💰 HAUTO - Kursmål:175,- 💰
06.03.2024 - 08:29
EU-kommisjonen ChinaBEV
Ifølge nyhetsbyrået Reuters vil EU starte tollregistrering av kinesiske elbiler for å innføre mulige tilbakevirkende tariffer.
Undersøkelsen avsluttes offisielt i november. Hvis EUs handelsundersøkelse da konkluderer med at kinesiske bilprodusenter mottar urettferdige subsidier, kan det bli pålagt toll fra registreringstidspunktet. Dessuten kan EU innføre midlertidige tollsatser i juli.
EU argumenterer for at importen av kinesiske elbiler til EU fortsetter å vokse i "akselerert hastighet".
Hvis det fortsetter, kan europeiske bilprodusenter lide uopprettelig skade. «På dette stadiet er det mulig at, på grunnlag av dataene samlet inn under etterforskningen, skaden, som ville være vanskelig å reparere, begynte å materialisere seg allerede før etterforskningen var avsluttet», uttaler kommisjonen.
Registreringen av importerte kinesiske elbiler starter dagen etter at planen er publisert i EUs offisielle tidsskrift.
Dette kommer etter at EU-kommisjonen besøkte de tre kinesiske produsentene BYD, Geely og SAIC for å verifisere informasjon tidligere gitt av produsentene i spørreskjemaer.
Kommisjonen skriver nå at "det tilgjengelige beviset på dette stadiet har en tendens til å vise at eksporten av det aktuelle produktet drar fordel av utjevningsbare subsidier."
EU-kommisjonen ChinaBEV
Ifølge nyhetsbyrået Reuters vil EU starte tollregistrering av kinesiske elbiler for å innføre mulige tilbakevirkende tariffer.
Undersøkelsen avsluttes offisielt i november. Hvis EUs handelsundersøkelse da konkluderer med at kinesiske bilprodusenter mottar urettferdige subsidier, kan det bli pålagt toll fra registreringstidspunktet. Dessuten kan EU innføre midlertidige tollsatser i juli.
EU argumenterer for at importen av kinesiske elbiler til EU fortsetter å vokse i "akselerert hastighet".
Hvis det fortsetter, kan europeiske bilprodusenter lide uopprettelig skade. «På dette stadiet er det mulig at, på grunnlag av dataene samlet inn under etterforskningen, skaden, som ville være vanskelig å reparere, begynte å materialisere seg allerede før etterforskningen var avsluttet», uttaler kommisjonen.
Registreringen av importerte kinesiske elbiler starter dagen etter at planen er publisert i EUs offisielle tidsskrift.
Dette kommer etter at EU-kommisjonen besøkte de tre kinesiske produsentene BYD, Geely og SAIC for å verifisere informasjon tidligere gitt av produsentene i spørreskjemaer.
Kommisjonen skriver nå at "det tilgjengelige beviset på dette stadiet har en tendens til å vise at eksporten av det aktuelle produktet drar fordel av utjevningsbare subsidier."
Redigert 17.04.2024 kl 01:41
Du må logge inn for å svare
desirata
04.05.2023 kl 17:30
5040
Netto profitt for Q1 er kr. 1,25 Mia x 4 gir det kr. 5. Mia årleg. (teoretisk) med samme rater.
Market. Cap idag er kr. 11,5 som gir en PE på 2,3.
Jeg kjenner ingen som har lignende. Så enten er kursen for lav, eller kvartal resultatet noe som ikke blir gjentatt. Selv med noe redusert fortjeneste framover eksempel halvert, vil det framleis være en av de billigste på Oslo børs.
Market. Cap idag er kr. 11,5 som gir en PE på 2,3.
Jeg kjenner ingen som har lignende. Så enten er kursen for lav, eller kvartal resultatet noe som ikke blir gjentatt. Selv med noe redusert fortjeneste framover eksempel halvert, vil det framleis være en av de billigste på Oslo børs.
