Nok er Nok

Ger74
BCS 03.11.2022 kl 16:42 5958

Det er som warren buffet sier, nĂ„r din aksje gĂ„r ned sĂ„ er det en god ting, for nĂ„ kan du kjĂžpe mer av det til billigere pris. Lykke til alle bcs’ere
HeggĂžyen
21.08.2024 kl 21:55 5467

So sant so sant.
I dag var bunnen spÄdd lave 6 tallet, ca 6,30. Synd for dem som bet pÄ det og ikke fikk kjÞpt pÄ 5,30 istedenfor. Med det tapte de ca 19% pÄ rÄdet gitt her i dag.
Tenker jeg hÞrer mer pÄ Buffet enn andre forstÄsegpÄere her og der.

Morgendagen kommer med nye muligheter.
Redigert 21.08.2024 kl 21:56 Du mÄ logge inn for Ä svare
elnomi
21.08.2024 kl 22:15 5396

Nok er nok?
Nok er nok for mange investorer nÄr BCS ikke klarer Ä komme med noe mer konkret enn LOI og MOU. Ingen vet helt om/nÄr BCS vil lykkes og kvartal fÞlger kvartal. Jeg tror at det er stÞrre sannsynlighet for en kursnedgang enn oppgang i tiden fremover gitt det ikke kommer nyheter.

Det er nesten sÄ jeg savner «mer enn 400 intresenter med mer»
verdensmester
21.08.2024 kl 22:20 5371

En omsettning Kr 1 450 000,-, vi snakker da om prisen pÄ en garageplass pÄ Frogner i Oslo klarte Ä senke senke kursen hele 22%, det er smÄtt utrolig spÞr du meg
HeggĂžyen
21.08.2024 kl 22:24 5336

Sant det. Vi sÄ her for litt siden at det kan Äpne opp 50% uten nyheter og.
fjellape
15.09.2024 kl 18:33 4242

Det blir spennende Ä fÞlge med pÄ partnerene som selskapet har intensjonsavtaler med. Dersom en av partnerene lykkes, kan det bli noe stort.

Beyonder AS:
Teknologiutvikling og produksjon.
Selskapet reklamerer for "BePowered Battery Technology" med mulighet for hÞy ladeeffekt, og levetid pÄ mange sykluser, men energitettheten er ikke sÄ stor.
Effekt pÄ 1,4kw/kg.
70% gjenvÊrende kapasitet etter 10 000 sykluser med kontinuerlig opp- og utlading pÄ 5C.
Lading fra 0-100% pÄ 12-15 min.
Lanserte fÞrste produkt oktober 2023. Ei lithium-ion-celle pÄ 31 Ah. Energitetthet pÄ 110w/kg.
Selskapet har har tilgang til ekstern produksjonskapasitet pÄ 2,4GWH/Är, og opsjon pÄ gigafabrikk i Haugaland NÊringspark
Partnerskap for lokal verdikjede for grĂžnnt karbon til Beyonders BePowered produkt- og utviklingsarbeid.

Morrow:
Produksjonsselskap i oppstartsfase.
Selskapet har industrielle eiere. Spennende om man fÄr det til Þkonomisk.
Partnerskap med intensjon om Ă„ bygge europeisk verdikjede.

BroadBit Batteries Oy:
Teknologiutvikling.
Broadbit utvikler natriumkloridbatteri.
Selskapet har historikk med med vesentlige forbedringer til batteriteknologier. Det vitner om at at selskapet har smarte hoder.
-Har introdusert LMFP som har 20% stĂžrre energitetthet enn konvensjonelle LFP-batterier.
-Selskapet vant BASFs innovasjonsnavkonkuranse.
-Saltbatterier matcher krav til UPS.
-ProLion-elektrolytt forbedrer LCO-celler, med 75% Þkning i sykluser, og har Þkt kapasiteten pÄ LCO-katoden med 22%.
-Har utvikla elektrolytt som forlenger levetida pÄ NMC-batterier. Fra Ä ha gjenvÊrende kapasitet pÄ 80% etter 400 sykluser, har man 95% etter 1000 sykluser.

Teknologiutviklingsavtale.

Huchem.
Intensjonsavtale for Ä utforske muligheter til en CNT-fabrikk i Korea med kapasitet pÄ 10 000 tonn/Är.

Redigert 15.09.2024 kl 23:06 Du mÄ logge inn for Ä svare
HeggĂžyen
15.09.2024 kl 20:22 4036

500,- aksjen er det spÄdd her.
Solid State
I gÄr kl 06:54 3140

det kan fort bli resultatet det Heggen
CarbonKent
I gÄr kl 08:32 2922

Slutt med sÄnt fjas! 500 kr er ikke bare urealistisk, men ogsÄ useriÞst. Usikker pÄ om den noen gang kravler seg over 5 kr igjen. Ingen aner hva de holder pÄ med og stort sett bare synsing og drÞmming i denne. Ingen tÞr Ä skrive forpliktene avtaler med selskapet fordi teknologien er hÞyst usikker.
HeggĂžyen
I gÄr kl 09:07 2821

Londonmannen har regnet seg frem til 500,- - og han tror vi pÄ - selvsagt.
HeggĂžyen
I gÄr kl 09:36 2739

SÄ godt BCS ikke leverer batterier. Men skal lage rÄstoff etterspurt WORLD WIDE.

