$$$PPPGGGSSS$$$ "VÊre inne nÄr datoen lekker"
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
13.11.2022 kl 13:07
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
NĂ„r lekker datoen?
đ Bananas nĂ„r slepet starter đ
...
Rekenroll
I dag kl 11:1499
Vangard i full gang med jobb i Angola ryktes om storkontrakt med Eqinor, Viktory startet opp skal til Odese for verksted pÄ nyÄret for siste finpuss for Ä fÄ skipet i full jobb. Ligg unna salgsknappen folkens.
đ Bananas nĂ„r slepet starter đ
...
Rekenroll
I dag kl 11:1499
Vangard i full gang med jobb i Angola ryktes om storkontrakt med Eqinor, Viktory startet opp skal til Odese for verksted pÄ nyÄret for siste finpuss for Ä fÄ skipet i full jobb. Ligg unna salgsknappen folkens.
Redigert 13.11.2022 kl 12:45
Du mÄ logge inn for Ä svare
Tecinvest
10.11.2022 kl 19:02
5299
Springer skrev Var vel ikke noen voldsom oppgkjĂžpspremie??
Signaleffekten er ihvertfall der :))
Springer
10.11.2022 kl 18:45
5421
Tecinvest skrev Det koker i seismikk sektoren folkens
Var vel ikke noen voldsom oppgkjĂžpspremie??
Bennyfyfasan
10.11.2022 kl 18:44
5398
Rentene gÄr ned nÄ - dette mÄ bli en positiv drive sammen med de andre faktorene for pgs
Tecinvest
10.11.2022 kl 17:44
5720
Blir fest i PGS i morgen folkens !
https://www.finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2022/11/10/7959159/tgs-lanserer-pliktig-bud-pa-magseis-fairfield?internal_source=sistenytt
https://www.finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2022/11/10/7959159/tgs-lanserer-pliktig-bud-pa-magseis-fairfield?internal_source=sistenytt
Redigert 10.11.2022 kl 17:48
Right on!
Ugle
10.11.2022 kl 17:23
5735
La oss nÄ tenke at med en nÞytral PGS-dag i dag, og det som nÄ ser ut til Ä bli et lÞft i USA, i olje og i PHLX etter gode CPI-tall, blir oversatt til en grÞnn PGS-dag i morgen!
FEITEFREDAG?
FEITEFREDAG?
Rimdrim
10.11.2022 kl 17:13
5707
Er nesten fristende Ă„ tro at utlandet dumper for Ă„ dytte det inn i NasdaqâŠ
Sant! Og Pgs har det med Ä melde pÄ rÞde dager dessverre. Spart ett ess i erme idag!
Nei da er vi jammen 2, mÄ jo ha vÊrt noen som har satt en short nÄr Oslo bÞrs stanget mot motstandsnivÄ 1200 og olja gikk nedover
Europeiske bĂžrser opp mellom 2 og 3 % idag, Oslo bĂžrs 0,01..
USA bĂžrsene opp mye, og nasdaq opp nesten 6%
Oslo nissebĂžrs..
Europeiske bĂžrser opp mellom 2 og 3 % idag, Oslo bĂžrs 0,01..
USA bĂžrsene opp mye, og nasdaq opp nesten 6%
Oslo nissebĂžrs..
VantageVolante
10.11.2022 kl 15:59
4141
Det er nok sÄ enkelt som at olja har sunket 3-4 dollar pÄ kort tid, og meldingen om at oljelagrene i USA var litt stÞrre enn estimert. Uansett, sÄ mÄ de fylle opp igjen pÄ et tidspunkt fÞr vinteren slÄr inn.
ForhÄentligvis bunnet olja ut idag, og stiger det ikveld/natt blir det nok motsatt fortegn for de aksjene du nevnte imorgen.
ForhÄentligvis bunnet olja ut idag, og stiger det ikveld/natt blir det nok motsatt fortegn for de aksjene du nevnte imorgen.
Rimdrim
10.11.2022 kl 15:53
4088
Slettet brukerskrev Har Oslo bĂžrs og oljeservicen blitt shorta? Er total mismatch..
Ja, det var djevelsk! Alt av olje og oljeservice ramler mye.. skjĂžnner ikke utviklinga i dag??
Har Oslo bĂžrs og oljeservicen blitt shorta? Er total mismatch..
Ja.. nÄr det er sÄ ruglete og uforutsigbart som det er nÄ om dagen har jeg sluttet Ä sjekke kursen gjennom dagen, det gjÞr bare vondt :O
Jeg kjÞrer heller mottoet "Den som ler sist ler best" - til sommeren en gang hÄper jeg.
Jeg kjÞrer heller mottoet "Den som ler sist ler best" - til sommeren en gang hÄper jeg.