Skipsmegleren
04.05.2023 kl 17:35
5067
Hakke Hauto leid ut skipene sine i 3-4 år i framtiden. Hvis de fikk 120 millioner USD i overskudd av dette på 3mnd. Betyr ikke det at de får det samme om ikke mer om 3 mnd, som skal gi 3.4kr utbytte ihvertefall de neste kvartalene? Fordi det sikrer stabil inntekt?
touchstone
04.05.2023 kl 17:39
5064
De virket veldig trygge på gode Q2-tall og, samt fikk inntrykk av at de fortsatt får betraktelig høyere rater på kontraktsfornyelser. Usikkert etter 2025, men det gjelder jo alt i shipping. Ser ingen grunn til nedgang i q1-rapporten, tvert i mot. Kan være litt wawi, litt resesjonsfrykt som øker. Uansett fortsatt en lukrativ aksje for meg.
desirata
04.05.2023 kl 17:40
5098
Høegh er en operatør, dvs ikke tonnasje leverandør slik som Gram.
De har kontrakter, men er prisgitt spot markedet for gjerne 40% av flåten. Desuten fornyes kontraktene år om annet. Neste år kan derfor fortjenesten være lik, eller den kan være halvert.
De har kontrakter, men er prisgitt spot markedet for gjerne 40% av flåten. Desuten fornyes kontraktene år om annet. Neste år kan derfor fortjenesten være lik, eller den kan være halvert.
Skipsmegleren
04.05.2023 kl 17:49
5085
Men så 60% av flåten sikrer stabil inntekt? De fikk jo 7 år kontrakt med Asia selskap for 100k usd. Hvis det er sånn de får videre, så må det være lovende.
Skipsmegleren
04.05.2023 kl 17:49
5142
Har du linken til hvor man kan følge spotmarkedet for bilskip?
desirata
04.05.2023 kl 18:33
5096
Det finnes ingen slik link, men Høegh utgir rapport hver måned i egen børs melding
jonne
05.05.2023 kl 10:38
4877
Flere meglerhus høyner kursmålet på Höegh Autoliners etter torsdagens kvartalsrapport.
Pareto Securities høyner sitt kursmål til 100 kroner pr aksje, fra 90 kroner, og gjentar en kjøpsanbefalig.
"Höegh leverte et 'blow out'-kvartal i første kvartal og forventer nok et sterkt andre kvartal. Aksjen var imidlertid ned rundt syv prosent, tynget av skuffende resultater fra Wallenius Wilhelmsen, noe vi ser på som en mulighet", skriver Pareto.
ABG Sundal Collier høyner sitt kursmål til 123 kroner pr aksje, fra 119 kroner, og gjentar en kjøpsanbefaling.
Fearnley Securities setter sitt kursmål til 100 kroner pr aksje, fra 80 kroner, og gjentar en kjøpsanbefaling.
DNB Markets gjentar sitt kursmål på 99 kroner, og fastholder kjøpsanbefalingen.
Pareto Securities høyner sitt kursmål til 100 kroner pr aksje, fra 90 kroner, og gjentar en kjøpsanbefalig.
"Höegh leverte et 'blow out'-kvartal i første kvartal og forventer nok et sterkt andre kvartal. Aksjen var imidlertid ned rundt syv prosent, tynget av skuffende resultater fra Wallenius Wilhelmsen, noe vi ser på som en mulighet", skriver Pareto.
ABG Sundal Collier høyner sitt kursmål til 123 kroner pr aksje, fra 119 kroner, og gjentar en kjøpsanbefaling.
Fearnley Securities setter sitt kursmål til 100 kroner pr aksje, fra 80 kroner, og gjentar en kjøpsanbefaling.
DNB Markets gjentar sitt kursmål på 99 kroner, og fastholder kjøpsanbefalingen.
velkjent
05.05.2023 kl 13:40
4912
Hvordan kan slike kursmål forsvares?
Jeg sammenligner med MPCC, og kurs i overkant av 16. For 1Q vil det utbetales mellom 1,50 og 2NOK/aksje, dvs. at det deles ut ca.det samme utbytte totalt mens kursen bare er 25% av Höegh. Med nåværende kurs vil det deles ut ca. 50% av selskapsverdien i år og kursen går ned?
