Tøm & Røm! Siste mann slukker lyset..
Sentralbankene mener virkelig alvor, økonomiene skal bremses kraftig! Ikke bare pga inflasjonen, men også som en del av krigen i Ukraina der man vil ha bukt med energikrisen og normalisere prisene for å få Europa ut av klørne til Russland før vinteren setter inn for fullt.
Alt skal ned, aksjer, eiendom råvarer. Stakkars de som ikke har økonomi til å tåle en ny hverdag med boligrente på 5%, billån 7% og næringslån 10% samtidig som mange kommer til å miste jobben når alle slår på forbruksbremsen samtidig.
Vi snakkes til våren når vi er kommet gjennom dette og aksjemarkedet forhåpentlig har passert bunnen?
Alt skal ned, aksjer, eiendom råvarer. Stakkars de som ikke har økonomi til å tåle en ny hverdag med boligrente på 5%, billån 7% og næringslån 10% samtidig som mange kommer til å miste jobben når alle slår på forbruksbremsen samtidig.
Vi snakkes til våren når vi er kommet gjennom dette og aksjemarkedet forhåpentlig har passert bunnen?
True
01.11.2022 kl 14:01
1869
Jeg har aldri solgt meg ut med tap med den hensikt å kjøpe meg inn igjen til en lavere pris. Har kun snittet ned ettersom et verdipapir har falt. Kan hende noen tjener på å gjøre dette på sikt, men da vil jeg påstå at man skal ha en del flaks også.
For min del, er det mye viktigere å investere til lavest mulig inngangspris helt fra begynnelsen for å minimere mest mulig risiko og generere mest mulig oppside. Jeg er forøvrig komplett distansert til mine personlige investeringer, uavhengig om jeg har store tap eller gevinster, da jeg investerer langsiktig. Det føles bare litt bedre å sitte med store gevinster naturligvis.
For min del, er det mye viktigere å investere til lavest mulig inngangspris helt fra begynnelsen for å minimere mest mulig risiko og generere mest mulig oppside. Jeg er forøvrig komplett distansert til mine personlige investeringer, uavhengig om jeg har store tap eller gevinster, da jeg investerer langsiktig. Det føles bare litt bedre å sitte med store gevinster naturligvis.
trani
02.11.2022 kl 14:18
1734
FED har mista kontrollen, og skytter seg selv i foten, opp til flere ganger.
Markedet savner Donald Trump, og vil sende alt ned frem til neste valg.
Markedet savner Donald Trump, og vil sende alt ned frem til neste valg.