Seadrill CEO:»WE WILL MAKE A WALL OF CASH»-veien videre i 4Q24
Starter en ny tråd men vi venter på 3Q22 tallene og håper flere vil dele sin synspunkt på Seadrill 3.0..:-)
DNB Markets oppjusterer sitt kursmål på Seadrill til 500 kroner fra 450 kroner og gjentar kjøpsanbefaling på aksjen, ifølge en oppdatering tirsdag.
"Vi mener verdsettelsen fortsatt er overbevisende på de fleste måleparameterne versus sammenlignbare selskaper, med solid inntjeningsvisibilitet takket være premium ordrebokdekning. Med utført børsnotering i USA og overføring til hovedlisten i Norge, mener vi en mindre rabatt til NAV er berettiget", skriver meglerhuset.
DNB Markets oppjusterer sitt kursmål på Seadrill til 500 kroner fra 450 kroner og gjentar kjøpsanbefaling på aksjen, ifølge en oppdatering tirsdag.
"Vi mener verdsettelsen fortsatt er overbevisende på de fleste måleparameterne versus sammenlignbare selskaper, med solid inntjeningsvisibilitet takket være premium ordrebokdekning. Med utført børsnotering i USA og overføring til hovedlisten i Norge, mener vi en mindre rabatt til NAV er berettiget", skriver meglerhuset.
Redigert 24.10.2024 kl 14:08
Du må logge inn for å svare
zaq1
16.02.2024 kl 11:14
4075
Vel, den skuffende kursutviklingen siste dager stemmer jo ikke overens med utviklingen i selskapet.., er det noen større finansielle investorer som bare skal ut tro..?
BLÅST AV BANEN🥳🥳🥳
Ja ja 12 milliarder kroner i kontrakter siden 22 desember 2023. Ja siden 22 desember 2023.
Ja ja 12 milliarder kroner i kontrakter siden 22 desember 2023. Ja siden 22 desember 2023.
Redigert 16.02.2024 kl 11:01
Et spill for galleriet i førhandelen idag;hvor 433 kroner kom til syne;da den sluttet på. Kroner 450 i USA.Jeg følgte med på slutthandelen i USA hvor med nebb og klør holdt kursen under 43 dollar .Intressen med 941665 aksjer viser hvor stor interesse det er nå for seadrill.
På pølseboden forsetter de som vanlig på morgenen og troen frem og tilbake i blinde.
Håper yankeene blåser tradere og shorterene av banen over there.Oppgangen kommer når en minst venter det.
Husk oljeprisen stiger over 2% igår.
På pølseboden forsetter de som vanlig på morgenen og troen frem og tilbake i blinde.
Håper yankeene blåser tradere og shorterene av banen over there.Oppgangen kommer når en minst venter det.
Husk oljeprisen stiger over 2% igår.
God Morgen zaq1 og alle seadrillere her.
Seadrill forsetter kraftig opp i after hours til 43.57 ;som er kroner 459.22.
Ser vi et FredagsRally?
Ja la det bare ralle frem til q4;og forsette i lang lang tid nå;for dette har alle trofaste seadrillere fortjent.
God TÅLMODIGHET har Dere ihvertfall 👍
VOLUM I USA IGÅR.
941665 aksjer. Det blir noen hundre millioner kroner det Fantastisk inntresse over there.
Seadrill forsetter kraftig opp i after hours til 43.57 ;som er kroner 459.22.
Ser vi et FredagsRally?
Ja la det bare ralle frem til q4;og forsette i lang lang tid nå;for dette har alle trofaste seadrillere fortjent.
God TÅLMODIGHET har Dere ihvertfall 👍
VOLUM I USA IGÅR.
941665 aksjer. Det blir noen hundre millioner kroner det Fantastisk inntresse over there.
Redigert 16.02.2024 kl 08:50
zaq1
16.02.2024 kl 07:15
4046
Morn, ja håper det stemmer Luck og oppgangen mot 4q23 starter idag.., Sdrl endte på 450 i us igår på høyere volum..
