vanligvis pÄ veien av en stÞrre aktÞr,
som Þnsker Ä kjÞpe seg opp i et selskapet, for Ä fÄ kontroll over dette.
Her lukter det oppkjĂžp i lange baner, noe som er enda mer sansynlig, etter at EMGS stakk av med kontrakten
for leting etter mineraler ved havbunnen.
Tgs har lagt inn bud pÄ Magseis, det andre seismikkselskapet som bruker noder pÄ havbunnen.
Skal TGS sluke EMGS ogsÄ, for Ä fÄ full kontroll over letingen etter havbunn-mimeraler, eller blir det PGS,
som ogsÄ Þnsker Ä delta i denne nye letingen
4
"Mitt navn er mr Ebrahim "Use disruptive situations" Attarzadeh, og jeg blir Deres kelner nĂ„ i aftes. Ănsker herrene XO sammen briggen? Det bys innledende pĂ„ Sildesalat og DrĂŠngedrĂžm, Spettefar"
Har amerikanske storeiere plassert den ikke helt rimelige spissen Ebrahim Attarzadeh kun for den perfekt satte emiens skyld, eller handler det vel sÄ mye om Ä renotere PGS i New York?
đđđđđđđ
God PGS uke til dere alle
1
Er PGS i ferd med Ă„ bli kjĂžpt opp?
2
Petrobras. Jeg mÄ innrÞmme at jeg nesten blir pinlig berÞrt av Ä si fler utsagn typ "denne uka skjer det" etter svÊrt mye latinamerikansk tango med kÄlhode. Men det er fremdeles ikke kommet utsettelse pÄ den aller siste utsettelsen, sÄ vi fÄr tro at det snarlig skjer noe og at PGS fÄr igjen for sine fortrinn med spesialbygde Ramforder, langt kundeforhold og igjen har levert det beste anbudet
3
PGS kan hende fortsetter preparere sin bÞrsnoterte New Energy spinoff med Ä plusse pÄ portefÞljen av OFG / deepC Store / NCS Subsea med lille EMGS
hill
I gÄr kl 13:44202
NÄr meglerhusene banker pÄ dÞren og Þnsker Ä kjÞpe en bestemt aksje, er det vanligvis pÄ veien av en stÞrre aktÞr,
som Þnsker Ä kjÞpe seg opp i et selskapet, for Ä fÄ kontroll over dette.
Her lukter det oppkjĂžp i lange baner, noe som er enda mer sansynlig, etter at EMGS stakk av med kontrakten
for leting etter mineraler ved havbunnen.
Tgs har lagt inn bud pÄ Magseis, det andre seismikkselskapet som bruker noder pÄ havbunnen.
Skal TGS sluke EMGS ogsÄ, for Ä fÄ full kontroll over letingen etter havbunn-mimeraler, eller blir det PGS,
som ogsÄ Þnsker Ä delta i denne nye letingen
4
"Mitt navn er mr Ebrahim "Use disruptive situations" Attarzadeh, og jeg blir Deres kelner nĂ„ i aftes. Ănsker herrene XO sammen briggen? Det bys innledende pĂ„ Sildesalat og DrĂŠngedrĂžm, Spettefar"
Har amerikanske storeiere plassert den ikke helt rimelige spissen Ebrahim Attarzadeh kun for den perfekt satte emiens skyld, eller handler det vel sÄ mye om Ä renotere PGS i New York?
đđđđđđđ
God PGS uke til dere alle
đ
Yostock
28.08.2022 kl 16:06
4178
Fra den tiden jeg selv bedrev virksomhet,
NÄr jeg vant et anbud, sÄ var det 3 muligheter.
1: jeg var flinkere
2: jeg var fornĂžyd med mindre inntjening
3: Jeg hadde regnet feil
Om PGS ikke fÄr Brasil, sÄ fint! Da kan det beregnes bedre priser fremover, siden konkurrenter sitter med det LAVESTE anbudet i Brasil. OgsÄ noe Ä tenke pÄ?
NÄr jeg vant et anbud, sÄ var det 3 muligheter.
1: jeg var flinkere
2: jeg var fornĂžyd med mindre inntjening
3: Jeg hadde regnet feil
Om PGS ikke fÄr Brasil, sÄ fint! Da kan det beregnes bedre priser fremover, siden konkurrenter sitter med det LAVESTE anbudet i Brasil. OgsÄ noe Ä tenke pÄ?
