$$$PPPGGGSSS$$$ "PGS AKSJONÆRER FORTJENER EN BEDRE TRÅD"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
14.12.2022 kl 09:39
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Personlig syns jeg de beste bidragsyterne her er de langsiktige som bringer gode analyser om PGS framtidsmuligheter og sannsynlige utvikling. Takk til dere. Takk også til dere med godt humør og god tone.
Jeg kommer aldri til å selge PGS på ensiffrede kurser. Men å henge her på forumet er en hobby som det nå frister å ta en pause fra.
Ser at tråden er blitt kontraproduktiv og i hendene på sleskete aktører som ønsker robbe oss. Kanskje er det bare negativt å være en "folkeaksje", i hvertfall mens vi undertiden opplever kraftig manipulasjon og ikke så mye drahjelp fra ledelsen som vi kunne håpt kommunikasjonsmessig.
Så da er det bare for denne karen hvertfall og putte aksjen i skuffen, og vente på q4-tallene og gjøre en vurdering da på langt høyere kurser.
Anbefaler dere å starte nye PGS-tråder, og så ses vi sikkert i fremtiden
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Jeg kommer aldri til å selge PGS på ensiffrede kurser. Men å henge her på forumet er en hobby som det nå frister å ta en pause fra.
Ser at tråden er blitt kontraproduktiv og i hendene på sleskete aktører som ønsker robbe oss. Kanskje er det bare negativt å være en "folkeaksje", i hvertfall mens vi undertiden opplever kraftig manipulasjon og ikke så mye drahjelp fra ledelsen som vi kunne håpt kommunikasjonsmessig.
Så da er det bare for denne karen hvertfall og putte aksjen i skuffen, og vente på q4-tallene og gjøre en vurdering da på langt høyere kurser.
Anbefaler dere å starte nye PGS-tråder, og så ses vi sikkert i fremtiden
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Redigert 13.12.2022 kl 13:39
Du må logge inn for å svare
gutteklubben
15.11.2022 kl 15:43
5664
Explorer ligger ved siden av Victory nå på AIS. Hva skjer tro? 😊
Redigert 15.11.2022 kl 15:43
Schisofren aksje.... Har jo egentlig lovet meg selv å holde meg unna sjekking av kurs annen hvert minutt, men det er pokker meg ikke lett!
Redigert 15.11.2022 kl 15:42
Delta_S
15.11.2022 kl 15:14
5766
Det låver bra for fremtiden! Trenger melding ifra PGS nå. Det hadde vert fantastisk bra!!
Det er vert å nevne at det pr. dags dato nå har blitt solgt 207,9M Aksjer totalt til en samlet pris av 1480,5 Millioner Kroner fra dato 01.11.2022 til 15.11.22 dagens dato. Det er mange aksjer som har byttet hender til en lav pris! 😉
Det er vert å nevne at det pr. dags dato nå har blitt solgt 207,9M Aksjer totalt til en samlet pris av 1480,5 Millioner Kroner fra dato 01.11.2022 til 15.11.22 dagens dato. Det er mange aksjer som har byttet hender til en lav pris! 😉
Redigert 15.11.2022 kl 15:27
spørsmål123
15.11.2022 kl 14:57
5860
Jeg kjøpte nettop aksjer i PGS og er rimelig ny innenfor aksjer. Lurer derfor på når det er emisjon og hva jeg som aksjonær skal gjøre da, og om jeg skal holde på aksjene ut over nyttår?
FaeniHelvete
15.11.2022 kl 14:04
6082
Må innrømme at jeg ikke har all verdens til formening om påvirkningskraften til Rep emi. Hvis vi får en rekke positive nyheter så har jeg problemer med å se for meg at rep emi vil være problematisk på veien opp. Man skal vel heller ikke ignorere verdien av å fylle opp lommeboka til PGS ift gjeld.
Det begynner iallefall å haste å komme seg inn for de som er på sidelinjen..
Lite aksjer til salgs oppover!
Lite aksjer til salgs oppover!
noprofit
15.11.2022 kl 13:49
6048
Bare en liten kommentar til. At rep emi kanselleres vil være veldig postivt for kursen ettersom de fleste andre rep emier har det med å tynge kursen i lang tid frem til etter at rep emi er gjennomført, igjen dette er min observasjon.
Wicked Wednesday?
protagoras
15.11.2022 kl 13:20
6139
Ryktene om 15.mai kom idag, så fullt mulig at PGS melder etter stengetid.
PGS har som vane å melde utenom åpningstida på ose.
