DLTX + BMAQ = Nasdaq rakett?
Hvordan blir fremtiden for DLTX (+Blockchain Moon Acquisition Corp) på Nasdaq?
Mange på dette forumet mener at dette er en stor bløff satt i scene for å lure «dumme» investorer på OSE.
Ledelsen ser for seg et DLTX selskap med verdi i mangemilliardklassen:
Simon Campbell, Chief Operating Officer of DLTx ASA sier:
«Last thing I'll touch about is expansion. And David will talk in a moment about the market as it is today, we're all sitting in a bear market, right? We see this as opportunity for expansion. And that's why we're excited about the deal that we're doing, to come across to the NASDAQ and, and our ability to grow each of the business units that we work within, we can expand geographically, and we can expand by offering more services within that protocol. So we don't have to go out and say, let's go and find 50 new projects to try and understand and work with, we can build upon a relatively small number of businesses, and each of those has the opportunity. Each of these divisions can be billion dollar divisions, because we can grow vertically, and we can grow geographically. «
Jeg har min egen mening om dette og investerer i DLTX basert på mine egne vurderinger av tilgjengelig informasjon. Andre får gjøre hva de vil.
——————————————————————————-
I dag Første Påskedag stod Jesus opp fra de døde og endte opp hos Gud…
DLTx sitt kryptoeventyr derimot, gikk vel rett til helvete…
Mange på dette forumet mener at dette er en stor bløff satt i scene for å lure «dumme» investorer på OSE.
Ledelsen ser for seg et DLTX selskap med verdi i mangemilliardklassen:
Simon Campbell, Chief Operating Officer of DLTx ASA sier:
«Last thing I'll touch about is expansion. And David will talk in a moment about the market as it is today, we're all sitting in a bear market, right? We see this as opportunity for expansion. And that's why we're excited about the deal that we're doing, to come across to the NASDAQ and, and our ability to grow each of the business units that we work within, we can expand geographically, and we can expand by offering more services within that protocol. So we don't have to go out and say, let's go and find 50 new projects to try and understand and work with, we can build upon a relatively small number of businesses, and each of those has the opportunity. Each of these divisions can be billion dollar divisions, because we can grow vertically, and we can grow geographically. «
Jeg har min egen mening om dette og investerer i DLTX basert på mine egne vurderinger av tilgjengelig informasjon. Andre får gjøre hva de vil.
——————————————————————————-
I dag Første Påskedag stod Jesus opp fra de døde og endte opp hos Gud…
DLTx sitt kryptoeventyr derimot, gikk vel rett til helvete…
Redigert 09.04.2023 kl 13:28
Du må logge inn for å svare
Aldara
13.03.2023 kl 16:39
4023
Det har vært kjeltringstreker helt siden Ele så sitt lys for mange år siden.
Aksjen ble fex kneblet idag ved 1,65-1,70
Etter det ble det konsekvent lagt sperrer for oppgang!! Og de klarte SELVSAGT å få sluttet den under 1.50. Bare sek før close.
Dette er min tro og teori men rent spill i denne----PFØY!! Få meg ikke til å le!
Aksjen ble fex kneblet idag ved 1,65-1,70
Etter det ble det konsekvent lagt sperrer for oppgang!! Og de klarte SELVSAGT å få sluttet den under 1.50. Bare sek før close.
Dette er min tro og teori men rent spill i denne----PFØY!! Få meg ikke til å le!
Redigert 13.03.2023 kl 16:39
tuja
13.03.2023 kl 16:36
4019
Børsverdi på 100mill kr, og nå stiger krypto kraftig. Får håpe det kommer noe ang Rhodium. Det bør være nær en avklaring.
Jossert
13.03.2023 kl 16:22
4038
Filecoin opp 30%, mye som ikke stemmer med DLt. Man føler jo at man er holdt for narr her. Er ikke normalt at kursen skal falle så mye basert på siste nyheter, med mindre det er noe kjeltringstreker her, i så fall så blir de skyldige straffet.