Alby
28.08.2022 kl 13:57
4266
NÄr PGS hadde detbrste anbudet, bÞr vel det indikere at de blir best i denne omgang ogsÄ ?
kapteinkjeks
28.08.2022 kl 12:13
4381
Alby skrev HĂ„per vi tar 10 ern neste uke ?
Skal ikke se bort fra det. 26 august og 30 august (tirsdag) er jo fristene pĂ„ de store anbudene i Brasil. Anbud som PGS tidligere leverte lavest pĂ„ her tidligere. NĂ
R offentliggjĂžres vinneren av det oppsplittede prosjektet?
Veldig godt svarđ tenkte ikke pĂ„ det, vanskelig Ă„ fĂ„ alle bĂ„tene til Ă„ flytte seg nĂ„r det kommer en bĂ„t som er flere hundre meter bredd og 8km lang..
Normalone
28.08.2022 kl 09:31
4886
Kontrakten PGS inngikk med Shell er positiv pÄ flere plan - det ene er at den i seg selv vil gi penger i kassa, men vel sÄ interessant er at den underbygger synet om at de stÞrste aktÞrene innen olje har planer om Ä Þke letevirksomheten/investeringen.
Vi leser ogsÄ om at antall anbud Þkes/er pÄ vei til Ä Þkes - og det er ingen tvil om at det er/vil bli manko pÄ seismikk ressurser. Seismikk har i dag ogsÄ et mye stÞrre nedslagsfelt enn tidligere - sÄ nÄr det skrives om at vi er pÄ vei inn i en energikrise/leteaktivitet som vi knapt har sett, mÄ en ogsÄ huske pÄ at seismikk i dag brukes til mye mer enn bare olje (vind/karbon mv).
PÄ bakgrunn av dette er jeg ikke i tvil om at PGS vil fÄ mer enn nok Ä gjÞre fremover - og jeg hÄper virkelig at de holder hodet kaldt og ikke selger seg billig. Som Pedersen sa pÄ Q2 - det er ganske unikt at ratene for vintersesongen er hÞyere enn sommeren 2022 og ratene vil stige videre. Jeg er derfor ikke bekymret om PGS ikke vinner Petrobas avtalen - for det vil komme mange andre spennende oppdrag med hÞy rate.
Til slutt - som jeg har sagt, handelsmÞnsteret taler klart for videre oppgang (stiger pÄ mye hÞyere volum enn nÄr den synker - bare se pÄ fredag)
Vi leser ogsÄ om at antall anbud Þkes/er pÄ vei til Ä Þkes - og det er ingen tvil om at det er/vil bli manko pÄ seismikk ressurser. Seismikk har i dag ogsÄ et mye stÞrre nedslagsfelt enn tidligere - sÄ nÄr det skrives om at vi er pÄ vei inn i en energikrise/leteaktivitet som vi knapt har sett, mÄ en ogsÄ huske pÄ at seismikk i dag brukes til mye mer enn bare olje (vind/karbon mv).
PÄ bakgrunn av dette er jeg ikke i tvil om at PGS vil fÄ mer enn nok Ä gjÞre fremover - og jeg hÄper virkelig at de holder hodet kaldt og ikke selger seg billig. Som Pedersen sa pÄ Q2 - det er ganske unikt at ratene for vintersesongen er hÞyere enn sommeren 2022 og ratene vil stige videre. Jeg er derfor ikke bekymret om PGS ikke vinner Petrobas avtalen - for det vil komme mange andre spennende oppdrag med hÞy rate.
Til slutt - som jeg har sagt, handelsmÞnsteret taler klart for videre oppgang (stiger pÄ mye hÞyere volum enn nÄr den synker - bare se pÄ fredag)
Redigert 28.08.2022 kl 10:06
Cliff
28.08.2022 kl 09:14
4955
India har en utfordrende «sjĂžfarts-kultur» med utallige smĂ„ fiskebĂ„ter og andre sjĂžfarere uten samband/kommunikasjon âŠ
Mange seismikk-oppdrag har blitt utfordrende av den grunn.
