BWLPG - Kursmål 245
DNB oppdatering etter rapporten:
We find the company overly discounted, despite consistently delivering shareholder value with a constructive sector backdrop. We reiterate our BUY and have raised our target price to NOK110 (108).
Etter q4 rapport februar 2023
We reiterate our BUY and have raised our target to NOK141 (120).
Nytt mål den 20.4.23
We reiterate our BUY and have raised our target price to NOK145 (141).
-------
Oppdater oktober 2023:
LPG-SHIPPING: Fearnley øker kursmålet i BW LPG til NOK 175 (150), gjentar kjøp.
1.nov 23
Oslo (Infront TDN Direkt): DNB Markets oppgraderer Avance Gas til en kjøpsanbefaling med et kursmål på 175 kroner pr aksje, som er opp fra tidligere 108 kroner. BW LPG er meglerhusets toppvalg og kursmålet høynes til 210 kroner pr aksje, fra 147 kroner, med en gjentatt kjøpsanbefaling.
09.1.24
BW LPG: Kepler øker kursmålet til NOK 267 (142), gjentar kjøp.
04.03
KEPLER CHEUVREUX NEDJUSTERER KURSMÅL TIL 210 (267), GJENTAR KJØP
31.5.24
BW LPG: DNB øker kursmålet til NOK 241 (196), gjentar kjøp. Pareto øker til NOK 242 (165), gjentar kjøp. ABG nedgraderer aksjen fra kjøp til hold, øker dog kursmålet til NOK 226 (215). Kepler øker til NOK 245 (217), gjentar kjøp. Aksjen steg f.ø solide 10,9% i Oslo i går etter å ha levert knalltall i Q1 og steg ytterligere ca 8% i USA etter at Oslo Børs stengte.
We find the company overly discounted, despite consistently delivering shareholder value with a constructive sector backdrop. We reiterate our BUY and have raised our target price to NOK110 (108).
Etter q4 rapport februar 2023
We reiterate our BUY and have raised our target to NOK141 (120).
Nytt mål den 20.4.23
We reiterate our BUY and have raised our target price to NOK145 (141).
-------
Oppdater oktober 2023:
LPG-SHIPPING: Fearnley øker kursmålet i BW LPG til NOK 175 (150), gjentar kjøp.
1.nov 23
Oslo (Infront TDN Direkt): DNB Markets oppgraderer Avance Gas til en kjøpsanbefaling med et kursmål på 175 kroner pr aksje, som er opp fra tidligere 108 kroner. BW LPG er meglerhusets toppvalg og kursmålet høynes til 210 kroner pr aksje, fra 147 kroner, med en gjentatt kjøpsanbefaling.
09.1.24
BW LPG: Kepler øker kursmålet til NOK 267 (142), gjentar kjøp.
04.03
KEPLER CHEUVREUX NEDJUSTERER KURSMÅL TIL 210 (267), GJENTAR KJØP
31.5.24
BW LPG: DNB øker kursmålet til NOK 241 (196), gjentar kjøp. Pareto øker til NOK 242 (165), gjentar kjøp. ABG nedgraderer aksjen fra kjøp til hold, øker dog kursmålet til NOK 226 (215). Kepler øker til NOK 245 (217), gjentar kjøp. Aksjen steg f.ø solide 10,9% i Oslo i går etter å ha levert knalltall i Q1 og steg ytterligere ca 8% i USA etter at Oslo Børs stengte.
Redigert 31.05.2024 kl 19:24
Du må logge inn for å svare
Gull i pungen
02.01.2024 kl 09:54
8526
DNB Markets
Shipping freight rate update
LPG: VLGC rates came in at USD124.1k/day, up from USD122.5k/day the day before (numbers out 17:00 CET).
Shipping freight rate update
LPG: VLGC rates came in at USD124.1k/day, up from USD122.5k/day the day before (numbers out 17:00 CET).