Seddelpresse - BCS - pengene vil sprute nÄr siste to parametre er i mÄl.
Solid State
I gÄr kl 11:03 2578

👍👍đŸ’ȘđŸ’Ș
Mammon
I gÄr kl 11:05 2569

denne er rundt 2kr basert pÄ cashbeholding som minker hver dag som gÄr

selge mĂžkka fĂžr den tar en VOW? LOL
HeggĂžyen
I gÄr kl 16:09 2220

2 kr du, du fÄr skifte batteri i kalkisen.
Sist jeg sjekket var cash pr aksje flere kroner over. Sist jeg sjekket var det null gjeld her, og sist jeg hÞrte Odd snakke, sa han at de kom i mÄl med cash pÄ bok. Samt at de bare har to parametre som de fintuner fÞr de kan skalere opp og gjÞre store avtaler.

Nei dette er ikke VOW, dette er kvalitet.
Solid State
I gÄr kl 16:13 2211

Noen som vet om det er noen store som selger eller kjÞper for tiden eller er det smÄrusk som kjÞper en dag og selger etter noen dager pga at de ikke ble rike pÄ noen dager ?
HeggĂžyen
I gÄr kl 16:17 2199

NÄ er det for det meste konfirmanter som styrer pÄ.
Mammon
I gÄr kl 17:07 2086

Odd & co. Skal suge kassen tom for 💾💾💾

Aksjonérene vil sitte igjen med 🎅i 📼
👎👎👎
CarbonKent
I dag kl 07:40 760

BCS skal vel ikke lage noe rÄstoff? Jeg trodde du var godt opplyst i denne. Hva er det egentlig BCS skal gjÞre? Du lirer av deg onelinere om det ene og det andre, men har det noe fundament. Kan du skrive litt om hvilke triggere som ligger foran oss og hvor vi stÄr? Hva tenker du om Huchems eller finnene?
Solid State
I dag kl 08:43 604

CarbonKent
.. det tror jeg blir vanskelig Ă„ gjĂžre for HeggĂžyen. Han kjenner ikke, tror jeg, selskapet SÅ godt
HeggĂžyen
I dag kl 08:53 562

Hehe, HeggÞyen vet ikke hva BCS driver med, det var litt av noen pÄstander. Tror dere at BCS skal levere teknologi og slike som leieboeren til Frank Tessem i hvite lab frakker nÄr fintuningen er i boks ?

BCS skal lage penger, seddelpresse, det er der fokus er. Pengene vil sprute, ifÞlge Fredrik Øksnes.
CarbonKent
I dag kl 10:03 399

Jeg du ironisk eller sarkastisk nÄ? Det du skriver her er usammenhengende og gir lite mening. Klarer du Ä lage en oppstilling eller er det bare rÞr?
HeggĂžyen
I dag kl 10:13 367

Det pÄfallende er at vi sÄ ett nick nylig som tok forum selvmord.
SÄ kommer i kjent stil ett nytt nick, i samme sjargong og innhold etter en liten tid tilbake. Jeg trenger ikke skrive sÄ mye mer med dette nick, for vi hadde ikke noen god match pÄ noe vis. VoksenopplÊring fÄr andre bruke tid pÄ nÄr det gjelder BCS, men du fÄr som sÄ mange andre en kopp kaffe med Odd og en omvisning om du vil, da bÞr du ha fÄtt alle svarene du Þnsker om BCS.

Alternativt kan du jo se og hĂžre presentasjonene om igjen - der fĂ„r du masse god og verdifull informasjon ogsĂ„. Å bli belĂŠrt pĂ„ en aksje du vurderer Ă„ sette pengene inn via ett anonymt forum, er noe sĂžkt - jeg kunne ikke tro at noen enda gjĂžr slikt i 2024, men det ser slik ut. Jeg setter pengene pĂ„ bĂžrs etter Ă„ ha satt meg grundig inn i hva dem driver med, info tilgjengelig og fremtidsutsikter. Derfor har jeg aldri rĂžrt mer enn samlet 10-15 stk aksjer fra jeg gikk i gang 2000 tallet med herlige PanFish......
Mammon
I dag kl 10:26 315

brenne penger r vel d BCS driver med!
neste Är kommer en grise-emi pÄ 10Þre

de smarte dumper mÞkka idag fÞr kroken pÄ dÞra :)
Solid State
I dag kl 10:31 285

ikke sÄ overbevisende dette om hva bcs driver med for vi som er ferske pÄ bÞrsen. men takk for det som kom.
CarbonKent
I dag kl 11:03 202

Som jeg trodde, lite substans. Vet ikke hvilket nick du referer til, men jeg er selvstendig.
HeggĂžyen
I dag kl 11:58 75

😅 ja selvsagt