Redigert 10.11.2022 kl 15:50
Dieseldahl
10.11.2022 kl 15:42
4062
Slettet brukerskrev Det meste i olje har samme kurve ned nÄ..
Er for mye skit hole i denne aksjen som vanlig.
Blir vanskelig og komme noen vei fĂžr avskummet
finner noe annet og leke i.
Blir vanskelig og komme noen vei fĂžr avskummet
finner noe annet og leke i.
weed
10.11.2022 kl 15:40
3984
Merkelig at det er opp 2-4% i europa og usa og ned 1.2% i Norge
weed
10.11.2022 kl 15:39
3915
Merkelig at det er opp 2-4% i europa og usa og ned 1.2% i Norge
Det meste i olje har samme kurve ned nÄ..
Manipulert dritt, uansett hva PGS hadde bĂžrsmeldt idag hadde den blitt solgt rett nedigjen..
unikum
10.11.2022 kl 15:30
3941
Nok ett bevis pÄ at noen kontrollerer oppgangen. PÞser ut noen millioner av aksjer Ä vipps ned nesten 25 Þre og i minus . Dette er vel helt sikkert innenfor pÄ bingo bÞrsen som gÄr motsatt vei av alle andre
VantageVolante
10.11.2022 kl 15:24
3969
Gullgutt skrev ..om du bare sÄ hva jeg svarte pÄ....
Vi er vant til dine intetsigende innlegg, gullet. Alltid en negativ vinkling. Men for all del, sÄ superduperyberfantastisk da, at du fikk ut et innlegg som hadde mer enn 5 ord, og ikke impliserte "5-tallet"
NissebÞrs deluxe, sannsynligvis umulig Ä fÄ Pgs etablert over 7kr fÞr det kommer nyheter..
nafa
10.11.2022 kl 15:18
3855
Bare noe dumt pÄfunn at markedet ikke stoler pÄ ledelsen i PGS. Et selskap hvor det er tvil eller et snev av mistillit og der hvor to ferske emisjoner er nermest fulltegnet pÄ noen fÄ minutter , betyr det helt klart at her er det bare full tillit. Dette er bare et av pÄfunnene av de mange som traderne finner pÄ nÄr de har solgt seg ut og for Ä fÄ kursen ned igjen.
Flere hiver seg pÄ trademuligheten selvsagt, men statistisk er det kun ca 10% som gjÞr penger pÄ dette i lengden.
Flere hiver seg pÄ trademuligheten selvsagt, men statistisk er det kun ca 10% som gjÞr penger pÄ dette i lengden.
Jeg klarer ikke Ä forstÄ hvordan du leser sÄ mye negativiet ut av en setning. Jeg leste det heller som et stikk til de som ikke fÞlger med pÄ makrobildet i det hele tatt og strengt tatt baserer tradinga pÄ FA-Forum :P
Men jeg kan selvfĂžlgelig ta feil..
Men jeg kan selvfĂžlgelig ta feil..
Redigert 10.11.2022 kl 15:17
Maxx
10.11.2022 kl 15:14
3809
NÄ stod den nettopp i 7.07 med fint driv.................. hvem nisser selger aksjene sine nÄ pÄ 6,88. Det er jo disse helvetes algorythmene som holder pÄ. helt fjernt hele det opplegget .
Gud bedre.................. men, men. De klarer ikke holde den nede lenge
Gud bedre.................. men, men. De klarer ikke holde den nede lenge
US futures mye opp, bÞrsene i europa godt i pluss, Oslo bÞrs gÄr som et dass og Pgs er selvfÞlgelig solgt i minus igjen...
VantageVolante
10.11.2022 kl 15:09
3774
Gullgutt skrev slapp av...kun inflasjonstall fra usa...
Ja? Og det er da en MYE stÞrre nyhet faktisk. HVIS inflasjonen nÄ er under kontroll der borte, vil det selvfÞlgelig gi positiv impact pÄ makro all over. Dollaren sank ogsÄ umiddelbart.
SĂ„ hvis du med innlegget ditt orĂžvde Ă„ indikere noe negativt, er du foooking far out.
SĂ„ hvis du med innlegget ditt orĂžvde Ă„ indikere noe negativt, er du foooking far out.
Normalone
10.11.2022 kl 15:04
3828
Takk for at du deler dine tanker, FaeniHelvete. Jeg er enig med deg i at tilliten til ledelsen er helt essensiell, og at det er helt uaktuelt Ä investere i et selskap der en ikke har tiltro til ledelsen. Riktig at Rune har uttrykt seg pÄ en mÄte som gir markedet klare forventninger til konkrete bÞrsmeldinger, og sÄ kan en alltids diskutere hva som ligger i bl.a. couple weeks mv, men dersom det ikke kommer noe senest i lÞpet av neste uke er det grunn til Ä bli kritisk. Faktorene som gjÞr meg derimot beroliget er at vi rent faktisk har objektive observasjoner pÄ at den syvende bÄten har "rÞrt pÄ seg", og at Rune/Gottfred faktisk blar om millionbelÞp for Ä tegne seg nye aksjer. Hadde det ikke vÊrt en realitet bak det som har blitt sagt, ville selv ledelsen ikke tegnet seg (og det hadde vÊrt ingen grunn til Ä gjÞre skipet klart).