Gull i pungen
02.01.2024 kl 14:23
8601
Pareto
Innen LPG-shipping var VLGC-markedet aktivt rett før ferien, og spotrater steg 5-10 prosent over hele linjen, ifølge Pareto. Dette betyr markedet allerede booker første halvdel av februar-lastene ut av Mexicogolfen på et nivå over 120.000 dollar pr dag.
Skipstrafikken ut av Mexicogolfen skjer nå stort sett via Kapp det gode håp, den lengste mulige reisen - ettersom svært få vil risikere å passere gjennom Suez/Rødehavet for øyeblikket, noterer meglerhuset.
Pareto ser betydelig estimatmoment innen LPG-shipping fremover, og mener det er fullt mulig at BW LPG får et resultat pr aksje i første halvår 2024 på 2,3-2,4 dollar, mot nåværende konsensus på 1,9 dollar.
Innen LPG-shipping var VLGC-markedet aktivt rett før ferien, og spotrater steg 5-10 prosent over hele linjen, ifølge Pareto. Dette betyr markedet allerede booker første halvdel av februar-lastene ut av Mexicogolfen på et nivå over 120.000 dollar pr dag.
Skipstrafikken ut av Mexicogolfen skjer nå stort sett via Kapp det gode håp, den lengste mulige reisen - ettersom svært få vil risikere å passere gjennom Suez/Rødehavet for øyeblikket, noterer meglerhuset.
Pareto ser betydelig estimatmoment innen LPG-shipping fremover, og mener det er fullt mulig at BW LPG får et resultat pr aksje i første halvår 2024 på 2,3-2,4 dollar, mot nåværende konsensus på 1,9 dollar.
Superoptimist
03.01.2024 kl 16:27
8147
Det er vel ikke "snart tid" for "monsterutbytte"!!! Det merkelige er at denne aksjen går ned når konkurrentene AGAS og Dorian går godt opp! AGAS 2% og Dorian 2,5%!
Redigert 03.01.2024 kl 16:29
Du må logge inn for å svare
Gull i pungen
04.01.2024 kl 10:13
7644
DNB Markets
Shipping freight rate update
LPG: VLGC rates came in at USD124.9k/day, up from USD123.7k/day the day before (numbers out 17:00 CET).
Shipping freight rate update
LPG: VLGC rates came in at USD124.9k/day, up from USD123.7k/day the day before (numbers out 17:00 CET).
nilsern
04.01.2024 kl 20:36
7292
Gulltider skrev Jo, det er snart utbytte 👍😀
Næææ, forrige utbytte var inn på konto 15/12-23. Vil ikke si at 15/3-24 er «snart»!
Kappa3278
05.01.2024 kl 04:25
7052
Truls, tekinvestor.
"Pareto analysen:
"BW LPG’s VLGC-flåte er tilnærmet netto gjeldfri, noe som gjør at deres 100 % utbytteutbetalingspolitikk kan fortsette. Til tross for dette handles aksjene med rabatt til likemenn både på NAV (1,0x vs. 1,1 – 1,2x) og yield/multipler. Vi sliter med å forstå dette fullt ut, og ser ikke mangel på innflytelse som noen hindring for fortsatt solid verdiskaping. I et marked som ser stramt ut i mange år, forblir BWLPGs 30 % FCF-avkastning med nesten null gjeld på balansen attraktiv for oss.
Vi gjentar KJØP med TP 207 (203"
"Pareto analysen:
"BW LPG’s VLGC-flåte er tilnærmet netto gjeldfri, noe som gjør at deres 100 % utbytteutbetalingspolitikk kan fortsette. Til tross for dette handles aksjene med rabatt til likemenn både på NAV (1,0x vs. 1,1 – 1,2x) og yield/multipler. Vi sliter med å forstå dette fullt ut, og ser ikke mangel på innflytelse som noen hindring for fortsatt solid verdiskaping. I et marked som ser stramt ut i mange år, forblir BWLPGs 30 % FCF-avkastning med nesten null gjeld på balansen attraktiv for oss.
