SIOFF - glemt diamant?
Er ikke SIOFF uvanlig billig på dette nivået? Med investorer som Midelfart og Sveaas i styret og utsiktene i supply er bedre enn på mange år. I tillegg er gjeldsgraden i SIOFF bedre enn i konkurrerende selskaper. Siem har den mest morderne supplyflåten og det har lenge vært snakk om fusjon mellom Viking og Siem.
Og nå er kursen 9,28. Er det noe jeg har oversett eller er dette en glemt diamant hvor en virkelig kan gjøre et godt kjøp nå?
For the record; jeg kjøpte meg inn på fredag til kurs 9,6 og har planer om å sitte lenge her.
Og nå er kursen 9,28. Er det noe jeg har oversett eller er dette en glemt diamant hvor en virkelig kan gjøre et godt kjøp nå?
For the record; jeg kjøpte meg inn på fredag til kurs 9,6 og har planer om å sitte lenge her.
Redigert 01.03.2023 kl 10:16
Du må logge inn for å svare
desirata
04.03.2024 kl 15:50
6841
Spot ratene ligger Aldri på noe nivå, kan være halvparten neste uke.
Markedet samme, idag gjerne 5 båter, neste uke kan være 20. Ingen kjøper aksjen fordi ratene er gode i 2-3dager.
Hvem er seriøse aktører ? Jeg har holdt på med dette i 30år, men er ikke seriøs da.
Markedet samme, idag gjerne 5 båter, neste uke kan være 20. Ingen kjøper aksjen fordi ratene er gode i 2-3dager.
Hvem er seriøse aktører ? Jeg har holdt på med dette i 30år, men er ikke seriøs da.
The Godfather
06.03.2024 kl 09:14
6742
Fra Fearnley morgenrapport
OSV
• Norway / UK Market
The AHTS spot market is currently completely sold-out and is expected to be so for at least a couple of more days. The last – and highest – fixture was concluded on Monday at around GBP 120k/d – which corresponds to about NOK 1,6m per day. This is the highest spot dayrate we have recorded in almost a year. Furthermore rumors are emerging of vessels being fixed up for various work scopes from April and onwards.
OSV
• Norway / UK Market
The AHTS spot market is currently completely sold-out and is expected to be so for at least a couple of more days. The last – and highest – fixture was concluded on Monday at around GBP 120k/d – which corresponds to about NOK 1,6m per day. This is the highest spot dayrate we have recorded in almost a year. Furthermore rumors are emerging of vessels being fixed up for various work scopes from April and onwards.
Braastad
06.03.2024 kl 10:37
6819
.."This is the highest spot dayrate we have recorded in almost a year." liker vi.
Gull i pungen
06.03.2024 kl 12:24
6919
AHTS ratene går helt bananas, men det har selvsagt ikke noe å si for kursutviklingen til SIOFF, i følge desirata.. 😂😂
sveipen
06.03.2024 kl 20:49
6840
Nei, helt sikkert ikke.
Det er mye bedre å springe etter når vi fyker gjennom 30, og kjører videre mot 40.
Og da begynner utbyttene også, tenker jeg.
Det er mye bedre å springe etter når vi fyker gjennom 30, og kjører videre mot 40.
Og da begynner utbyttene også, tenker jeg.
The Godfather
07.03.2024 kl 08:37
6724
sveipen
07.03.2024 kl 22:55
6663
Ikke bare mr. Siem som er happy her.
Alle som eier denne aksjen er nok glade.
Og denne skal høyere, så her gjelder det og ikke få høydeskrekk.
Alle som eier denne aksjen er nok glade.
Og denne skal høyere, så her gjelder det og ikke få høydeskrekk.
Gull i pungen
08.03.2024 kl 09:57
6583
Oslo (Infront TDN Direkt): Siem Offshore har blitt tildelt en kontraktsforlengelse for MPSVen "Siem Dorado". Forlengelsen sikrer utnyttelse frem til slutten av fjerde kvartal 2024.
Det fremgår av en melding fredag.
Oppstart vil være i direkte forlengelse av den nåværende kontrakten, opplyses det.
Det fremgår av en melding fredag.
Oppstart vil være i direkte forlengelse av den nåværende kontrakten, opplyses det.
sveipen
09.03.2024 kl 01:10
6505
Veldig bra.
Har Sioff noen ledige båter igjen i dette markedet.
Dette blir bedre og bedre.
Har Sioff noen ledige båter igjen i dette markedet.
Dette blir bedre og bedre.
