$$$PPPGGGSSS$$$ PARTY-TIME "Are you ready 4 the launch?" 🚀🚀🚀
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
08.09.2022 kl 09:01
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
https://newsweb.oslobors.no/message/570707
PGS på hovedlista.
Oppgangen kan begynne for alvor. Nå med fond som sårt trenger pynte på resultatene med det som tegner til å bli årets vinner 🤑🤑🤑.
Obxserver sa det best:
Situasjonen nå er som å ha en Mentos drops inne i en Cola flaske🥳
PGS på hovedlista.
Oppgangen kan begynne for alvor. Nå med fond som sårt trenger pynte på resultatene med det som tegner til å bli årets vinner 🤑🤑🤑.
Obxserver sa det best:
Situasjonen nå er som å ha en Mentos drops inne i en Cola flaske🥳
Redigert 07.09.2022 kl 20:56
Du må logge inn for å svare
jaroas50
17.08.2022 kl 13:46
4682
Nå skjønner kanskje endel hvorfor denne aksjen må trades istedenfor å sitte long. Hadde sittet igjen med 0 hadde jeg vært langsiktig. Sitter ihvertfall igjen med 100 lapper og er fornøyd.
Hadde vært en sann glede med et realt børs krakk nå, fått aksjen ned i 4 kroner og får skylt ut alt rusk.
Dette ørken trading greiene er jo like kjedelig som å male mandler til jule marsipan.
Dette ørken trading greiene er jo like kjedelig som å male mandler til jule marsipan.
Vi kan ikke bare ha det artig, vi må ha det litt morro også. Velger å dele denne på en dag som er litt kje.
HENRY 78 KJØPTE SUPERBIL MED 700 HESTER. McLaren 720S Spyder
https://youtu.be/ZLm6q1-S6gM
Flott Henry, det vi kaller "PGS-Soul".
Ikke bry dere om de titusnene/hundretusnene i båsspannet. Bare slik det er her i Stigespillet. Gurdijeff snakket om den Fjerde Veien. Ikke munkens, ikke asketens, ikke yogiens; men den du lever livet ditt i all sin alminnelighet helt tilstede. Slipp gassen opp for småfugler, ta deg tid til den lille ekstra praten med den hyggelige gamle damen, stopp å se hvor skjønt her er.
Med sparepengene i PGS skal du nok se også den biffen ordner seg ganske så greit. Tror jammen jeg skal gjøre som n' Henry og kjøpe no' som drar litt ...
HENRY 78 KJØPTE SUPERBIL MED 700 HESTER. McLaren 720S Spyder
https://youtu.be/ZLm6q1-S6gM
Flott Henry, det vi kaller "PGS-Soul".
Ikke bry dere om de titusnene/hundretusnene i båsspannet. Bare slik det er her i Stigespillet. Gurdijeff snakket om den Fjerde Veien. Ikke munkens, ikke asketens, ikke yogiens; men den du lever livet ditt i all sin alminnelighet helt tilstede. Slipp gassen opp for småfugler, ta deg tid til den lille ekstra praten med den hyggelige gamle damen, stopp å se hvor skjønt her er.
Med sparepengene i PGS skal du nok se også den biffen ordner seg ganske så greit. Tror jammen jeg skal gjøre som n' Henry og kjøpe no' som drar litt ...
Redigert 17.08.2022 kl 13:12
All right, Al Ghais! Seek and find. Her peker du på selve kjernen
Londonmannen
17.08.2022 kl 12:45
4902
Det er vel liten tvil om at det har vært sterke krefter i sving de siste månedene for å holde kursen nede og verktøyet som er flittig benyttet er shorting.
Når en positiv børsmelding evner å trekke kursen ut av det gjørmehullet den nå tydeligvis befinner seg i, kan vi håpe at kjøpsinteressen tar seg såpass opp at det skremmer bort shorterne. Først når kjøpepresset blir såpass stort at shorterne skjønner at de har tapt kampen, er det håp om at kursen blir beveget opp på et nytt nivå. Forhåpentligvis vil dette skje før Q3 presenteres. Men uten kursdrivende nytt og med shortere som øyner et håp om nedtur, så blir vi trolig liggende å vake i dette området.
