Seadrill CEO:»WE WILL MAKE A WALL OF CASH»-veien videre i 4Q24
Starter en ny tråd men vi venter på 3Q22 tallene og håper flere vil dele sin synspunkt på Seadrill 3.0..:-)
DNB Markets oppjusterer sitt kursmål på Seadrill til 500 kroner fra 450 kroner og gjentar kjøpsanbefaling på aksjen, ifølge en oppdatering tirsdag.
"Vi mener verdsettelsen fortsatt er overbevisende på de fleste måleparameterne versus sammenlignbare selskaper, med solid inntjeningsvisibilitet takket være premium ordrebokdekning. Med utført børsnotering i USA og overføring til hovedlisten i Norge, mener vi en mindre rabatt til NAV er berettiget", skriver meglerhuset.
DNB Markets oppjusterer sitt kursmål på Seadrill til 500 kroner fra 450 kroner og gjentar kjøpsanbefaling på aksjen, ifølge en oppdatering tirsdag.
"Vi mener verdsettelsen fortsatt er overbevisende på de fleste måleparameterne versus sammenlignbare selskaper, med solid inntjeningsvisibilitet takket være premium ordrebokdekning. Med utført børsnotering i USA og overføring til hovedlisten i Norge, mener vi en mindre rabatt til NAV er berettiget", skriver meglerhuset.
Redigert 24.10.2024 kl 14:08
Du må logge inn for å svare
Kunne du Ønsket deg mere enn dette på børsen før jul Blue Cow Group?
Allt gikk etter oppskriften min i går .Tålmodighet hjelper når allt ser mørkt ut Blue Cow Group
Håper du nå også kan få Julefred med investeringene dine.Korreksjonen er over for oss som satser på olje aksjer.
Lykke til videre med investeringene dine.
Ha en fin kveld videre hilsen Luck.
PAYBACK TIME
PS les gjennom innlegget mitt fra igår så kan du se at allt var full klaff
Tidenes Beste rente beskjed fra USA med tanke på der en er investert i.Luck har aldri opplevd makan,fordi de ser 3 rentekutt til neste år så blir dette Full Klaff Med sedrill også. Börsen i Usa i taket nå.
Allt gikk etter oppskriften min i går .Tålmodighet hjelper når allt ser mørkt ut Blue Cow Group
Håper du nå også kan få Julefred med investeringene dine.Korreksjonen er over for oss som satser på olje aksjer.
Lykke til videre med investeringene dine.
Ha en fin kveld videre hilsen Luck.
PAYBACK TIME
PS les gjennom innlegget mitt fra igår så kan du se at allt var full klaff
Tidenes Beste rente beskjed fra USA med tanke på der en er investert i.Luck har aldri opplevd makan,fordi de ser 3 rentekutt til neste år så blir dette Full Klaff Med sedrill også. Börsen i Usa i taket nå.
Redigert 14.12.2023 kl 18:24
Det gikk som jeg sa .oljeprisen opp. Rigg og allt opp.
Redigert 14.12.2023 kl 18:24
Hei beklager Blue cow Group mitt tynne svar tidligere.
Jeg synes at Indeksene er veldig høye allerede,men tror ikke på noe krakk enda da Fed og sentralbankene i Europa har god kontroll på dette til nå. Får håpe de tar en pause og kommer med en ny rentebane som peker ned.
Det kan virke som oljeprisen er inne i en wash out i sluttspurten av cop 28 og rett før rente beskjeden kommer imorgen kl 2000.
Blue cow Group jeg føler at de aksjene du sitter I er veldig nærme et fint comeback igjen.Husk at opec som regel nesten alltid har fått det som de vil med kuttene.Nå føles det nesten som bestemt på forhånd at under cop 28 skulle ikke oljeprisen gå opp. Nå er det over veldig snart og da får du Payback time Blue Cow Group. Jeg tror oljeprisen og oljeaksjer får størst oppgang etter fed møte imorgen. Husk dette er et forum og ta egne valg. Jeg mener allt jeg skriver;selv om jeg er vel opptimistisk og så sper jeg på med litt humor også.
Fint å se så mange flotte skribenter som er varsome og lar det frie. Ord komme ut.
Lykke Til med investeringene dine Blue Cow Group.
Med Hjertelig hilsen
Luck
Jeg synes at Indeksene er veldig høye allerede,men tror ikke på noe krakk enda da Fed og sentralbankene i Europa har god kontroll på dette til nå. Får håpe de tar en pause og kommer med en ny rentebane som peker ned.