PGS fÄr ikke utnyttet sitt kapasitets-fortrinn i slikt farvann
Mange seismikk-oppdrag har blitt utfordrende av den grunn.
PGS fÄr ikke utnyttet sitt kapasitets-fortrinn i slikt farvann
Overhode ingen quick fix.
Bare Ă„ gjĂžre grovjobben, lete, drille , produsere.
Dette blir sÄ utrolig krevende for verden.
Yara trenger jo gass som utrolig mange andre. Kanskje Qec kan starte med Ă„ gi gass til Olof og EU.
Vi fÄr se
Bare Ă„ gjĂžre grovjobben, lete, drille , produsere.
Dette blir sÄ utrolig krevende for verden.
Yara trenger jo gass som utrolig mange andre. Kanskje Qec kan starte med Ă„ gi gass til Olof og EU.
Vi fÄr se
ForĂžvrig begynner situasjonen Ă„ bli noe skremmende. Uten kunstgjĂždsel snakker vi reduksjon av avlinger med 70-80 prosent. Det ligger an til alvorlig matmangel.
Den raske lÞsningen er ikke grÞnn energi, men leting etter mer olje og gass. Det politiske grÞnne skiftet feilet, olje og gass kan fases ut nÄr grÞnn energi kan ta over. Vi snakker 20 Är til med olje og gass som hoved energi.
https://borsen.dagbladet.no/nyheter/stenger-etter-gigantoverskudd-ekstremt/76991184
https://borsen.dagbladet.no/nyheter/stenger-etter-gigantoverskudd-ekstremt/76991184
Sharewater har en fot inne i India, PGS er ikke sÄ interessert i operere i det omrÄdet (har ikke fÄtt vite hvorfor).
Ok takk.
Men finns det mÄter Ä omgÄ dette pÄ?
Vil for eksempel en avtale mellom Rasmussengruppen og Mellon vÊre tillat, hvor Rasmussengruppen sier: Hvis dere kjÞper x antall aksjer til kr 6 nÄ, garanterer vi Ä kjÞpe de av dere om 2 mnd til kr 8, for Ä unngÄ kursdrivende flaggeplikt?
Men finns det mÄter Ä omgÄ dette pÄ?
Vil for eksempel en avtale mellom Rasmussengruppen og Mellon vÊre tillat, hvor Rasmussengruppen sier: Hvis dere kjÞper x antall aksjer til kr 6 nÄ, garanterer vi Ä kjÞpe de av dere om 2 mnd til kr 8, for Ä unngÄ kursdrivende flaggeplikt?
Redigert 27.08.2022 kl 15:29
oddone
27.08.2022 kl 14:57
6599
Etter reglene ved Oslo BĂžrs skal en investor som blir eier av minst 10 prosent av aksjene i et bĂžrsnotert selskap, flagge, det vil si informere bĂžrsen og det aktuelle selskapet om kjĂžpet og hvilke intensjoner han eller hun har med investeringen. Tilsvarende meldeplikt inntrer ved passering av 25, 50 og 75 prosents eierandel.
Alby skrev HĂ„per vi tar 10 ern neste uke ?
Kan se flere mÄter det kan skje pÄ, ja kanskje til om med helt uten nyheter
Ved hvilke nivÄer vil f.eks Rasmussen-gruppen mÄtte flagge hvis de i tillegg til sin synlige andel i PGS har storkjÞpt skjult bak ulike nominee kontoer? Kan de allerede nÊrme seg 50%?
Redigert 27.08.2022 kl 14:26
Takk.
https://www.griproom.com/fun/10-signs-your-company-is-about-to-be-acquired
Ps Mseis dobla seg over natta pÄ TGS budet her for noen uker siden, men dere aksjonÊrer er delt med overvekt negative til Ä selge, er det riktig?
Er jo bare logisk om man fÄr kveite til hysepris blir det rift om Ä kjÞpe hele lasta
https://www.griproom.com/fun/10-signs-your-company-is-about-to-be-acquired
Ps Mseis dobla seg over natta pÄ TGS budet her for noen uker siden, men dere aksjonÊrer er delt med overvekt negative til Ä selge, er det riktig?
Er jo bare logisk om man fÄr kveite til hysepris blir det rift om Ä kjÞpe hele lasta
Redigert 27.08.2022 kl 14:15
oddone
27.08.2022 kl 14:04
4237
Slettet brukerskrev Har du mer om dette long time seismiske traver oddone?
