$$$PPPGGGSSS$$$ PARTY-TIME "Are you ready 4 the launch?" 🚀🚀🚀
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
08.09.2022 kl 09:01
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
https://newsweb.oslobors.no/message/570707
PGS på hovedlista.
Oppgangen kan begynne for alvor. Nå med fond som sårt trenger pynte på resultatene med det som tegner til å bli årets vinner 🤑🤑🤑.
Obxserver sa det best:
Situasjonen nå er som å ha en Mentos drops inne i en Cola flaske🥳
PGS på hovedlista.
Oppgangen kan begynne for alvor. Nå med fond som sårt trenger pynte på resultatene med det som tegner til å bli årets vinner 🤑🤑🤑.
Obxserver sa det best:
Situasjonen nå er som å ha en Mentos drops inne i en Cola flaske🥳
Redigert 07.09.2022 kl 20:56
Du må logge inn for å svare
Ypperlig
altin
12.08.2022 kl 15:50
3137
The aim of this tender is to conclude an agreement with a tenderer who is able to carry out geophysical investigations and a 3D Ultra High-Resolution Seismic (UHRS) survey campaign at the offshore wind farm sites and one other possible investigation area.
The scope of the contract is not divided into lots.
The contract will run from 05 December 2022 to 30 June 2024 and is not subject to renewal. The tender remains open until 10 October.
https://www.offshorewind.biz/2022/08/12/rvo-issues-nederwiek-geophysical-survey-tender/
The scope of the contract is not divided into lots.
The contract will run from 05 December 2022 to 30 June 2024 and is not subject to renewal. The tender remains open until 10 October.
https://www.offshorewind.biz/2022/08/12/rvo-issues-nederwiek-geophysical-survey-tender/
Bærra
12.08.2022 kl 15:45
3167
Slettet brukerskrev Ser vi 7-tallet (også etter stengetid)
Nei. Ned mot 6,70 er mer sannsynlig.
Artige skrev Selger du deg ut før stengetid idag?
Kunne ikke falle meg inn. Hvalross er ingen trader. Legg merke til at jeg alltid preker Kjøp&Hold. I likhet med Per Ulv og noen fler ligger jeg med åpen profil på face og snakker ikke aksjen opp og ned med mange nick avhengig om jeg skal kjøpe eller selge. Ser at aksjen skal mye opp er sådan perma-bull.
Med inngang i aksjemarkedet våren 2020 pga en tese som skulle vise seg å stemme - at den grove propagandaen mot olje var ren manipulasjon fra StorKapitalen nettopp med hensikt nettopp i å ta plass skambillig før uungåelig multiyear bullsyklus - hadde jeg ved å kunne trade allerede vært en rik mann. Men er sikker på at simpelthen ved å gripe og holde fast with my dear life i denne éne gullbilletten, dette grovt mobbede høyt girede papiret, vil jeg bli svært velstående In the End, trolig om 18 - 26 mnd.
Med inngang i aksjemarkedet våren 2020 pga en tese som skulle vise seg å stemme - at den grove propagandaen mot olje var ren manipulasjon fra StorKapitalen nettopp med hensikt nettopp i å ta plass skambillig før uungåelig multiyear bullsyklus - hadde jeg ved å kunne trade allerede vært en rik mann. Men er sikker på at simpelthen ved å gripe og holde fast with my dear life i denne éne gullbilletten, dette grovt mobbede høyt girede papiret, vil jeg bli svært velstående In the End, trolig om 18 - 26 mnd.
Redigert 12.08.2022 kl 16:02
Artige
12.08.2022 kl 15:35
3247
Slettet brukerskrev Ser vi 7-tallet (også etter stengetid)
Selger du deg ut før stengetid idag?
Ser vi 7-tallet (også etter stengetid)
Vurder belåning. Er selv all-in, og har maxa norwegian kredittkort 100k, lånt 50 av ei og 200 av firmaet. (Tenker hele tiden jeg skal selge for å dekke kredittkortlånet, men så er jo PGS bare så jævlig på dørterskelen. Rentene blir små i forhold). Vurderer høre med Nordnet eller andre om å låne 500k. Men såklart allerede risk med å bare ha en aksje
Redigert 12.08.2022 kl 15:27
Slettet brukerskrev Det blir fort for mye kake ja 😅 Men tross alt ett kakestykke🍩 Go helg 😎
Tendensar ...