Nå er seadrill så billig at det er bare å kjöpe opp hele skroget.hehe
Ja da vil jeg herved erkläre at det er nå slutt på pölseboden i det korte bilde. Mange vil inn för Q4 den 29 februar,så idag svingte det rett opp med volumet i Norge. 141800 aksjer omsatt. Dette lover godt,selv om kursen sank.Det var en testing på kroner 438,og aksjen stoppet dagen på kroner 442.5. Seadrill kursen bunnet ut i Usa rett ved åpningen der på 41.72 dollar,men har nå steget til 42.89 og er endelig i positiv terreng.Volumet er knallsterkt der og er nå på ca 620000 aksjer. Raketten har tatt fyr og forlater bunnen for denne gangen tror jeg.
Med hjelp av en oljepris som er opp over 2% i USA nå,så ser det lyst ut for morgendagen. Investorene posjonerer seg nå för Q4 tenker jeg.
Det hele blir latterlig når kursmålet til Stifel er 75 dollar og Artic er kroner 620,så måtte markedet sende seadrill kursen ned til en test av kroner 438,når kursen burde ha värt over 600 kroner etter min mening. Tiden vil vise hvem fikk rett. Håper tradere og shortere blir blåst av banen når q4 kommer,for den dagen Gleder jeg meg til.
Det er Lov å le av Luck,men husk at den som ler sist ler best.hehe
Nå fortjener alle Seadrillere en Fantastisk fin reise,med et fantastisk flott selskap.
Lykke til Drillere.
Det er slutt med penger på gata.
Det at rentekutt lar vente på seg,så blir dollarkursen höy en stund til,og med stigende oljepris,så er det som musikk i örene mine.
Med hjelp av en oljepris som er opp over 2% i USA nå,så ser det lyst ut for morgendagen. Investorene posjonerer seg nå för Q4 tenker jeg.
Det hele blir latterlig når kursmålet til Stifel er 75 dollar og Artic er kroner 620,så måtte markedet sende seadrill kursen ned til en test av kroner 438,når kursen burde ha värt over 600 kroner etter min mening. Tiden vil vise hvem fikk rett. Håper tradere og shortere blir blåst av banen når q4 kommer,for den dagen Gleder jeg meg til.
Det er Lov å le av Luck,men husk at den som ler sist ler best.hehe
Nå fortjener alle Seadrillere en Fantastisk fin reise,med et fantastisk flott selskap.
Lykke til Drillere.
Det er slutt med penger på gata.
Det at rentekutt lar vente på seg,så blir dollarkursen höy en stund til,og med stigende oljepris,så er det som musikk i örene mine.
Redigert 15.02.2024 kl 21:20
Slettet brukerskrev 445 i USA NÅ. 👍
Seadrill har teknisk støtte på kroner 438. Bye bye nå er det opp.Thw only Wayne Is up.🤣
445 i USA NÅ. 👍
zaq1
15.02.2024 kl 15:08
2192
Fleet update fra RIG: Transocean Ltd. Provides Quarterly Fleet Status Report
STEINHAUSEN, Switzerland, Feb. 14, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Transocean Ltd. (NYSE: RIG) today issued a quarterly Fleet Status Report that provides the current status of, and contract information for, the company’s fleet of offshore drilling rigs.
This quarter’s report includes the following updates:
Transocean Barents – Awarded a minimum 540-day contract in the Romanian Black Sea at a rate of $465,000.
Deepwater Skyros – Awarded a three-well extension in Angola at a rate of $400,000.
Deepwater Invictus – Awarded a 40-day contract in the U.S. Gulf of Mexico.
The aggregate incremental backlog associated with these fixtures is approximately $326 million. As of February 14, 2024, the company’s total backlog is approximately $9 billion.
STEINHAUSEN, Switzerland, Feb. 14, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Transocean Ltd. (NYSE: RIG) today issued a quarterly Fleet Status Report that provides the current status of, and contract information for, the company’s fleet of offshore drilling rigs.
This quarter’s report includes the following updates:
Transocean Barents – Awarded a minimum 540-day contract in the Romanian Black Sea at a rate of $465,000.
