Subsea 7 share repurchase

addi
SUBC 13.11.2018 kl 06:44 1614

Luxembourg 12 November 2018 - Subsea 7 S.A. (Oslo Børs: SUBC, ADR: SUBCY)
today announced that on 12 November 2018 the Company purchased 530,000 of its
shares at an average price of NOK 100.99 per share. This represents
approximately 0.16% of the Company's issued share capital.

The shares were purchased in accordance with the Company's share repurchase
programme initially announced on 31 July 2014 and extended to July 2019, as
announced on 26 July 2017. The shares have been acquired on the Oslo Børs in
accordance with the authority granted by the Board.

As at close of business on 12 November 2018 Subsea 7 S.A. held 1,795,024
treasury shares representing approximately 0.55% of the total number of issued
shares. Total shares in issue, including treasury shares, were 327,367,111.
Slettet bruker
17.12.2018 kl 03:36 1273

Litt kjedlig med SUBC for tiden: Oljeserviceindeksen i Norge ligger veldig høyt sammenlignet med resten av verden, så her skal vi betydelig ned...vi skal langt ned på 70 tallet.
mastermind
19.12.2018 kl 21:34 1064

Frykter også at kursen vil falle lengre, særlig om man slutter med tilbakekjøp. Jeg et greit snitt og benyttet en liten dupp opp til å selge meg ut, uten å måtte ta noe stort tap

Jeg ser Philadelphia Oil Service Index faller 3.5% i dag etter lagertrekktall og renteøkningen til sentralbanksjefen. Nå kan man bare håpe på positive tall fra rig-tellingen, eller så tror jeg nok norske oljeaksjer tvinges til å følge fallet i resten av verden. Usikker på om vi nordmenn er generelt overoptimistiske, eller om det er desperasjon som får oss til å satse over evne. Det blir uansett en tøff start på det nye året for oljerelaterte aksjer.

Jeg valgte å selge meg ut av rigg. Tok et betydelig tap. Men regner med å kunne kjøpe de tilbake senere, langt billigere. Nå gjenstår bare seismikk, hvor jeg skal selge meg ned, samtidig som jeg må forsøke å snitte litt ned. Her er posisjon så stor at jeg må selge i etterhandelen, eller i bolker, for å få solgt uten å påvirke kursen. Men er ikke så redd for dette markedet. Seismikk vil være første til å ta seg opp. Å om kursen faller ned til gamle nivå, vil oljeselskapene fortsatt bruke penger på seismikk, for å være klar når oljeprisen kommer tilbake. Er litt mer pessimistisk enn deg når det gjelder SUBC. Tror nok vi vil komme midt på 60-tallet, om ikke Trump klarer å ligge unna Twitter.