Jeg sammenligner med MPCC, og kurs i overkant av 16. For 1Q vil det utbetales mellom 1,50 og 2NOK/aksje, dvs. at det deles ut ca.det samme utbytte totalt mens kursen bare er 25% av Höegh. Med nåværende kurs vil det deles ut ca. 50% av selskapsverdien i år og kursen går ned?
desirata
05.05.2023 kl 15:08
4911
Kursmålet på Høegh kan forsvares med god margin.
Du må ikke sammenligne med MPC som er i en særstilling. Sammenlign heller med hvilken andre selskaper på Oslo børs. Hauto betale over 20% i utbytte, det slår 9 av 10 aksjer. De har også bra dekning og organisasjon.
Du må ikke sammenligne med MPC som er i en særstilling. Sammenlign heller med hvilken andre selskaper på Oslo børs. Hauto betale over 20% i utbytte, det slår 9 av 10 aksjer. De har også bra dekning og organisasjon.
5thplanet
07.05.2023 kl 11:05
9045
Lurer på om det er noen som helt grunn til at fler ikke investerer i HAUTO. Alt er på stell, de tjener godt med penger, gir gode utbytter, lav P/E, lav P/B og ser over 40 % oppside til å nå fleste kursmål.
Noen som har noen innspill?
Noen som har noen innspill?
desirata
16.05.2023 kl 13:35
8808
Ser du er utålmodig. Hva mener du med at ingen investerer i Hauto ?
Aksjen er en av 30 mest omsatte aksjene på børsen, men ofte kr. 30-40 mil dagleg omsetning. Du kunne brukt armentasjon dersom dagleg omsetning var kr. 1m. En kan derved konstatere at mange investerer i Hauto, tom bjellesauer som Moreus, Spetalen og Fredly
Selskapet tjener gode penger, men iom den store ordreboken så kan det falle til halvparten eller tredjeparten om to år. Vel og merke kan, se intervju med Petter Haugen på FA TV nyleg.
Aksjen er en av 30 mest omsatte aksjene på børsen, men ofte kr. 30-40 mil dagleg omsetning. Du kunne brukt armentasjon dersom dagleg omsetning var kr. 1m. En kan derved konstatere at mange investerer i Hauto, tom bjellesauer som Moreus, Spetalen og Fredly
Selskapet tjener gode penger, men iom den store ordreboken så kan det falle til halvparten eller tredjeparten om to år. Vel og merke kan, se intervju med Petter Haugen på FA TV nyleg.
desirata
24.05.2023 kl 10:53
8453
Ser ut for at når den nærmer seg 70, så er det en stor selger som vil ut. Høegh og Mærak vet jo hva de holder på med og ser ingen upside etter 70kr. Gir jo gode utbytter dette året, dersom vi får 3kr kvartalet, vil jeg sitte til neste år.
Vi får se hva Uthalden gjør. Spetalen og Fredly er vel inne enda også.
Vi får se hva Uthalden gjør. Spetalen og Fredly er vel inne enda også.
lopogkjop
24.05.2023 kl 12:22
8411
Man kan vel lure hva som drev opp kursen til nesten 73kr i går, en ATH til og med, like før børsmeldingen kom ut og 12mill aksjer skiftet hender til 62.50. Lukter det muffens eller? Utbyttet ble godt hjulpet av rekordsvakke kr kurs....
5thplanet
24.05.2023 kl 13:39
8388
Ikke lett å si hva som skjer, men HAUTO er nok fortsatt en like god investering på sikt, med god inntjening og utbytter.
Bare kjipt at flere av de store gevinstsikrer når kursen går opp…
Bare kjipt at flere av de store gevinstsikrer når kursen går opp…
Cutter
24.05.2023 kl 14:36
8537
Ingenting av det som forgår er helt 'muffensfritt' når de store aktørene ønsker handler
bjartmar
24.05.2023 kl 20:58
8381
At de valgte å ta grepet nå med å selge og ikke vente til den høyden som er estimert fra meglerhusene har . Har de ikke troen selv ?