Når en positiv børsmelding evner å trekke kursen ut av det gjørmehullet den nå tydeligvis befinner seg i, kan vi håpe at kjøpsinteressen tar seg såpass opp at det skremmer bort shorterne. Først når kjøpepresset blir såpass stort at shorterne skjønner at de har tapt kampen, er det håp om at kursen blir beveget opp på et nytt nivå. Forhåpentligvis vil dette skje før Q3 presenteres. Men uten kursdrivende nytt og med shortere som øyner et håp om nedtur, så blir vi trolig liggende å vake i dette området.
Svake hender selger aksjer når olje faller, stiger,Pgs inngår kontrakter, når børsen faller når Dnb åpner munnen, når børsen stiger, når inflasjonen faller, når den stiger osv,osv,osv
Helt til alle små spekulanter går lei og ikke gidder mer, så dobbler aksjen seg, og du er ikke inne i papiret.
Helt til alle små spekulanter går lei og ikke gidder mer, så dobbler aksjen seg, og du er ikke inne i papiret.
Redigert 17.08.2022 kl 12:40
oivindl
17.08.2022 kl 12:36
4930
Beklager, Rischioso, men her roter du nok litt.
Jeg har bare stilt et spørsmål, du har uttalt deg om muligheten for kurs på 7-tallet.
"håpet om at 6 tallet blir historie med det første kan vi nok skyte en hvit pil etter"
-Rischioso
Rimer jo dårlig om du forventer nye kontrakter hvilken dag som helst.
Alternativt at du ikke tror kontraktene bringer kursen opp på 7-tallet, som jeg altså spurte om.
For det var vel ikke så enkelt at du bare skulle ha en rimelig inngang i dag tidlig før du endret synspunkt?
Jeg har bare stilt et spørsmål, du har uttalt deg om muligheten for kurs på 7-tallet.
"håpet om at 6 tallet blir historie med det første kan vi nok skyte en hvit pil etter"
-Rischioso
Rimer jo dårlig om du forventer nye kontrakter hvilken dag som helst.
Alternativt at du ikke tror kontraktene bringer kursen opp på 7-tallet, som jeg altså spurte om.
For det var vel ikke så enkelt at du bare skulle ha en rimelig inngang i dag tidlig før du endret synspunkt?
Komodo
17.08.2022 kl 12:35
4933
Du skrev så vidt jeg husker før børsen åpnet i dag, at vi skulle ned på 6,80 igjen, og det fikk du rett i! Jeg benyttet anledningen, og sikret meg 31.000 aksjer til 6,80. Jeg regner med at det blir en god plassering på både kort og lang sikt.
Haussekoret som ikke vil høre på realistiske tanker om at kursen svinger ned, ikke bare opp, bør kanskje gå litt i seg selv. Denne tråden begynner nå å bli litt i overkant fylt opp av svada. Veldig mye bra som skrives, og veldig mange gode tanker, men litt vel mye tomprat.
Haussekoret som ikke vil høre på realistiske tanker om at kursen svinger ned, ikke bare opp, bør kanskje gå litt i seg selv. Denne tråden begynner nå å bli litt i overkant fylt opp av svada. Veldig mye bra som skrives, og veldig mange gode tanker, men litt vel mye tomprat.
Gidder ikke skrive på FB siden før den er privat og ikke offentlig. Men ref dagens analyse fra PU der om dobbel topp.
Ref det jeg kan om TA så er jo det et signal om videre nedgang..? måtte google for å være sikker.
Men vurka som PU mener det er positivt? ikke lett å bli klok på all denne infoen i TA.
https://aksjeanalyse.wordpress.com/tekniske-formasjoner/dobbel-topp/
Ref det jeg kan om TA så er jo det et signal om videre nedgang..? måtte google for å være sikker.
Men vurka som PU mener det er positivt? ikke lett å bli klok på all denne infoen i TA.
https://aksjeanalyse.wordpress.com/tekniske-formasjoner/dobbel-topp/
nafa
17.08.2022 kl 12:32
4828
Ang DNB og daglige kjøp i PGS som hypotetic skriver om, så er det jo til å le av at de kjøper og kjøper daglig mens deres kursmål står fortsatt stødig på kr1.
Etter et langt liv i dette markedet har jeg nok lært meg at korrupsjonen i dette markedet er så utbredt at de som prøver seg på noe annet har tapt.