Etter at TGS la inn bud pÄ Mseis har Mellon kjÞpt seg opp til ca 9.5%, og i samme periode til ca 9% i PGS.
Kontoene i Mellon er nok nominee accounts, jeg har troa pÄ at det noen som vil blokkere TGS for Ä fÄ de til Ä Þke budet, evt komme med motbud. Rasmussen-gruppen har tidligere kjÞpt seg opp i PGS, ser nok verdi i konsilidering Shearwater/TGS/Mseis, kanskje sammen med CGG.
Ren spekulasjon, selvsagt, men noe er pÄ gang!
Kontoene i Mellon er nok nominee accounts, jeg har troa pÄ at det noen som vil blokkere TGS for Ä fÄ de til Ä Þke budet, evt komme med motbud. Rasmussen-gruppen har tidligere kjÞpt seg opp i PGS, ser nok verdi i konsilidering Shearwater/TGS/Mseis, kanskje sammen med CGG.
Ren spekulasjon, selvsagt, men noe er pÄ gang!
Har du mer om dette long time seismiske traver oddone?
Men har de rÄd til Ä betale noen ganger overpris?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BNY_Mellon
BNY Mellon was formed from the merger of The Bank of New York and the Mellon Financial Corporation in 2007. It is the world's largest custodian bank and securities services company,[2][3][4] with $2.4 trillion in assets under management and $46.7 trillion in assets under custody as of the second quarter of 2021
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BNY_Mellon
BNY Mellon was formed from the merger of The Bank of New York and the Mellon Financial Corporation in 2007. It is the world's largest custodian bank and securities services company,[2][3][4] with $2.4 trillion in assets under management and $46.7 trillion in assets under custody as of the second quarter of 2021
"Nudler er bedre en snĂž fra i FJOR"
Det sa min mor. Eller var det min rike kunde
Det sa min mor. Eller var det min rike kunde
Hilsen Sjaman Rosseknut i heia hvis eneste edge er det rene skjĂŠre Hell
đđđđđđđ
đđđđđđđ
Dagens tegn i Vipps er đ det oppdaget jeg plutselig da jeg kjĂžpte en dobbel esspresso, og kommer i samme sekund pĂ„ en drĂžm i natt hvor Gullars hvisker sĂ„ Ăžmt i Ăžret "oddone oddone". đŁ. Noen som prĂžver Ă„ fortelle noe her eller đ¶âđ«ïžđ„žđŠ
oddone
I gÄr kl 13:471387
Obxserver skrev Da har Sculpt levert igjen aksjene sine til nr 6. 06 THE BANK OF NEW YORK MELLON 3.71% 192.47m 25.2..
TNYB Mellon har ca 8,9% av aksjene i PGS. De har ogsÄ kjÞpt seg opp til ca 9.5% i Magseis.
Det er mulig at "noen" er ute etter en mega-acquisition i seismikken, med oppkjÞp av bÄde PGS og MSEIS.
Som for MSEIS tipper jeg CGG, Shearwater eller CGG+Shearwater. Mest det siste.
Hold pÄ aksjene til dette er over!
oddone
I gÄr kl 13:471387
Obxserver skrev Da har Sculpt levert igjen aksjene sine til nr 6. 06 THE BANK OF NEW YORK MELLON 3.71% 192.47m 25.2..
TNYB Mellon har ca 8,9% av aksjene i PGS. De har ogsÄ kjÞpt seg opp til ca 9.5% i Magseis.
Det er mulig at "noen" er ute etter en mega-acquisition i seismikken, med oppkjÞp av bÄde PGS og MSEIS.
Som for MSEIS tipper jeg CGG, Shearwater eller CGG+Shearwater. Mest det siste.
Hold pÄ aksjene til dette er over!
Bullfight
27.08.2022 kl 11:54
4249
Tigerberget skrev Er du den nye riskokeren?đ
Nei slapp nÄ av, jeg har mange aksjer i PGS og skal laste mer, det jeg pÄpeker er at psykologien i markedet tilsier en liten korreksjon som fÞlge av bjellesauen USA og markeds uroen, det forstÄr vel du ogsÄ ?