Redigert 09.03.2024 kl 17:35
Du må logge inn for å svare
Gull i pungen
14.03.2024 kl 09:02
6579
Contract award for PSV Siem Giant and PSV Siem Atlas in Brazil 💪💪
Siem Offshore do Brasil, a subsidiary of the Company, has agreed new contracts with TotalEnergies EP Brasil. The new duration for Siem Giant is 3 years firm with options up to 4 more years and for Siem Atlas the new duration is 9 months firm with options until the end of Q2 2027. Both vessels will commence the contracts in June 2024 in direct continuation of present contracts.
Contact:
CEO Bernt Omdal, +47 91522299
CCO Andreas Hageli, +47 90977682
https://newsweb.oslobors.no/message/613397
Siem Offshore do Brasil, a subsidiary of the Company, has agreed new contracts with TotalEnergies EP Brasil. The new duration for Siem Giant is 3 years firm with options up to 4 more years and for Siem Atlas the new duration is 9 months firm with options until the end of Q2 2027. Both vessels will commence the contracts in June 2024 in direct continuation of present contracts.
Contact:
CEO Bernt Omdal, +47 91522299
CCO Andreas Hageli, +47 90977682
https://newsweb.oslobors.no/message/613397
sveipen
15.03.2024 kl 19:45
6798
Og denne stiger og stiger mot kursmålet som nå er hevet til 40 kroner. Celina viste nok hva hun gjorde da hun kjøpte aksjer i dette selskapet.
Uljanov
15.03.2024 kl 21:59
6754
Contract award for AHTS Siem Ruby
The AHTS Siem Ruby has been chartered to an International Oil Major for a period covering the remainder of 2024, with imminent commencement. Operations will take place outside of the North Sea. Contact: CEO Bernt Omdal, +47 91522299 CCO Andreas Hageli, +47 90977682
The AHTS Siem Ruby has been chartered to an International Oil Major for a period covering the remainder of 2024, with imminent commencement. Operations will take place outside of the North Sea. Contact: CEO Bernt Omdal, +47 91522299 CCO Andreas Hageli, +47 90977682
desirata
16.03.2024 kl 01:33
6684
Er helt enig.
Nå med "Ruby" på kontrakt ut 2024, har de kun 3 AHTS på spot I North Sea og det når sommersesongen starter. Noen Subsea skal også reforhandle i et sterkt marked.
Vil tro Sioff bare Ticker oppover, det plinger inngode nyheter stadig vekk og vil tro resultater også.
Nå med "Ruby" på kontrakt ut 2024, har de kun 3 AHTS på spot I North Sea og det når sommersesongen starter. Noen Subsea skal også reforhandle i et sterkt marked.
Vil tro Sioff bare Ticker oppover, det plinger inngode nyheter stadig vekk og vil tro resultater også.
desirata
18.03.2024 kl 05:02
6509
Har noen ide eller formening av raten på denne Ruby charter. Etter børsmelding er det i Atlanteren, men den vil få betalt for seiling, dvs instant hire. Vil tro raten bør ligge på min $60k per dag, som igjen tilsvarer rundt $100k på spot med normal utilisation.
desirata
05.04.2024 kl 18:23
5983
Håper vi får mere avklaring før børsen åpner mandag. Blir da 83mil aksjer tilhørende Kristian Siem slettet. Basert på siste kurs er verdien på disse aksjene ca. 3. Mia kroner. Alt annet likt blir da gjenværende børs verdi ca. 5,7. Mia med 156 mil aksjer.
Må vel anta at Sveaas, Blystad, Tvenge, m.fl. ikke har gitt noe ved dørene.
Spørsmål blir hva er veien videre, sammenslåing med Viking Supply, også Blystad har 2-3 båter som kan bli innlemmet.
Har folket noe formening om eventuelle kurs reaksjoner. Sioff har steget bra i det siste og Celina kjøp på 24kr, blir nå forståelig.
Må vel anta at Sveaas, Blystad, Tvenge, m.fl. ikke har gitt noe ved dørene.
Spørsmål blir hva er veien videre, sammenslåing med Viking Supply, også Blystad har 2-3 båter som kan bli innlemmet.
Har folket noe formening om eventuelle kurs reaksjoner. Sioff har steget bra i det siste og Celina kjøp på 24kr, blir nå forståelig.
Tugapower
06.04.2024 kl 16:52
5668
Det er vanskelig å tenke at det ikke vil ha en negativ innvirkning på aksjekursen.
