FLYR - veien videre i 2023
På grunn av alle de tåpelige innleggene som bare har til hensikt å fortelle FLYR-aksjonærer hvor dumme de er, så ser vi oss nødt til å opprette en lukket tråd. Tråden er i prinsippet åpen for alle, men drittslenging og ufine kommentarer, så er det rett ut.
Send meg en forespørsel så gir jeg tilgang.
Mvh Nikko
Send meg en forespørsel så gir jeg tilgang.
Mvh Nikko
Redigert 28.11.2022 kl 22:20
Du må logge inn for å svare
rischioso
03.12.2022 kl 13:54
4277
Og vi må ikke glemme at verdien på de eksisterende og meget lukrative leasing avtalene har en merverdi på over 200m som ikke er regnskapsført noe som er mer enn hele verdien av selskapet i dag for å sette galskapen i perspektiv. Og på toppen av dette har de fire fly som ennå ikke er levert med de samme lukrative leasingavtalene som også skal balanseføres når de kommer eventuelt fremleies så den faktiske verdien på assets er i realiteten langt høyere enn det som i dag fremgår og setter vi det opp i mot at de ikke har rentebærende gjeld av betydning som alle konkurrentene har milliarder av så vil også reprisingen blir desto større.
https://www.finansavisen.no/nyheter/luftfart/2022/11/30/7964696/brede-huser-i-flyr-merverdien-pa-flyene-er-betydelig-hoyere-enn-200-millioner
https://www.finansavisen.no/nyheter/luftfart/2022/11/30/7964696/brede-huser-i-flyr-merverdien-pa-flyene-er-betydelig-hoyere-enn-200-millioner
Redigert 03.12.2022 kl 13:54
Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
03.12.2022 kl 13:12
4318
0.01544- 0.0224 Teknisk en atombombe fra 0.0088 . Nå er dette verdens rimeligste flyselskap uten monster gjeld som alle de andre. Potensialet er enormt. Får de orden på butikken så skal Mcap opp noen tusen prosent.
Redigert 03.12.2022 kl 13:31
Du må logge inn for å svare
rischioso
03.12.2022 kl 11:49
4389
Det er nok også det som mest sannsynlig vil skje. De store sitter stille og venter på at omsetningsvolumet tørker inn noe det nå er godt på vei til å gjøre. Når det har skjedd så er det enkelt å kjøre kursen over ettøringen toppet med triggende nytt fra selskapet som sender kursen godt på oversiden og det med god margin. Rep emien gjennomføres og rettene til de store løses inn og vipps så har selskapet 350m i frisk kapital som sikrer driften til sommeren som blir en sesong de går i pluss hvor overlevelse da er et faktum noe som igjen betyr en betydelig reprising - om ikke lenge har vi fasit ... ;)
Nikko
03.12.2022 kl 11:34
4411
Det skal ikke så mange millioner til for å kjøre kursen over 1 øre. Så jeg kan ikke tenke meg at de som nå sitter med aksjene fra siste emisjon bare lar skuta seile sin egen sjø...
rischioso
03.12.2022 kl 11:33
4385
Ja, her er det veldig mye som taler for at det kan bli et jule -/nyttårsrally vi sjelden har sett maken til ... ;)
rischioso
03.12.2022 kl 11:00
4418
FLYR Sjef Huser om hvordan FLYR skal reddes - Nå må han ønske seg en flyvende aksjekurs til jul.
* Og akkurat det ønske er det STOR sannsynlighet for at han får oppfylt ... ;)
Kort Oppsummert
---------------------------
OVERTAGELSEN etter Tonje
Var du i tvil om du skulle si ja?
- Jeg hadde ikke sagt ja hvis jeg ikke trodde Flyr hadde livets rett, for så å se dum ut noen måneder senere.
AKSJEKURSEN
Hva hvis aksjekursen ikke går over ett øre?
- Da må vi ha en plan B.
Så hva skal Flyr og Huser finne på hvis aksjekursen ikke letter og flyr over ett øre - Krysse fingrene og håpe at det likevel skjer?
- Hvis vi leverer på den nye forretningsplanen, som vi er godt i gang med, vil det gi utslag på kursen fremover.
Det er ikke lenge til slutten av mars?
- Fire måneder er lenge. Jeg er overbevist om at investorene kommer hvis vi leverer på det vi lover.
FORRETNINGSPLANEN
Den nye forretningsplanen handler om ferie- og fritidstrafikk sørover i Europa, til noen av nordmenns favorittdestinasjoner som Gran Canaria, Alicante og Malaga.