Winter is Here
24.05.2023 kl 21:08
8554
Så lenge Spetalen har troa så er det det viktigste \ironi :) Hvor lang tid vil det ta før han er ute, tror ikke han har forventet at noen ville selge seg ut før han, hehe :)
Eller har han solgt seg ut uten at jeg fikk det med ?
Eller har han solgt seg ut uten at jeg fikk det med ?
bjartmar
25.05.2023 kl 08:46
8341
For oss småborgere så ser jo framtiden (inneværende år) ganske grei ut angående gode avtaler og inntjening så at den skal videre opp når dette støvet har lagt seg føles ganske sikker ... om en kan bruke et slikt ord her inne
nopetter
02.06.2023 kl 11:57
7813
hele menasjeriet til spettet var med på denne bookbuilding kjøpet av 12,25 mill aksjer til 62,50/aksje
SAGA kjøpte 500k og har dumpet seg ut, austebø og spettet selv driver og dumper ennå mens fredly ennå ikke har solgt, sammen med SDSD sine 1 mill aksjer- ser at de driver og betaler kvartalsvise utbytter på ca 3,40 NKR/aksje så de tjener iallfall penger på driften
HAUTO APOLLO ASSET LIMITED NY 2.500.000 1,3
HAUTO TYCOON INDUSTRIER AS 1.000.000 1.566.435 0,8
HAUTO SAGA PURE ASA NY 500.000 0,3
HAUTO APOLLO ASSET LIMITED NY 500.000 0,3
HAUTO UTHALDEN AS -10.000 1.292.593 0,7
SAGA kjøpte 500k og har dumpet seg ut, austebø og spettet selv driver og dumper ennå mens fredly ennå ikke har solgt, sammen med SDSD sine 1 mill aksjer- ser at de driver og betaler kvartalsvise utbytter på ca 3,40 NKR/aksje så de tjener iallfall penger på driften
HAUTO APOLLO ASSET LIMITED NY 2.500.000 1,3
HAUTO TYCOON INDUSTRIER AS 1.000.000 1.566.435 0,8
HAUTO SAGA PURE ASA NY 500.000 0,3
HAUTO APOLLO ASSET LIMITED NY 500.000 0,3
HAUTO UTHALDEN AS -10.000 1.292.593 0,7
Redigert 02.06.2023 kl 12:08
Du må logge inn for å svare
desirata
05.07.2023 kl 15:18
7225
Vært stille på forumet vedr Høegh lenge, men plenty negativt i pressen og mange selger.
Uansett det må være noen som kjøper, fordi den stiger bra enkelte dager. Dersom vi kan få årlege utbytte 13kr et år og 2 til, vil mye være gjort. Det er en fare for ordreboken, men det spørs på ymse faktorer. Astrup sier idag at Kina nå produserer for halve prisen av vestlege fabrikker. Ikke tvil hvor bil salget vil øke / minke da. Dersom en har troa på Kina tar større andel, da er ordre boken for liten !
Uansett det må være noen som kjøper, fordi den stiger bra enkelte dager. Dersom vi kan få årlege utbytte 13kr et år og 2 til, vil mye være gjort. Det er en fare for ordreboken, men det spørs på ymse faktorer. Astrup sier idag at Kina nå produserer for halve prisen av vestlege fabrikker. Ikke tvil hvor bil salget vil øke / minke da. Dersom en har troa på Kina tar større andel, da er ordre boken for liten !
bernes
07.07.2023 kl 19:36
7065
https://e24.no/energi-og-klima/i/pQOkQG/global-skipsfart-setter-nye-klimamaal
Er vel positivt for HAUTO som er godt igang med flåtefornyelse til moderne lavutslip skip.
Gamle skip blir utfaset raskere. De store bilfabrikkene har høye krav til lavutslipp hele veien fra fra produksjon til kunde.
Er vel positivt for HAUTO som er godt igang med flåtefornyelse til moderne lavutslip skip.
Gamle skip blir utfaset raskere. De store bilfabrikkene har høye krav til lavutslipp hele veien fra fra produksjon til kunde.