Per i dag har Siem Sustainable Energy S.A.R.L Antall aksjer 83 260 604 % 34,86
Etter 1. juli vil disse aksjene tilhøre Siem Offshore. Ikke sikker på hva Siem vil gjøre med aksjene. Man kan tenke at etter 1. juli vil antall aksjer i Siem være 35 % mindre og det vil bety at Kistefos AS automatisk vil eie over 50 % av selskapet.
vi trenger mer informasjon fra selskapet.
Per i dag har Siem Sustainable Energy S.A.R.L Antall aksjer 83 260 604 % 34,86
Etter 1. juli vil disse aksjene tilhøre Siem Offshore. Ikke sikker på hva Siem vil gjøre med aksjene. Man kan tenke at etter 1. juli vil antall aksjer i Siem være 35 % mindre og det vil bety at Kistefos AS automatisk vil eie over 50 % av selskapet.
vi trenger mer informasjon fra selskapet.
desirata
06.04.2024 kl 17:05
5659
Det var også min første tanke, men :
Aksjekursen har gått fra 30 til 36 i påvente av denne nyheten, noen har visst noe og det har blitt tolket postitivt. Vil da bli spennende å se marked reaksjon.
Det som kan være negativt er usikkerhet, håper derfor at det blir en informativ børsmelding fra Sioff mandag morgen.
Aksjekursen har gått fra 30 til 36 i påvente av denne nyheten, noen har visst noe og det har blitt tolket postitivt. Vil da bli spennende å se marked reaksjon.
Det som kan være negativt er usikkerhet, håper derfor at det blir en informativ børsmelding fra Sioff mandag morgen.
Tugapower
06.04.2024 kl 18:13
5603
ja mer info er nødvendig!
83 260 604 * 36,7 (dagens aksjekurs) = 3 055 664 166 kroner
gjeld ut av siem Offshore = 1 260 833 750 Kr
(3 055 664 166-1 260 833 750 kr) / 9 (båter) = 199423379 kr per båt
Er ikke slik at Siem offshore vil få penger på kontoen sin, men Siem offshore får av kontoen sin 1 260 833 750 Kr i gjeld hvis jeg har forstått det riktig
Går fra 23 til 14 båter, mister 9 båter og tar ut av kontoen sin 22 % av total gjeld
Mye å tenke på.
83 260 604 * 36,7 (dagens aksjekurs) = 3 055 664 166 kroner
gjeld ut av siem Offshore = 1 260 833 750 Kr
(3 055 664 166-1 260 833 750 kr) / 9 (båter) = 199423379 kr per båt
Er ikke slik at Siem offshore vil få penger på kontoen sin, men Siem offshore får av kontoen sin 1 260 833 750 Kr i gjeld hvis jeg har forstått det riktig
Går fra 23 til 14 båter, mister 9 båter og tar ut av kontoen sin 22 % av total gjeld
Mye å tenke på.
Cutter
06.04.2024 kl 18:35
5583
Denne varianten har jeg ikke sett før. Tviler på at dette er positivt for SIOFF.
JPM
07.04.2024 kl 00:04
5549
Jeg tenker at dette vil by på veldig gode muligheter for fusjon med Viking Supply Ships som Sveaas eier over 90 % i. Kan jo være dette som er kimen til konflikt. Sveaas ønsker å slå sammen selskapene og blir da største aksjonær i et sammenslått selskap. Det er sikkert ikke like populært for Siem som har bygget opp Siem Offshore gjennom 30 år. Han ville blitt byssegutt istedenfor skipper i et sammenslått selskap. Det er en grunn til at aksjen har gått som den har gjort og det er fordi dette har vært kjent hos noen større aktører den siste tiden. Sveaas og C Middelfart har nok hatt en plan med dette siden de gikk inn i selskapet.(ca på samme tid) Spennende å se hva som skjer men jeg har troen. Ikke dumt å sitte i Dof heller nå da det også her kan bli en drakamp om eierinteresser fra Siem sin side. Han kan jo tilby noen freshe skip i denne forhandlingen med Dof.
Redigert 07.04.2024 kl 00:05
Du må logge inn for å svare
desirata
07.04.2024 kl 04:00
5495
Teoretisk skulle ikke dette ha noe å si for verdien. Dvs en investor som eier en tredjedel tar sin tredjedel av verdien mot at aksjene slettes. Alt annet likt blir restverdien den samme for oss. Storyen hadde blitt en helt annen dersom de måtte kjøpt ut Siem med ny gjeld, dette unngås nå.