PGS har som vane å melde utenom åpningstida på ose.
FaeniHelvete
15.11.2022 kl 13:13
6114
Jeg synes det er vanskelig å få inntrykk av noe annet enn at de ikke har umiddelbare planer om å gjøre noe ift gjelden og at det er noe de vil komme tilbake til etter Q4, men for all del det er jo ikke som om emisjon nevnes i det hele tatt og/eller at noe utelukkes,. Dette er jo uansett en filleting, et mindre irritasjonsmoment.
Fasiten vil jo snart foreligge, det er bare 8 dager til EGM. Datoen trenger jo ikke å være noe annet enn en lett tilgjengelig forespeilet oppstart basert på anbudet deres, uten at det betyr at noe mer håndfast er på plass. Forhåpentligvis er det bare litt for mange som gir uttrykk at de vet mer enn de gjør.
Synes godt de kunne kommet med en melding om Victory, I det minste. Får vi en kavalkade av kontrakter, og båt ut av opplag ifbm EGM, så vil det jo selvsagt være fantastiske nyheter, men samtidig så vil det lukte litt mistenkelig. Spretter kursen kraftig opp så er jeg jo happy uansett.
Fasiten vil jo snart foreligge, det er bare 8 dager til EGM. Datoen trenger jo ikke å være noe annet enn en lett tilgjengelig forespeilet oppstart basert på anbudet deres, uten at det betyr at noe mer håndfast er på plass. Forhåpentligvis er det bare litt for mange som gir uttrykk at de vet mer enn de gjør.
Synes godt de kunne kommet med en melding om Victory, I det minste. Får vi en kavalkade av kontrakter, og båt ut av opplag ifbm EGM, så vil det jo selvsagt være fantastiske nyheter, men samtidig så vil det lukte litt mistenkelig. Spretter kursen kraftig opp så er jeg jo happy uansett.
Har troa på at pgs vil vokse på seg verdier fremover. De har overlevd krisetider og i ferd med å komme seg godt flytende i et marked som er positivt fremover og der behovet for deres tjenester og produkter er meget attraktivt fremover. De er godt finansiert fremover og kan betjene lån og annet som må til for å utstyre båter med utstyr m.m Det har gått en del tid med mye opp og ned, med emier nå. Men sluttstreken kommer og håper jeg at pgs beveger seg inn i omtalt supersyklus innen seismikk. Mangel på tjenester og utstyr vil føre til økende verdier for peggy. Det er nok noen her som har vært ordentlig tidlig inne og investert i peggy på lavt nivå. De har jo allerede gjordt det bra og vil komme til å gjøre deg enda bedre. Min strategi har vært å øke på dippene og stase på at peggy vil dra langt nordover. Tålmodighet må jeg ha. Håper at strategien lønner seg. Satser på en lang opptur jeg også. Det er duket for det nå snart ……🛳🛳🦅🦅
Londonmannen
15.11.2022 kl 12:52
6256
Ja, tror også st tålmodigheten vår vil bli rikelig belønnet. Dagen for take off har nærmet seg siden mai. Jeg skjønner godt ar en del aksjonærer har mistet motet og forflyttet seg til nye jaktmarker. Men jeg føler meg rimelig sikker på at på samme vis som deler av 2022 har vært en tålmodighetsprøve, så vil 2023 bli en heidudrande fest.
Mange triggere som på et tidspunkt blir til virkelighet 👍🏻 Da er det godt å ha kjøpt eet jeg har råd til og at tålmodigheten min er god. Belønningen har jeg stor tro på bli av det bedre slaget 🛳🛳🦅🦅🤑
ag-3
15.11.2022 kl 12:30
6285
Når avtalen ikke er børsmeldt er det selvfølgelig en god grunn til det. Ellers ville det vært ulovlig. Hva den grunnen er kan en bare spekulere i, men jeg vil tro det gjenstår noen detaljer.
Ledelsen kan aldri taes for disse uferdige detaljene, samtidig som det klargjøres, fordi det er kommunisert at avtalen etter all sannsynlighet går gjennom.
Avtalen kommer - rep emi ikke sikkert.
Ledelsen kan aldri taes for disse uferdige detaljene, samtidig som det klargjøres, fordi det er kommunisert at avtalen etter all sannsynlighet går gjennom.
Avtalen kommer - rep emi ikke sikkert.