Vi gjentar KJØP med TP 207 (203"
The Godfather
09.01.2024 kl 09:33
6575
Oslo (Infront TDN Direkt): Kepler Cheuvreux oppjusterer sitt kursmål på BW LPG til 267 kroner fra 142 kroner og gjentar kjøpsanbefaling på aksjen, ifølge en oppdatering tirsdag.
BIF78
09.01.2024 kl 09:49
6665
Meget flot opjustering af kursmål. Men raterne ser også ud til forblive stærke lang tid fremover. Lige nu er de super stærke. BWLPG sammenlignet med Dorian, så er der plads til en betydelig opgang for BWLPG. Men så enkelt er livet selvfølgelig ikke, så pt glæder jeg mig over store udbytter og forventer kursen nok skal få et løft opover de kommende kvartaler.
Kappa3278
09.01.2024 kl 11:58
6620
Det var en heftig oppjustering, tror aldri jeg har sett en nesten dobbel oppjustering fra forrige kursmål. Bare å lene seg tilbake og slappe av.
Løkkøye
09.01.2024 kl 12:37
6725
Ja, det var kraftig oppjustering av kursmål, men faktisk ikke så uventet.
Kanskje analytikerne endelig har begynt å ta hensyn til kommende notering i US.
Stort misforhold mellom aksjekursene til Dorian og BW LPG, noenlunde samme direkteavkastning fra begge.
I høst var det mange kommentarer vedr problemene i Panamakanalen, naturlig nok.
Det nye som jeg har registrert i den senere tid er at analytikerne mener at det gode markedet for lpg-shipping skal vare lenge.
Flott start på det nye året, blir ikke overrasket om aksjen skal fortsette oppover i samme spor som i fjor.
Kanskje analytikerne endelig har begynt å ta hensyn til kommende notering i US.
Stort misforhold mellom aksjekursene til Dorian og BW LPG, noenlunde samme direkteavkastning fra begge.
I høst var det mange kommentarer vedr problemene i Panamakanalen, naturlig nok.
Det nye som jeg har registrert i den senere tid er at analytikerne mener at det gode markedet for lpg-shipping skal vare lenge.
Flott start på det nye året, blir ikke overrasket om aksjen skal fortsette oppover i samme spor som i fjor.
Superoptimist
09.01.2024 kl 12:51
6756
Kepler Cheuvreux oppjusterer BW LPG-kursmål
Kepler Cheuvreux oppjusterer sitt kursmål på BW LPG til 267 kroner fra 142 kroner og gjentar kjøpsanbefaling på aksjen, ifølge en oppdatering tirsdag.
For perioden 2023-2025 venter meglerhuset realiserte dagrater på rundt 58.900/78.300/59.500 dollar (USD 37.800 i 2022).
«Vi regner med en NAV på 200 kroner om ett år (nåværende NAV står på 142 kroner) og ser en implisitt aksjeverdi på henholdsvis 303 og 297 kroner basert på en median EV/ebitda på 4,5 ganger for konkurrenter og en utbytteavkastning på 15 prosent (100 prosent utbetalingsgrad) i 2024. Vi legger lik vekt på alle tre tilnærmingene», skriver Kepler Cheuvreux.
Kepler Cheuvreux oppjusterer sitt kursmål på BW LPG til 267 kroner fra 142 kroner og gjentar kjøpsanbefaling på aksjen, ifølge en oppdatering tirsdag.
For perioden 2023-2025 venter meglerhuset realiserte dagrater på rundt 58.900/78.300/59.500 dollar (USD 37.800 i 2022).