5thplanet
04.08.2023 kl 14:56
6766
Her har folk mye mulighet til å tjene godt med penger på kort tid. Hoegh leverer knallsterkt
desirata
16.08.2023 kl 16:46
6446
Tror det blir knalltall, samt et bra outlook.
Da kan 70kr brytes. ATH er vel 72+, men noen har kursmål 90-100. Tror jeg jumper iland ved 80 ?
Da kan 70kr brytes. ATH er vel 72+, men noen har kursmål 90-100. Tror jeg jumper iland ved 80 ?
desirata
17.08.2023 kl 11:08
6456
Arne Fredly har solgt seg helt ut innen den siste oppgangen. Uthalden har også solgt halvparten.
Det er ikke alltid en skal følge de beste investorene. Fredly hadde jo generaltabbe ned Hunter også. Solgte alle skipene rett før oppgangen. De ville tjent enormt nå med den flåten, lignende Okeanis sine skip.
Det er ikke alltid en skal følge de beste investorene. Fredly hadde jo generaltabbe ned Hunter også. Solgte alle skipene rett før oppgangen. De ville tjent enormt nå med den flåten, lignende Okeanis sine skip.
HOEGH AUTOLINERS: Pareto øker kursmålet til NOK 110 (100), gjentar kjøp.
Torine
23.08.2023 kl 09:51
6136
Finansavisen 18.8.
Nordea-analytiker Erik Hovi har justert opp kursmålet på Høegh Autoliners-aksjen fra 94 til 112 kroner etter at rederiet la frem sterke kvartalstall. Han gjentar kjøpsanbefaling. Blant analytikerne er det 7 kjøpsanbefalinger, ingen holdanbefalinger og ingen salgsanbefalinger.
Nordea-analytiker Erik Hovi har justert opp kursmålet på Høegh Autoliners-aksjen fra 94 til 112 kroner etter at rederiet la frem sterke kvartalstall. Han gjentar kjøpsanbefaling. Blant analytikerne er det 7 kjøpsanbefalinger, ingen holdanbefalinger og ingen salgsanbefalinger.
tradde
14.09.2023 kl 10:37
5927
Noen tanker om denne nå? Er nedsalget ferdig så skulle en tro det fortsatt er en bra oppside. Det som holder litt igjen er nok usikkerheten som EU's utspill om subsidierte kinesiske elbiler. Jeg tror nok at dette i løpet av noen dager kommer litt i bakgrunnen. Abslutt mufør nyttår, slik jeg ser det.ligheter for å nå kurs 100
Redigert 14.09.2023 kl 10:54
Du må logge inn for å svare
Green2030
25.10.2023 kl 20:35
5506
Höegh Autoliners ASA (HAUTO) – September 2023 Trading Update
In September 2023, Höegh Autoliners (the Company, ticker code “HAUTO”) transported 1.3 million CBM of cargo on prorated basis. Transported cargo in the last three months (July -September) was 3.9 million CBM.
Average prorated gross freight rate in September 2023 was USD 94.2 per cbm. (+7.9% compared to average gross rate in Q2 2023). Average prorated gross freight rate in the last three months was USD 90.5 per cbm.
Average prorated net freight rate in September 2023 was USD 80.5 per cbm. (+7.3% compared to average net rate in Q2 2023). Average prorated net freight rate last three months was USD 78.7 per cbm.
HH/BB share of prorated volumes carried in September was 28%. Last three months the prorated HH/BB share was 26%.
Andreas Enger, CEO comments “We ended 3rd quarter with the same momentum as we have seen through the quarter. The general freight market is strong with no sign of weaknesses, and we continue to serve the customers and fill the vessels on all sailings in all trades. September gave us the highest net rate on record coming from a good cargo mix backed by an increase in the transported HH/BB volume. The total volume transported was again somewhat negatively impacted by port congestions leading to longer voyages.”
In September 2023, Höegh Autoliners (the Company, ticker code “HAUTO”) transported 1.3 million CBM of cargo on prorated basis. Transported cargo in the last three months (July -September) was 3.9 million CBM.