Januar nærmer seg med stormskritt da utøper søknadsfristen på den SJOKKSTORE licensrunden på britisk sektor. Et selskap i verden har dekning på nesten alle blokkene. Big Oil ønsker disse kartene, og betalingsviljen er stor, og fristen kort. Ps alikevel er PGS vesentlig billigere enn bibliotekselskapet TGS, enn så lenge. I virkeligheten er bliotekdelen av PGS er alene mere verd enn TGS. Kanskje er PGS New Energy også mere verdt enn TGS i 2028.
I mens fortsetter kjernevirksomheten å vokse, med redusert konkurannse og Verdens Mest Betalingsdyktige kunder ... PGS FRA KONKURSPRISING INN I HYPERSYKLUSEN.
https://www.offshore-mag.com/geosciences/article/14285509/pgs-offering-seismic-data-for-latest-uk-lebanon-offshore-rounds
PGS has delivered new 3D seismic depth data from its FSB Vision rejuvenation project over northern UK waters to support bids for 33rd Licensing Round blocks West of Shetland.
This expands coverage within the basin to 24,000 sq km, including almost all the available blocks.
I mens fortsetter kjernevirksomheten å vokse, med redusert konkurannse og Verdens Mest Betalingsdyktige kunder ... PGS FRA KONKURSPRISING INN I HYPERSYKLUSEN.
https://www.offshore-mag.com/geosciences/article/14285509/pgs-offering-seismic-data-for-latest-uk-lebanon-offshore-rounds
PGS has delivered new 3D seismic depth data from its FSB Vision rejuvenation project over northern UK waters to support bids for 33rd Licensing Round blocks West of Shetland.
This expands coverage within the basin to 24,000 sq km, including almost all the available blocks.
Og hva tror dere skjer når slepet begynner, eller annet som bekrefter det vi vet? 🍌 bananas 🍌
noprofit
15.11.2022 kl 11:46
6199
Nei jeg gjør nok ikke det. De som kjøpte i rettede emisjonen satt med mindre informasjon enn du gjør i dag (ref kurs og eventuell ny båt), jeg håper også å få noen lodd i desember hvor du kan velge å cashe inn eller ikke. Men det kan ikke de i den rettede emisjonen, de har allerede bundet seg.
Og når du nå har kunnet kjøpe aksjer under emisjonskurs i over to dager, har du deg selv å takke dersom du ikke kjøper nå, er min mening.
Og når du nå har kunnet kjøpe aksjer under emisjonskurs i over to dager, har du deg selv å takke dersom du ikke kjøper nå, er min mening.
Londonmannen
15.11.2022 kl 11:37
5865
Det kan du trygt si. Tegnene er mer enn klare nok, men vi mangler den offisielle bekreftelsen i form av en børsmelding. Men med såpass mange tegn som drar mot samme konklusjon blir fravær av en børsmelding en bagatell. Tror man på det man ser så kjøper man PGS. Oppsiden på denne begynner å bli himmelsk.
Normalone
15.11.2022 kl 11:34
5731
Jeg har forståelse for at den siste emisjonen kom overraskende på - samtidig er jeg av den oppfatning at det ikke var opplysninger gitt på Q3 som var direkte motstridende med at det ville kunne komme en emisjon.
Det som jeg er (mest) kritisk til er at det muligens kan virke som at det er informasjon som er lekket - og at det er ulik informasjon i markedet. Det er ikke greit. Nå vet jeg ikke om det medfører riktighet - og det kan godt være at det er helt riktig av PGS iht. reglene i verdipapirhandelloven å vente med å børsmelde - men dersom det er slik at en avventer med å gi denne informasjon - og at det er flere som er kjent med informasjon (som ikke er meldt i markedet) og har handlet på det - vil det være klart ødeleggende for tilliten til ledelsen. Jeg håper at det ikke medfører riktighet - og at vi får en børsmelding i tråd med reglene i verdipapirhandelloven innen kort tid, slik at ledelsen har sine ord i behold (ref. Q3 og melding ifm emisjon).
Det som jeg er (mest) kritisk til er at det muligens kan virke som at det er informasjon som er lekket - og at det er ulik informasjon i markedet. Det er ikke greit. Nå vet jeg ikke om det medfører riktighet - og det kan godt være at det er helt riktig av PGS iht. reglene i verdipapirhandelloven å vente med å børsmelde - men dersom det er slik at en avventer med å gi denne informasjon - og at det er flere som er kjent med informasjon (som ikke er meldt i markedet) og har handlet på det - vil det være klart ødeleggende for tilliten til ledelsen. Jeg håper at det ikke medfører riktighet - og at vi får en børsmelding i tråd med reglene i verdipapirhandelloven innen kort tid, slik at ledelsen har sine ord i behold (ref. Q3 og melding ifm emisjon).