Vi fÄr se om en stund om dette er en ledelse vi (fortsatt) har tillit til - og hvis svaret er ja, og det kommer flere kontrakter og det et sÄ mye Ä gjÞre (selv im vinteren) at de tar ut et nytt skip, vil det slÄ positivt ut pÄ kursen.
Vi fÄr se om en stund om dette er en ledelse vi (fortsatt) har tillit til - og hvis svaret er ja, og det kommer flere kontrakter og det et sÄ mye Ä gjÞre (selv im vinteren) at de tar ut et nytt skip, vil det slÄ positivt ut pÄ kursen.
Redigert 10.11.2022 kl 15:27
Takk for at du setter fokus pÄ Equinorkontrakten rull, sannsynlig det
Herlig
Er inne med kuk og kake sÄ nÄ kan billigsalget slutte, pÄ tide Ä sette kursen oppover!
Er inne med kuk og kake sÄ nÄ kan billigsalget slutte, pÄ tide Ä sette kursen oppover!
Rull79
10.11.2022 kl 14:48
3906
inflasjonstall og jobbtall i USA som snudde bÞrsen opp. Antagelig blir deg en fin avslutning pÄ dagen og en fin morgen dag. Kan jo hÄpe det kommer noe annet en Brasilkontrakten. Hva med en ny 2 Ärs kontrakt med Equinor? Den de har lÞper vel til Q1 2023
observer009
10.11.2022 kl 14:45
3688
Gullgutt skrev slapp av...kun inflasjonstall fra usa...
Inflasjonen i USA avtar raskere enn ventet
Forte seg Ă„ kjĂžpe mer "Pre-Samba" ... tikk tikk
Obxserver
10.11.2022 kl 14:40
3589
đ FĂžlg med litt da...
CPI 0.4% M/M, Exp. 0.6%
CPI 7.7% Y/Y, Exp. 7.9%
CPI Core 0.3% M/M, Exp. 0.5%
CPI Core 6.3% Y/Y, Exp. 6.5%
CPI 0.4% M/M, Exp. 0.6%
CPI 7.7% Y/Y, Exp. 7.9%
CPI Core 0.3% M/M, Exp. 0.5%
CPI Core 6.3% Y/Y, Exp. 6.5%
Maxx
3584
observer009 skrev brasilkontrakten?
sÄ dere det... 1,7 mill aksjer opp til 7,07 og da pang.... 330.000 aksjer ned pÄ 6,93....................uff da..... mÄtte en insats til for Ä presse den under 7 igjen. farlig vettu Ä la den gÄ over 7
Maxx
3562
observer009 skrev brasilkontrakten?
sÄ dere det... 1,7 mill aksjer opp til 7,07 og da pang.... 330.000 aksjer ned pÄ 6,93....................uff da..... mÄtte en insats til for Ä presse den under 7 igjen. farlig vettu Ä la den gÄ over 7
Finne kammen Pedersen, og fortelle det glade budskap đ
kntfn
10.11.2022 kl 14:35
3355
NÄ vet jeg at olja har snudd, men det var da en voldsom reaksjon opp? Har noen fÄtt snurten i noe?
Slettet brukerskrev Puster ganske greit med magen merker jeg. Hvor lenge fĂžr datoen lekker ...
Og implikasjonene ...
Puster ganske greit med magen merker jeg. Hvor lenge fĂžr datoen lekker ...
Londonmannen
10.11.2022 kl 13:53
3552
Det vil overraske meg mye om en bÞrsmelding vedrÞrende brasilkontrakten ikke skulle fÄ effekt pÄ kursen. Joda, der verserer rykter om en kontrakt, men enn sÄ lenge er ikke noen kontrakt meldt signert. Det er fortsatt vesentlig forskjell pÄ et rykte og en forpliktende kontrakt, heldigvis.
VantageVolante
10.11.2022 kl 13:45
3585
Slettet brukerskrev đđ»âșïž Takk.Vi er jo alle til forveksling lik mennesker đ
Haaahahahaahahaaa, den var brilliant.
Slettet brukerskrev Jeg liker slike innlegg. Sier mye om deg som person, tusen takk for detđ
đđ»âșïž Takk.Vi er jo alle til forveksling lik mennesker đ