$$$PPPGGGSSS$$$ "Være inne når datoen lekker"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
13.11.2022 kl 13:07
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Når lekker datoen?
🍌 Bananas når slepet starter 🍌
...
Rekenroll
I dag kl 11:1499
Vangard i full gang med jobb i Angola ryktes om storkontrakt med Eqinor, Viktory startet opp skal til Odese for verksted på nyåret for siste finpuss for å få skipet i full jobb. Ligg unna salgsknappen folkens.
🍌 Bananas når slepet starter 🍌
...
Rekenroll
I dag kl 11:1499
Vangard i full gang med jobb i Angola ryktes om storkontrakt med Eqinor, Viktory startet opp skal til Odese for verksted på nyåret for siste finpuss for å få skipet i full jobb. Ligg unna salgsknappen folkens.
Redigert 13.11.2022 kl 12:45
Du må logge inn for å svare
Takk for svar Rull79👍.. Da vet man hva man forholder seg til
Matros
15.10.2022 kl 14:06
4158
Det er riktig, men Estimerte inntekter har kommet. Kontraktsinntekter har forøvrig lavere marginer enn multiklientell, så vi får se hvordan det slår ut.
Badgirl
15.10.2022 kl 14:12
4214
Det som er viktig frem mot Q3 er at oljeprisen holder seg. Nedgangen i oljeprisen var mye av årsaken til fallet i PGS fredag. Bare å se på EQNR, AKRBP og TGS osv osv. Alle snudde med et brak 🙄
Matros
15.10.2022 kl 14:15
4212
Problemet med pgs er at alle antar at alt er som før, hvor oljeprisen førte til økt etterspørsel etter seismikk, MEN q3 viser jo at ingenting er som før. Selskapene skjønner ikke hva som skjer og heller ikke investorene. Kanskje det kommer et oppsving, men det er jo ingen som kan si noe lurt om styrken i dette. Riggratene på den andre siden har gått i taket, med unntak av på norsk sokkel. Ønsker man «bang for the bucks» kjøp Shelf. Ratene vil passerer kanskje 150 ved nyåret og sjefen selv mener at dette er det sterkeste markedet han har sett på 40 år. Aksjen kan lett gå 300 - 400 pst. Så hvor gidde å spekulere på et marked som ingen helt skjønner hva som er status.
Badgirl
15.10.2022 kl 14:29
4270
Er ikke uenig i det du sier og selvfølgelig kan PGS dykke videre mot bunnen. Men aksjen er oversolgt og holder oljeprisen seg så kan det komme en skikkelig rekyl før Q3. Apropos nedgang på fredag så stengte også Shelf på dagens laveste kurs 😉 Men holdt seg unna rødt terreng.
observer009
15.10.2022 kl 15:43
4142
Her er fasiten:
for første gang på lenge finner vi argumenter for at oppgangen i lange renter vil avta, skriver strategene.
Mindre behov for flere rentehevinger
https://www.finansavisen.no/nyheter/makro/2022/10/15/7946128/nordea-markets-oyner-hap-vil-vaere-gode-nyheter-for-aksjemarkedet?internal_source=sistenytt
for første gang på lenge finner vi argumenter for at oppgangen i lange renter vil avta, skriver strategene.
Mindre behov for flere rentehevinger
https://www.finansavisen.no/nyheter/makro/2022/10/15/7946128/nordea-markets-oyner-hap-vil-vaere-gode-nyheter-for-aksjemarkedet?internal_source=sistenytt
Redigert 15.10.2022 kl 15:46
Maxx
15.10.2022 kl 16:07
4083
Hvem kan vite det helt sikkert ?? 😃
Jeg tror det store spørsmålet er , klare PGS selv med så si full produksjon å generere nok overskudd til å både betjene løpende driftsutgifter og betale fortløpende renter og avdrag samtidig som det blir igjen et overskudd. For jeg tror PGS bør og må redusere gjelden ned fra 9.5 milliarder til nærmere 5 milliarder innen 2-3 år (= før denne bonanza er over ). Det vil ikke være bonanza for alltid og når happy days er over må PGS har halvert gjelden. Så må også 50-65% av inntektene komme fra seismikk relatert til bygging av havvind, grønn teknologi , gruvedrift på havbunnen og karbon lagring. En skal ikke leite etter olje og gass de neste 20 - 30 årene.
