REACH perfekt posisjon?
https://www.finansavisen.no/nyheter/energi/2022/10/14/7945949/fa-tv-putin-bidrar-til-brennhet-subsea-marked
Reach har med surveyor-systemet en ekstremt effektiv teknologi for overvåkning.
I tillegg har de Remote pågang.
Full aktivitet, rater opp mot ATH og ingen økning i kapasitet i markedet på kort sikt.
Interessant
Reach har med surveyor-systemet en ekstremt effektiv teknologi for overvåkning.
I tillegg har de Remote pågang.
Full aktivitet, rater opp mot ATH og ingen økning i kapasitet i markedet på kort sikt.
Interessant
Avløseren
I går kl 10:59
245
HitIT skrev Ps: https://newsweb.oslobors.no/message/633855
Slik jeg forstår det har Wilhelmsen fortsatt nesten 45 milioner tegningsrettigheter. I og med at de har begynt å realisere disse, ligger det hele tiden en potensiell utvanning på ca 16-17 prosent i aksjekursen. Reach er et kjempebra selskap, men skal jeg kjøpe aksjer nå så deler jeg hele tiden dagens kurs på 1,16 for å finne kurs etter utvanning når Wilhelmsen har realisert alle tegningsretter. Leser gjerne andres synspunkter på dette!
aks
I går kl 16:40
149
Noen vil si at alt er priset inn, men virker som markedet ble tatt på sengen av at Wilhelmsen solgte litt av aksjene etter realisering av tegningsretter.
Uansett, de siste årene har vel de aller fleste trodd at WIlhelmsen skulle realisere tegningsrettene sine. Kursen var for 1mnd siden 9.20 og Wilhelmsen får en bråte med aksjer for 3.28.
Motsatt, om Wilhelmsen hadde takket nei til tegningsrettighetene hadde det vært et enormt varselstegn.
Min tankegang nå er at markedet (Reach markedet er lite) har overreagert. Jeg tror at Wilhelmsen vil beholde de resterende tegningsrettigheter og har satt pengene mine deretter.
Uansett, de siste årene har vel de aller fleste trodd at WIlhelmsen skulle realisere tegningsrettene sine. Kursen var for 1mnd siden 9.20 og Wilhelmsen får en bråte med aksjer for 3.28.
Motsatt, om Wilhelmsen hadde takket nei til tegningsrettighetene hadde det vært et enormt varselstegn.
Min tankegang nå er at markedet (Reach markedet er lite) har overreagert. Jeg tror at Wilhelmsen vil beholde de resterende tegningsrettigheter og har satt pengene mine deretter.
Avløseren
I går kl 18:03
108
Godt mulig du har rett. Jeg har også antatt at tegningsrettighetene var priset inn, men så nedturen da de første 9 mill aksjene kom i markedet. Langsiktig er dette et kjempebra selskap. Den som handler nå og sitter gjennom en evt nedtur etter nye realiseringer av tegningsrettigheter vil sikkert få en svært god avkastning.