RECSI går en meget spændende tid i møde kurs 100 i 2025

Kvike11
RECSI 23.10.2022 kl 13:53 440613

Er ikke i tvivl om at RECSI går en meget spændende tid i møde og nye høj kurs.
Mulighed for mere end 3 aftaler inden jul, og flere hundrede millioner i tilskud, hvis og når det nye styre arbejder for os alle.
Vi er nød til at glemme alt om de vil snyde os .
Det er det nye styre der skal bevise de arbejder for alle aktionærer ,
ellers er de dybt kriminelle.
Ser og håber vi inden længe når kurs 30, alle analytiker mener det samme.
Alene fabrikken er værd kurs 40, hvis man skulle bygge tilsvarende i dag..
Redigert 25.08.2024 kl 20:11 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
I går kl 19:51 2802

Når trådstarter slenger rundt seg med 100 kroners mål uansett hvor hen kaster piler begynner det å lukte dårlig. Nå også 100 kroners mål i Ensu. Det mest råttne selskapet på Oslo børs. Troverdigheten er fraværende. Gårdagens oppgang i Recs var ikke verdt noe som helst. Trenden er ned. Nye bunner hver dag. Merkelig at ikke menigheten har fått det med seg. Aksjen kan hver dag handles til en stadig lavere kurs.
Redigert i går kl 20:39 Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
I går kl 20:01 2878

Kåre Grønn skrev Innlegget er slettet
Jeg har alltid rett. Recsi kommer så det dundrer. De som har drevet og tatt tap under 9 kroner, vil angre stort på salget når aksjen opptar interessen og når høyder man ikke har fantasi til å se for seg i dag.. Hau hau!
FunHouseComp
I går kl 21:21 2952

Det er sikkert mange som er belånte i Recsi. 5 tallet nærmer seg. Trolig er vi der før helgen. Veldig få hadde sett for seg en slik grusing av kursen for et lite år siden. Det er ganske sikkert mange som må kaste kortene i tiden framover når banken overtar. Tvangssalgene kommer. Man trenger ikke mye fantasi for å forstå dette. Kursen er nå i fritt fall.
Redigert i dag kl 00:06 Du må logge inn for å svare
SPXL
I dag kl 07:03 2588

Kåre Grønn skrev Innlegget er slettet
Hvor mye ned i dag da….går jo ned hver dag og 5 tallet er snart et faktum
WHeisenberg
I dag kl 07:59 2544

Fatter ikke at slike som deg med de søppel innleggene ikke blir kastet ut fra forumet. Begrunn dine kritikker på en god grunnlag slik forumet ikke blir ubrukelig med disse spam innleggene. Du er vel ikke 5 år, er du?
Kvike11
I dag kl 08:19 2470

lad os håe de kan bringe gode nyheder.
Produktionen er i fuld gang, ellers havde de meddelt det,
når de skal leverer til Hanwha inden for den næste uge.
Skulle der komme en mindre udsættelse, er det mangel på respekt over for marked at de ikke allrede i start af september gav info.
Stronb buy , glæder mig til kurs rekyl i september
Kåre Grønn
I dag kl 08:37 2497

Innlegget mitt ble slettet av admin. Jeg fikk en advarsel pga avsporing og varsling fra en som skriver ned. Dette forteller meg mye. Er det Russiske tendenser? Ingen vet opp eller ned uansett, og det er synsing hele veien blant alle. Ja reine egeninteresser som motiverer skrivingen. Hvorfor slettes ikke de som bare skriver pessimistisk drit? Er dette forumet kjøpt og betalt? Jeg er sjokkert! Heia REC!
Redigert i dag kl 08:39 Du må logge inn for å svare
Artige
I dag kl 08:48 2451

Helt riktig av admin. Bare vas du kommer med uten innhold og substans. Kursmål 100 hau hau. Er det mulig.
Kåre Grønn
I dag kl 08:53 2415

Kursmål 100 innen 3 år. Vent å se
WHeisenberg
I dag kl 09:18 2305

Noen som vet hvordan det går med Q-Cells Georgia avdelingen? Altså blir det forsinkelser eller står de fast bestemt for angitt dato for åpningen?
Kåre Grønn
I dag kl 09:51 2178

https://www.finansavisen.no/finans/2024/06/20/8145214/rec-silicon-utsetter-forste-levering-igjen

De har lovet første levering midt i september. Nå får vi se. Dette er også i tråd med lånebetingelsene. De som skriver og psyker ut folk, ønsker bare så lav inngang som mulig. Hau hau!
Redigert i dag kl 09:52 Du må logge inn for å svare
Kvike11
I dag kl 11:28 1949

Der er som du skriver lovet og store forventninger om levering medio september, det er senest næste uge.
IR- afdelingen er tavse, jeg troede de ville svare uanset hvad, men nu får de mange mails, og dækker sig ind under dette, de burde arbejde i døgndrift for at svare.
RECSI er under alt kritik med info, sidst sagde de så længe der ikke er noget at meddele så meddeler vi ikke.
Nu er der i alle højeste grad noget at meddele.
Går ikke ud fra Hanwha er så store aktionær, at de kan tvangsovertage til sidste 8 dages gennemsnitskurs, måske med en præmie på 10 %
Forventer kursen skal op i 100, uanset om jeg bliver smidt ud af forum som andre.
Lille omsætning idag, har fyldt beholdningen helt op.
Magter de ikke rense lidt urenheder efter produktionen, skal personalet skiftet ud, sammen med Levens
Kvike11
I dag kl 11:31 1934