I «Sameland» var det nok også slik i hvertfall tidligere at de som klarte å stjele mest rein fra naboene, gikk av med seieren.
Slik er det bare også i dette markedet, desverre og det må nok også vi vanlige folk også befinne oss med hvis vi ønsker oss litt av kaka i PGS.
Metoden er sitt langsiktig.
Etter et langt liv i dette markedet har jeg nok lært meg at korrupsjonen i dette markedet er så utbredt at de som prøver seg på noe annet har tapt.
I «Sameland» var det nok også slik i hvertfall tidligere at de som klarte å stjele mest rein fra naboene, gikk av med seieren.
Slik er det bare også i dette markedet, desverre og det må nok også vi vanlige folk også befinne oss med hvis vi ønsker oss litt av kaka i PGS.
Metoden er sitt langsiktig.
hydrangea
17.08.2022 kl 12:28
4854
Ref nyhetsvarsel DN:
«– Opec har ikke skylden for stigende inflasjon, sier ny Opec-sjef
Den nye generalsekretæren i oljekartellet Opec, Haitham Al Ghais uttalte onsdag at den innflytelsesrike oljeprodusentgruppen ikke har skylden for den høye inflasjonen, og peker i stedet på kronisk underinvestering i olje- og gassindustrien.
– Det er andre faktorer utenfor Opec som virkelig er bak toppen vi har sett i olje- og gassprisene. Og igjen, det er underinvestering, i et nøtteskall, kronisk underinvestering, som er bakgrunnen, kommenterte Al Ghais til CNBC.
– Dette er den harde virkeligheten som folk og politikere må våkne opp til. Når det er realisert, tror jeg at vi kan begynne å tenke på en løsning her. Opec har en løsning: invester, invester, invester, sa Al Ghais.»
Jaja, får vel leite litt, da.
«– Opec har ikke skylden for stigende inflasjon, sier ny Opec-sjef
Den nye generalsekretæren i oljekartellet Opec, Haitham Al Ghais uttalte onsdag at den innflytelsesrike oljeprodusentgruppen ikke har skylden for den høye inflasjonen, og peker i stedet på kronisk underinvestering i olje- og gassindustrien.
– Det er andre faktorer utenfor Opec som virkelig er bak toppen vi har sett i olje- og gassprisene. Og igjen, det er underinvestering, i et nøtteskall, kronisk underinvestering, som er bakgrunnen, kommenterte Al Ghais til CNBC.
– Dette er den harde virkeligheten som folk og politikere må våkne opp til. Når det er realisert, tror jeg at vi kan begynne å tenke på en løsning her. Opec har en løsning: invester, invester, invester, sa Al Ghais.»
Jaja, får vel leite litt, da.
Alejandreuta
17.08.2022 kl 11:43
5109
Tror det er ristet ut mye hender og ikke minst mange som har en lyttepost eller i hvert fall har PGS på watchlist. Mistenker en god nyhet vil dra denne tungt oppover i markedet som er nå. Det store spørsmålet er jo om den vil falle/bli shortet ned igjen...
rischioso
17.08.2022 kl 11:41
5137
Ja - Kursmålet til DNB er gått ut på dato for lengst da det er rundt 1 år gammelt (30.09.21) og har således ikke tatt høyde for alt som er skjedd i ettertid. De har sikkert ingen som følger caset pr i dag og så har det eldgamle kursmålet bare blitt stående og kommer nok til å fortsette med det frem til at de får en analytiker til å se på caset igjen og da kommer ny analyse med forhøyet kursmål - et 2 sifret sådant. Mao, ingenting å vektlegge.
De kursmåla vi derimot må vektlegge er de av nyere dato og majoriteten er 2 sifret - tar vi så bort det høyeste og det laveste så sitter vi fortsatt igjen med 2 sifret kursmål.
De kursmåla vi derimot må vektlegge er de av nyere dato og majoriteten er 2 sifret - tar vi så bort det høyeste og det laveste så sitter vi fortsatt igjen med 2 sifret kursmål.
rischioso
17.08.2022 kl 11:34
5199
RE - Men du tror ikke de vil kunne løfte kursen opp på 7-tallet?
* Det har jeg jo ikke sagt - det er det du som sier. Det jeg sa - om vi kan forholde oss til det - så sa jeg at vi mest sannsynlig ikke var ferdig med 6 tallet - og akkurat slik ser det jo unektelig ut pr nå ...
