Tråden er privat, og bare inviterte kan svare
Går ledelsen av hvis styret kastes??
Osvaldsen
09.02.2023 kl 12:26
6465
En dugnadsgruppe kan jo ikke ta seg betalt, derav ordet dugnad. Så langt er vel ikke arbeidet så imponerende heller at noen er villig til å betale noen for å miste investeringen sin? Og det etter å ha mistet investeringen......
Osvaldsen
Osvaldsen
suspekt
09.02.2023 kl 14:26
6142
Vel Osvaldsen, det er sikkert mange som er gratispassasjerer, dersom dette skulle løse seg og vi får oppgang i dof. Du og sikket mange andre blir vel da en av dem?
Dugnad er dugnad men det er nedlagt mange hundrevis av timer i dugnad av gruppen, gratis. Arbeidet fortsetter imidlertid, og eksperter og advokater må leies inn. Dette kan være personer uten aksjer, eller interesser forøvrig i dof, og de forlanger som forventet betaling for sine tjenester. Ellers påløper det sikkert en rekke andre utgifter og.
Når denne saken rulles ut i retten vil litt av hvert komme frem.
Det er jo et bevist ran av småaksjonærene. Opprettelse av mange datterselskaper, for å tømme morselskap for verdier, urealistisk lav verdsettelse av flåte, mm.
Dugnad er dugnad men det er nedlagt mange hundrevis av timer i dugnad av gruppen, gratis. Arbeidet fortsetter imidlertid, og eksperter og advokater må leies inn. Dette kan være personer uten aksjer, eller interesser forøvrig i dof, og de forlanger som forventet betaling for sine tjenester. Ellers påløper det sikkert en rekke andre utgifter og.
Når denne saken rulles ut i retten vil litt av hvert komme frem.
Det er jo et bevist ran av småaksjonærene. Opprettelse av mange datterselskaper, for å tømme morselskap for verdier, urealistisk lav verdsettelse av flåte, mm.
JanOrge
09.02.2023 kl 15:31
5983
Har dere tenkt å ta ut sivilt søksmål mot styret eller er skal det tas ut søksmål mot tingretten for å åpne konkurs? Eller hvordan skal denne saken "rulles ut i retten"?
elnomi
09.02.2023 kl 16:13
5867
Dette er virkelig ikke bra!
Her må en håpe de som har aksjer i selskapet vinner frem og holder ut hele veien.
Dette er virkelig ikke bra!
Her må en håpe de som har aksjer i selskapet vinner frem og holder ut hele veien.
suspekt
09.02.2023 kl 18:15
5623
Ingen har mistet investeringen sin ennå.
Det er derfor dugnadsgruppen arbeider med fult trykk, og de trenger ett lite bidrag
fra oss aksjonærer.
Det er derfor dugnadsgruppen arbeider med fult trykk, og de trenger ett lite bidrag
fra oss aksjonærer.
elnomi
09.02.2023 kl 18:19
5602
Synes jo at oss småaksjonærer i andre aksjer også kan bidra. Har det skjedd i DOF, kan det fort skje i andre aksjer. Støtt opp
Osvaldsen
09.02.2023 kl 18:32
5550
Vil vel ikke kalle oss andre gratis passasjerer, vi har oppfattet hva som kom til å skje og da ventet vi.
Det er unødvendig å presisere at dugnaden har så langt vert gratis, for dugnad er frivillig ulønnet arbeid.
Hva mener du med urealistisk lav verdsettelse av flåte? Til og med det nye styret har fått verdivurdering av flåten. Hvem har dugnadsgruppen fått til å vurdere flåten siden verdien tydeligvis vurderes mye høyere enn hva styrene har fått i sine verdivurderinger? Den vurderingen har vel også måtte betales for om den er gjort av nøytrale over uavhengige. Tenker det er dugnadsgruppen selv som har foretatt den "verdivurderingen" selv.
Osvaldsen
Det er unødvendig å presisere at dugnaden har så langt vert gratis, for dugnad er frivillig ulønnet arbeid.
Hva mener du med urealistisk lav verdsettelse av flåte? Til og med det nye styret har fått verdivurdering av flåten. Hvem har dugnadsgruppen fått til å vurdere flåten siden verdien tydeligvis vurderes mye høyere enn hva styrene har fått i sine verdivurderinger? Den vurderingen har vel også måtte betales for om den er gjort av nøytrale over uavhengige. Tenker det er dugnadsgruppen selv som har foretatt den "verdivurderingen" selv.
Osvaldsen
Castornova
09.02.2023 kl 19:47
5361
Jeg er ikke aksjonær. Så dum er jeg ikke men dere har jo nulls ut alle sammen og nå forventer dere penger for jobben?😂🤦♂️
Castornova
09.02.2023 kl 19:51
5331
automaten skrev Å ett par kroner, da er du kjip. Jeg betalt inn flere tusen.
Er det noe som er sikkert her i livet så er det at du liker å kaste penger ut vindu👍
erland
09.02.2023 kl 20:13
5235
Hvorfor så bekymret for andres penger. Du taper jo ikke noe når du ikke har eller aldri har hatt aksjer i DOF. Tror jeg hadde brukt tiden på noe annet.
automaten
09.02.2023 kl 21:37
4986
Det gjør jeg ikke, men hvis det som kommer inn er betydelig større enn det jeg bruker på DOF så er det vel greit.
Så jeg synes dine kommentarer minner mer om misunnelse enn fakta.
Hvis jeg tjente 3 mill i fjor så er vel 500 tusen et greit beløp å satse på eller.....
Så jeg synes dine kommentarer minner mer om misunnelse enn fakta.
Hvis jeg tjente 3 mill i fjor så er vel 500 tusen et greit beløp å satse på eller.....
Redigert 09.02.2023 kl 21:44
Du må logge inn for å svare
Svedala
10.02.2023 kl 09:05
4419
Spennende tanker Offshore OBS. Hvis ikke opprørerne vinner frem med juridiske ferdigheter i første eller andre instans, så regner jeg med at etterforskningen og jussen maler videre slik at vi til slutt får brettet ut hvordan disse smarte, fremsynte menneskene har manøvrert for å komme i posisjon til å evt. ta over hele skuta. Jeg tror nok det er vilje og ressurser tilstede blant opprørerne til å plukke dette totalt fra hverandre for å få frem sannheten.
hifidude
10.02.2023 kl 09:11
4392
Headingen på denne tråden er utgått. Stenger den.
Redigert 10.02.2023 kl 09:13
Du må logge inn for å svare