Det kan virke som oljeprisen er inne i en wash out i sluttspurten av cop 28 og rett før rente beskjeden kommer imorgen kl 2000.
Blue cow Group jeg føler at de aksjene du sitter I er veldig nærme et fint comeback igjen.Husk at opec som regel nesten alltid har fått det som de vil med kuttene.Nå føles det nesten som bestemt på forhånd at under cop 28 skulle ikke oljeprisen gå opp. Nå er det over veldig snart og da får du Payback time Blue Cow Group. Jeg tror oljeprisen og oljeaksjer får størst oppgang etter fed møte imorgen. Husk dette er et forum og ta egne valg. Jeg mener allt jeg skriver;selv om jeg er vel opptimistisk og så sper jeg på med litt humor også.
Fint å se så mange flotte skribenter som er varsome og lar det frie. Ord komme ut.
Lykke Til med investeringene dine Blue Cow Group.
Med Hjertelig hilsen
Luck
Redigert 12.12.2023 kl 18:26
Har tradet AKH i noen mnd nå, har også tapt par ganger på traden, men sånt skjer kan ikke vinne hver gang. Denne gangen her så kjøpte jeg på 4.4 ene og alene fordi noen på XI hadde satt den som jule-kule. Da viste jeg at jeg kan hente noen % der. Og du trenger ikke bekymre deg for SDRL, den kommer tilbake, alt innafor olje er ned denne uka. Ja og hvorfor kan du ikke bare være Diamant Fuglen, kulere nick ;)
Redigert 12.12.2023 kl 16:24
Ingen problem med det dado83. Jeg synes å huske du var innom der på akh.
Jeg synes den har steget mye i det siste så litt gevinst sikring må en regne med dado83
Jeg synes den har steget mye i det siste så litt gevinst sikring må en regne med dado83
Redigert 14.12.2023 kl 18:26
Slettet brukerskrev Vær nå forsiktig med AKH
Så hvordan oppfatter du kommentaren min i AKH 09:28, du klarer vel å lese at jeg har solgt den i dag før den datt ned, og ønsket alle andre lykke til. Eller har du virkelig problemer med å tolke andres meldinger Fuglen.
Redigert 12.12.2023 kl 15:35
Blue Cow Group
12.12.2023 kl 15:19
2766
Slettet brukerskrev Ja jeg Likte best Diamant fuglen,som alltid kom seg inn på bunn.hehe
Hva er det som gjör at Kraken ikke tror på krakk lenger? ;) Merker jeg begynner å skvette litt i undertøyet av konstant nedgang i en måned nå, også blir jeg ekstra rød i toppen når finansavisene skriver om den fantastiske oppgangen i aksjer i november...tydelig at jeg er feilposisjonert, stort sett alt i shipping,drill og annen oljeservice.
Slettet brukerskrev Du kan bytte nick 1000 ganger, fortsatt så kommer du til å avsløre deg ;)
Vær nå forsiktig med AKH
Redigert 14.12.2023 kl 18:25
Slettet brukerskrev Ja jeg Likte best Diamant fuglen,som alltid kom seg inn på bunn.hehe
Du kan bytte nick 1000 ganger, fortsatt så kommer du til å avsløre deg ;)
Redigert 12.12.2023 kl 15:07
Ja jeg Likte best Diamant fuglen,som alltid kom seg inn på bunn.hehe
Blue Cow Group
12.12.2023 kl 14:52
1370
Det var en fyr her for litt siden som het Krakk eller Kraken, har han skifta mening? ;)
Luck vil bare minne Dere på denne her.
Kun ment for opptimistiske investorer 🤑🤑🤑
Vi som sitter i seadrill aksjen skal 😁Godt når det snur Kraftig opp og solskinnsdagene er tilbake 😍😍
Da ve sett godt å ikke være nøytrale. 😩😩😩👀👀👀
Kun ment for opptimistiske investorer 🤑🤑🤑
Vi som sitter i seadrill aksjen skal 😁Godt når det snur Kraftig opp og solskinnsdagene er tilbake 😍😍
Da ve sett godt å ikke være nøytrale. 😩😩😩👀👀👀
Redigert 12.12.2023 kl 14:47
Seadrill holdt støtte på 438 og 442.5 kroner igår;da kursen sluttet over.
Var dette trend bruddet opp som kom igår?
Luck er ikke nøytral så han skriver på Rally tråden fra nå Husk innsidekjøpet nylig. Våkne opp.😩
Takk for meg.😩😩😩
Var dette trend bruddet opp som kom igår?