Skaper derimot usikkerhet om veien videre, det kan påvirke markedet.
Viking Supply har ikke tjent penger siden Russland sanksjonene ble innført. De tjente godt på isbryting om vinteren og AH om sommeren. Nå klarer de ikke break-even i spot markedet. 6 store AH inn i Sioff vil medføre at rederiet blir altfor topheavy i AH. Selv om Sveaas har 50% kan vel dette bli blokkert av 1/3 av aksjonærene motsetter seg merger. Eventuelt en heftig rabatt. Men klarer Viking å oppnå langtids kontrakter på båtene, blir ikke dette negativt. Mye kan skje.
Skaper derimot usikkerhet om veien videre, det kan påvirke markedet.
Viking Supply har ikke tjent penger siden Russland sanksjonene ble innført. De tjente godt på isbryting om vinteren og AH om sommeren. Nå klarer de ikke break-even i spot markedet. 6 store AH inn i Sioff vil medføre at rederiet blir altfor topheavy i AH. Selv om Sveaas har 50% kan vel dette bli blokkert av 1/3 av aksjonærene motsetter seg merger. Eventuelt en heftig rabatt. Men klarer Viking å oppnå langtids kontrakter på båtene, blir ikke dette negativt. Mye kan skje.
JPM
07.04.2024 kl 07:19
5444
Kursen til Viking Supply Ships gikk iallefall 13,41 % på fredag av en eller annen grunn. Markedet fir AHTS i UK hvor Viking har de fleste båtene i spotmarkedet er utsolgt og det er rekordrater,
Uljanov
08.04.2024 kl 09:20
4948
Folk som selger i dag, hører på følelsene sine istedenfor kalkulatoren.
sveipen
08.04.2024 kl 19:19
4733
Galskap og selge denne nå.
Mitt nye kursmål økes fra 40 til 50.
Ikke lenge før Kistefoss slippet katten ut av sekken
Fusjon.
Mitt nye kursmål økes fra 40 til 50.
Ikke lenge før Kistefoss slippet katten ut av sekken
Fusjon.
Gull i pungen
10.04.2024 kl 11:57
4370
Clarksons høyner kursmål for rederier med supplyskip
Stålverdiene for supplyskip har begynt å ta igjen inntjeningsevnen til fartøyene, noe som leder til at Clarksons Securities høyner estimert netto eiendelsverdier (Nav) for de fleste rederier med supplyskip. I tillegg reviderer meglerhuset sine dagrateanslag som følge av det sterke markedsgrunnlaget.
Det fremgår av en sektorrapport fra meglerhuset onsdag.
Kursmålet på Solstad Offshore høynes til 55 kroner per aksje (43), Siem Offshore høynes til 43 kroner per aksje, (35), mens kursmålet på Golden Energy Offshore Services høynes til 2,0 kroner (1,9). Meglerhusets gjentar kursmål 100 kroner for Dof Group og 4,7 kroner for Argeo.
«Det er behov for å erstatte rundt 200 PSV- og AHTS-fartøy innen slutten av tiåret for å holde tilbudet flatt. For tiden er ordrebøkene under to prosent av flåten, med neste tilgjengelige levering sent i 2026 hvis den bestilles i dag. Knappheten på nybyggleveranser de siste åtte årene, kombinert med et mulig erstatningsbehov for flåten, vil støtte den pågående oppgangen og vår forventning om økt utnyttelse og dagrater for alle oljeservicefartøy fremover», skriver meglerhuset.
Stålverdiene for supplyskip har begynt å ta igjen inntjeningsevnen til fartøyene, noe som leder til at Clarksons Securities høyner estimert netto eiendelsverdier (Nav) for de fleste rederier med supplyskip. I tillegg reviderer meglerhuset sine dagrateanslag som følge av det sterke markedsgrunnlaget.
Det fremgår av en sektorrapport fra meglerhuset onsdag.
Kursmålet på Solstad Offshore høynes til 55 kroner per aksje (43), Siem Offshore høynes til 43 kroner per aksje, (35), mens kursmålet på Golden Energy Offshore Services høynes til 2,0 kroner (1,9). Meglerhusets gjentar kursmål 100 kroner for Dof Group og 4,7 kroner for Argeo.