Average prorated gross freight rate in September 2023 was USD 94.2 per cbm. (+7.9% compared to average gross rate in Q2 2023). Average prorated gross freight rate in the last three months was USD 90.5 per cbm.
Average prorated net freight rate in September 2023 was USD 80.5 per cbm. (+7.3% compared to average net rate in Q2 2023). Average prorated net freight rate last three months was USD 78.7 per cbm.
HH/BB share of prorated volumes carried in September was 28%. Last three months the prorated HH/BB share was 26%.
Andreas Enger, CEO comments “We ended 3rd quarter with the same momentum as we have seen through the quarter. The general freight market is strong with no sign of weaknesses, and we continue to serve the customers and fill the vessels on all sailings in all trades. September gave us the highest net rate on record coming from a good cargo mix backed by an increase in the transported HH/BB volume. The total volume transported was again somewhat negatively impacted by port congestions leading to longer voyages.”
Green2030
25.10.2023 kl 20:36
5519
Höegh Autoliners ASA ("Höegh Autoliners" or the "Company", ticker code: HAUTO) will release its third quarter 2023 report on Thursday, 26 October 2023 at 7.30 CET via the Oslo Stock Exchange (https://newsweb.oslobors.no/) and the Company’s website under Report and Presentation (https://investors.hoeghautoliners.com/investors/reports-and-presentations/default.aspx).
The first-quarter results will be presented at 8:30 CET on the same day by CEO Andreas Enger and CFO Per Øivind Rosmo. The presentation will be held in English and webcasted live at
https://investors.hoeghautoliners.com/investors/reports-and-presentations/webcasts-and-videos/default.aspx
It is possible for investors and analyst to ask questions by sending an email to ir@hoegh.com during the webcast. Following the live event, the webcast will be made available on our website along with the presentation slides.
For further information, please contact Investor Relations at ir@hoegh.com.
https://newsweb.oslobors.no/message/601417
The first-quarter results will be presented at 8:30 CET on the same day by CEO Andreas Enger and CFO Per Øivind Rosmo. The presentation will be held in English and webcasted live at
https://investors.hoeghautoliners.com/investors/reports-and-presentations/webcasts-and-videos/default.aspx
It is possible for investors and analyst to ask questions by sending an email to ir@hoegh.com during the webcast. Following the live event, the webcast will be made available on our website along with the presentation slides.
For further information, please contact Investor Relations at ir@hoegh.com.
https://newsweb.oslobors.no/message/601417
Green2030
25.10.2023 kl 20:48
5500
KURSMÅL HÖEGH AUTOLINERS
SEB oppjusterer til 125 kroner fra tidligere 95 kroner og gjentar en kjøpsanbefaling på aksjen
DNB Markets har en kjøpsanbefaling på Höegh Autoliners med et kursmål på NOK 107 pr. aksje
Fearnley Securities oppjusterer sitt kursmål på Höegh Autoliners til 120 kroner, fra 100 kroner, og gjentar kjøpsanbefaling
Snitt kursmål kr 117 - det er ca kr 30 opp fra dagens kurs
SEB oppjusterer til 125 kroner fra tidligere 95 kroner og gjentar en kjøpsanbefaling på aksjen
DNB Markets har en kjøpsanbefaling på Höegh Autoliners med et kursmål på NOK 107 pr. aksje
Fearnley Securities oppjusterer sitt kursmål på Höegh Autoliners til 120 kroner, fra 100 kroner, og gjentar kjøpsanbefaling
Snitt kursmål kr 117 - det er ca kr 30 opp fra dagens kurs
desirata
26.10.2023 kl 07:48
5340
Høegh gir nå annualisert utbytte på 18,5%. Ingen andre aksjer som utbetaler halve net profit som utbytte kan matche dette. Tror at kursmålet over blir nådd neste halvår, dvs 120kr.
piff
26.10.2023 kl 09:45
5234
MPCC levere bedre utbytte . har en direkteavkastning på vell 70% .