Prewia
13.03.2023 kl 16:08
4072
Filecoin, bitcoin upp 6-8 procent, dltx ner 45, mycket skumt, nåt stämmer inte
Jossert
13.03.2023 kl 15:44
4126
På Nasdaq er det rally i denne sektoren! Synd at de roter det til noe så grasat i DLt. Inkompetanse kan være en årsak.
tuja
13.03.2023 kl 15:35
4134
Er godt drag i krypto, om ikke annet:
Precio de Filecoin (FIL)
$6.13
+24,2%
BTC $23 769,10 USD
+14,31%
(24H)
Precio de Filecoin (FIL)
$6.13
+24,2%
BTC $23 769,10 USD
+14,31%
(24H)
Jossert
13.03.2023 kl 13:46
4295
God oppsummering lektor lat. Stygt i dag, men mulig en overreaksjon i dag. Var knytter usikkerhet til Spac’n allerede. Bak et slik brudd kan det dukke opp nye muligheter. De er vel ikke helt tomme for penger heller? Rhodium har planlagt børsnotering og noe kan komme derfra også. Noen som husker datoer på dette?
Lektor lat
13.03.2023 kl 13:38
4329
Tenker at de har hatt problemer med å få med hele laget av investorer i bmac i lengre tid, krasjen i fine tech bankene tar nok med seg mange av de samme investorene i dragsuget - de sliter nok med seg selv, så avtalen faller igjennom og spacen blir oppløst.
Dltx er nok ikke ferdig i morgen, men de trenger fortsatt å hente kapital - ironisk nok så vil nedjusteringen av rentebanen nå muligens føre til oppgang for krypto. Om de finner finansiering(enten ved salg av eiendeler eller emisjon) så kan dette fortsatt være liv laga.
Dltx er nok ikke ferdig i morgen, men de trenger fortsatt å hente kapital - ironisk nok så vil nedjusteringen av rentebanen nå muligens føre til oppgang for krypto. Om de finner finansiering(enten ved salg av eiendeler eller emisjon) så kan dette fortsatt være liv laga.
Lektor lat
13.03.2023 kl 13:38
4296
Tenker at de har hatt problemer med å få med hele laget av investorer i bmac i lengre tid, krasjen i fine tech bankene tar nok med seg mange av de samme investorene i dragsuget - de sliter nok med seg selv, så avtalen faller igjennom og spacen blir oppløst.
tuja
13.03.2023 kl 12:13
4456
Synd at denne godmeldingen drukner i alt annet, (Oslo, 6 March 2023) DLTx ASA ("DLTx", OSE: DLTX) announces that its subsidiary File Storage Partners ("FSP") has signed a contract with Alignment Engine Inc. ("Aligned"), a U.S.-based technology company, to double the utilization of its Filecoin data storage capacity. This means that the 80 PiB growth will add approximately 375,000 FIL in additional rewards on an annualized basis to DLTx's Filecoin business, or about $2.25 million in additional revenue as represented in US$.
Og i tillegg stiger FIL opp mot 20%:
Precio de Filecoin (FIL)
$5.87
18.30%
Og i tillegg stiger FIL opp mot 20%:
Precio de Filecoin (FIL)
$5.87
18.30%
Møyfrid
13.03.2023 kl 11:15
4654
0,5 har jeg liten tro på.
Da har jeg mer tro på at de går konk, noe jeg ikke har tro på....:-)
Da har jeg mer tro på at de går konk, noe jeg ikke har tro på....:-)
Inord
13.03.2023 kl 11:15
4659
Haft er utvilsomt den som taper mye på at denne går ned, med sin store aksjepost.
Men ekstremt at de ikke overhodet ønsker å reforhandle avtalen.
Nesten så de går fra ønske om å støtte via emisjon, til å bli uvenner.
Hva skjedde egentlig i forkant av dette? BMAQ fikk kalde føtter?
Men ekstremt at de ikke overhodet ønsker å reforhandle avtalen.
Nesten så de går fra ønske om å støtte via emisjon, til å bli uvenner.
Hva skjedde egentlig i forkant av dette? BMAQ fikk kalde føtter?
Redigert 13.03.2023 kl 11:16
Gullhaugen
13.03.2023 kl 11:09
4686
Farlig farlig, hva settes emi på tror du 0,5?? Kassen er bunnskrapt og US lånet faller i fisk. Dette ser faktsik skikkelig skummelt ut nå. Er Haft en god luring?
Redigert 13.03.2023 kl 11:09
Møyfrid
13.03.2023 kl 10:46
4785
Mildt sagt skummel denne nå.
Fristende å ta ett bet, men vi er fortsatt 40% over hva som lett kan tenkes at en emi settes på....
Uansett er det på tide at James Francis velter seg ut av bingen over there og tar ansvar og forklarer markedet hva som skjer i korthuset.
Fristende å ta ett bet, men vi er fortsatt 40% over hva som lett kan tenkes at en emi settes på....
Uansett er det på tide at James Francis velter seg ut av bingen over there og tar ansvar og forklarer markedet hva som skjer i korthuset.