Syntes du skulle gå ud i sandkassen og lege videre, kan se du også er begyndt at spamme andre tråde.
Du må være ganske ung, du fatter intet, desværre
Kursen har været over 200 tidligere, så lurs 100 er et forsigtigt mål, med den store indtjening der venter .
sidste gang jeg svarer dig er idag, gider ikke spilde tid på dig
fersk1
I dag kl 11:35 1918

Det er så lett for kjeltringene å presse kursen nedover på så lavt volum.De må jo kjøpe å selge til hverandre.Kan jo ikke tenke meg at det er vanlige småsparere som selger nå. Og synes ikke det innlegget til grønn var vits i å slette. Men men
AtlasShrugged
I dag kl 12:09 1830

Fikk denne mailen av Nils i dag. Opprinnelig Mail var sendt til Kurt uten Nils på Cc. Vet ikke om svaret er skrevet av Kurt og bare videresendt av Nils. (edited)
[11:32 AM]
Thank you for your e-mail.

We fully acknowledge your frustration related to the delay of the re-start of Moses Lake. This is of course also a frustration for the company, and I can assure you that management is doing all it takes to address the situation.

Regarding your comments related to the failure to deliver on promises I would like to underline the following,
12-18 months back, the company was facing a challenging situation with several important topics to address to ensure long-term sustainable operational and financial conditions for REC Silicon.

This includes:
. Refinancing of USD 110m bond
. Secure long-term corporate financing
. Financing of Moses Lake restart and Butte restructuring investments
. Secure sustainable operation for Moses Lake
. Execute on Moses Lake restart
. Execute on Butte restructuring and expansion
. Conclude on Yulin equity share
. Adress the energy situation in Butte


Except for the Moses Lake restart, company management has delivered on all the above-mentioned topics, all vital to building a foundation for future value creation for all stakeholders.
Indeed, the Moses Lake restart is still pending, but despite the delays, company management has confidence that the issue related to impurities in the production of ultra-high purity polysilicon will be solved within the communicated timeline.

Hope this is of help.


Regards
Nils Ove Kjerstad
Senior adviser
nok@capientco.com
+47 913 56 659
Stabukk
I dag kl 12:12 1809

Mitt kursmål er 10-15 i 2026, med et håp om 1 kr aksjen i utbytte per år.
Kvike11
I dag kl 12:34 1716

Det er jo super gode info de giver, alt kører som det skal , og opstart vil ske inden for tidslinien.
Hvorfor pokker meddeler de ikke marked dette, i stedet for at gå i flyverskjul.
Har selv for ca 14 dage siden fået at vide at alt går efter planen.
Nu er RECSI endelig på rette vej.
Tak for det.
Kvike11
I dag kl 12:40 1686

kan se du atlasshrugged tidligere har skrevet følgende :
Selskapet selges i 2024 til 50kr er min spådom.
Lykke til og måtte det bli et spennende år for RECSI på børs eller utenfor om salg av virksomheten gjennomføress.
og et andet sted skriver du kursen vil grusses ned i 3 - 4 nkr..
Syntes du svinger meget i mening, er det alt efter dine køb og salg.
AtlasShrugged
I dag kl 12:44 1665

det var ikke langt unna når ting så som mørkt ut kvike11, 1-2kr unna. Men nå virker ting å endelig være på rett spor. Og mld rett rundt hjørnet :) hvis man tolker Nils rett.
benetis
I dag kl 13:44 1534

Hva skjer ?. NOEN HAR INFO
fersk1
I dag kl 13:44 1533

Ble litt fart på aksjekursen nå. Dette blir jo bare en liten dråpe i havet,når det først smeller.
Nsxnsx
I dag kl 13:46 1513

Alltid noen som vet noe før oss andre....kommer nok starks melding :)
thief
I dag kl 14:00 1405

Leverer rec nå som guidet,og de har fått orden på problemet, skal aksjen reprises så jævlig🙂Burde raskt opp på nivåene den var FØR alt kom på plass og oppstarten av ML begynte, 20-25kr!Mcap nå er jo latterlig, hvis de får pengemaskinen i gang nå!
Redigert i dag kl 14:01 Du må logge inn for å svare
fersk1
I dag kl 14:01 1400

Håper melding kommer etter børsslutt. Når de kommer med melding. Der kom det pause.
Redigert i dag kl 14:02 Du må logge inn for å svare
tomsa
I dag kl 14:08 1340

Saved by the bell 🫣😅 🍻?
Mia20
I dag kl 14:11 1308

Hva skjer nå?
Sosekopp 1
I dag kl 14:18 1239

Åpnet igjen nå. RT 6.99
Mia20
I dag kl 14:19 1229

har det kommet noe nyheter?
Sosekopp 1
I dag kl 14:24 1162

Ingen nyhet som jeg kan finne, RT 7,30 nå
Kvike11
I dag kl 14:24 1161

ja der er kommet nyheder alt kører efter plan forventet levering medio september.
Skal mindst 50 % op i første omgang, for at fortsætte mod kurs 20.
Derefter kommer der aftaler om silan salg til 2 store batteri fabrikker
Artige
I dag kl 14:26 1136

Har du link?
Sosekopp 1
I dag kl 14:30 1073

Må få en selskapsmelding via børs først, det du skriver blir fort spekulasjon men flott om du har rett.. etter hvert👌