WAWI - GIGA innsidekjøp 💰💰
En fantastisk innsidehandel i dag 💰💰
WAWI korrigerte ned siste uke, og nærmet seg bunnen i den stigende trendkanalen.
Da kom gigant innsidekjøpet på 210 000 aksjer i dag.
Et innsidekjøp på hele 11 500 000 kroner er saftig, og betyr enkelt og greit at denne skal opp i tiden fremover 💰💰
A primary insider in Wallenius Wilhelmsen ASA (OSE: WAWI) has bought shares in
WAWI:
Wilh. Wilhelmsen Holding ASA (OSE: WWI) is a long-term shareholder in Wallenius
Wilhelmsen. Thomas Wilhelmsen is the CEO of WWI and a board member in WAWI.
As a person discharging managerial responsibilities (PDMR) under the Market
Abuse Regulation (EU) No 596/2014 (MAR), WWI is subject to disclosure
requirements pursuant to MAR article 19a. WWI bought 210,000 shares today, 26
August 2022, as described in the attached notification.
WAWI korrigerte ned siste uke, og nærmet seg bunnen i den stigende trendkanalen.
Da kom gigant innsidekjøpet på 210 000 aksjer i dag.
Et innsidekjøp på hele 11 500 000 kroner er saftig, og betyr enkelt og greit at denne skal opp i tiden fremover 💰💰
A primary insider in Wallenius Wilhelmsen ASA (OSE: WAWI) has bought shares in
WAWI:
Wilh. Wilhelmsen Holding ASA (OSE: WWI) is a long-term shareholder in Wallenius
Wilhelmsen. Thomas Wilhelmsen is the CEO of WWI and a board member in WAWI.
As a person discharging managerial responsibilities (PDMR) under the Market
Abuse Regulation (EU) No 596/2014 (MAR), WWI is subject to disclosure
requirements pursuant to MAR article 19a. WWI bought 210,000 shares today, 26
August 2022, as described in the attached notification.
Redigert 05.09.2022 kl 09:04
Du må logge inn for å svare
jess23
26.08.2022 kl 23:14
4869
Dette stemmer vel ikke? Er nok WWI som kjøpte aksjene.
Edit: Ser du har redigert nå og ikke lenger påstår det var en privatperson som kjøpte. WWI har aksjer for rundt 9 milliarder fra før..
Edit: Ser du har redigert nå og ikke lenger påstår det var en privatperson som kjøpte. WWI har aksjer for rundt 9 milliarder fra før..
Redigert 27.08.2022 kl 20:22
Du må logge inn for å svare
Gulltider
28.08.2022 kl 01:59
4585
Forsetter de store innsidekjøpene som på fredag, så fyker den fort opp til kursmålene som er satt langt over 100,- 🥂🥂
Selskapet har falt 25 kroner siden q2.
Kursmålene er 100 kroner, klart det er potensiale for noen prosenter her.
En liten utbytte slant i november gjør vel heller ingen ting
Kursmålene er 100 kroner, klart det er potensiale for noen prosenter her.
En liten utbytte slant i november gjør vel heller ingen ting
Svava
30.08.2022 kl 15:01
4089
Da håper jeg den snur her. Syntes selv aksjen så for fristende ut etter det store fallet og kjøpte på lav 56 for noen dager siden.
Varner gutta laster å laster, aksjen faller å faller
Svava
17.09.2022 kl 09:25
2946
Så det ble nevnt her på forumet at WAWI kun har 5% på spotpris. Har ikke klart å finne den informasjonen selv. Vet noen når skipene skal over på nye kontrakter?
geo01 skrev Ned 30 % fra toppen på 78kr nå. Overreaksjon nå?
Kan ikke annet en å like Wawi på 52 kroner
Matros
30.09.2022 kl 18:40
2511
Ikke lett å forstå, den sterke rateoppgangen hos Gram car carriers reflekterer jo det sterke markedet for biltransport. Vi vet jo at q3 blir bra og momentumet fortsatt er der. Prisingen er det lite å si på.
Svava
01.10.2022 kl 20:56
2410
Uten at jeg kan TA så jeg ser at kursen er rundt tidligere ATH, så det gjør det gjerne vanskelig å bryte videre opp. Men det går nok før eller siden.
Almirante
05.10.2022 kl 11:03
2198
Denne bør bryte 60kr snart, ufattelig at den spretter mellom 55 og 58nok- Ikke er den shortet heller, så bør nok få en rekyll snart.
Max-Investor
15.10.2022 kl 10:35
1816
Ser ikke bort i fra at vi krysser 70 i kommende uke. Det bygger seg opp mot Q3 2.november. Med et median kursmål på 109, så er det mye å gå på. Ikke umulig at vi kan snuse på 75-80 mot kvartalsrapport.
Svava
18.10.2022 kl 17:54
1537
https://www.hellenicshippingnews.com/carrier-earnings-projecting-usd-150k-per-day-in-2023/
Her står det om hvordan Wallenius Wilhelmsen bevisst styrer bort fra spot contacts til contract freight rates nå mens markedet er godt. Kan noen forklare hvordan det fungerer i bilfrakt? Ser GCC stadig melder om årelange kontrakter, mens det ikke er sånn for WAWI og HAUTO? Mulig dumt spørsmål, bilfrakt er ikke mitt felt.
Her står det om hvordan Wallenius Wilhelmsen bevisst styrer bort fra spot contacts til contract freight rates nå mens markedet er godt. Kan noen forklare hvordan det fungerer i bilfrakt? Ser GCC stadig melder om årelange kontrakter, mens det ikke er sånn for WAWI og HAUTO? Mulig dumt spørsmål, bilfrakt er ikke mitt felt.