Luck er ikke nøytral så han skriver på Rally tråden fra nå Husk innsidekjøpet nylig. Våkne opp.😩
Takk for meg.😩😩😩
Redigert 12.12.2023 kl 14:02
Seadrill er Hovednotert på New York Børsen .De er mere opptimistiske der. Tror jeg.
Luck er Bull. Ikke sammenligne bananer og pærer😁
Luck er Bull. Ikke sammenligne bananer og pærer😁
zaq1
12.12.2023 kl 13:09
1427
Vel, det som skjer er ikke udelt positivt ift Seadrill mener nå jeg..
1. Det er store proffe erfarne investorer som velger og vekte seg ned. De er sannsynligvis hoffkundene til de samme meglerhusene som nå hausser SDRL.
2. De har da sluppet nyheten at det ikke er planer om noen restrukturering eller oppkjøp som ville gitt ytterligere positive synergier.
3. Det er bare selskapet selv som svir av cash å gir etter for de store sin iver etter å vekte seg ned.
4. Mangelen på økt backlog eller økt ordreinngang, selskapet svir av backlog..NOL fikk idag beskjed om at Shell ikke utøvde opsjonen på WB.., så det er ikke full fyr i markedet slik meglerhusene og SDRL gjerne fremstiller det..West Aquarius ligger bla i opplag i Norge flere WW og ennå fler på vei til opplag og klassing..
På den positive siden er der jo flere som skal på økte rater og et mulig riggsalg som positive triggere.
Eg tror eg holder meg litt mer nøytral i denne intil videre..:-)
1. Det er store proffe erfarne investorer som velger og vekte seg ned. De er sannsynligvis hoffkundene til de samme meglerhusene som nå hausser SDRL.
2. De har da sluppet nyheten at det ikke er planer om noen restrukturering eller oppkjøp som ville gitt ytterligere positive synergier.
3. Det er bare selskapet selv som svir av cash å gir etter for de store sin iver etter å vekte seg ned.
4. Mangelen på økt backlog eller økt ordreinngang, selskapet svir av backlog..NOL fikk idag beskjed om at Shell ikke utøvde opsjonen på WB.., så det er ikke full fyr i markedet slik meglerhusene og SDRL gjerne fremstiller det..West Aquarius ligger bla i opplag i Norge flere WW og ennå fler på vei til opplag og klassing..
På den positive siden er der jo flere som skal på økte rater og et mulig riggsalg som positive triggere.
Eg tror eg holder meg litt mer nøytral i denne intil videre..:-)
Elliot International hadde 14.44% pr 4 desember og holdt seg under flagge grensen på 15%. Den 20 desember når seadrill kansellere de tilbake kjøpte aksjene på 7.28% av aksje kapitalen så kommer nok Ellliot International over 15% av aksje kapitalen I selskapet da det totale antall aksjer I seadrill blir redusert.
De store blir større. 🤑🤑🤑
De fra LIVERPOOL
YOU WILL NEVER WALK ALONE
DRILL BABY DRILL
MAKE SEADRILL GREAT AGAIN
De store blir større. 🤑🤑🤑
De fra LIVERPOOL
YOU WILL NEVER WALK ALONE
DRILL BABY DRILL
MAKE SEADRILL GREAT AGAIN
Redigert 12.12.2023 kl 11:56
Utbytte123
12.12.2023 kl 08:50
1537
Genialt. Økte verdier og mer i utbytte, når den tid kommer, på de gjenværende aksjene. Kan bli en morsom aksje å sitte i for den som er tålmodig :-)
Triste greier med raketten som traff et norsk skip i Rødehavet. Oljeprisen reagerer litt opp på morgenen. Dagens Gladmelding kommer fra seadrill som skal kansellere 7.28% av de kjøpte aksjene rundt 20 desember. Den riktige raketten og jule og nyttårs raketten er Seadrill. Det er jeg ikke i tvil på🤑
Seadrill kursen hører hjemme over 600 kroner 😍😍😍
Seadrill kursen hører hjemme over 600 kroner 😍😍😍
zaq1
12.12.2023 kl 08:26
1549
Oki, de kansellerer faktisk innkjøpte aksjer, da blir de ikke en del av en eventuell restrukturering eller oppkjøp.
Dagens børsmelding:
Hamilton, Bermuda, December 11, 2023 - Seadrill Limited ("Seadrill" or the "Company") (NYSE & OSE: SDRL) initiated a share repurchase program on September 12, 2023 to repurchase up to $250 million of the Company's common shares in open market transactions on the OSE and NYSE pursuant to an agreement with Arctic Securities AS and its subsidiary, Arctic Securities LLC ("Arctic").