* Det har jeg jo ikke sagt - det er det du som sier. Det jeg sa - om vi kan forholde oss til det - så sa jeg at vi mest sannsynlig ikke var ferdig med 6 tallet - og akkurat slik ser det jo unektelig ut pr nå ...
Redigert 17.08.2022 kl 11:34
strak_motbakke
17.08.2022 kl 11:32
5182
Det DNB gjør er helt OK etter min mening om jeg har forløpet og informasjonen korrekt:
1) Caset for PGS når de satt kursmål 1 kr var helt annerledes enn hva det er i dag. De burde her ha solgt aksjene sine for å være tro mot kursmålet, men greit nok, de kjøpte ikke aksjer i denne perioden uansett (om jeg husker rett).
2) Kursmålet var 1 kr når emisjonen ble gjennomført, og ble derfor ikke med på å kjøpe PGS for salg til 3.7 kroner.
3) DNB fikk ny analytiker som sa han skulle se på PGS igjen
4) 1 kr kursmålet ble fjernet (denne henger igjen noen steder ser jeg, som f.eks. på DNB appen)
5) Den nye analysen viser at PGS skal mye opp, og de har derfor startet innkjøp av aksjen før analysen publiseres
Uansett er dette bull for oss som ser litt lengre fram i tid! I tillegg var det mange av oss som fikk en god del ekstra emisjonsaksjer til 3.7 kr takket være DNB
1) Caset for PGS når de satt kursmål 1 kr var helt annerledes enn hva det er i dag. De burde her ha solgt aksjene sine for å være tro mot kursmålet, men greit nok, de kjøpte ikke aksjer i denne perioden uansett (om jeg husker rett).
2) Kursmålet var 1 kr når emisjonen ble gjennomført, og ble derfor ikke med på å kjøpe PGS for salg til 3.7 kroner.
3) DNB fikk ny analytiker som sa han skulle se på PGS igjen
4) 1 kr kursmålet ble fjernet (denne henger igjen noen steder ser jeg, som f.eks. på DNB appen)
5) Den nye analysen viser at PGS skal mye opp, og de har derfor startet innkjøp av aksjen før analysen publiseres
Uansett er dette bull for oss som ser litt lengre fram i tid! I tillegg var det mange av oss som fikk en god del ekstra emisjonsaksjer til 3.7 kr takket være DNB
Redigert 17.08.2022 kl 11:35
Det er mange år siden jeg lyttet til råd fra Dnb, det handler kun om egen vinning.
Når en har mange års fartstid på Oslo børs så lærer en over tid, Dnb er det mest useriøse meglerhuset en finner der ute.
Dette er noe alle bør lære seg.
Når en har mange års fartstid på Oslo børs så lærer en over tid, Dnb er det mest useriøse meglerhuset en finner der ute.
Dette er noe alle bør lære seg.
Det tror jeg og. De har vel ikke noe valg om den går til Hovedlisten? (sept)
Redigert 17.08.2022 kl 11:17
hydrangea
17.08.2022 kl 11:12
5358
Det kommer nok straks en ny analyse fra DNB som hausser aksjen så fort de er ferdig med å kjøpe. Det gagner oss som sitter pal.
Bekymrer meg ikke så veldig for de daglige kurssvingningene i grunn. Inkl. rep-emiaksjer er porteføljen nå 161 % i pluss siden januar. Herlig, selv på en rød dag.
Bekymrer meg ikke så veldig for de daglige kurssvingningene i grunn. Inkl. rep-emiaksjer er porteføljen nå 161 % i pluss siden januar. Herlig, selv på en rød dag.
hypotetic
17.08.2022 kl 11:09
5378
Ja, er "vanlige folks tur" til å bli svindlet igjen og igjen. Politikere har ofte også jobber og eierinteresser i lobbyistbyråer og advokatbyråer som vi vet tjener hundrevis av millioner på å frata fra "vanlige folk". De Journalistene som skriver det de blir bedt om blir rekruttert til Lobbyistbyråene og får dobbelt så høy lønn. De som betaler lobbyistbyråene og gjør at lobbyistbyråene får hundrevis av millioner i overskudd hvert år gjør selvfølgelig dette fordi de tjener mye mer ved å påta seg disse utgiftene. Taperne er som alltid hundretusener av "vanlige folk" som stoler på at alt foregår rettmessig. Vet noen hvem som rekrutterte han analytikeren i DNB som var så ekstremt aktiv med salgsanbefaling 1kr overfor media???? Man kan jo starte å nøste opp der for å finne ut hvem som er bakmennene som betaler store summer for dette i dette tilslørte helikopterperspektivet av det som helt opplagt til slutt vil bli fastslått at er korrupsjon og svindel satt i system hvis blir nøstet opp i.