Inord
13.03.2023 kl 09:53
5012
Når det sånn at BMAQ påstår at DLTx har brutt avtalen. Og det sies ikke mer pr nå, så liten vits å spekulere i.
DLTx har fortsatt sine satsinger i datterselskapene, men får de nå et krav fra BMAQ?
DLTx har fortsatt sine satsinger i datterselskapene, men får de nå et krav fra BMAQ?
Redigert 13.03.2023 kl 09:55
Gullhaugen
13.03.2023 kl 09:40
5090
Hva skjer med lånet fra BMAQ nå?? Dltx kassen er jo helt tom.
Kan Dltx gå dunken nå?
Kan Dltx gå dunken nå?
Redigert 13.03.2023 kl 09:42
Møyfrid
13.03.2023 kl 09:38
5104
Det blir spennende å se hva emien blir satt på, og hvem som tar den.
Er det yankeene som blar opp, eller samles det inn på søskenbarn-treffet til Roger Lund....
Er det yankeene som blar opp, eller samles det inn på søskenbarn-treffet til Roger Lund....
tuja
13.03.2023 kl 09:11
5166
Nå er mcap helt nede på 130 mill kr. Om DLTx har krav på 70 mill kr fra BMAQ, prises resten av butikken til kun 60mill kr. Crazy. Er jo tilbake til Element-prising.
Rubin
13.03.2023 kl 08:54
5245
Ja, da ble svaret på hovedinnlegget: NEI.
Ikke uventet etter hva som har skjedd i det siste.
Heldigvis har jeg kun en minipost på 1000 aksjer igjen etter at jeg satset på PGS for ei stund siden…
Ikke uventet etter hva som har skjedd i det siste.
Heldigvis har jeg kun en minipost på 1000 aksjer igjen etter at jeg satset på PGS for ei stund siden…
Redigert 13.03.2023 kl 08:55
tuja
13.03.2023 kl 08:41
5296
Prewia skrev Vad betyder detta pressmeddelande mer konkret
Bra at DLTx har doblet FIL, opp i alt surret rundt BMAQ.
Precio de Filecoin (FIL)
$6.18
23.23%
Om BMAQ trekker seg fra avtalen, skal de i utgangspunktet betale DLTx omkostninger pluss 70mill kr, ref chatten på xi.
Precio de Filecoin (FIL)
$6.18
23.23%
Om BMAQ trekker seg fra avtalen, skal de i utgangspunktet betale DLTx omkostninger pluss 70mill kr, ref chatten på xi.
Møyfrid
13.03.2023 kl 08:22
5399
Ikke mye å si. Jeg er bare overrasket over at det skjedde på denne måten.
Det reiser dog en del spørsmål rundt siste tids hendelser, men det får det bli opp til andre å spekulere i.
Hva tror vi om kursen? Under 2?
Det reiser dog en del spørsmål rundt siste tids hendelser, men det får det bli opp til andre å spekulere i.
Hva tror vi om kursen? Under 2?
elnomi
13.03.2023 kl 07:47
5505
Ja det var litt av en melding, hva er igjen nå?
Hvordan skal dette gå?
https://newsweb.oslobors.no/message/584980
Hvordan skal dette gå?
https://newsweb.oslobors.no/message/584980
Møyfrid
13.03.2023 kl 07:46
2603
Det hjelper vel heller ikke med slike meldinger, 14 dager etter de skulle emmitere til overkurs...
DLTx ASA: Notice of termination of business combination agreement
(Oslo, 13 March 2023) DLTx ASA (“DLTx”, OSE: DLTX) announces that on 13 March 2023 it received a notice from BMAQ unilaterally terminating the business combination agreement effective immediately.
The BMAQ termination is based on alleged breaches by the Company of the business combination agreement. DLTx strongly disputes BMAC’s assertion that there has been any breach by DLTx. In the event any claims are actually made by BMAQ, DLTx intends to vigorously resist and defend such claims.
DLTx ASA: Notice of termination of business combination agreement
(Oslo, 13 March 2023) DLTx ASA (“DLTx”, OSE: DLTX) announces that on 13 March 2023 it received a notice from BMAQ unilaterally terminating the business combination agreement effective immediately.
The BMAQ termination is based on alleged breaches by the Company of the business combination agreement. DLTx strongly disputes BMAC’s assertion that there has been any breach by DLTx. In the event any claims are actually made by BMAQ, DLTx intends to vigorously resist and defend such claims.