«Vi regner med en NAV på 200 kroner om ett år (nåværende NAV står på 142 kroner) og ser en implisitt aksjeverdi på henholdsvis 303 og 297 kroner basert på en median EV/ebitda på 4,5 ganger for konkurrenter og en utbytteavkastning på 15 prosent (100 prosent utbetalingsgrad) i 2024. Vi legger lik vekt på alle tre tilnærmingene», skriver Kepler Cheuvreux.
asbjørnsen
09.01.2024 kl 20:16
6712
Det er jo bra heftig med 267NOK ved dei ratene der mtp ratene som vi har hatt dei siste mnd
På same tid er jo der temmeleg merkeleg at ein får så store utslag som vi såg på slutten av fjor året når det gjekk frå 140k til 100k.
Spennande å følgje båe agas og bwlpg når det kjem sånne meldingar
På same tid er jo der temmeleg merkeleg at ein får så store utslag som vi såg på slutten av fjor året når det gjekk frå 140k til 100k.
Spennande å følgje båe agas og bwlpg når det kjem sånne meldingar
Mr Jinx
09.01.2024 kl 20:36
6738
Heftig kursmål fra KC. Kan være noe i det, for etter mitt syn har denne vært underpriset og billig en god stund. Lukter gode utbytter her så 200 bør være innen rekkevidde.
omans
10.01.2024 kl 16:22
6412
Da er topic endret med dette.
BW LPG: Kepler øker kursmålet til NOK 267 (142), gjentar kjøp.
Så får man se om det er utopi(c)
BW LPG: Kepler øker kursmålet til NOK 267 (142), gjentar kjøp.
Så får man se om det er utopi(c)
omans
11.01.2024 kl 09:24
6150
Idag virker ikke analysen lengre. Tilbake i det tekniske sporet, konsolidering området 140-170 området.
En høyere bunn enn 139 er bull.
En høyere bunn enn 139 er bull.
omans
11.01.2024 kl 10:17
5958
Nesten 10% ned sånn uten melding eller PW er litt uforståelig.
Må være shorter banden som har satt inn støtet,
Må være shorter banden som har satt inn støtet,
Hegu
11.01.2024 kl 10:26
5914
SHIPPING: DNB MARKETS SER MOTVIND FOR LPG-AKSJER PÅ KORT SIKT
11.1.2024 09.34 • TDN Finans •
Oslo (Infront TDN Direkt): Nyheter om unormalt lave temperaturer i de kommende dagene kan føre til at medvind for LPG-eksport ut av USA, fra lav innenlandsk etterspørsel, skifter til motvind og potensielt truer LPG-eksporten som følge av nedgang i lagernivåer.
Det skriver DNB Markets i en oppdatering torsdag.
Ifølge meglerhuset har arbitrasjen mellom USA og Det fjerne østen innsnevret fra 380 dollar pr tonn til 200 dollar pr tonn, og spotrater for LPG-skip har begynt å falle ettersom vi går inn i lavsesongen.
"Selv om fundamentale forhold fortsatt ser attraktive ut for på mellomlang og lang sikt, finner vi betydelig risiko for negativt moment i fraktmarkedene basert på utsiktene for amerikanske lagre og dermed eksportkapasitet de kommende ukene", skriver meglerhuset.
Med VLGC-rater fortsatt på 100.000 dollar pr dag, bør en nedgang forventes, mener meglerhuset som ser potensial for kortsiktig motvind for aksjer som for øyeblikket handles nær all-time high.
Etter en varm desember i USA med gjennomsnittstemperaturer nærmere 5 grader over normalen, ser de kommende ukene ut til å bli 10–15 grader under normalen, noterer meglerhuset. Dette kan øke etterspørselen for propan for oppvarming med om lag 300.000 fat pr dag fra de siste ukene.
"FFA-kurver og ettårig timechartere indikerer fortsatt 2024 på om lag 75.000 dollar pr dag, men med tanke på at aksjene handles nær all-time highs, kan den negative nyhetsstrømmen rundt amerikanske lagre og fallende rater utgjøre motvind for investeringscaset i LPG-shipping på kort sikt", skriver meglerhuset.