VantageVolante
15.11.2022 kl 11:08
5843
Ja. Leste tidligere her at f.eks ny Kaptein var ansatt. Klin umulig å holde all info tett til brystet da, når "halve verden" kan se hva som er iferd med å skje.
oppturen
15.11.2022 kl 11:02
5890
Liten tvil om det.
Men som vi fikk her på Q3 så kan det gå uker fra avtale er 99,99% sikker ved enighet til den blir signert og børsmeldt.
Normalt vil slik info være inside info, men i et tilfelle hvor skip skal klargjøres blir det mange som blir sittende på informasjon og da kommer lekkasjer. ( vi får nok svar innen kort tid 1-2 uker vil jeg tro )
Men som vi fikk her på Q3 så kan det gå uker fra avtale er 99,99% sikker ved enighet til den blir signert og børsmeldt.
Normalt vil slik info være inside info, men i et tilfelle hvor skip skal klargjøres blir det mange som blir sittende på informasjon og da kommer lekkasjer. ( vi får nok svar innen kort tid 1-2 uker vil jeg tro )
VantageVolante
15.11.2022 kl 10:50
5764
Nå skal jeg være min egen algoritmemaskin, og sannsynlighetsberegne litt:
PGS nevner kontrakter på Q3.
PGS nevner "mulig skip 7" til våren, Q3
PGS nevner Brasil på EMI-meding.
PGS starter ett eller annet med skip 7, Victory. Skipet forlater opplagsfortøyning og flyttes.
PGS har Sanco Swift på streamerjobb, ikke som hjelpeskip.
PGS har da 7 skip i drift nå, på streaming.
PGS ser ut til å planlegge 8 skip fra våren?
PGS har innhentet nok kapital for videre gjeldsforpliktelser, med 2,5 x overtegning
Flere snakker konkret om oppstartsdato Brasil
Flere snakker om verftsopphold på navngitt verft i Danmark for Victory.
Dette MÅ da for svarteste svingende bety at noe er på gang, som vil styrke aksjonærenes konto?
PGS nevner kontrakter på Q3.
PGS nevner "mulig skip 7" til våren, Q3
PGS nevner Brasil på EMI-meding.
PGS starter ett eller annet med skip 7, Victory. Skipet forlater opplagsfortøyning og flyttes.
PGS har Sanco Swift på streamerjobb, ikke som hjelpeskip.
PGS har da 7 skip i drift nå, på streaming.
PGS ser ut til å planlegge 8 skip fra våren?
PGS har innhentet nok kapital for videre gjeldsforpliktelser, med 2,5 x overtegning
Flere snakker konkret om oppstartsdato Brasil
Flere snakker om verftsopphold på navngitt verft i Danmark for Victory.
Dette MÅ da for svarteste svingende bety at noe er på gang, som vil styrke aksjonærenes konto?
Redigert 15.11.2022 kl 10:50
Londonmannen
15.11.2022 kl 10:45
5791
Det er nok et utslag av det moderne mennske sitt behov for å gjøre seg bedre og mer lekker enn man egentlig er. Man dea med se FB-skrytet inn på FA forum. Bare tøv og totalt uinteressant. Enhver tulling kan skrive det man vil på disse sidene og ingen kan kontollere sannheten i det som legges ut.
Kjøpe,kjøpe ja ja da har jeg kjøpt noen stk på 6,68 ☺️😎
«Let the games begin « var det en gang en gammel tøv som sa 😊🚢🚢🦅🦅
«Let the games begin « var det en gang en gammel tøv som sa 😊🚢🚢🦅🦅
SPARTANS!
https://youtu.be/lIr8u0j08gU
De har kraftige roboter og meglere i lomma klar til å rykke kursen opp eller ned etter eget forgodtbefinnende.
Men vi er mange! La oss brenne hele Tivoliet til grunnen og heise PGS-vimpelen!
I dag er det kun lov å kjøpe ;)
https://youtu.be/lIr8u0j08gU
De har kraftige roboter og meglere i lomma klar til å rykke kursen opp eller ned etter eget forgodtbefinnende.
Men vi er mange! La oss brenne hele Tivoliet til grunnen og heise PGS-vimpelen!