småligsparer
17.08.2022 kl 11:02
5434
DNB har fortsatt kursmål 1 NOK og dermed salg i følge rapport av 15/08-22.
Hvis listene fra tekinvestor viser daglig handel med det volumet på denne kursen så skulle noen ha konfrontert de med denne salgsanbefalingen. På tide med en ny oppdatering på kursmål!
Hei forresten, hilsen lykkelig eier av 15.000 og økende andeler i PGS.
Hvis listene fra tekinvestor viser daglig handel med det volumet på denne kursen så skulle noen ha konfrontert de med denne salgsanbefalingen. På tide med en ny oppdatering på kursmål!
Hei forresten, hilsen lykkelig eier av 15.000 og økende andeler i PGS.
Grågåsa
17.08.2022 kl 11:01
5427
De store kommer til å le hele veien til banken. Småaksjonærene skremmes bort av dårlig fyrverkeri. For de av oss som har langsiktig perspektiv blir det likevel fest; til slutt.
“Hell is Other People.” That's actually a famous line from French philosopher Jean Paul Sartre's 1944 play, “No Exit"
...
Men
https://knowyourmeme.com/photos/1071746-nihilism
Forøvrig. "Finn verdiene. Sitt" - Spettet
...
Men
https://knowyourmeme.com/photos/1071746-nihilism
Forøvrig. "Finn verdiene. Sitt" - Spettet
Finner ikke større kapital frarøvere som oppererer i det Norske markedet en den banden der, dette vet du like godt som meg.
Redigert 17.08.2022 kl 10:55
PSI- Investor
17.08.2022 kl 10:51
5473
Noe av det aller beste er at banken jo har staten som største eier.
Staten ønsker da altså at banken de eier skal drives på denne måten.
For ellers hadde de vel instruert sin bank om å opptrå på en annen måte i forhold til sine kunder.
Staten ønsker da altså at banken de eier skal drives på denne måten.
For ellers hadde de vel instruert sin bank om å opptrå på en annen måte i forhold til sine kunder.
Minst 10.000 burde piskes offentlig på torget hvert år ...
Eller man kan bare gjøre det motsatte av hva De sier, - og dertil Le
Eller man kan bare gjøre det motsatte av hva De sier, - og dertil Le
Redigert 17.08.2022 kl 10:47
hypotetic
17.08.2022 kl 10:43
5544
Konstaterer ved listene jeg får fra tekinvestor at DNB nå er klart største kjøper i PGS med over 2 mill aksjer daglig. Husker vi diskuterte mye her inne på PGS tråden i perioden PGS fikk en kraftig salgsanbefaling på 1kr av DNB og der DNB i tillegg var så ivrige med å få ned kursen at de gikk ut til alle aviser for å formidle sitt syn om at PGS aksjen var overpriset på 2kr???. Effekten var at aksjen ramlet ned til ca 1,4kr. DNB gikk kraftig ut med salgsanbefaling men likevel beholdt de aksjene de eide selv. Husker mange med meg diskuterte dette den gangen. Nå har investeringen i PGS for meg blitt fantastisk i ettertid samt også siste tegningene så bruker ikke mer tid på en aksje der det jeg bestemt har ment slår inn slik som i PGS. Når jeg ser på hva DNB driver med så lurer jeg likevel på om det finnes skamvett og regler for hva de som påstår at de er kompetente kan gå ut med aktivt til millioner av kunder og i media ??? De som i motsetning til meg har trodd på DNB har jo regelrett blitt svindlet fra oppsiden sin av DNB på samme måte som dette er blitt fratatt oppsiden gang på gang av denne banken også tidligere???? Er det grenser for hvor mye man kan skylde på inkompetanse og idioti blant de DNB ansatte i ettertid eller er det også fare for å bli fratatt konsesjonen og dømt i slike saker???? Jo, dømt er DNB i begge sakene både søksmålet på skulte gebyrer i fond og villedende salg av indeksobligasjonsprodukter ble de til slutt dømt for og måtte utbetale hundrevis av millioner i erstatning i disse sakene. Svindelen er likevel så lønnsom at de bare fortsetter og likevel!!!! Helt fantastisk!!! Verden vil bedras og da er det vel ikke særlig mye vanlige folk får gjort med dette annet enn at man heldigvis har lov til å ytre seg om hva man selv mener og har mulighet til å gjøre stikk motsatt når man gang på gan blir vitne til denne dumskapen. For egne del har det vært fantastisk lønnsomt å gjøre helt stikk motsatt og investere tungt når jeg ser slik dumskap så jeg har personlig ikke noe grunn til å klage over dette fenomenet..........