Jeg tror det store spørsmålet er , klare PGS selv med så si full produksjon å generere nok overskudd til å både betjene løpende driftsutgifter og betale fortløpende renter og avdrag samtidig som det blir igjen et overskudd. For jeg tror PGS bør og må redusere gjelden ned fra 9.5 milliarder til nærmere 5 milliarder innen 2-3 år (= før denne bonanza er over ). Det vil ikke være bonanza for alltid og når happy days er over må PGS har halvert gjelden. Så må også 50-65% av inntektene komme fra seismikk relatert til bygging av havvind, grønn teknologi , gruvedrift på havbunnen og karbon lagring. En skal ikke leite etter olje og gass de neste 20 - 30 årene.
Maxx
15.10.2022 kl 16:14
4108
Mmmm
De store Ramform skipene +2-3 til av de nyeste er ute å jobber og ligger å venter på jobb. Det er vel bare 2-3 ganske gamle og små skip som nå ses på som Supply skip igjen i kaldt opplag.
Så veit ikke om de har så mye verdi.
Et Ramform skip ville vel koste fra 2.6 til opp mot 3.5 milliarder å bygge i dagens marked ( da er det klart til bruk og en må ikke vente 3-4 år på bygging). Så er sånt skip er nok verdt ca 2.9- 3 milliarder kroner
De store Ramform skipene +2-3 til av de nyeste er ute å jobber og ligger å venter på jobb. Det er vel bare 2-3 ganske gamle og små skip som nå ses på som Supply skip igjen i kaldt opplag.
Så veit ikke om de har så mye verdi.
Et Ramform skip ville vel koste fra 2.6 til opp mot 3.5 milliarder å bygge i dagens marked ( da er det klart til bruk og en må ikke vente 3-4 år på bygging). Så er sånt skip er nok verdt ca 2.9- 3 milliarder kroner
Redigert 15.10.2022 kl 16:20
Londonmannen
15.10.2022 kl 16:16
4134
Ja, det er ingen som er i tvil om at oljemarkedet som nå er i ferd med å materialisere seg trolig vil være det sterkeste på 40 år, forville å si der sterkeste ever.
Dersom du har fulgt med så har du sikkert fått med deg at UK alene har lagt ut og åpnet over 900 blokker for oljeleting. Den sanne tendensen ser du utenfor Afrika, India, Australia og Sør-Amerika. Det skal letevirksomhet etter olje over en lav sko!
Men tror du noen av disse oljeselskapene hyrer inn Shell eller andre riggooeratører og lar dem bore på måfå? Tror du virkelig at riggselskspene får oppdrag uten at omjeselskapene har studert og kartlagt hvorvidt grunnforholdene gir gode muligheter for funn? Neppe. Og hvem er det som oljeselskapene bruker til å å få tak i nødvendig informasjon? Jo, nettopp seismikkselskapene! Så når man sier at det blir det beste markedet på 40 år så vil dette også innbefatte seismikkselskapene.
Utfordringen er bare den at mens det var 60 seismikkskip i 2014 så er det i dag 14 igjen. Hva tror du skjer med ratene innen seismikk når kapasiteten er redusert med anslagsvis 75% og de 25% som er tilbake skal betjene et historisk godt oljemarked?
Min investering i PGS er jeg ikke bekymret for.
Dersom du har fulgt med så har du sikkert fått med deg at UK alene har lagt ut og åpnet over 900 blokker for oljeleting. Den sanne tendensen ser du utenfor Afrika, India, Australia og Sør-Amerika. Det skal letevirksomhet etter olje over en lav sko!
Men tror du noen av disse oljeselskapene hyrer inn Shell eller andre riggooeratører og lar dem bore på måfå? Tror du virkelig at riggselskspene får oppdrag uten at omjeselskapene har studert og kartlagt hvorvidt grunnforholdene gir gode muligheter for funn? Neppe. Og hvem er det som oljeselskapene bruker til å å få tak i nødvendig informasjon? Jo, nettopp seismikkselskapene! Så når man sier at det blir det beste markedet på 40 år så vil dette også innbefatte seismikkselskapene.
Utfordringen er bare den at mens det var 60 seismikkskip i 2014 så er det i dag 14 igjen. Hva tror du skjer med ratene innen seismikk når kapasiteten er redusert med anslagsvis 75% og de 25% som er tilbake skal betjene et historisk godt oljemarked?