«Det er behov for å erstatte rundt 200 PSV- og AHTS-fartøy innen slutten av tiåret for å holde tilbudet flatt. For tiden er ordrebøkene under to prosent av flåten, med neste tilgjengelige levering sent i 2026 hvis den bestilles i dag. Knappheten på nybyggleveranser de siste åtte årene, kombinert med et mulig erstatningsbehov for flåten, vil støtte den pågående oppgangen og vår forventning om økt utnyttelse og dagrater for alle oljeservicefartøy fremover», skriver meglerhuset.
desirata
10.04.2024 kl 12:25
4330
Vedr overskrift, tror Sioff nå må kalles "a diamond in rough" (uslepen)
Gull i pungen
19.04.2024 kl 09:15
3795
Oslo (Infront TDN Direkt): Styret i Siem Offshore "mener sterkt" at en konsolidering fortsatt bør være et mål for alle interessenter i selskapets bransje.
Det fremgår av selskapets årsrapport, publisert fredag.
"Med økte kostnader på alle nivåer vil stordriftsfordeler være viktig for industrien. Fremover til olje- og gassindustrien møte strengere krav for å redusere utslipp. Til fordel for alle interessenter er vår ambisjon å lede konsolideringsinnsatsen, samt skiftet til ny teknologi", heter det i rapporten.
Ellers skriver styret at Siem Offshore har en relativt god tilgjengelighet av fartøy fremover og er i en god posisjon til å målrette langsiktige muligheter i fremtiden, som er fordelaktig i et stigende marked.
Markedet for plattformforsyningsfartøy (PSV) forventes å se økt utnyttelse på linje med økt boreaktivitet globalt, og Siem Offshore ser at store og sofistikerte fartøyer blir mer etterspurt, spesielt innen områder med mangel på infrastruktur.
Markedet for ankerhåndteringsfartøy (AHTS) er og vil være volatile, men Siem Offshore tror at man vil oppleve flere topper som varer lenger, ettersom flere prosjekter kommer inn i markedet, som også vil påvirke de langsiktige kontraktsnivåene.
"Flytende vind kan også bidra positivt til AHTS-segmentet, men vi tror at flere av de planlagte prosjektene vil skli ut i tid, ettersom det fortsatt er mange flaskehalser for å få disse prosjektene kommersialisert", heter det.
For Offshore Construction og Subsea-fartøy fortsetter økningen av langsiktige kontrakter. Olje- og gassegmentet konkurrerer med fornybarsegmentet for å sikre tonnasje for fremtiden, som er et signal om at befraktere posisjonerer seg strategisk for å redusere risikoen for å ikke ha kontroll over kapable eiendeler til å gjennomføre sine allerede bookede prosjekter i årene fremover.
Det fremgår av selskapets årsrapport, publisert fredag.
"Med økte kostnader på alle nivåer vil stordriftsfordeler være viktig for industrien. Fremover til olje- og gassindustrien møte strengere krav for å redusere utslipp. Til fordel for alle interessenter er vår ambisjon å lede konsolideringsinnsatsen, samt skiftet til ny teknologi", heter det i rapporten.
Ellers skriver styret at Siem Offshore har en relativt god tilgjengelighet av fartøy fremover og er i en god posisjon til å målrette langsiktige muligheter i fremtiden, som er fordelaktig i et stigende marked.
Markedet for plattformforsyningsfartøy (PSV) forventes å se økt utnyttelse på linje med økt boreaktivitet globalt, og Siem Offshore ser at store og sofistikerte fartøyer blir mer etterspurt, spesielt innen områder med mangel på infrastruktur.
Markedet for ankerhåndteringsfartøy (AHTS) er og vil være volatile, men Siem Offshore tror at man vil oppleve flere topper som varer lenger, ettersom flere prosjekter kommer inn i markedet, som også vil påvirke de langsiktige kontraktsnivåene.
"Flytende vind kan også bidra positivt til AHTS-segmentet, men vi tror at flere av de planlagte prosjektene vil skli ut i tid, ettersom det fortsatt er mange flaskehalser for å få disse prosjektene kommersialisert", heter det.
For Offshore Construction og Subsea-fartøy fortsetter økningen av langsiktige kontrakter. Olje- og gassegmentet konkurrerer med fornybarsegmentet for å sikre tonnasje for fremtiden, som er et signal om at befraktere posisjonerer seg strategisk for å redusere risikoen for å ikke ha kontroll over kapable eiendeler til å gjennomføre sine allerede bookede prosjekter i årene fremover.