Så blir vi ferdig med faenskapet en gang for alle.
The Cramps vri på allerede sjuke Surfin' Bird!
https://youtu.be/n9-HJu6osew
Her er det noen som har det rotete på kjøkkenet!
Så håper jeg vi kan være ferdig med sånn ned-piss etterpå. Jeg mener, PGS skal jo RADIKALT opp
...
(Lang utgave for de som har det travelt med å gå KykkeliKokkos https://youtu.be/UjpHUXqHfCI)
The Cramps vri på allerede sjuke Surfin' Bird!
https://youtu.be/n9-HJu6osew
Her er det noen som har det rotete på kjøkkenet!
Så håper jeg vi kan være ferdig med sånn ned-piss etterpå. Jeg mener, PGS skal jo RADIKALT opp
...
(Lang utgave for de som har det travelt med å gå KykkeliKokkos https://youtu.be/UjpHUXqHfCI)
Redigert 17.08.2022 kl 10:45
Andpaal71 skrev Heter du Henning Hay Lee Yang?
Imens liggee andreh i karr med vill-bringebær og ylang ylang og kunne ikke brydd seg mindre om noen øretrillere borti småmynt-by som venter på drageløper-broren, Deng. Men jeg kikket litt på Fremtidsutsiktene.
Lo
Lo
Redigert 17.08.2022 kl 10:31
Ta det med ro, Pgs skal til 50 kroner.
Jeg vet hva jeg snakker om, min portefølje er opp 60% i år :-)))
Langt bedre en Tangen:
Oljefondets avkastning i første halvår ble på minus 1.680 milliarder kroner, eller minus 14,4 prosent.
Jeg vet hva jeg snakker om, min portefølje er opp 60% i år :-)))
Langt bedre en Tangen:
Oljefondets avkastning i første halvår ble på minus 1.680 milliarder kroner, eller minus 14,4 prosent.
Kontur
17.08.2022 kl 10:04
5822
Kjøp mer de som kan. De som aldri vil bli rike selger.
Når det verdens faktiske energibehov kommer for en dag vil oljeprisen gå hengslene. Nå gjøres det desperate grep for å holde energiprisene nede. Det eneste som nytter er å finne flere felt. Oljeselskapene vet dette og mobiliserer men det tar litt tid. Boomen i seismikk vil bli historisk. Der vil mangle mye kapasitet.
Kjøp PGS
Når det verdens faktiske energibehov kommer for en dag vil oljeprisen gå hengslene. Nå gjøres det desperate grep for å holde energiprisene nede. Det eneste som nytter er å finne flere felt. Oljeselskapene vet dette og mobiliserer men det tar litt tid. Boomen i seismikk vil bli historisk. Der vil mangle mye kapasitet.
Kjøp PGS
Apehandel i småmyntdistriktet. Sånn ZengShouoang blir jeg ikke med på. Elvepadling frister mere
SnakkeS
SnakkeS
jaroas50
17.08.2022 kl 09:56
5867
Andpaal71 skrev Ikke mye party i dag
Festen er utsatt på ubestemt tid 🤣
oivindl
17.08.2022 kl 09:49
5744
"Som jeg tidligere har vært inne på så vil det i disse tider med største sannsynlighet komme en dobbel kontrakt i Hellas -"
Men du tror ikke de vil kunne løfte kursen opp på 7-tallet?
Men du tror ikke de vil kunne løfte kursen opp på 7-tallet?