Min investering i PGS er jeg ikke bekymret for.
Kanskje akkurat nå er det et poeng. Nok av handelsdager ila et år. Pgs og seismikk kommer for fullt.
Troen på Q3 og fremtiden, finnes ikke bekymret.
Men ser gjerne Pgs ledelsen flekse muskler!
Troen på Q3 og fremtiden, finnes ikke bekymret.
Men ser gjerne Pgs ledelsen flekse muskler!
Men Badgirl, dette begynte ikke på fredag, så det var da flere momenter i sving enn bare olje$ på fredag.
Aksjen var meget svak på skyhøy omsetning og økt øljepris (fra fredag) på torsdag. Aksjen ble slått ned flere dager.
Dårlig uke. Shit happens. Nå må vi vende blikket fremover.
Det vil nok ordne seg. Vi har tid....
Aksjen var meget svak på skyhøy omsetning og økt øljepris (fra fredag) på torsdag. Aksjen ble slått ned flere dager.
Dårlig uke. Shit happens. Nå må vi vende blikket fremover.
Det vil nok ordne seg. Vi har tid....
rischioso
15.10.2022 kl 17:42
3907
6 handelsdager med betydelig nedgang på rappen noe som historisk i dette caset hører til sjeldenhetene og har ført til en aksjekurs vi må helt tilbake i mai for å finne. Mao, her har det blitt trigget flere stopploss raid på veien - også viktig å få med seg handelsmønsteret som tydelig viser at det har vært mange middels store salgsordrer på veien ned, MEN de virkelig store ordrene har hovedsakelig vært kjøpsordrer som sluker nedfallsfrukten så snart den øker i omfang og spesielt rundt støttenivåer - mao, det skjer mye bak i kulissene noe som med største sannsynlighet er linket opp i mot Møllerløkkens siste kappevendende krumspring for det ligger ganske klart i kortene at jo nærmere vi kommer Q4 jo vanskeligere ville det ha væt å få til en slik nedtur hvor tallslippet allerede den 26 ville kunne ha gjort det vanskelig nok så timingen isolert sett for drittpakka til Møllerløkken er det ikke noe utsette på i så måte ... ;)
Vi ser flere spennende betraktninger her nå, fra både de med korte og lange briller. Bare endel høyt belånte skylt ut, dessverre. Håper alle med troa klarer å få med seg den sterke bølgen som bygger seg opp bak revet.
(Etter alt å dømme får jeg tak i et par hundre k til et kort lån på topp av den langsiktige porteføljen som har vært med både opp og ned i all slags vær. Da føles det hvertfall litt mindre meningsløst, for min del. Greit å fylle sekken når trøfflene har havnet i nepefatet)
"Alle skal med", var ikke det noe?
Det blir vel neppe fest fra start mandag pga det sure utviklingen i us fredag. Men disse dagene fra mandag 17.og inn mot 26. vil nok stå seg som en lystig vandring i duggfrisk grønn eng
(Etter alt å dømme får jeg tak i et par hundre k til et kort lån på topp av den langsiktige porteføljen som har vært med både opp og ned i all slags vær. Da føles det hvertfall litt mindre meningsløst, for min del. Greit å fylle sekken når trøfflene har havnet i nepefatet)
"Alle skal med", var ikke det noe?
Det blir vel neppe fest fra start mandag pga det sure utviklingen i us fredag. Men disse dagene fra mandag 17.og inn mot 26. vil nok stå seg som en lystig vandring i duggfrisk grønn eng
Redigert 15.10.2022 kl 17:58
Badgirl
15.10.2022 kl 18:39
3941
Jeg skjønner det, men den gikk vel opp som en rakett fra kr 1,50-2 så da må man vel også tåle et stup på noen kroner. Grunnen til at jeg tok frem fredag, var fordi noen brukte meglerhus osv som grunnen til fallet på nettopp fredagen. Når det er sagt så skal jeg innrømme at jeg ikke har den store kunnskapen på nye PGS etter alle emisjoner osv. Var inne når kursen sto i 70-80 kroner så det er nok andre spilleregler nå.
