Knivstikking på Gjøviktoget på Oslo S

Slettet bruker
12.11.2018 kl 16:47 336

«Utenlandsk opprinnelse».

What a surprise!


https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Eorwmo/knivstikking-paa-oslo-s
Slettet bruker
12.11.2018 kl 16:53 333

Ja nå ble jeg veldig overrasket jeg også.
Jeg var 99% sikker på at det var etniske nordmenn i begge ender av kniven. Dette på bakgrunn av at vi til stadighet her på forumet blir minnet om at etniske nordmenn er "like ille" i denne knivstikkerbransjen som berikerne.
Fjordgubben
12.11.2018 kl 16:57 332

Uttrykket «like ille» betyr i denne sammenhengen at det er «like ille» at en nordmann trekker kniven som minst ti innvandrere gjør det samme.

Hvorfor det er slik er jeg usikker på, men slik er det altså.
nekkejk
12.11.2018 kl 17:09 326

Uttrykket "like ille" betyr i denne sammenheng her inne på forumet at det er "like ille" at en innvandrer trekker kniven som at minst ti nordmenn gjør det samme.

Hvorfor det er slik er jeg usikker på , men slik er det altså.
Slettet bruker
12.11.2018 kl 17:21 321

Hver kultur må få ordne opp slik de selv foretrekker (vi har jo forstått at integrering ikke nytter)!

At nordmenn har overlatt voldsmonopolet til politiet og selv avstår fra å slå hverandre i hjel, betyr ikke at andre ikke kan løse konflikter på sin måte. Husk at vi har fjernet grensene rundt det som en gang var en Norsk Nasjon og at vi nå tillater alle fremmede kulturer å bosette seg her, uansett hvilke hensikter de har med det. Da må vi regne med at ikke alle er som oss. Men jeg begriper ikke at vi belaster norsk rettsapparat med slike saker når vi først har tillatt slike alle privilegier, så må de også få ordne opp seg imellom slik de foretrekker og uten at vi blander oss inn i det. Hvis vi ikke har effektive grenser, blir norsk jurisdiksjon meningsløst!
Redigert 12.11.2018 kl 17:24 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
12.11.2018 kl 17:36 317

Ta deg en tur i et fengsel nekkeik, så ser du at det er du som tar feil.

Hvorfor du hele tiden tar feil vet jeg ikke, men slik er det.

Hva blir neste utspill fra deg; at det er «like ille» mht voldtekter, voldsepisoder og kriminelle handlinger i Norge som det er i f.eks Sør Afrika? Og at det er «like mange» etniske nordmenn som innvandrere som begår disse handlingene?

Skulle tro du hadde fast jobb i SSB.
Redigert 12.11.2018 kl 17:39 Du må logge inn for å svare