Nano- Når står Nano i 400?
Jeg tror Nano er et selskap med høy sannsynlighet for å bli oppkjøpt. Derfor tror jeg ikke selskapet vil omsettes for de kursene de største optimistene tror. Det som er fint med oppkjøp er at gevinsten kommer raskt og smertefritt så investorer blir ikke i samme grad utfordret med all verdens fartsdumper hvor dumme ting kan gjøres. Det er vel for tiden få om noen som tror at Betalutin ikke blir ett produkt i markedet. Slik jeg ser det så er ikke spørsmålet om Nano blir kjøpt, bare om når det skjer. Jeg synes det virker som at Bravo har brakt noe inn i ledelsen som selskapet har manglet tidligere. Jeg baserer meg på oppkjøp innen 24 måneder , men kanskje lenge før. Da er det greit med dagens pris som gir realistisk ca 6 gangeren på max to år.
Redigert 21.01.2021 kl 08:34
Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
14.11.2018 kl 16:41
9080
Er ganske sikker på at Nano har kontroll. Vi må huske på det er ikke alle selskaper som sitter med meget god erfaring fra tidligere oppkjøp... Nano har stor erfaring fra tiden med ALGETA. Denne erfaringen kommer vi aksjonerer til å dra nytte av. Ingen tvil dem setter seg høye mål.
Skulle likt å sett TA på bakrommet til innsiderne..
Skulle likt å sett TA på bakrommet til innsiderne..
dr. Stockman
14.11.2018 kl 16:34
9197
focuss
" Forhold PHO/Nano ca 80/20."
Er det antall aksjer eller verdi du sikter til? Har selv ca 60/40 (fordel NANO) i antall, mens verdiforholdet jo har fluktuert veldig.
" Forhold PHO/Nano ca 80/20."
Er det antall aksjer eller verdi du sikter til? Har selv ca 60/40 (fordel NANO) i antall, mens verdiforholdet jo har fluktuert veldig.
HotStock85
14.11.2018 kl 16:31
9193
Jeg er 100% overbevist på godkjent medisin. Men vi kan ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. Kan være at vi trenger Korsar for å roe litt ned...?
focuss
14.11.2018 kl 16:30
9262
Scoopfinder
Har sittet i Nano fra 19, opp til 129, ned til ca 80 og ut. Så inn igjen ca 50 og siste kjøp ca 70. Forhold PHO/Nano ca 80/20. Pho inn snitt 27.
Har sittet i Nano fra 19, opp til 129, ned til ca 80 og ut. Så inn igjen ca 50 og siste kjøp ca 70. Forhold PHO/Nano ca 80/20. Pho inn snitt 27.
focuss
14.11.2018 kl 16:23
9349
Studenten
Et realistisk, men ikke eneste scenarie jeg ser, er partner Europa så oppkjøp. Så spørs det velger de å gi partner i Europa en opsjon på oppkjøp? Tror Bravo muligens har erfaring til å håndtere det. Vanskelig avveininger blir det vist avtalen er god. Lett blir det om avtalen er dårlig. Så har vi det vanskelige grenselandet. Det er der man alltid havner.
Et realistisk, men ikke eneste scenarie jeg ser, er partner Europa så oppkjøp. Så spørs det velger de å gi partner i Europa en opsjon på oppkjøp? Tror Bravo muligens har erfaring til å håndtere det. Vanskelig avveininger blir det vist avtalen er god. Lett blir det om avtalen er dårlig. Så har vi det vanskelige grenselandet. Det er der man alltid havner.
Scoopfinder
14.11.2018 kl 16:23
9368
Hyggelig at du har sett lyset også i Nano, Focuss.
Jeg har sittet siden 50 kr, via ath, ned til 38 (hvor jeg kjøpte mer) da Costa fikk fyken, og til i dag.
Jeg sitter til vi er kjøpt opp.
Jeg følger samme strategi i PCIB og PHO. Det fungerte i Algeta og det vil fungere i minst 2 av dagens 3.
Trading er for tapere
Jeg har sittet siden 50 kr, via ath, ned til 38 (hvor jeg kjøpte mer) da Costa fikk fyken, og til i dag.
Jeg sitter til vi er kjøpt opp.
Jeg følger samme strategi i PCIB og PHO. Det fungerte i Algeta og det vil fungere i minst 2 av dagens 3.
Trading er for tapere
Redigert 14.11.2018 kl 16:23
Tror det er for upraktisk for NANO å kjøre Europa og Asia på egenhånd. Du trenger avdelinger for å nå gjennom til markedet i hvert eget land. Det regulatoriske kan bli problematisk og kronglete, samme med språkbarrierer, refusjonsordninger, kontakt med leger, helsepersonell pasienter osv. De ønsker partnerskap for å bedre kunne utnytte markedene her vil jeg anta.
Partnerskap er noe jeg finner mer sannsynelig enn både oppkjøp og at de skal gjøre alt alene. Ser ikke bort fra at økonomisk støtte via slike avtaler kan være nok til å aktivere pipelinen i større grad.