Redigert 15.10.2022 kl 19:26
X-43 scramjet
15.10.2022 kl 19:04
3872
Fikk ordnet noe på lån, samme her. Bruker noe av dette på å laste endel opp i PGS fremover, en gavepakke at vi kan få kjøpt under 6 kr. Ingen som vet når den vanvittige reprisingen av PGS kommer. Muligens mot Q1 2023, er sikkert smart å laste opp alt vi kan nå. Har tilgode med flere store seismikk kontrakter som vi vet kan gå til PGS, bare å legge PGS aksjene i en skuff og vente på 10-12 kr aksjen i 2023
P står for Petrodollar$
G gi gi GANTISK
Stor ...(pengemengde som skal inn og gjøre seg fet til sjuesjette-ballet)
G gi gi GANTISK
Stor ...(pengemengde som skal inn og gjøre seg fet til sjuesjette-ballet)
Redigert 15.10.2022 kl 20:01
X-43 scramjet
15.10.2022 kl 19:54
3796
Kan bli en flott julegave til oss selv til jul, påfyll av PGS aksjer, julen er reddet. Ta med Seadrill og. Dette går veien
https://youtu.be/aZiQ89_s67Q Heisann til de Nye Tidene
Matros
15.10.2022 kl 22:25
3471
Det en bør merke seg er at det er full fart i rigg, men det skyldes boring og utvikling av allerede kjente funn. Vi har plenty av olje frem til 2030 basert på å utvikle allerede oppdagede funn. Hva oljeselskapene tenker om å utvikle olje etter 2030 vet jeg ikke, men mye tyder på at de ikke tar ansvar fordi politikerne herjer med dem. Hvis oljeselskapene skal starte å lete for alvor, så er det ikke seismikk som er mangelvare, men rigger, so allerede er utsolgt. I 2023 brukes 10 % av riggene til leteboring, men i 2012 var der det mellom 40-50 pst.
Forøvrig Storbritannia betyr nada for seismikk markedet.
Forøvrig Storbritannia betyr nada for seismikk markedet.
https://www.finansavisen.no/lordag/profil/2022/10/14/7943134/simon-simonnaes-har-bygget-seg-opp-pa-eiendom-og-restaurantdrift-og-star-blant-annet-bak-restaurantkjeden-sumo
Helgekos. Mange gode holdninger og hardt arbeid. Troppførere identifiseres
Helgekos. Mange gode holdninger og hardt arbeid. Troppførere identifiseres
Redigert 15.10.2022 kl 22:50
Ja, ok
Da var de nok ferdig med nedsalget da artikkelen ble publisert.
Vi kan allikevel ikke se bort fra at de hadde noe intensjon om å skremme flere ut de siste timene. For vi vet ikke om de ville ha en ny inngang etter gevinstsikring, bare de som vet.
Jeg synes allikevel at hele artikkelen var tåpelig og manipulerende.
Da var de nok ferdig med nedsalget da artikkelen ble publisert.
Vi kan allikevel ikke se bort fra at de hadde noe intensjon om å skremme flere ut de siste timene. For vi vet ikke om de ville ha en ny inngang etter gevinstsikring, bare de som vet.
Jeg synes allikevel at hele artikkelen var tåpelig og manipulerende.
Ja, et par av de dagene kjentes litt surreal.
Jeg satt og tenkte, "Oops, der gikk vel en stoploss. Å se! Der var nok en til raid" 😅 Så jeg lurte på hvor mange stoploss hadde vært trigget.
Men, du har et godt poeng der tilslutten.
Jeg satt og tenkte, "Oops, der gikk vel en stoploss. Å se! Der var nok en til raid" 😅 Så jeg lurte på hvor mange stoploss hadde vært trigget.
Men, du har et godt poeng der tilslutten.
Redigert 15.10.2022 kl 22:51
oddone
15.10.2022 kl 22:50
3410
Skatteregler for oljeselskapene er gode i Nordsjøen, men det må komme forsikringer fra myndighetene om stabile skattesystemer for investering. I USGOM blokkerte biden konsesjoner på nye blokker, en skikkelig tabbe. Det blir nok revurdert. I resten av verden er også energisikkerhet i fokus, mange oppdrag kommer opp i bl.a. Sør-Amerika, Vest-Afrika, SE Asia etc. Der er det ikke skatt /politiske hindre for utvinning.
UKCS har nylig lagt ut 900 blokker for interessenter, der kommer både library (PGS og TGS) og survey til å vinne oppdrag.
Fast-tracking og skatteinsentiver kommer nok for å få alle stake-holders på gli, energisikkerhet har blitt prioritet nr 1 for alle nasjoner nå.