Bullfight
27.08.2022 kl 11:09
4378
Slettet brukerskrev Jepp, vi fÄr tro festen rekker godt ut i neste uke ...
Det blir nok en dropp pÄ mandag som fÞlge av den kraftige nedgangen i USA, men det er greit Ä fylle pÄ for den droppen varer ikke mange timene
Redigert 27.08.2022 kl 11:09
Det pÄpekes stadig vekk behovet for energi i overgangen som vil vare ei god stund, til grÞnnere grener :
«Sikrer en ren, pÄlitelig flyt av europeisk energi
RegiondirektĂžr i Huisman Norge A/S, Jan Atle Andresen, forklarer:
â Overgangen til fornybar energi vil skje gradvis. Under denne prosessen mĂ„ vi passe pĂ„ at vi opprettholder en pĂ„litelig energiforsyning.
RegiondirektĂžr i Huisman Norge A/S, Jan Atle Andresen
â Dette prioriteres pĂ„ grunn av de geopolitiske utfordringene som har dukket opp, og trusselen de utgjĂžr for europeiske energiforsyninger. Det er klart at vi fortsatt kommer til Ă„ vĂŠre avhengige av fossilt brennstoff inntil videre. Derfor er det viktig at vi sikrer en sĂ„ bĂŠrekraftig utvinning som mulig.»
FrigjĂžr potensialet i NordsjĂžen
Hans kollega, Dieter Wijning som er produktsjef for boring i Huisman, forklarer at det er et fokus pÄ gassutvinning i NordsjÞen.
â Hvis man ser pĂ„ alternativene, viser det seg raskt at gassen i NordsjĂžen er mest lovende. FlytendegjĂžring av LNG, og logistikken rundt den, tilsvarer et betydelig karbonfotavtrykk. Kull ogsĂ„. NĂŠrliggende offshore-produksjon gir de laveste karbonutslippene per fat av alle typer fossil brennstoffproduksjon.«
SĂ„ leting og kartlegging og seismikk behĂžves i lengre tid đđ»đŠ đŠ
«Sikrer en ren, pÄlitelig flyt av europeisk energi
RegiondirektĂžr i Huisman Norge A/S, Jan Atle Andresen, forklarer:
â Overgangen til fornybar energi vil skje gradvis. Under denne prosessen mĂ„ vi passe pĂ„ at vi opprettholder en pĂ„litelig energiforsyning.
RegiondirektĂžr i Huisman Norge A/S, Jan Atle Andresen
â Dette prioriteres pĂ„ grunn av de geopolitiske utfordringene som har dukket opp, og trusselen de utgjĂžr for europeiske energiforsyninger. Det er klart at vi fortsatt kommer til Ă„ vĂŠre avhengige av fossilt brennstoff inntil videre. Derfor er det viktig at vi sikrer en sĂ„ bĂŠrekraftig utvinning som mulig.»
FrigjĂžr potensialet i NordsjĂžen
Hans kollega, Dieter Wijning som er produktsjef for boring i Huisman, forklarer at det er et fokus pÄ gassutvinning i NordsjÞen.
â Hvis man ser pĂ„ alternativene, viser det seg raskt at gassen i NordsjĂžen er mest lovende. FlytendegjĂžring av LNG, og logistikken rundt den, tilsvarer et betydelig karbonfotavtrykk. Kull ogsĂ„. NĂŠrliggende offshore-produksjon gir de laveste karbonutslippene per fat av alle typer fossil brennstoffproduksjon.«
SĂ„ leting og kartlegging og seismikk behĂžves i lengre tid đđ»đŠ đŠ
Londonmannen
27.08.2022 kl 09:27
4721
Jeg er overbevist om at med det markedet som nÄ Äpner seg for seismikksegmentet, sÄ er det en vinn vinn situasjon for PGS; for enten fÄr PGS kontrakter med meget gode betingelser eller sÄ vil de litt senere fÄ kontrakter med sÊrdeles gode betingelser.
Behovet for seismikktjenster er Þkende, mens det blir stadig fÊrre ressurser tilgjengelig til Ä dekke behovet i markedet. FÞlgelig vil tendensen, som ledelsen var innom i Q2 presentasjonen, fortsette og markedet bli hottere og hottere. Her er det bare Ä lene seg tilbake og nyte oppturen de kommende Ärene. PGS er en vinner som fortsatt prises som et selskap pÄ randen av stupet.