Deepwater Skyros – Awarded a three-well extension in Angola at a rate of $400,000.
Deepwater Invictus – Awarded a 40-day contract in the U.S. Gulf of Mexico.
The aggregate incremental backlog associated with these fixtures is approximately $326 million. As of February 14, 2024, the company’s total backlog is approximately $9 billion.
Slettet brukerskrev Sluttkurs 453 i USA. Oljeprisen har steget siden da👍
Ja nå et det bare å lukke øynene på pølseboden,og vente til de edrue våkner over there🥳🥳🥳
Sluttkurs 453 i USA.
Oljeprisen har steget siden da👍
Oljeprisen har steget siden da👍
Over there så liker de oppgang i oljeprisen. Ja idag er en ny dagover ther. Seadrill er HOVEDNOTERT I USA. Volumet er skyhöyti forhold til Norge.Ja så har snittet på tilbakekjöpene i Norge vel värt over dagens lille volum her hjemme.
Redigert 15.02.2024 kl 10:10
Stort volum i pölseboden sender kursen ned i åpningsminuttene. kun 1710 aksjer. Ja det var vel noen dumme roboter som solgte.De er vel tomme snart.hehe
Hvor er Fearnley securities som skal kjöpe tilbake billige aksjer?
Eri kke seadrill billige nok?
Artic kjöpte mange aksjer på rundt 500 kroner når de begynte med det förste tilbakekjöpsprogrammet for seadrill. Når er seadrill aksjen billig nok?Er de ikke til det beste for aksjonärene?
Ja noen önsker lavt gjennomsnitt,og noen önsker en höyere kurs nå. Jeg önsker at kursen skal gå opp uansett program.hehe
Hvor er Fearnley securities som skal kjöpe tilbake billige aksjer?
Eri kke seadrill billige nok?
Artic kjöpte mange aksjer på rundt 500 kroner når de begynte med det förste tilbakekjöpsprogrammet for seadrill. Når er seadrill aksjen billig nok?Er de ikke til det beste for aksjonärene?
Ja noen önsker lavt gjennomsnitt,og noen önsker en höyere kurs nå. Jeg önsker at kursen skal gå opp uansett program.hehe
Redigert 15.02.2024 kl 09:28
DRILL BABY DRILL
Nei dette er ikke bra for rigg.På E24 NÅ.😩😩
Jekker opp anslagene for oljeinvesteringene i 2024 til 244 milliarder kroner.Nei dette går gale veien?🤣🤣🤣
Motsatt Psykologi 😁
Jekker opp anslagene for oljeinvesteringene i 2024 til 244 milliarder kroner.Nei dette går gale veien?🤣🤣🤣
Motsatt Psykologi 😁
Redigert 15.02.2024 kl 08:09
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Ifølge en fleet status report fra Yahoo finance igår;så hadde Transeocean en ordrereserve på 9 milliarder dollar. De hadde fått flere kontrakter i kvartalet,men jeg velger ut en som var Meget bra.
Transeocean Barents awarded a minimum 540 Day contract in the Romanien Black Sea at a rate of 465000 dollar.
Ja som Dere husket så fikk seadrill nye kontrakter på 11 .milliarder kroner den 22 desember;ja det var i q4 det.
Og i q1 fikk de nye kontrakter den 29 januar på 97.5 millioner dollar.
Nei Nå tenker jeg det står dårlig til med rigg🤣🤣🤣
Kursen fortjener å gå lenger ned siden stifel og artic og hele sulamitten har så høye kursmål🥳🥳🥳
Transeocean Barents awarded a minimum 540 Day contract in the Romanien Black Sea at a rate of 465000 dollar.
Ja som Dere husket så fikk seadrill nye kontrakter på 11 .milliarder kroner den 22 desember;ja det var i q4 det.
Og i q1 fikk de nye kontrakter den 29 januar på 97.5 millioner dollar.