Partnerskap er noe jeg finner mer sannsynelig enn både oppkjøp og at de skal gjøre alt alene. Ser ikke bort fra at økonomisk støtte via slike avtaler kan være nok til å aktivere pipelinen i større grad.
focuss
14.11.2018 kl 16:13
9485
Eystein. Kan ikke være tvil om at Archer-1 representerer en voldsom upside, men vet lite om fremdrift her.
Her var det mye fundamental visdom gett :-)
Bullinvestor
14.11.2018 kl 16:08
9662
Jeg tror lunta er tent før vi er i 2019. Ta og min magefølelse tilsier det.
Eystein007
14.11.2018 kl 16:04
9691
Salg under 500 kr aksjen kommer "aldri" til å skje. Tipper rundt 35 mrd og 700 kr aksjer pr i dag er en "fair" pris.
Bare for å understreke. Betalutin kommer til å bli godkjent som medisin. For hver dag som går får vi mer info om Archer 1 pluss pluss.
Pipelinen til NANO er robust og god. Så alti i alt. 4,1 mrd USD for Nano er ikke urealistisk. Snarere tvert imot, heller mer realistisk.
Bare for å understreke. Betalutin kommer til å bli godkjent som medisin. For hver dag som går får vi mer info om Archer 1 pluss pluss.
Pipelinen til NANO er robust og god. Så alti i alt. 4,1 mrd USD for Nano er ikke urealistisk. Snarere tvert imot, heller mer realistisk.
Ok focuss, da har jeg redigert. Jeg mener det jeg skriver: Kjører Nordic Nanovector løpet selv, og resultatene fortsetter blir dette gigantisk på sikt. Kan Betalutin kombineres med god effekt sammen med Rituximab (archer-1), og andre gode produkter, da snakker vi om kurser som ikke virker realistiske på nåværende tidspunkt.
Frontmasta
14.11.2018 kl 15:55
9771
Om et års tid ser man mye høyere aksjekurs, 400 tja.......500 er også mulig. Oppkjøp blir det ikke. Følg med på fredag...............
focuss
14.11.2018 kl 15:54
9842
Jimmi
Dette er ingen hausse tråd. Dette er en tråd med realistiske vurderinger fra folk med erfaring og børskompetanse.
Dette er ingen hausse tråd. Dette er en tråd med realistiske vurderinger fra folk med erfaring og børskompetanse.
Jadda:) En skikkelig tråd startet av selveste focuss! Det passer optimistiske Jimmi godt nå.. Skjønner at du har kommet deg inn igjen focuss, det kan være et smart valg nå.
At vi ser kurser over tusenlappen er ikke umulig hvis selskapet kjører løpet selv, men litt tid kan det ta. Jeg tror Nordic Nanovector kan bli Norges Big Pharma selskap på sikt hvis de ikke kjøpes opp. Kanskje kjøper de opp de andre biotekselskapene på Oslo børs til slutt. Selskapet kan bli verdt mellom 50-100 mrd.
Kommer budet snart er jeg redd vi ikke får mer enn 500-600 kroner dessverre.
Jeg personlig tror på en partneravtale allerede nå etter ASH.
At vi ser kurser over tusenlappen er ikke umulig hvis selskapet kjører løpet selv, men litt tid kan det ta. Jeg tror Nordic Nanovector kan bli Norges Big Pharma selskap på sikt hvis de ikke kjøpes opp. Kanskje kjøper de opp de andre biotekselskapene på Oslo børs til slutt. Selskapet kan bli verdt mellom 50-100 mrd.
Kommer budet snart er jeg redd vi ikke får mer enn 500-600 kroner dessverre.
Jeg personlig tror på en partneravtale allerede nå etter ASH.
Redigert 14.11.2018 kl 15:58
Bullinvestor
14.11.2018 kl 15:37
9964
Virker som lunta er lagt, bra driv i aksjen 72,95, den er lett antennelig..
Bullinvestor
14.11.2018 kl 15:32
10007
Der har du helt rett. Et kjøp nu på 72,70 tror jeg kan bli en meget god investering ca 2 år frem i tid.
Turbo1000
14.11.2018 kl 15:29
10049
Tror NANO blir kjøpt opp ila. 6-8 måneder.
Da har de fått betinget markedsadgang og de første resultatene fra Archer-1 foreligger trolig (skal sikkert presenteres på en konferanse nærmere sommeren 19). Disse to nyhetene kommer til å flerre skinnet av pølsa..
Om prisen blir 400, 600 eller 859 gjenstår å se. Tar de produktet ut i markedet selv kommer kursen til å gå MYE høyere (ref. Merlins 4000), men ventetiden blir tilsvarende lengre.
Da har de fått betinget markedsadgang og de første resultatene fra Archer-1 foreligger trolig (skal sikkert presenteres på en konferanse nærmere sommeren 19). Disse to nyhetene kommer til å flerre skinnet av pølsa..
Om prisen blir 400, 600 eller 859 gjenstår å se. Tar de produktet ut i markedet selv kommer kursen til å gå MYE høyere (ref. Merlins 4000), men ventetiden blir tilsvarende lengre.