Ifølge en oversikt fra Fearnley Securities falt LPG-ratene 11 prosent onsdag for ruten mellom USA og Japan gjennom Panamakanalen til 88.600 dollar pr dag. På ukesbasis er fraktraten for ruten ned 34 prosent.
Junaid Razak finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60
11.1.2024 09.34 • TDN Finans •
Oslo (Infront TDN Direkt): Nyheter om unormalt lave temperaturer i de kommende dagene kan føre til at medvind for LPG-eksport ut av USA, fra lav innenlandsk etterspørsel, skifter til motvind og potensielt truer LPG-eksporten som følge av nedgang i lagernivåer.
Det skriver DNB Markets i en oppdatering torsdag.
Ifølge meglerhuset har arbitrasjen mellom USA og Det fjerne østen innsnevret fra 380 dollar pr tonn til 200 dollar pr tonn, og spotrater for LPG-skip har begynt å falle ettersom vi går inn i lavsesongen.
"Selv om fundamentale forhold fortsatt ser attraktive ut for på mellomlang og lang sikt, finner vi betydelig risiko for negativt moment i fraktmarkedene basert på utsiktene for amerikanske lagre og dermed eksportkapasitet de kommende ukene", skriver meglerhuset.
Med VLGC-rater fortsatt på 100.000 dollar pr dag, bør en nedgang forventes, mener meglerhuset som ser potensial for kortsiktig motvind for aksjer som for øyeblikket handles nær all-time high.
Etter en varm desember i USA med gjennomsnittstemperaturer nærmere 5 grader over normalen, ser de kommende ukene ut til å bli 10–15 grader under normalen, noterer meglerhuset. Dette kan øke etterspørselen for propan for oppvarming med om lag 300.000 fat pr dag fra de siste ukene.
"FFA-kurver og ettårig timechartere indikerer fortsatt 2024 på om lag 75.000 dollar pr dag, men med tanke på at aksjene handles nær all-time highs, kan den negative nyhetsstrømmen rundt amerikanske lagre og fallende rater utgjøre motvind for investeringscaset i LPG-shipping på kort sikt", skriver meglerhuset.
Ifølge en oversikt fra Fearnley Securities falt LPG-ratene 11 prosent onsdag for ruten mellom USA og Japan gjennom Panamakanalen til 88.600 dollar pr dag. På ukesbasis er fraktraten for ruten ned 34 prosent.
Junaid Razak finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60
omans
11.01.2024 kl 10:30
5902
Jeg ser risiko for nedside ifm meglerhus analyser på kort sikt. Som man ser ifm denne DNB noten, så faller kurs, altså har denne mer kraft enn selve utenforliggende fundamentalt. Tidligere i uken bull og sprek kurs pga meglerhus analyse og kursmål 267, men idag liten shit pakke pga DNB skal mate tradere på kort sikt, med sin unyttige jobb synsing.
Redigert 11.01.2024 kl 10:31
Du må logge inn for å svare
Hellboy
11.01.2024 kl 11:07
5913
Det er nok bare sesongsvingningen i ratene som for få skjønner noe av. Ikke bare DnB som omtaler det. Pas også, se under.
Problemet er at pga kulda stiger lpg-prisene innenlands i statene, og da blir arbitrasjen på å sende lpg til Asia lavere, ergo lavere fraktrater. Menmen, bare kulda gir seg i statene så blir det bedre igjen ;)
VLGC: Propane spreads narrowing sharply – new polar vortex?
• As seen towards the end of last week, the colder weather in the US is pushing
propane prices higher – which coupled with falling oil prices have narrowed
the West – East spread drastically. We are now on par with the level a year ago
(from USD 100/ton wider a week ago), and is putting heavy pressure on rates
• The BLPG3 (USGoM – East) is still quoted at USD 93,800/day, down 33% from
a week ago. However – current spreads would not defend more than 55 –
60,000/day. We expect near-term pressure, but emphasize that this is normal
for Jan/Feb. Near-term equities should suffer, but there is still strong value
support and solid headroom to current estimates
Problemet er at pga kulda stiger lpg-prisene innenlands i statene, og da blir arbitrasjen på å sende lpg til Asia lavere, ergo lavere fraktrater. Menmen, bare kulda gir seg i statene så blir det bedre igjen ;)
VLGC: Propane spreads narrowing sharply – new polar vortex?