Nei Nå tenker jeg det står dårlig til med rigg🤣🤣🤣
Kursen fortjener å gå lenger ned siden stifel og artic og hele sulamitten har så høye kursmål🥳🥳🥳
Redigert 15.02.2024 kl 08:05
Ja nå gikk det 8 riggselskapet I pluss. Valaris.
JA dette er DRILL BABY DRILL
MAKE SEADRILL GREAT AGAIN 🥳🥳
JA dette er DRILL BABY DRILL
MAKE SEADRILL GREAT AGAIN 🥳🥳
Redigert 14.02.2024 kl 18:55
Phlx oilservice index Sector stiger nå 0.64% 👍
7 riggselskaper på min liste i Usa stiger nå.
7 riggselskaper på min liste i Usa stiger nå.
Redigert 14.02.2024 kl 18:45
Slettet brukerskrev Det rykker i dansefoten nå🥳🥳
Er det noe på gang med Seadrill idag?
Sjekk Volumet nå på 132000 aksjer på 2.2 timer.
Kursen har snudd oppover enda en gang. Dette tiltross for dårlige lagertall.
Ja det må bare kjøpes 🥳🥳🥳
Ps det høye volumet var på borr.hehe
Sjekk Volumet nå på 132000 aksjer på 2.2 timer.
Kursen har snudd oppover enda en gang. Dette tiltross for dårlige lagertall.
Ja det må bare kjøpes 🥳🥳🥳
Ps det høye volumet var på borr.hehe
Redigert 14.02.2024 kl 18:33
Det rykker i dansefoten nå🥳🥳
Slettet brukerskrev Ja 1 dag nærmere det. Oljeprisen på vei mot 90 dollar først?🤑
Volumet var over 550000 igår;så Volumet kommer idag også tror jeg Som spruten fra en ketchup flaske🤣
Ja 1 dag nærmere det. Oljeprisen på vei mot 90 dollar først?🤑
Riggselskaper rett opp i USA idag.
Oljeprisen er også opp til dagens høyeste kurs. 🥳🥳
Oljeprisen er også opp til dagens høyeste kurs. 🥳🥳
Redigert 14.02.2024 kl 15:38
Slettet brukerskrev Anbefalinger og kursmål og ligger skyhöyt over dagens kurs. WAKE UP 🥳🥳🥳
Det som går ned 4% den ene dagen kan gå opp 10% neste dag.Slik er børs også for Gode aksjer 🤑
Slettet brukerskrev Anbefalinger og kursmål og ligger skyhöyt over dagens kurs. WAKE UP 🥳🥳🥳
Sjekk artic poden om det siste innenfor rigg .Ja her diskuteres det.Meget bra👍
Anbefalinger og kursmål og ligger skyhöyt over dagens kurs.
WAKE UP 🥳🥳🥳
WAKE UP 🥳🥳🥳
Redigert 14.02.2024 kl 10:00
Seadrill stiger over 3% på morgenen.
Sterk Start på seadrill idag.Artic senker kursen med bare 20 kroner fra 640 til 620 kroner og oprtholder kjöp. dette nyheten er hentet fra finewire.se
Ja dette gikk veien for seadrill . sterkere dollarkurs og oljeprissom fortsetter videre opp gjör at seadrill er et av de få selskaper som gjör det bra over there.
Redigert 13.02.2024 kl 19:36
WAKE UP tilbakekjøpere
Ja nå er det på tilbud 🥳
Ja nå er det på tilbud 🥳
Omsatt 16600 aksjer i USA til nå,mot dags gjennomsnitt på 760000.Å No vart e skremt🤣
Seadrill har et Q4 å presentere først om noen dager til.👍
Overskudd i Q3 var 1.1 milliarder kroner;så hva blir det i Q4?
Seadrill har et Q4 å presentere først om noen dager til.👍
Overskudd i Q3 var 1.1 milliarder kroner;så hva blir det i Q4?
Redigert 13.02.2024 kl 15:59
Sterke inflasjonstall sender dollar opp 1%;og oljeprisen er opp 0.6%.
Gjett hvilken sektor som kommer Sterkt i USA idag?
