Hva skjer
Fordi tradere ønsker å få ned kursen for å få en bedre inngang.
IncognitoPamda
06.09.2022 kl 13:09
3535
Gass- og oljeprisene i nord-amerika faller, ergo qec sin inntjening faller. Opec+ har valgt å levere mindre olje for å holde prisene oppe. Verdenen er ikke bare europa. Det kan godt tenkes prisene øker igjen over Atlanteren, men da skjønner du ihvertfall hvorfor prisen synker i dag.
sigj2
06.09.2022 kl 13:10
3523
Jeg hadde ikke sovet godt uten Qec aksjer i disse energi krigstidene. Men men.....
morgendagen
06.09.2022 kl 13:42
3369
Men er store varsel lys ute å går nå, Europa skal sette pris tak? Equinor snakker om at energi bransjen ikke har råd til å betale.
Hva skjer når folk ikke klarer å betale for den dyre energien?
Hva skjer når folk ikke klarer å betale for den dyre energien?
Peter Sellers
06.09.2022 kl 13:44
3357
@Safdar, hvorfor må du starte tullete tråder annen hver dag, dette kunne du spurt om på de Qec trådene vi har, lite seriøst dette her!!
JanH
06.09.2022 kl 14:12
3244
Det vet vel du selv? Du påstod i dag tidlig at aksjekursen skulle gå til himmels. Jeg tror du skapte så enorme forventninger i markedet med en slik uttalelse, at når ikke dette ble innfridd….så solgte veldig mange. Du har altså selv skyld i dette, ved å skape disse store forventningene :-)
Imorgen går dette rett i dass😭😭😭😭
Frankrike har slått av alle lys på svømmebasenger for å spare gas. Dette er dramstisk. Bare vent til Sibir kulden setter inn...
JanH
06.09.2022 kl 18:08
2660
Haha….Nå skaper du så små forventninger i markedet med denne negative uttalelsen, at det minste positive meldingen vil føre til en enorm rekyl oppover !
MC Axel
06.09.2022 kl 18:14
2628
Jensi skrev det giver ikke mere gas eller olie på markedet !
That's true👍
Stock Walker
06.09.2022 kl 20:45
2404
Slettet brukerskrev Fordi tradere ønsker å få ned kursen for å få en bedre inngang.
Siste Tyskland-besøk ga ikke en tøddel til Qecs sjanser i Quebec til tross for høye forventninger med kursstigning. Vi som har skjønt tegninga,har solgt oss ut med fortjeneste med inngang 1,40 ish. Det er verre for dere som sitter støkk i aksjen. Dere får hausse på..
uptrade
06.09.2022 kl 21:04
2327
Du er klar over at alt kan selges dersom prisen er god nok til å si nei?
Tror den økonomiske gevinsten for Quebec blir for stor til å si nei, så de snur nok snart skal vi se.
Pussig nok, dukker det negative poster samme dag som en mini krakk.
Ingen sitter stuck, fritt valg å selge når en vil 😀
Tror den økonomiske gevinsten for Quebec blir for stor til å si nei, så de snur nok snart skal vi se.
Pussig nok, dukker det negative poster samme dag som en mini krakk.
Ingen sitter stuck, fritt valg å selge når en vil 😀
panamajack
06.09.2022 kl 22:04
2193
Jeg ville da også sige nej til Olaf, når jeg ved, at Gertrud kommer om lidt med EUs pengetank.
Stock Walker
07.09.2022 kl 02:16
1967
Vet du ikke hva det vil si å sitte stuck i en aksje?
But never mind, vi som har skjønt tegninga, har solgt oss ut med fortjeneste. Det er mange av oss. Dermed også kursfallet.
But never mind, vi som har skjønt tegninga, har solgt oss ut med fortjeneste. Det er mange av oss. Dermed også kursfallet.
Velg hva du vil du. Jeg verken hausser eller bajser aksjen. Forsøker bare å se hva som skjer. Akkurat nå skal traderne ha noen kroner, ved å slippe aksjen opp Legg merke til at det ligger en stor post på 170.000+ som hele tiden flyttes på salgssiden. Denne holder kursen nede.