• As seen towards the end of last week, the colder weather in the US is pushing
propane prices higher – which coupled with falling oil prices have narrowed
the West – East spread drastically. We are now on par with the level a year ago
(from USD 100/ton wider a week ago), and is putting heavy pressure on rates
• The BLPG3 (USGoM – East) is still quoted at USD 93,800/day, down 33% from
a week ago. However – current spreads would not defend more than 55 –
60,000/day. We expect near-term pressure, but emphasize that this is normal
for Jan/Feb. Near-term equities should suffer, but there is still strong value
support and solid headroom to current estimates
omans
11.01.2024 kl 11:11
5969
Skulle solgt AkerBP på 320 og kjøpt mer BWLpg for pengene, til kurs 140 tallet.
Bwlpg har bedre direkteavkastning på utbytte og lavere kurs.
Bwlpg har bedre direkteavkastning på utbytte og lavere kurs.
Redigert 11.01.2024 kl 11:11
Du må logge inn for å svare
Mr Jinx
11.01.2024 kl 11:30
5971
Ikke rart det er volatilt dersom litt værforandringer nærmest skaper krakk i kursen.
Mistenker at mer ligger bak. Nedsalg?
Mistenker at mer ligger bak. Nedsalg?
omans
11.01.2024 kl 11:39
5945
Når kurs ligger nær opptil ATH og det blir fremsatt utkast på papir vedr antat lavsesong på kort sikt, er det nok endel gevinstsikring og short pos, tradere vil jo tjene penger, og meglerhus er deres våpendragere. Om det ikke hadde blitt analysert slikt, ville man fått svar ved q presentasjoner, og muligens fått litt volatilitet, men samtidig ville guidingen blitt opprettholdt, dermed mindre utslag antakelig.
Redigert 11.01.2024 kl 11:40
Du må logge inn for å svare
102oktan
16.01.2024 kl 21:14
5117
Støtte på 61.Motstand 167. https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=100690&tck=BWLPG&product=2
Mr Jinx
17.01.2024 kl 18:50
4739
Voldsomt ! Før Jul var det oppe i 140.
Q4 forblir knallsterkt og så får vi håpe Q1 kvikner til etter hvert.
Q4 forblir knallsterkt og så får vi håpe Q1 kvikner til etter hvert.
sverre_stang
17.01.2024 kl 18:52
4765
Fremdeles optimisme, eller er det tid for å lukke denne døren?
Løkkøye
17.01.2024 kl 20:12
4699
Kommer vel litt an på hvilket perspektiv man har, tenker man kortsiktig så kan man vel forlate skuta.
Ser at spotratene hadde en nedtur også i januar i fjor, nede i ca USD 40,000. Allikevel gav Q1 gode inntekter og inkludert salg av et skip ble det utbetalt et rekordutbytte.
Jeg lar meg ikke vippe av pinnen av denne korreksjonen, tenker at avtalte FFA og TC rater nå kan være høyere enn spotratene.
Ser at spotratene hadde en nedtur også i januar i fjor, nede i ca USD 40,000. Allikevel gav Q1 gode inntekter og inkludert salg av et skip ble det utbetalt et rekordutbytte.
Jeg lar meg ikke vippe av pinnen av denne korreksjonen, tenker at avtalte FFA og TC rater nå kan være høyere enn spotratene.
Redigert 17.01.2024 kl 20:32
Du må logge inn for å svare
DividendYield
17.01.2024 kl 20:26
4770
Det er vel det kalde været i usa som har skylda her, kommer mildværet tilbake så blir det fort en rekyl tilbake over 100 k igjen? Det svingte i høst også. Mye taler for at Lpg står sterkere enn januar 2023.