Rigg kommer til å ta helt av, seismikk kommer sigende etter.
Ser frem til Q3 pres fra PGS!
UKCS har nylig lagt ut 900 blokker for interessenter, der kommer både library (PGS og TGS) og survey til å vinne oppdrag.
Fast-tracking og skatteinsentiver kommer nok for å få alle stake-holders på gli, energisikkerhet har blitt prioritet nr 1 for alle nasjoner nå.
Rigg kommer til å ta helt av, seismikk kommer sigende etter.
Ser frem til Q3 pres fra PGS!
👍
Kan se ut som om han er ferdig ja, i hvertfall ihht 👇 tidligere artikkel om oppkjøpet .. Nå fortjener vi virkelig en oppgang … Måtte vi må en tilsvarende rally opp som ned på en uke🤞🏻 Shippingtopp kjøper PGS-aksjer for 85 millioner
Magnus Halvorsen, som er styreleder i 2020 Bulkers, har kjøpt seg betydelig opp i PGS.
Magnus Halvorsen gikk tidligere i år fra å være toppsjef i 2020 Bulkers til å bli styreleder. Hanna Kristin Hjardar / DAM
Anders Nybakken Kvale
Publisert:
Oppdatert 27. mai
Kopier lenkeDel på FacebookDel med smsDel med e-postDel på Facebook Messenger
Halvorsen tegnet seg for 23 millioner aksjer i seismikkselskapet PGS’ tidligere varslede kapitalinnhenting, ifølge en melding fredag.
Aksjene ble kjøpt til en kurs på 3,7 kroner, tilsvarende en transaksjon på 85,1 millioner kroner.
Halvorsens MH Capital as eier etter kjøpet 32,5 millioner PGS-aksjer, tilsvarende 5,27 prosent av de utestående aksjene. Med dagens aksjekurs på 5,62 kroner har disse en verdi på 183 millioner kroner.
Magnus Halvorsen, som er styreleder i 2020 Bulkers, har kjøpt seg betydelig opp i PGS.
Magnus Halvorsen gikk tidligere i år fra å være toppsjef i 2020 Bulkers til å bli styreleder. Hanna Kristin Hjardar / DAM
Anders Nybakken Kvale
Publisert:
Oppdatert 27. mai
Kopier lenkeDel på FacebookDel med smsDel med e-postDel på Facebook Messenger
Halvorsen tegnet seg for 23 millioner aksjer i seismikkselskapet PGS’ tidligere varslede kapitalinnhenting, ifølge en melding fredag.
Aksjene ble kjøpt til en kurs på 3,7 kroner, tilsvarende en transaksjon på 85,1 millioner kroner.
Halvorsens MH Capital as eier etter kjøpet 32,5 millioner PGS-aksjer, tilsvarende 5,27 prosent av de utestående aksjene. Med dagens aksjekurs på 5,62 kroner har disse en verdi på 183 millioner kroner.
Redigert 15.10.2022 kl 23:14
Matros, hvis det skal være noen steder å sette opp riggene i fremtiden, så må PGS gjøre en jobb først. PGS kommer, men tydeligvis seint..
verdensmester
16.10.2022 kl 00:16
6271
Det er noe jeg ikke får til å stemme, hvis det er riktig at
Halvorsens MH Capital as eier etter kjøpet 32,5 millioner PGS-aksjer, tilsvarende 5,27 prosent av de utestående aksjene.
Det sies gjennom FA fredag at han har måket ut 9 millioner aksjer. Slik jeg ser det da skulle han komme under flagg grensen på 5% og det er meldepliktig. Jeg kan ikke tenke meg at han glemmer å melde dette og jeg har ikke sett det børsmeldt noe sted, så slik jeg ser dette må han ha lånt ut aksjer og ikke solgt aksjene.
Noen andre som har noen tanker om dette eller er det noe ikke jeg har fått med meg
Halvorsens MH Capital as eier etter kjøpet 32,5 millioner PGS-aksjer, tilsvarende 5,27 prosent av de utestående aksjene.
Det sies gjennom FA fredag at han har måket ut 9 millioner aksjer. Slik jeg ser det da skulle han komme under flagg grensen på 5% og det er meldepliktig. Jeg kan ikke tenke meg at han glemmer å melde dette og jeg har ikke sett det børsmeldt noe sted, så slik jeg ser dette må han ha lånt ut aksjer og ikke solgt aksjene.