Møyfrid
13.03.2023 kl 06:57
2671
Full fyr i sirkusteltet til Filecoin igjen. Makan til stabilt investeringsobjekt …🤣
Møyfrid
11.03.2023 kl 19:36
3056
Aldara skrev Du mener sikkert 1,5..
Ikke umulig. Menigheten lo godt da jeg først spadde begge på kurs 5 (kr/usd), og deretter 2,5…
Takk og pris for at jeg handlet i forhold til hva jeg sa og trodde.
Takk og pris for at jeg handlet i forhold til hva jeg sa og trodde.
Redigert 11.03.2023 kl 19:39
Møyfrid
11.03.2023 kl 15:48
3164
Shitcoin. Same shit, different wrapping. Ser vi 2,5 når FVM kålet gir seg?
Aldara
11.03.2023 kl 12:56
3259
FileCoin nede i 4,70! Altså....?? For ikke lenge siden over 9...? Halvering. Hva faen skjer i det markedet der? Fullstendig kokain-exit-rusa dustehuer??
Inord
11.03.2023 kl 10:11
3381
Denne øsa er verdt lite pr dags dato, men om krypto og da spesielt Filecoin snur, da kan bildet endre seg.
Det man ikke må glemme er at selv om det ene etter det andre kryptoselskapet går over ende, så er ikke selve kryptovalutaen borte.
Så er det fortsatt spekulanter der ute som tiltrekkes av at krypto svinger mye, og er tilgjengelig for trading døgnet rundt.
Men hvis det snur opp igjen, så vil det sannsynligvis ikke skje mye nå, kanskje 2024-25
Det man ikke må glemme er at selv om det ene etter det andre kryptoselskapet går over ende, så er ikke selve kryptovalutaen borte.
Så er det fortsatt spekulanter der ute som tiltrekkes av at krypto svinger mye, og er tilgjengelig for trading døgnet rundt.
Men hvis det snur opp igjen, så vil det sannsynligvis ikke skje mye nå, kanskje 2024-25
Møyfrid
10.03.2023 kl 16:26
3691
Aldara skrev Og på hvilken kurs kjøper du deg inn da Frid?
Ja si det.
Ærlig talt tror jeg den må lenger ned, og mest sannsynlig kommer lenger ned, før det skjer.
Sjelden sett så lite triggere og så mye røde flagg.
Jeg tror i det korte bildet at finansieringen fra BMAQ faller i vasken, i alle fall på meldte premisser. Deretter tror jeg at FVM ikke er annet enn et jippo for å holde liv i drømmen om at Filecoin er noe annet enn en shitcoin.
Hva er så denne øsa verdt da? Skrapet for penger og en illusjon om en merger som ingen tror på med en SPAC som renner ut for tid (og penger)
Samme som Harmonychain?
Jeg tror det blir grisete.
Ærlig talt tror jeg den må lenger ned, og mest sannsynlig kommer lenger ned, før det skjer.
Sjelden sett så lite triggere og så mye røde flagg.
Jeg tror i det korte bildet at finansieringen fra BMAQ faller i vasken, i alle fall på meldte premisser. Deretter tror jeg at FVM ikke er annet enn et jippo for å holde liv i drømmen om at Filecoin er noe annet enn en shitcoin.
Hva er så denne øsa verdt da? Skrapet for penger og en illusjon om en merger som ingen tror på med en SPAC som renner ut for tid (og penger)
Samme som Harmonychain?
Jeg tror det blir grisete.
Inord
10.03.2023 kl 10:43
3956
Manglende interesse og tro på aksjen DLTx på Oslo Børs, som nå er skutt ytterligere i senk.
Prisen totalt har betydning, men børs er børs. Og BMAQ på Nasdaq er trolig et bedre bet enn DLTx i Oslo
Prisen totalt har betydning, men børs er børs. Og BMAQ på Nasdaq er trolig et bedre bet enn DLTx i Oslo
Møyfrid
10.03.2023 kl 10:29
3948
Tja, om man legger til grunn en MCAP på 200 mill i DLTx og 100-120 mill igjen i BMAQ, hva mener du skal til for at dette skal prises til 1,5 milliarder?
Det handler vel til slutt om penger, og DLTx hadde fint stått i 25-30 kr her hjemme på berget om profetiene fra alkymistene hadde slått til, uten hjelp av en SPAC over there.
Det handler vel til slutt om penger, og DLTx hadde fint stått i 25-30 kr her hjemme på berget om profetiene fra alkymistene hadde slått til, uten hjelp av en SPAC over there.