Ever Thought of Coco Puffs after School? Prøvd å steke i kryddersmør? Ofte sett en baby-due? Fikk høre nå at et sjekketriks bedre enn å være dykke eller salsainstruktør var å ha en Riktig feit lommebok.
"Hallo?" "Ja?" "Dette er din Framtidslommebok. Linja er litt dårlig så hør ordentlig etter: (knitr knitr) SETT PENGA I PGS. SAMTLIG. NÅ!!! Hører du? Prøvde nå deg angående Bitcoin i 2015, men du satt opptatt i Telenor-kø. Og så skulle jeg si noe fra han foran. Eh, ..., Ja. Bruk dong"
Ever Thought of Coco Puffs after School? Prøvd å steke i kryddersmør? Ofte sett en baby-due? Fikk høre nå at et sjekketriks bedre enn å være dykke eller salsainstruktør var å ha en Riktig feit lommebok.
"Hallo?" "Ja?" "Dette er din Framtidslommebok. Linja er litt dårlig så hør ordentlig etter: (knitr knitr) SETT PENGA I PGS. SAMTLIG. NÅ!!! Hører du? Prøvde nå deg angående Bitcoin i 2015, men du satt opptatt i Telenor-kø. Og så skulle jeg si noe fra han foran. Eh, ..., Ja. Bruk dong"
Redigert 12.08.2022 kl 15:21
Det blir fort for mye kake ja 😅 Men tross alt ett kakestykke🍩 Go helg 😎
Thaimat
12.08.2022 kl 14:58
3261
kapteinkjeks skrev Me like. Me like. Me love you long time!
😆😂😅😅 Jag dör 😅😅
Du store mandolin så trøtt det blei. Ett stykke napoleons-kake er allerede i overkant ... Ender vel bare opp 3-4% om det ikke kommer en positiv impuls snart, eller en adelsfødt e.l røper litt om siste kjøp.
Uansett; en Riktig God Helg til dere Alle. Kanskje finner Pedersen kammen og kommer ut og sier noe pent mandag eller tirsdag. Klapp hunder, le og vær lykkelig. Hvorfor ikke sjøbad?
Uansett; en Riktig God Helg til dere Alle. Kanskje finner Pedersen kammen og kommer ut og sier noe pent mandag eller tirsdag. Klapp hunder, le og vær lykkelig. Hvorfor ikke sjøbad?
Redigert 12.08.2022 kl 14:55
ag-3
12.08.2022 kl 14:11
3404
PGS er sensitiv på olje/gass. Men kun reelt sett (for selskapet) i et makro perspektiv. Hovedanliggende der er at olje/gass selskaper må ha faktorene på plass slik at leting opprettholdes. (Politiske beslutninger/ intensiver, pris, fremtidsutsikter som de viktigste) Nå er dette, relativt brått (for de som ønsket noe annet, eller ikke har fulgt med i timen) kommet på plass.
Det kommer til å sende PGS til ath.
Når pgs til en viss grad varierer med oljeprisen i et mikro perspektiv handler det om tradere som er interessert i opp/ned og brødhuer.
Det kommer til å sende PGS til ath.
Når pgs til en viss grad varierer med oljeprisen i et mikro perspektiv handler det om tradere som er interessert i opp/ned og brødhuer.
https://www.upstreamonline.com/energy-transition/scotland-reveals-world-s-first-auction-for-floating-wind-fuelled-oil-and-gas-projects/2-1-1277142
Slik blir olje/gass ytterligere spiselig for moralist fond, utover Energisikkerhet. Krever spesiellt dyr seismikk
Slik blir olje/gass ytterligere spiselig for moralist fond, utover Energisikkerhet. Krever spesiellt dyr seismikk
Redigert 12.08.2022 kl 14:04
Lurer på hvordan det går med mekaniker1 i dag. Så den friske tråden hans dessverre var fjernet 😅 Trist å ha så kuppelhode at man ikke rekker kjøpe mer PGS før neste legg opp
Pgs selger ikke olje, er bare tullebukker som trader Pgs på olje.
Segmentet er under investert i 10 år, en gang blir det bli payback time, det har enda ikke kommet, men det kommer herifra og utover.
Vil du selge dine Pgs når oljen faller, gjør gjerne det.
Segmentet er under investert i 10 år, en gang blir det bli payback time, det har enda ikke kommet, men det kommer herifra og utover.