Noen andre som har noen tanker om dette eller er det noe ikke jeg har fått med meg
Hammers
16.10.2022 kl 00:41
6351
For noen dager siden ble det gitt et KRAFTIG teknisk salgssignal i PGS.
Volumet har siden steget merkbart og tunge investorer pøser ut (se søyler i nedkant);
https://www.tradingview.com/x/eSnJsGde/
Volumet har siden steget merkbart og tunge investorer pøser ut (se søyler i nedkant);
https://www.tradingview.com/x/eSnJsGde/
Redigert 16.10.2022 kl 01:06
Rubin
16.10.2022 kl 00:47
6539
Sikkert mye uregistrert shorting og naken shorting som foregår. På mafiabørsen er jo Finanstilsynet en del av mafiaen. Staten har jo gitt Don frie tøyler…
Grimsmo
16.10.2022 kl 01:37
6655
Han havnet under 5% når vi fikk emi aksjene. Så derfor ingen melding nå
Hvorfor selge nå og ikke på 10,20 eller 40kr?
Vet han mer enn andre om fremtiden?
Vet han mer enn andre om fremtiden?
TA fungerte dårlig i forrige uke, da ble det gitt sterke og klare kjøpssignaler i PGS, da var kursen flere kroner høyere :-)
Londonmannen
16.10.2022 kl 08:57
6416
Sikkert riktig det Hammers. I så tilfelle bør vi kunne forvente at kursnedgangen skal vedvare enda en tid. Kan du si noe om på hvilket nivå vi ser antydning til fast grunn?
Og mener du TA vil trumfe eventuelle nyheter eller at man skal se totalt bort fra hva som skjer i verden mhp søken etter nye fossile olje og gassressurser? For eksempel at UK legger ut over 900 blokker i et område PGS sitter på mye verdifull data. Eller at vi ser en samme trenden i resten av verden?
Og mener du TA vil trumfe eventuelle nyheter eller at man skal se totalt bort fra hva som skjer i verden mhp søken etter nye fossile olje og gassressurser? For eksempel at UK legger ut over 900 blokker i et område PGS sitter på mye verdifull data. Eller at vi ser en samme trenden i resten av verden?
verdensmester
16.10.2022 kl 10:00
6230
Nå Hammers bør du ha fulltidsjobb med linjalen din, det er vel sterke tekniske salgssignaler i de fleste aksjer på oslo børs
Tja, på PGS Investor ses det BETRAKTELIG lysere på det, nå...
Redigert 16.10.2022 kl 13:03
oppturen
16.10.2022 kl 13:07
5709
MH Capital endte under flaggrensen på 5% da reperasjones emisjonen ble gjennomført, dette ble meldt i Juni.
Badgirl
16.10.2022 kl 14:17
5440
Hvis du tror at TA trumfer nyheter, så tror jeg du skal finne på noe annet. Men det var kanskje en spøk?
Redigert 16.10.2022 kl 14:18
👍 Jeg er en stor tilhenger av TA, MEN!: hele poenget er at det , slik jeg har forstått, legger til grunn noenlunde stabile variabler . Denne gangen , kom det først teknisk kjøpssignal, som så ble overkjørt av FED rapporten og resesjonsoveskrifter, så nedsalget og Møllersekken..( jeg vil påstå at oljen igjen er en variabel som forventes å svinge) .. Av samme grunn, for de som ikke har dette i bakhodet , har vår engasjerte PU fått uberettiget refs mange ganger . Og igjen av samme grunn, kan bildet igjen snu med positive nyheter og Q3…
Det var nok spøk fra Londonmannen, ja. :-))))
china
16.10.2022 kl 16:07
5254
Salgssignal fra Finansavisen! Samme fyren som hadde kjøpssignal forrige søndag?
berntson
16.10.2022 kl 17:30
5061
Folk her må bli bedre på å nyte helgen. Ikke mye fundamentalt som rekker å endre seg i løpet av en helg. Hvis man mener selskapet er solid og kommer kun til å styrke seg fra det fundamentale aspektet, da er det ikke vits å "stresse" over hva som skjer 24/7. Hvis man er bekymret derimot, selg og gå videre med hverdagen, verre er det ikke. Kun min mening i det hele.
Londonmannen
16.10.2022 kl 17:41
5033
Slettet brukerskrev Det var nok spøk fra Londonmannen, ja. :-))))
;-))