For the period from and including September 12, 2023 through the last day of the repurchase program, December 5, 2023, Seadrill purchased a total of 5,817,579 shares at an average price of $42.97 per share, equal to a total of $250 million. As a result, Seadrill hereby announces that the share repurchase program initiated in September 2023 has been completed. Such repurchased shares will be cancelled on or around December 20, 2023.
For the last period pursuant to the program from and including December 4 through December 5, 2023, Seadrill purchased a total of 111,259 shares at an average price of $42.86 per share. The transactions effected through the agreement with Arctic comprise all the transactions effected by or on behalf of Seadrill Limited during the period.
Dagens børsmelding:
Hamilton, Bermuda, December 11, 2023 - Seadrill Limited ("Seadrill" or the "Company") (NYSE & OSE: SDRL) initiated a share repurchase program on September 12, 2023 to repurchase up to $250 million of the Company's common shares in open market transactions on the OSE and NYSE pursuant to an agreement with Arctic Securities AS and its subsidiary, Arctic Securities LLC ("Arctic").
For the period from and including September 12, 2023 through the last day of the repurchase program, December 5, 2023, Seadrill purchased a total of 5,817,579 shares at an average price of $42.97 per share, equal to a total of $250 million. As a result, Seadrill hereby announces that the share repurchase program initiated in September 2023 has been completed. Such repurchased shares will be cancelled on or around December 20, 2023.
For the last period pursuant to the program from and including December 4 through December 5, 2023, Seadrill purchased a total of 111,259 shares at an average price of $42.86 per share. The transactions effected through the agreement with Arctic comprise all the transactions effected by or on behalf of Seadrill Limited during the period.
Hos Zacks i USA så har seadrill STRONG BUY.
Hvorfor skjer det ingen ting med aksjen?
1. Alle meglerhus har kjöp og over600 kroner. höyest stifel 72 dollar.
2. Tilbakekjöp for 500 millioner dollar i aksjer.
3. seadrill leverte et driftsresultat i q3 på 1.1 milliarder kroner,som var bedre enn forventet.
4. flere megler hus og forvaltere som knytter aksjen til sitt bryst med anbefaling.
5. Hva venter investorene på?
6. var det göyere med seadrill når de var på konkursen rand og steg over 500 % fra kroner 2.5 til over 12 kroner?
7. Luck er opptimistisk for at nå er det rette tidspunktet for at seadrill aksjen snur opp, og den aldri vender seg tilbake. Over 500 kroner til jul må väre en fin start.
8. Avslutning vis så henviser jeg til innside kjöpet av styremedlen Harry Quals i seadrill med sine 5000 aksjer,som er ca kroner 2.2 millioner,og det er ikke småtterier.
Hvorfor skjer det ingen ting med aksjen?
1. Alle meglerhus har kjöp og over600 kroner. höyest stifel 72 dollar.
2. Tilbakekjöp for 500 millioner dollar i aksjer.
3. seadrill leverte et driftsresultat i q3 på 1.1 milliarder kroner,som var bedre enn forventet.
4. flere megler hus og forvaltere som knytter aksjen til sitt bryst med anbefaling.
5. Hva venter investorene på?
6. var det göyere med seadrill når de var på konkursen rand og steg over 500 % fra kroner 2.5 til over 12 kroner?
7. Luck er opptimistisk for at nå er det rette tidspunktet for at seadrill aksjen snur opp, og den aldri vender seg tilbake. Over 500 kroner til jul må väre en fin start.
8. Avslutning vis så henviser jeg til innside kjöpet av styremedlen Harry Quals i seadrill med sine 5000 aksjer,som er ca kroner 2.2 millioner,og det er ikke småtterier.
Redigert 11.12.2023 kl 21:36
Billionaire David Einhorns 10 Top picks with huge Upside Pontensial.
Tenk at seadrill er et av disse selskapene som er på lista.
Når vi vet at det er ufattelig Mange aksjer på New York börsen,så havner lille,eller Store seadrill på denne eksklusive lista. Denne David Einhorn kan det med å plukke Gode aksjer.Denne reportasjen Om dete 10 topp valgene kan Dere se nå under seadrill på Yahoo finance .
Tenk at seadrill er et av disse selskapene som er på lista.
Når vi vet at det er ufattelig Mange aksjer på New York börsen,så havner lille,eller Store seadrill på denne eksklusive lista. Denne David Einhorn kan det med å plukke Gode aksjer.Denne reportasjen Om dete 10 topp valgene kan Dere se nå under seadrill på Yahoo finance .
Redigert 11.12.2023 kl 20:57
Når tror du bunnen er Adam05 ?