Vil du selge dine Pgs når oljen faller, gjør gjerne det.
Veldig hvor kursen følger brent spot prisen. Det betyr at det er algoritmene som styrer kursen helt og holdent. Vi må virkelig ha noen store handler her for å rive oss løs fra hengemyren til robothandelen. De sanker inn ører på all traden om det går opp eller ned. Men det kommer, det er sikkert.
Takk for info Blutus
Hvor blir det av den neste artikkelserien fra Jensen om fenomenet PGS? Nuvel får vel fosse forbi 10,- først
...
Overskrifter som vi lengter etter:
https://www.dn.no/borskommentar/fantasyfond/pgs/tgs/alle-short-skvisers-mor-pa-oslo-bors/2-1-1212575
https://www.dn.no/finansredaksjonen/finansredaksjonen/podkast/oslo-bors/driver-du-med-olje-trenger-du-penger-var-sa-god/2-1-1221045
...
Overskrifter som vi lengter etter:
https://www.dn.no/borskommentar/fantasyfond/pgs/tgs/alle-short-skvisers-mor-pa-oslo-bors/2-1-1212575
https://www.dn.no/finansredaksjonen/finansredaksjonen/podkast/oslo-bors/driver-du-med-olje-trenger-du-penger-var-sa-god/2-1-1221045
Redigert 12.08.2022 kl 13:13
Leide inn annen båt gjorde PGS kontrollerte OFG på nylig inngått 15 års (!) Kontrakt for Polens regjering og
Minister of the Environment, and the International Seabed Organization (MODM). Ratene er gode men kan ikke konkurree med olje og gass på vei inn i Hypermarkedet, som PGS sparer Ramfordene til
https://poland.postsen.com/news/54824/Poland-along-with-others-rented-a-vessel-to-study-metallic-concretions-on-the-bottom-of-the-Atlantic.html
Minister of the Environment, and the International Seabed Organization (MODM). Ratene er gode men kan ikke konkurree med olje og gass på vei inn i Hypermarkedet, som PGS sparer Ramfordene til
https://poland.postsen.com/news/54824/Poland-along-with-others-rented-a-vessel-to-study-metallic-concretions-on-the-bottom-of-the-Atlantic.html
Bærra
12.08.2022 kl 12:47
3703
Slettet brukerskrev Bare skaff gryna, somehow. Nå der skjer. Vi putter 🌶🌶🌶 på
Veldig mange vil inn her nå. Godt jeg fant nøkkelen for en tid tilbake.
Q3 vet vi blir svært bra, Q4 begynner å fylles med jobb og ratene har økt 20%.
Det har blitt en drastisk økning i forespørsler spesielt inn for Carbon capture.
Siste jobb for Equinor ble utført raskere og dermed økte inntektene for jobben betraktelig.
De leier inn andre båter for mindre 2D oppdrag.
Når da shorten forsvinner blir veien opp mot 10kr kort.
Det har blitt en drastisk økning i forespørsler spesielt inn for Carbon capture.
Siste jobb for Equinor ble utført raskere og dermed økte inntektene for jobben betraktelig.
De leier inn andre båter for mindre 2D oppdrag.
Når da shorten forsvinner blir veien opp mot 10kr kort.
Bare skaff gryna, somehow. Nå der skjer. Vi putter 🌶🌶🌶 på
Thaimat
12.08.2022 kl 12:35
3746
Sålde alla aksjer i BORR før en stund sedan och gick all in i PGS, det blir fin fint om 2 år.! $$$
Paggas$en er hoT hOT HOT! Vi fetes opp som Hans og Grethe. Aksjen som var badeball i forrige liv. Og nå er pumpa tatt ned fra onkel Theodors roteloft
Redigert 12.08.2022 kl 12:36
Dieseldahl
12.08.2022 kl 12:23
3866
Ikke glem SEB sitt meget overveiende kursmål på 3,50 og selg.