Bra økning i gassaksjene på NYSE i kveld også!
Bra økning i gassaksjene på NYSE i kveld også!
Redigert 17.01.2024 kl 20:49
Du må logge inn for å svare
Granly
18.01.2024 kl 12:35
4498
sverre_stang skrev Fremdeles optimisme, eller er det tid for å lukke denne døren?
Kilde, https://www.finansavisen.no/shipping/2024/01/18/8084402/ratefall-pa-35-pa-en-dag-for-disse-to-rederiene,
Ratene er ned kraftig siden toppen (september) Kursmåla på denne er fortsatt godt over dagens nivåer, men Eg har besluttet å omstrukturere litt i porteføljen og valgt å selge meg ut av denne, Men ting skjer fort for tiden så en skal ikke se bort fra at eg kommer tilbake som investor når flere faktorer taler for det,
Ratene er ned kraftig siden toppen (september) Kursmåla på denne er fortsatt godt over dagens nivåer, men Eg har besluttet å omstrukturere litt i porteføljen og valgt å selge meg ut av denne, Men ting skjer fort for tiden så en skal ikke se bort fra at eg kommer tilbake som investor når flere faktorer taler for det,
The Godfather
19.01.2024 kl 14:29
4284
BW LPG adding investment banking heavyweight Sanjiv Misra to board
Singapore-based chairman of Clifford Capital joins as shipowner pushes ahead with US listing
https://www.tradewindsnews.com/gas/bw-lpg-adding-investment-banking-heavyweight-sanjiv-misra-to-board/2-1-1585723
Singapore-based chairman of Clifford Capital joins as shipowner pushes ahead with US listing
https://www.tradewindsnews.com/gas/bw-lpg-adding-investment-banking-heavyweight-sanjiv-misra-to-board/2-1-1585723
Løkkøye
19.01.2024 kl 19:27
4160
Melding fra selskapet i dag angående BW LPG Limited Special General Meeting.
Forstår det slik at møtet stort sett gjelder nødvendige tilpasninger og forberedelser til notering på New York Stock Exchange eller NASDAQ.
Godt å få en bekreftelse på at arbeidet med noteringen fortsetter.
Også en artikkel i Finansavisen i dag som belyser fallet i ratene som vi har sett etter nyttår.
Men her må det være en feil i artikkelen, det står bl.a." I tillegg ...., ventes det en sterk flåtevekst de neste årene som kan tynge markedet".
Den sterke flåteveksten ble vi ferdige med i 2023. Vel, noen skip ble sent levert og kommer nå i Q1, men fra og med Q2 og videre er det bare småtterier.
Baserer meg på tidligere rapporter fra analytikere og meglere og ikke minst Q3 rapporten fra BW LPG:
"Shipyards are for det most part booked until first half of 2027".
Andre som har lest artikkelen og har synspunkter på dette?
Forstår det slik at møtet stort sett gjelder nødvendige tilpasninger og forberedelser til notering på New York Stock Exchange eller NASDAQ.
Godt å få en bekreftelse på at arbeidet med noteringen fortsetter.
Også en artikkel i Finansavisen i dag som belyser fallet i ratene som vi har sett etter nyttår.
Men her må det være en feil i artikkelen, det står bl.a." I tillegg ...., ventes det en sterk flåtevekst de neste årene som kan tynge markedet".
Den sterke flåteveksten ble vi ferdige med i 2023. Vel, noen skip ble sent levert og kommer nå i Q1, men fra og med Q2 og videre er det bare småtterier.
Baserer meg på tidligere rapporter fra analytikere og meglere og ikke minst Q3 rapporten fra BW LPG:
"Shipyards are for det most part booked until first half of 2027".
Andre som har lest artikkelen og har synspunkter på dette?
Redigert 19.01.2024 kl 19:30
Du må logge inn for å svare