News. Production. Aksjen er på vei oppover.
Lokotech AS, et heleid datterselskap av Harmonychain AS, har i dag gjennomført
et møte med selskapets ASIC-design-partnere der status på MPW ble gjennomgått.
Lokotech AS har gleden av å informere om at progresjonen på MPW går som
forventet og MPW-produksjonen er igangsatt.
Denne informasjonen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven § 5-12.
Denne informasjonen utgjør innsideinformasjon og er underlagt plikten til å gi
informasjon i henhold til markedsmisbruksforordningen (MAR). Meldingen er
publisert på vegne av Harmonychain AS av Ola Stene-Johansen, administrerende
direktør, kl. 18.50, 16. november 2022
et møte med selskapets ASIC-design-partnere der status på MPW ble gjennomgått.
Denne informasjonen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven § 5-12.
Denne informasjonen utgjør innsideinformasjon og er underlagt plikten til å gi
informasjon i henhold til markedsmisbruksforordningen (MAR). Meldingen er
publisert på vegne av Harmonychain AS av Ola Stene-Johansen, administrerende
direktør, kl. 18.50, 16. november 2022
Redigert 23.11.2022 kl 08:17
Du må logge inn for å svare
HMONY er reddet, vi er i produksjon.
Når selskapet staret var vi på 2kr og skulle utvikle chip med 1 milliard kontrakt, nå litt senere er produktet klart og produseres i en mass i Nov.2022 men kursen er konkurs pris på 90øre.
kommer å gå som en kulle framover, med store leveranser.
Julerakketen tennes
Når selskapet staret var vi på 2kr og skulle utvikle chip med 1 milliard kontrakt, nå litt senere er produktet klart og produseres i en mass i Nov.2022 men kursen er konkurs pris på 90øre.
kommer å gå som en kulle framover, med store leveranser.
Julerakketen tennes
Svinger, mange som sikkrer gevinst.
97øre er greit.
Neste uke blir bra.
97øre er greit.
Neste uke blir bra.
X-43 scramjet
18.11.2022 kl 18:03
1540
Får de til ASIC chipen og får storkontrakt med kunde, kan det gå veldig høyt. Spørs om HMONY kan bli kjøpt opp av et annet selskap, 3-5 kr per aksje. Ser en flott reprising fremover
Selskapet har kontrakt på 900 millioner kroner basert på nye chip som er i prosjektet.
-Chip godkjent. Milestone
-Chip har nå masseproduksjon. Milepæl
Burde vi sett 5kr.
Verdi i dag:
Harmonychain
CEO
Ola Stene-Johansen
E-post
post@harmonychain.com
Hjemmeside
https://www.harmonychain.com/news-for-shareholders/
Hovedkontor
Oslo
Antall aksjer
173 200 000
Børsverdi
167 MNOK
-Chip godkjent. Milestone
-Chip har nå masseproduksjon. Milepæl
Burde vi sett 5kr.
Verdi i dag:
Harmonychain
CEO
Ola Stene-Johansen
E-post
post@harmonychain.com
Hjemmeside
https://www.harmonychain.com/news-for-shareholders/
Hovedkontor
Oslo
Antall aksjer
173 200 000
Børsverdi
167 MNOK
Kommer nyheter om levering så blir det fest.
Ny dag.
Kommer det noen oppdateringer fra produsenten??? Håper nå på en stor leveranse.
Kommer det noen oppdateringer fra produsenten??? Håper nå på en stor leveranse.
PartnerInv
23.11.2022 kl 07:24
969
Gullåra, du er klar over at de kun lager prototype hos produsenten nå? Det er ikke snakk om noen fullskala produksjon.
Aldara
23.11.2022 kl 07:36
945
Har forsøkt å forklare men han durer bare videre med sitt! Useriøst! Han må bare fortsette---Så lenge han gidder..
Hadde verden vært der han er ville vi vært på 2 kroner eller mer..
Hadde verden vært der han er ville vi vært på 2 kroner eller mer..
Redigert 23.11.2022 kl 07:47
Ingen setter i gang produksjon, hvis det er prototype?...kan du forklare hvor det står at dette er prototype, da snakker vi ikke om produksjon.
Men jeg er åpen for info. sendt all info her, hvis noe er feil fra min side så legger jeg meg flat. Men inntil videre tolker jeg at chipen var så bra at de startet full produksjon. Så jeg durer ikke på bare tolker det som selskapet legger ut.
les
Harmonychain hevder å ha LOI ordrer på ~45 000 enheter til Scrypt mining av Litecoin/Doge allerede. Dette har vakt oppsikt og blitt stilt spørsmål ved da dette er snakk om alvorlig høye beløp. Dette representerer omtrent 4 milliarder kroner om en ASIC (Bulldozer som Lokotech kaller den) koster 10 000 $. Locotechs produkt er potensielt langt mer energi effektive enn sine konkurrenter. Når Lokotech simulerer på sitt design så er det 4 ganger mer effektiv enn konkurrenten sin beste modell.
Ingen setter i gang produksjon, hvis det er prototype?...kan du forklare hvor det står at dette er prototype, da snakker vi ikke om produksjon.
Men jeg er åpen for info. sendt all info her, hvis noe er feil fra min side så legger jeg meg flat. Men inntil videre tolker jeg at chipen var så bra at de startet full produksjon. Så jeg durer ikke på bare tolker det som selskapet legger ut.
les
Harmonychain hevder å ha LOI ordrer på ~45 000 enheter til Scrypt mining av Litecoin/Doge allerede. Dette har vakt oppsikt og blitt stilt spørsmål ved da dette er snakk om alvorlig høye beløp. Dette representerer omtrent 4 milliarder kroner om en ASIC (Bulldozer som Lokotech kaller den) koster 10 000 $. Locotechs produkt er potensielt langt mer energi effektive enn sine konkurrenter. Når Lokotech simulerer på sitt design så er det 4 ganger mer effektiv enn konkurrenten sin beste modell.
Redigert 23.11.2022 kl 08:10
PartnerInv
25.11.2022 kl 11:08
770
Misforstå meg rett. Jeg har selv aksjer i Harmonychain og jeg har meget trua på at dette blir en rakett i 2023. Men når jeg ser feilinformasjon ønsker jeg å rette på dette. Altså, at de nå har sendt chip designet til MPW betyr IKKE at de er i fullproduksjon for denne chippen. De skal nå lage prototyper som videre skal testes i hue og ræva når de er ferdig. Dette har selskapet meldt at skal skje første halvår 2023. Jeg regner også med at den LOI`en du referer til ikke gjelder lenger. Men at det kommer nye er helt klart!