QEC. Hvordan vil meldingen bli tatt i mot i morgen?

Plomma
11.11.2018 kl 18:48 1972

Har alltid hatt en dårlig erfaring med å sitte over en kvartalsmelding. Blir spennende i morgen 12.11. Jeg synes vi er på trygg grunn,men andre vil nok spekulere annerledes. Noen vil sågar benytte enhver anledning til å så tvil. Men fra mitt ståsted så synes jeg QEC holder stand og viser at de er "liv laga". Det går greit i Monteny-formasjonen. Det er varslet en rettsak mot Quebec dersom ikke den nye regjeringen kommer med positive signaler.... Her må i værste fall QEC vinne frem og få erstattet en masse pga. løftebrudd ogpolitisk spill. Jeg tenker også på Jordan... Det kan da ikke ta vinter og vår før vi får noe avklaring her.
Begge disse to siste sakene gjør at selskapet er spennende. Jeg tror ikke det blir noen emisjon.... Tror heller at vi går litt på tomgang før ting blir avklart.
En åpning i Quebec blir selvfølgelig en trigger som gir en boost i kursen... en stor en faktisk. Samme med Jordan. Dersom hvilket av disse slår inn så er det nok ikke vanskelig å finne partnere.
Men morgendagen blir nok veldig hektisk med hyppige handler med 3 desimaler. Jeg sitter ;o))
sheepman
11.11.2018 kl 23:01 1793

En utsettelse på flere mnd vedr fracking, kan vel umulig bli godt mottatt! -Lykke til!
RogerWantsMoore
11.11.2018 kl 23:14 1743

Skjer lite før evt til våren. Olja i dass, surt børsklima, ikke oppløftende kv.rapport, fremtidig kapitalbehov, og lite triggere.
Blir ikke forundret om vi er tilbake til +/-2,75 ila kort tid. På lang sikt har jeg klokketro, men foreløpig, Nope!
stlh
11.11.2018 kl 23:21 1720

Det har vel aldri vært noe galt med QEC ...men heller homse staten Quebec
solid1
11.11.2018 kl 23:24 1701

Tror du kan ta det helt med ro. QEC både produserer og leverer over forventning på alle områder.
At vi må vente noen måneder og håpe på at våre politikere skal regulere sin egen kurs er naturlig.
Dersom politikerne ikke endrer kurs, tar det nok litt lenger tid.

Trolig blir det da en kollisjon og havari, ettersom reguleringene går imot Canadas lover.
Noen av oss har fått med seg at ei lita skute, uansett hvor godt den er armert, likevel ikke kan kjøre "stormakten" i senk.

Personlig var jeg mer spent på fredag kveld når Q3 kom.
Det er nok fornuftig å sitte rolig til både Q4 og Q1-19 er presentert.
Ha en behagelig mandag.
Z00L
12.11.2018 kl 00:23 1608

Etter mange positive meldinger er det nå poppet opp noen negative med svak begrunnelse, dette tenker jeg er tegn på at flere vil inn og at disse forsøker å komme inn relativt billig.
Alt under 4 kr vil nå være rimelig, og neste nyhet å vente på blir angående Jordan som det skal jobbes med ut året, og det er jo ikke mange ukene.
Slettet bruker
12.11.2018 kl 06:56 1484

Hva var galt med 3Q?
Har du lest 3Q?
Qec har positiv Cashflow og har ikke noe kapitalbehov.
Minus resultat kommer på grunn av avskrivninger
RogerWantsMoore
13.11.2018 kl 01:29 1235

Skrellen kom raskere enn jeg forutså. Dagen i dag blir heller ikke pen
RogerWantsMoore
13.11.2018 kl 01:32 1232

Da har du og jeg ulikt syn. Vi får se om det kommer emisjon eller om de klarer å finansiere all videre utvikling og drift fra egen kasse. Time will show.