Gull i pungen
22.04.2024 kl 06:48
3656
Siem Offshore bytter navn;
https://e24.no/boers-og-finans/i/xmAEoj/siems-exit-fra-eget-rederi-midelfart-med-paa-avtalen
https://e24.no/boers-og-finans/i/xmAEoj/siems-exit-fra-eget-rederi-midelfart-med-paa-avtalen
The Godfather
09.05.2024 kl 08:39
2975
Fearnleys
Offshore/Oil Services
• OSV Norway/UK market
The AHTS spotmarket in Norway is tight – and only one rig move away from being sold-out again. Three fixtures were concluded on Monday; One at just below NOK 400k/d for a work scope lasting minimum two weeks, while to other vessels picked up shorter spot contracts at a tad below NOK 700k/d. Wednesday morning, there were three vessels available in Bergen. A few fixtures have been concluded in the UK as well in the low to mid GBP 20s.
The PSV market in Norway continues to be strong, and after a period of being sold-out out, one vessel came available in Bergen this morning. We do, however, expect this PSV to be fixed quite quickly as there are requirements outstanding in the market. The UK spot has also been busy lately with higher earnings than seen in a while. The term market is active as well with two vessels reported fixed for a 1-well drilling campaign in Norway. As commencement is in August, we expect dayrates to be high. We count about a handful of term fixtures in the UK, with rates reported in the low GBP 20s.
Offshore/Oil Services
• OSV Norway/UK market
The AHTS spotmarket in Norway is tight – and only one rig move away from being sold-out again. Three fixtures were concluded on Monday; One at just below NOK 400k/d for a work scope lasting minimum two weeks, while to other vessels picked up shorter spot contracts at a tad below NOK 700k/d. Wednesday morning, there were three vessels available in Bergen. A few fixtures have been concluded in the UK as well in the low to mid GBP 20s.
The PSV market in Norway continues to be strong, and after a period of being sold-out out, one vessel came available in Bergen this morning. We do, however, expect this PSV to be fixed quite quickly as there are requirements outstanding in the market. The UK spot has also been busy lately with higher earnings than seen in a while. The term market is active as well with two vessels reported fixed for a 1-well drilling campaign in Norway. As commencement is in August, we expect dayrates to be high. We count about a handful of term fixtures in the UK, with rates reported in the low GBP 20s.
Gull i pungen
13.05.2024 kl 09:44
2663
Oslo (Infront TDN Direkt): Pareto Securities oppjusterer kursmålene på DOF Group og Siem Offshore, samtidig som Subsea 7 og DOF Group fremheves som meglerhusets toppvalg.
Det fremgår av en sektorrapport mandag.
Pareto skriver at dagratemomentum har fortsatt i alle segmenter i år, spesielt innen subsea.
"Vi ser markedsstyrken her som spesielt godt fundert. I motsetning til de fleste oljeservicesegmenter handler stramheten i markedet mer om sterk etterspørsel enn redusert kapasitet", skriver meglerhuset.
Oversikt over meglerhusets anbefalinger:
Aksje Kursmål (tidligere) Anbefaling
DOFG 115 (80) Kjøp
SIOFF 42 (36) Kjøp
SUBC USD 20,9 Kjøp
Det fremgår av en sektorrapport mandag.
Pareto skriver at dagratemomentum har fortsatt i alle segmenter i år, spesielt innen subsea.
"Vi ser markedsstyrken her som spesielt godt fundert. I motsetning til de fleste oljeservicesegmenter handler stramheten i markedet mer om sterk etterspørsel enn redusert kapasitet", skriver meglerhuset.
Oversikt over meglerhusets anbefalinger:
Aksje Kursmål (tidligere) Anbefaling
DOFG 115 (80) Kjøp
SIOFF 42 (36) Kjøp
SUBC USD 20,9 Kjøp
Gull i pungen
13.05.2024 kl 22:46
2543
Goodbye Siem Offshore, hello Sea1 Offshore
https://www.tradewindsnews.com/offshore/sveaas-buy-out-goodbye-siem-offshore-hello-sea1-offshore/2-1-1642786
https://www.tradewindsnews.com/offshore/sveaas-buy-out-goodbye-siem-offshore-hello-sea1-offshore/2-1-1642786
Gull i pungen
14.05.2024 kl 11:43
2439
Oslo (Infront TDN Direkt): Sea1 Offshore er tildelt en kontrakt for ankerhåndteringsfartøyet (AHTS) "Siem Emerald" i Sør-Amerika med en varighet på 200 dager. I tillegg er det opsjoner på forlengelse.
Det fremgår av en melding tirsdag.
Det fremgår av en melding tirsdag.