I dag er det kun lov å kjøpe ;)
Bryter igjennom 6.70 når som helst, ser ut som verste robotnedsalget er over
ÆreVære
15.11.2022 kl 09:56
3839
Hvorfor er det så jævlig viktig å spamme tråden med hva man selger av andre askjer, tjener, har tjent, hvor bra man er på trading og hvor mange aksjer man har osv? Dette har tilkommet veldig ofte i senere tid og spesielt av nye debattanter. Det er litt sånn merkelig at man må lire av seg dette bak et nick.
Mens jeg skrev dette så fløy vi opp 1,4% - er det lys i horisonten?
Mens jeg skrev dette så fløy vi opp 1,4% - er det lys i horisonten?
Redigert 15.11.2022 kl 09:57
Slettet brukerskrev KLARER VI 7 I DAG?
KLARER VI 7 I DAG?
La oss vippe robotene. De forstår ikke radikale omveltninger. New shit has come to light
https://youtu.be/XKVmpJaMffM
https://youtu.be/XKVmpJaMffM
FaeniHelvete
15.11.2022 kl 09:49
3693
Det er helt greit at du ikke skjønner problemstillingen jeg trekker frem, men hvis du ikke skjønner problemstillingen så forstår jeg ikke helt hvorfor du trekker frem muligheten til å kjøpe langt under emi kurs som en slags gulrot og at det er dette alt handler om. Først og fremst er ikke kursen langt under, det er ikke engang 3% og en ganske så irrelevant differanse i det store bildet.
Poenget er tillit til ledelsen. Nå har de over lengre tid vært bull på at markedet er i såpass bedring at cash til å refinansiere ikke er noe problem, de skal vise til de neste kvartalene og inntjeningen for å underbygge dette. Dette blir gjentatt ifbm Q3 presentasjonen. De trekker også frem at det ikke er uaktuelt at de tar ut en båt nummer 7 for å møte økt aktivitet i markedet. Det blir også trukket frem at de har forhåpninger om å kunne børsmelde kontrakter ila de neste ukene. En uke senere får vi en rettet emisjon, nummer 2 på under 6 måneder, hvor selskapet skal hente inn i overkant av 1,5 milliarder. Det er en vesentlig mismatch mellom inntrykket de gir på Q3 presentasjonen og det vi får servert 1 uke senere.
Ifbm børsmeldingen om emisjonen så trekker de spesifikt frem den mye omtalte Brasil kontrakten, som er såpass stor at den omtales som betydelig. Både ifbm Q3 og børsmeldingen om emisjon så trekkes det altså frem kontrakter som etter all sannsynlighet kommer.
Da er 3 uker uten andre kontrakter, to uker uten noe mer om Brasil, i overkant lenge og da skulle ledelsen heller holdt kjeft fremfor å dingle snarlig børsmelding, uteblir kontraktene og man har gitt en slik tidshorisont så skaper man større nedside enn nødvendig.
Enda verre er det at ryktene flyr om av Victory er i ferd med å bli tatt ut av opplag, at båten flyttes fra anker til kai med påfølgende aktivitet, konkrete påstander om hvilket verft de skal til for klargjøring, uten at ledelsen kommer på banen og redegjør for informasjon som tross alt er i markedet.
For å toppe det hele så har det også, over lengre tid, versert rykter om oppstartsdato i Brasil og at kontrakten er spikret, og at Victory gikk fra anker til kai var et ledd ifbm kontrakten.
Ledelsen skal selvsagt ikke være så fremoverlent at de snubler og forhaster seg med å børsmelde, men hvis ryktene stemmer så må man jo stille spørsmålet om hele ledelsen har havnet i koma, for det får finnes grenser for hvor mye som skal lekkes.
Poenget er tillit til ledelsen. Nå har de over lengre tid vært bull på at markedet er i såpass bedring at cash til å refinansiere ikke er noe problem, de skal vise til de neste kvartalene og inntjeningen for å underbygge dette. Dette blir gjentatt ifbm Q3 presentasjonen. De trekker også frem at det ikke er uaktuelt at de tar ut en båt nummer 7 for å møte økt aktivitet i markedet. Det blir også trukket frem at de har forhåpninger om å kunne børsmelde kontrakter ila de neste ukene. En uke senere får vi en rettet emisjon, nummer 2 på under 6 måneder, hvor selskapet skal hente inn i overkant av 1,5 milliarder. Det er en vesentlig mismatch mellom inntrykket de gir på Q3 presentasjonen og det vi får servert 1 uke senere.
Ifbm børsmeldingen om emisjonen så trekker de spesifikt frem den mye omtalte Brasil kontrakten, som er såpass stor at den omtales som betydelig. Både ifbm Q3 og børsmeldingen om emisjon så trekkes det altså frem kontrakter som etter all sannsynlighet kommer.