Behovet for seismikktjenster er Þkende, mens det blir stadig fÊrre ressurser tilgjengelig til Ä dekke behovet i markedet. FÞlgelig vil tendensen, som ledelsen var innom i Q2 presentasjonen, fortsette og markedet bli hottere og hottere. Her er det bare Ä lene seg tilbake og nyte oppturen de kommende Ärene. PGS er en vinner som fortsatt prises som et selskap pÄ randen av stupet.
Redigert 27.08.2022 kl 09:34
Ulvesen
27.08.2022 kl 01:53
5279
La oss se langsiktig positivt pÄ det. Om Petrobras sitt arbeide blir endret, nytt anbud en konkurrent fÄr oppdraget... so what? Den eneste igjen med kapasitet vil da vÊre PGS. Og PGS kan da i iet overopphetet marked ta en mye hÞyere pris og fortjeneste deretter. BehÞver ikke Ä bli sÄ galt dette, uansett utfall :D
Coolđđ.. Og i pĂ„vente all inn i helgeglede og partaiii , god helg đ»
DNSB - det norske shitty bank
Slettet brukerskrev What U mean Hvalrossen ? Avklart?
Sorry buddy men mente generelt her nĂ„. Heldigvis m-y-e pĂ„ gang. Dissa spaniakkane, og vĂŠrre đ
NĂ„r man har en veldig sterk magnet og sĂžler litt jernspĂžl rundt i ring er det heldigvis lett Ă„ ordne opp.
https://youtu.be/P1JpawPEOQY
Men nÄ litt ren helgeglede, Partaiii
NĂ„r man har en veldig sterk magnet og sĂžler litt jernspĂžl rundt i ring er det heldigvis lett Ă„ ordne opp.
https://youtu.be/P1JpawPEOQY
Men nÄ litt ren helgeglede, Partaiii
noprofit
26.08.2022 kl 21:59
6019
Slapp av longs i neste uke eksploderer dđđ
eller solgte du deg ut i dag
eller solgte du deg ut i dag
Dieseldahl skrev Hvorfor tror du det er sÄ viktig og holde den under 8 kr?
Du mÄ spÞrre de som selger
SpÞr samtidig de samme folkene hvorfor det var sÄ viktig Ä holde den under 7 i lang lang tid, noe svar annet en at det pÄgÄr en kapital fra rÞvelse fÄr du neppe.
SpÞr samtidig de samme folkene hvorfor det var sÄ viktig Ä holde den under 7 i lang lang tid, noe svar annet en at det pÄgÄr en kapital fra rÞvelse fÄr du neppe.
Redigert 26.08.2022 kl 21:51
Kan jeg ikke tenke meg, denne skal vĂŠre under 8 uansett hva som skjer.
Rystad i kveld, Europa er desperate, det skal sikkert ikke letes fremover, tror vaffal ikke jeg.
Mvh, DNSB
Rystad i kveld, Europa er desperate, det skal sikkert ikke letes fremover, tror vaffal ikke jeg.
Mvh, DNSB
Redigert 26.08.2022 kl 20:26
Dieseldahl
26.08.2022 kl 20:09
6744
Den var god, skjer det mÄ vel aksjen komme seg pÄ tosifret der den hÞrer hjemme.
En fredag fra "Per`s til dels sunne grill hjĂžrne"---
Det kommer fra Brasil...
Urg, hva kan det vĂŠre...
Det er en missil
Fra Indias kyst..
Er det tyst.. en sÄ lenge...
En missil her og kan hende...
Og... Hvor slÄr de ned..
Give it a guess...
SelvfĂžlgelig.. Hos PGS...
Det kommer fra Brasil...
Urg, hva kan det vĂŠre...
Det er en missil
Fra Indias kyst..
Er det tyst.. en sÄ lenge...
En missil her og kan hende...
Og... Hvor slÄr de ned..
Give it a guess...
SelvfĂžlgelig.. Hos PGS...
Redigert 26.08.2022 kl 19:55
Superduper skrev Var litt irriterande at den ikkje greide 8.
IfÞlge investing.com avsluttet den pÄ 8,-
Vi kan innbille oss at dette stemmer. đ
Vi kan innbille oss at dette stemmer. đ