Precise Biometrics rapport på på fredag den 11/11 Vad tro ni?
Precise Biometrics rapporterar på på fredag den 11/11
Jag tror det finns goda chanser att rapporten överraskar åt det positiva.
Förväntningarna är lågt ställda, men vi som följer bolaget och gjort det under lång tid noterar att aktiviteten och nyheter om nya kunder mm är rekordhög.
Bolaget har ökat sin försäljning med 35% under Jan-Jun. ABG tror nu på en minskning för Q3 med -4%.
Aktien har tagit rejält med stryk, ned -60% iår och ATL, trotts att försäljningen är stabil och ökande.
Bolaget har aldrig gått bättre än nu!! Dessutom ser det ut som att korten börjar rullas ut, både IDEX och Fing rapporterar i veckan om nya samarbeten och kortutgivning. PB har tidigare suttit med i T-Shape så det finns en bra chans att PB är med.
Finns det några andra certifierade algo för fingerprint på betalkort?
Jag har naturligtvis redan tagit en riktigt stor stek och tror på en riktig resa norr ut!
Nyheter bara under Q3, dessa nyheter har ej kommunicerats via Pressmeddelanden utan enbart som en nyhet på hemsidan och möjligen på sociala kanaler.
Försäljningen ser ju inte ut att minska.......
Paras Bygg AB upgrades its day-to-day access management with YOUNiQ
ATEA and EastCoast Solutions extends partnership
Precise BioMatch® featured in Aqara´s smart door locks
Precise BioMatch® featured in Vivo´s X80 Pro
Precise BioMatch® featured in Vivo´s iQOO 10 Pro
Precise BioMatch® featured in TP-Link´s smart door locks
YOUNiQ receives Genetec´s DAP certification
Algeco to include YOUNiQ in an upcoming project
Jag tror det finns goda chanser att rapporten överraskar åt det positiva.
Förväntningarna är lågt ställda, men vi som följer bolaget och gjort det under lång tid noterar att aktiviteten och nyheter om nya kunder mm är rekordhög.
Bolaget har ökat sin försäljning med 35% under Jan-Jun. ABG tror nu på en minskning för Q3 med -4%.
Aktien har tagit rejält med stryk, ned -60% iår och ATL, trotts att försäljningen är stabil och ökande.
Bolaget har aldrig gått bättre än nu!! Dessutom ser det ut som att korten börjar rullas ut, både IDEX och Fing rapporterar i veckan om nya samarbeten och kortutgivning. PB har tidigare suttit med i T-Shape så det finns en bra chans att PB är med.
Finns det några andra certifierade algo för fingerprint på betalkort?
Jag har naturligtvis redan tagit en riktigt stor stek och tror på en riktig resa norr ut!
Nyheter bara under Q3, dessa nyheter har ej kommunicerats via Pressmeddelanden utan enbart som en nyhet på hemsidan och möjligen på sociala kanaler.
Försäljningen ser ju inte ut att minska.......
Paras Bygg AB upgrades its day-to-day access management with YOUNiQ
ATEA and EastCoast Solutions extends partnership
Precise BioMatch® featured in Aqara´s smart door locks
Precise BioMatch® featured in Vivo´s X80 Pro
Precise BioMatch® featured in Vivo´s iQOO 10 Pro
Precise BioMatch® featured in TP-Link´s smart door locks
YOUNiQ receives Genetec´s DAP certification
Algeco to include YOUNiQ in an upcoming project