Da er 3 uker uten andre kontrakter, to uker uten noe mer om Brasil, i overkant lenge og da skulle ledelsen heller holdt kjeft fremfor å dingle snarlig børsmelding, uteblir kontraktene og man har gitt en slik tidshorisont så skaper man større nedside enn nødvendig.
Enda verre er det at ryktene flyr om av Victory er i ferd med å bli tatt ut av opplag, at båten flyttes fra anker til kai med påfølgende aktivitet, konkrete påstander om hvilket verft de skal til for klargjøring, uten at ledelsen kommer på banen og redegjør for informasjon som tross alt er i markedet.
For å toppe det hele så har det også, over lengre tid, versert rykter om oppstartsdato i Brasil og at kontrakten er spikret, og at Victory gikk fra anker til kai var et ledd ifbm kontrakten.
Ledelsen skal selvsagt ikke være så fremoverlent at de snubler og forhaster seg med å børsmelde, men hvis ryktene stemmer så må man jo stille spørsmålet om hele ledelsen har havnet i koma, for det får finnes grenser for hvor mye som skal lekkes.
Da har jeg solgt dof i 2 runder med inngang 0,54 fredag til 0,65 igår og resterende på 0,75 idag. Om det var smart får tiden vise..bonus aksjer i Pgs til 6,62:D kunne sikkert gjort det skarpere men ble så ivrig! 🇧🇷
Da er vi fler! Lets go! Utrolig at dette vinduet står oppe enda. Det skjer NÅ!
kntfn
15.11.2022 kl 09:38
3723
Fomo’en tar meg gang etter gang i PGS. Bestemte meg egentlig for ikke å legge mer penger inn i dette etter siste nedgang, men nå solgte jeg Meltwater med ok gevinst og er all in her🥳
gutteklubben skrev Oppstart 15 Mai, da begynner vell steamingen 5-6 uker før?
En har sagt den skal slepes til Danmark for klargjøring denne uken, en at klargjøringen er i begynnelsen av jan
Obxserver
15.11.2022 kl 09:27
3831
Dagens nyheter:)
*PGS sin hjemmeside har gått igjennom en "overhauling":)
*PGS Investigates Seismic Acquisition Without Sources
https://www.pgs.com/company/newsroom/news/pgs-investigates-seismic-acquisition-without-sources/
*PGS sin hjemmeside har gått igjennom en "overhauling":)
*PGS Investigates Seismic Acquisition Without Sources
https://www.pgs.com/company/newsroom/news/pgs-investigates-seismic-acquisition-without-sources/
Forstår heller ikke dette
Her har man faktisk mulighet til å komme inn billigere enn de som ble invitert med i den rettede emisjonen som ble overtegnet på null komma niks, allikevel er det nesten ingen omsetning selv om aksjen roter rundt nedi gjørma på 6.5-6.6
Her har man faktisk mulighet til å komme inn billigere enn de som ble invitert med i den rettede emisjonen som ble overtegnet på null komma niks, allikevel er det nesten ingen omsetning selv om aksjen roter rundt nedi gjørma på 6.5-6.6
gutteklubben
15.11.2022 kl 09:25
3730
Slettet brukerskrev Det så sies fra flere uavhengige kilder
Oppstart 15 Mai, da begynner vell steamingen 5-6 uker før?
Vet det er tåke og tidlig , men HALLOOI! NÅ MÅ DERE VÅKNE OG TRYKKE PÅ DEN GRØNNE KNAPPEN
XpDeus
15.11.2022 kl 09:21
3518
Slettet brukerskrev Det så sies fra flere uavhengige kilder
Det ville bare være fantastisk.
Litt urolig over at mange uavhengige vet dette og likevel fortsetter nedturen.
Vi krysser alt!
Litt urolig over at mange uavhengige vet dette og likevel fortsetter nedturen.
Vi krysser alt!
unikum
15.11.2022 kl 09:20
3500
Setter ett lite spørsmål tegn til Oslo børs for hvor lavt man kan gå ut i en aksje uten noen nyheter. Dette er jo selvsagt for å spre usikkerhet men det må da være noen forsvarslinjer her også ? Merkelig, greit at den hentet seg fort inn men...
15 Mai Brasil, rått!
Skulle gjerne lastet mer men gikk all-in fredag og igår..
Skulle gjerne lastet mer men gikk all-in fredag og igår..