Skjønner ikke hvorfor vi tør og sitte i dette papiret : ))
Skjønner ikke hvorfor vi tør og sitte i dette papiret : ))
oppturen
12.08.2022 kl 12:18
3904
Jeg har 3x100% i PGS 🤗😀🥳. Og er veldig komfortabel med det. (AS,Privat og ASK)
Liffo
12.08.2022 kl 12:15
3867
75% i PGS og hyggelig snitt, tåler å sjå svingninger, men trenden er opp, so får en vurdere etterkvart som kursmål kommer…
Londonmannen
12.08.2022 kl 12:11
3911
Samme her. Normalt går jeg ikke over 30% i ett papir, men i tilfellet PGS sitter jeg nå med mellom 50-60% av kapitalen investert. Og jeg er meget komfortabel. Oppsiden her er meget hyggelig og risikoen blir mindre og mindre. Går et spennende år i møte.
HP17
12.08.2022 kl 12:08
3923
Aldri sett en aksje gå 5 ganger over natta?
DWAC (USD 12 til USD 45 på få timer og intrade USD 170 innen 25,5 timer fra USD 12) + et drøss av småaksjer i USA som pumpes opp mangegangen før kollapsen kommer.
PGS går ikke 5 ganger over natta, men 5 gangen innen neste sommer kan fort skje. Risk/reward har sannsynligvis aldri vært bedre i PGS og selv har jeg banket den klart største investeringen i porteføljen i PGS.
DWAC (USD 12 til USD 45 på få timer og intrade USD 170 innen 25,5 timer fra USD 12) + et drøss av småaksjer i USA som pumpes opp mangegangen før kollapsen kommer.
PGS går ikke 5 ganger over natta, men 5 gangen innen neste sommer kan fort skje. Risk/reward har sannsynligvis aldri vært bedre i PGS og selv har jeg banket den klart største investeringen i porteføljen i PGS.
Nå tror jeg også bruddet er et faktum. Har vært mye skyggeboksing 6,70-7.00 den siste tiden, så gikk det nå plutselig flere hundre tusen aksjer på 7.00. Spennende tider! Med positivt nytt kommer dette til å skyte bra fart. Jeg kan ikke helt se hva som evt skulle kunne komme av negative nyheter, så her er risikoen på oppsiden og ikke å være inne. Alle som er svake i troen bør ha kommet seg ut og være særs godt fornøyde med den omsetningen som har vært de siste par månedene.
Slettet brukerskrev PS... Hvem var det so blåse av spådommen om fredags rally, he he
Snakker vi Tradisjon? Uverdig var det, at fredag lenge var en trist en. For ei skøyte inn i Helgen, da dere 🚀🚀🧲
👏👏👏👏👏👏👏
👏👏👏👏👏👏👏
Tok en kikk på kursen. Som en tysker en gang sa til meg gebrokkent: "Nå blir jeg hüghellig"
Redigert 12.08.2022 kl 11:59
PS...
Hvem var det so blåse av spådommen om fredags rally, he he
Hvem var det so blåse av spådommen om fredags rally, he he
Tja...
Da ser det ut som om vi snart legger diagonal og MA-50 bak oss og sperrer øynene opp mot området rundt 7,32
Da ser det ut som om vi snart legger diagonal og MA-50 bak oss og sperrer øynene opp mot området rundt 7,32
"Over natta". SBX brukte vel 2-3 mnd på å gå fra 2,5 - 12 da de børsnoterte Green Minerals, nå hovedverdien i morselskapet. Så kollapset de riktignok og ligger nå på 3,6 etter å ha ligget i denne rangen lenge.
PGS synes å tenke som Langsiktige Industribyggere og heller bygge sten på sten sakte. Men grepene finns, og de kan taes med noen pennestrøk ...
PGS synes å tenke som Langsiktige Industribyggere og heller bygge sten på sten sakte. Men grepene finns, og de kan taes med noen pennestrøk ...
Hadde vært gøy. Men har aldri sett en aksje gå 5 gangern over natta da.
Vet det er snakket om 10 gangern når den var rett under 6 kr også.
Men ja- i mine snart 3 år i aksjemarkedet så har jeg aldri opplevd å se slike ting skje.
Så vet ikke realismen i slikt- børsen stopper vel også aksjen om den plutselig fyker opp slik med en solid børs pause og konsekvens.
Vet det er snakket om 10 gangern når den var rett under 6 kr også.
Men ja- i mine snart 3 år i aksjemarkedet så har jeg aldri opplevd å se slike ting skje.
Så vet ikke realismen i slikt- børsen stopper vel også aksjen om den plutselig fyker opp slik med en solid børs pause og konsekvens.
Husk CEO Shearwater: "Seismikk er shipping på steroider". 7 magre, 7 vannvittige år