Men strålende fornøyd med dagens tall.
Men strålende fornøyd med dagens tall.
Redigert 26.10.2023 kl 09:46
Du må logge inn for å svare
desirata
26.10.2023 kl 09:52
5288
Du må ta deg et kurs i matte:
MPC betaler nå (ikke før) 15cent dividend per kvartal som blir kr. 6,75 annual = 41%. men de betaler all netto fortjeneste.
Merk jeg sa Hauto best av de som betaler halvparten.
MPC betaler nå (ikke før) 15cent dividend per kvartal som blir kr. 6,75 annual = 41%. men de betaler all netto fortjeneste.
Merk jeg sa Hauto best av de som betaler halvparten.
piff
26.10.2023 kl 11:34
5228
Du bør lese hva jeg skrev direkte avkastning.
Og den er på 74.32%..
Ellers ha en fin dag videre.
Og den er på 74.32%..
Ellers ha en fin dag videre.
desirata
26.10.2023 kl 11:53
5205
Nettopp, 15cent kvartalet blir:
MPC betaler nå (ikke før) 15cent dividend per kvartal som blir kr. 6,75 annual = 41%. men de betaler all netto fortjeneste.
Er du ikke enig, må du sende din utregning, eller er den for 2år *? Semi-annual
MPC betaler nå (ikke før) 15cent dividend per kvartal som blir kr. 6,75 annual = 41%. men de betaler all netto fortjeneste.
Er du ikke enig, må du sende din utregning, eller er den for 2år *? Semi-annual
Green2030
27.10.2023 kl 08:41
5079
Dividend amount: USD 0.3669 per share
Announced currency: USD. Payment to shares registered with Euronext VPS will be distributed in NOK. The NOK dividend amount is based on the daily exchange rate published by Norges Bank 25 August 2023 approximately at 1600 hrs CEST. The NOK amount is 4.1072 per share.
Last day including right: 27 October 2023
Ex-date: 30 October 2023
Record date: 31 October 2023
Payment date: 8 November 2023 (on or about)
Announced currency: USD. Payment to shares registered with Euronext VPS will be distributed in NOK. The NOK dividend amount is based on the daily exchange rate published by Norges Bank 25 August 2023 approximately at 1600 hrs CEST. The NOK amount is 4.1072 per share.
Last day including right: 27 October 2023
Ex-date: 30 October 2023
Record date: 31 October 2023
Payment date: 8 November 2023 (on or about)
Torine
27.10.2023 kl 09:04
5054
Finansavisen 27.10.
HÖGH AUTOLINERS: ABG Sundal Collier øker kursmålet fra 140 til 152 kroner, mens Fearnley Securities oppjusterer fra 120 til 130. DNB Markets øker kursmålet fra 112 til 124 kroner. Alle de tre meglerhusene har kjøpsanbefaling. Sist omsatte kurs var 88,50 kroner.
HÖGH AUTOLINERS: ABG Sundal Collier øker kursmålet fra 140 til 152 kroner, mens Fearnley Securities oppjusterer fra 120 til 130. DNB Markets øker kursmålet fra 112 til 124 kroner. Alle de tre meglerhusene har kjøpsanbefaling. Sist omsatte kurs var 88,50 kroner.
canarias
30.10.2023 kl 20:01
4484
Veldig bra av Hauto.
Forøvrig kommer Gram Car Carriers med Q3 fredag, de har nå begynt å betale 75% av overskuddet i dividend.
Spesielt fra Q4 og de neste årene vil de kvartalsvise dividender bli fantastiske.
Mye av markedsverdien vil være tilbakebetalt de neste årene.
Pareto har dem som toppvalg.
Forøvrig kommer Gram Car Carriers med Q3 fredag, de har nå begynt å betale 75% av overskuddet i dividend.
Spesielt fra Q4 og de neste årene vil de kvartalsvise dividender bli fantastiske.
Mye av markedsverdien vil være tilbakebetalt de neste årene.
Pareto har dem som toppvalg.
Redigert 30.10.2023 kl 20:03
Du må logge inn for å svare