Når tror du at seadrill kommer over 600 kroner Adam 05?
Stiftel knuser deg der. og har 72 dollar og kjöp,.som er ca kroner788.40.
Jeg tenker du er glad i å fälge det tekniske bildet.
Nye seadrill Spruter Cash.
Hvilken andre riggselskaper er kapable til å bruke 500 millioner dollar til tilbakekjöp av aksjer?
Tenk Over 5 milliarder kroner med dagens dollarkurs. idag er det ca 80 millioner aksjer i sedrill.hehe
Investorene forstår ikke noe av det hele,og velger det Grönne skiftet.Men dette styremedlemet som kjöpte 5000 aksjer i seadrill på fredag har forstått caset.
Når tror du at seadrill kommer over 600 kroner Adam 05?
Stiftel knuser deg der. og har 72 dollar og kjöp,.som er ca kroner788.40.
Jeg tenker du er glad i å fälge det tekniske bildet.
Nye seadrill Spruter Cash.
Hvilken andre riggselskaper er kapable til å bruke 500 millioner dollar til tilbakekjöp av aksjer?
Tenk Over 5 milliarder kroner med dagens dollarkurs. idag er det ca 80 millioner aksjer i sedrill.hehe
Investorene forstår ikke noe av det hele,og velger det Grönne skiftet.Men dette styremedlemet som kjöpte 5000 aksjer i seadrill på fredag har forstått caset.
Redigert 11.12.2023 kl 20:28
Bart eide jobber på spreng for å endre tekst.
Når cop 28 er over;så går oljeservice og oljeprisen rett opp.🤑
Det var som kursene på aksjene i oljeservice traff bunnen da cop 28 startet;og snur nå rett fopp ør det hele er over med klima konferansen. Buisness as usully.🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
Når cop 28 er over;så går oljeservice og oljeprisen rett opp.🤑
Det var som kursene på aksjene i oljeservice traff bunnen da cop 28 startet;og snur nå rett fopp ør det hele er over med klima konferansen. Buisness as usully.🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
Redigert 11.12.2023 kl 16:47
Borr drilling har steget med over 11% etter de kom med planene om tilbakekjøp av aksjer;mens seadrill som er godt igang med 500 millioner dollar tilbakekjøp av aksjer, henger etter.
Seadrill har et mye større tilbakekjøp av aksjer enn borr sine planer.
Borr har over 3 ganger så mange aksjer i selskapet i tillegg.
Det er mange som ikke forstår seg på aksjer tydeligvis. 😩😩😩
Seadrill har et mye større tilbakekjøp av aksjer enn borr sine planer.
Borr har over 3 ganger så mange aksjer i selskapet i tillegg.
Det er mange som ikke forstår seg på aksjer tydeligvis. 😩😩😩
Redigert 11.12.2023 kl 16:18
Det ser ut som ikke alle har gått dette med seg ;dette innsidekjøpet på 5000 aksjer av et Styremedlem i seadrill. .
Han Kjøpte for nesten 2.2 millioner kroner. Jeg kan ikke huske å ha sett et så stort innsidekjøp i seadrill på lang.lang tid.Manen er direktør og 70 år. En som hvet å tenke på sin fremtidige pensjon🤣🤣🤣👀👀👀👀🤑
Harry QUARLS Director kjøpt 5000 aksjer i seadrill på fredag kveld til 40.31 dollar. Dette er ca 2.2 millioner kroner. 😍😍😍😍
Han Kjøpte for nesten 2.2 millioner kroner. Jeg kan ikke huske å ha sett et så stort innsidekjøp i seadrill på lang.lang tid.Manen er direktør og 70 år. En som hvet å tenke på sin fremtidige pensjon🤣🤣🤣👀👀👀👀🤑
Harry QUARLS Director kjøpt 5000 aksjer i seadrill på fredag kveld til 40.31 dollar. Dette er ca 2.2 millioner kroner. 😍😍😍😍
Redigert 11.12.2023 kl 16:05
Phlx oilsercie sector index stiger nå 0.58%.
VÅKN OPP DRILLERE😁
Når et Styremedlem i seadrill kjøper aksjer for nesten 2.2 millioner kroner. 5000 stk til 40.31 dollar;så er taushet Gull🤑🤑🤑
JULERAKETTEN ER ANTENT 🤑🤑🤑
Når et Styremedlem i seadrill kjøper aksjer for nesten 2.2 millioner kroner. 5000 stk til 40.31 dollar;så er taushet Gull🤑🤑🤑
JULERAKETTEN ER ANTENT 🤑🤑🤑