Ja så skal seadrill i USA kalkulerer med 1% stigning i dollarkursen🤑🤑🤑🤑
Skal seadrill kursen fly rett opp som Banana Airlines og bli høyt uten å lande igjen 🤣
Seadrill 3æer ikke forgjeldet. De står bedre stilt enn de fleste riggselskaper.
Gjett hvilken sektor som kommer Sterkt i USA idag?
Ja så skal seadrill i USA kalkulerer med 1% stigning i dollarkursen🤑🤑🤑🤑
Skal seadrill kursen fly rett opp som Banana Airlines og bli høyt uten å lande igjen 🤣
Seadrill 3æer ikke forgjeldet. De står bedre stilt enn de fleste riggselskaper.
Redigert 13.02.2024 kl 15:45
Slettet brukerskrev Småpenger sender kursen i minus forelöpig.Det tipper jeg er forelöpig.
Ja der føyk oljeprisen rett opp. Tipper seadrill ender på kroner 480 i USA ikveld 🤑🥳🥳🥳
Småpenger sender kursen i minus forelöpig.Det tipper jeg er forelöpig.
Q4 KOMMER 29 FEBRUAR FOR SEADRILL.. Det er snart det.
Lucky Luck har ihvertfall posjonert seg for det.hehe
Lucky Luck har ihvertfall posjonert seg for det.hehe
Redigert 13.02.2024 kl 09:24
Litt over 2000 aksjer sender seadrill ned med 8 kroner,men desverre så stiger oljeprisen nå,og kursen er vel snart i pluss.hehe
Ikke glem Stifel har kursmål på 75 dollar over there på seadrill,og at seadrill var i 2023 på kroner 550. Husk at Utbyttene närmer seg dag for dag,men aakkurat nå er det tilbakekjöps programmet til det beste for aksjonärene som pågår. Hipp Hurra for Seadrill ledelsen som er i Champins Leaque.
Når det gjelder disse 75 dollar på Stifel,så er det med en dollarkurs på 10.5 KRONER 787.50.
Oljeprisen stiger nå til 82,20 dollar.
Ikke glem Stifel har kursmål på 75 dollar over there på seadrill,og at seadrill var i 2023 på kroner 550. Husk at Utbyttene närmer seg dag for dag,men aakkurat nå er det tilbakekjöps programmet til det beste for aksjonärene som pågår. Hipp Hurra for Seadrill ledelsen som er i Champins Leaque.
Når det gjelder disse 75 dollar på Stifel,så er det med en dollarkurs på 10.5 KRONER 787.50.
Oljeprisen stiger nå til 82,20 dollar.
Redigert 13.02.2024 kl 09:19
Med de 1,5693,840 som de holder og antall aksjer i seadrill nå på ca 74 millioner aksjer,dersom de sletter disse så er seadrill nede i ca 72,5 millioner aksjer i selskapet. De hele startet fra ca 80 millioner aksjer. Som Dere kan lese om dette ovenforav zaq1 så kan tilbakekjöps programmet vare frem til 30 september i år,og de skal bruke inntil 250 millioner dollar på det. Ja da etr det ikke mange aksjer igjen i selskapet om allt blir slettet.
Gjett hvem som får nyte godt av det?
Svaret er aksjonärene i seadrill ,som skal dele en större pott av overskuddet,da det blir mindre aksjer igjen i selskapet, Året 2025 blir GULL for Seadrill aksjonörene.
Ps jeg er klar over en del feil skriving,men pröver etter beste evne å rette det opp litt senere,når jeg har lest gjennom allt. Skulle ha gått til spacesaver.hehe
Gjett hvem som får nyte godt av det?
Svaret er aksjonärene i seadrill ,som skal dele en större pott av overskuddet,da det blir mindre aksjer igjen i selskapet, Året 2025 blir GULL for Seadrill aksjonörene.
Ps jeg er klar over en del feil skriving,men pröver etter beste evne å rette det opp litt senere,når jeg har lest gjennom allt. Skulle ha gått til spacesaver.hehe
Redigert 13.02.2024 kl 08:53