– Der fyller vi flyene og har fått et godt fotfeste.
Har dere solgt for billige billetter?
– Nei, vi klarer fint å leve med prisene vi har tatt. Problemet er at vi ikke har fylt flyene godt nok på innenriks.
BESPARELSER
Nå er seks av tolv fly satt på bakken. Halvparten av de 450 ansatte er permittert. Målet å kutte 400 millioner i kostnader gjennom vinteren.
- Vi snur hver eneste stein og kutter kostnader der vi kan. Hvis det ikke er noe vi må ha, så bruker vi ikke penger på det.
Hvor mye står igjen før dere når målet om 400 millioner?
– Vi er veldig nære å nå målet.
Merker dere usikkerheten på billettbestillingene?
– Vi merket det den uken da det stormet som verst, men under Black Week tok det seg kraftig opp igjen. Jeg håper den norske forbrukeren og norsk næringsliv kjenner sin besøkelsestid og støtter oss for å sikre god konkurranse også i fremtiden.
OM HUSER
– Jeg har aldri vært i tvil om hvilken retning jeg skulle velge.
Han tok en master i finansiell økonomi, og begynte som controller i Lilleborg. Så ble det en kjapp tur innom som IT-konsulent i SAP før IT-boblen sprakk. Da gikk veien videre til Arthur Andersen, nå Ernst & Young. Der var han konsulent i avdelingen for virksomhetsstyring, og ble fra 2002 leid ut til Norwegian. I 2006 ble han fast i flyselskapet, og ni år senere ble han sjef for Norwegian Reward.
Hvilke egenskaper har du som kan redde Flyr?
– Jeg har jobbet med tall og lagd alle budsjetter og prognoser for Norwegian i ti år. Jeg kan alle driverne i flybransjen og forstår den minste ting som driver kostnader og inntekter.
Er du sikker på at Flyr overlever?
– Jeg er overbevist om at vi skal overleve, men det finnes ingen garantier.
https://www.finansavisen.no/lordag/2022/12/02/7965591/flyr-sjef-huser-om-hvordan-flyr-skal-reddes
* Og akkurat det ønske er det STOR sannsynlighet for at han får oppfylt ... ;)
Kort Oppsummert
---------------------------
OVERTAGELSEN etter Tonje
Var du i tvil om du skulle si ja?
- Jeg hadde ikke sagt ja hvis jeg ikke trodde Flyr hadde livets rett, for så å se dum ut noen måneder senere.
AKSJEKURSEN
Hva hvis aksjekursen ikke går over ett øre?
- Da må vi ha en plan B.
Så hva skal Flyr og Huser finne på hvis aksjekursen ikke letter og flyr over ett øre - Krysse fingrene og håpe at det likevel skjer?
- Hvis vi leverer på den nye forretningsplanen, som vi er godt i gang med, vil det gi utslag på kursen fremover.
Det er ikke lenge til slutten av mars?
- Fire måneder er lenge. Jeg er overbevist om at investorene kommer hvis vi leverer på det vi lover.
FORRETNINGSPLANEN
Den nye forretningsplanen handler om ferie- og fritidstrafikk sørover i Europa, til noen av nordmenns favorittdestinasjoner som Gran Canaria, Alicante og Malaga.
– Der fyller vi flyene og har fått et godt fotfeste.
Har dere solgt for billige billetter?
– Nei, vi klarer fint å leve med prisene vi har tatt. Problemet er at vi ikke har fylt flyene godt nok på innenriks.
BESPARELSER
Nå er seks av tolv fly satt på bakken. Halvparten av de 450 ansatte er permittert. Målet å kutte 400 millioner i kostnader gjennom vinteren.
- Vi snur hver eneste stein og kutter kostnader der vi kan. Hvis det ikke er noe vi må ha, så bruker vi ikke penger på det.
Hvor mye står igjen før dere når målet om 400 millioner?
– Vi er veldig nære å nå målet.
Merker dere usikkerheten på billettbestillingene?
– Vi merket det den uken da det stormet som verst, men under Black Week tok det seg kraftig opp igjen. Jeg håper den norske forbrukeren og norsk næringsliv kjenner sin besøkelsestid og støtter oss for å sikre god konkurranse også i fremtiden.
OM HUSER
– Jeg har aldri vært i tvil om hvilken retning jeg skulle velge.
Han tok en master i finansiell økonomi, og begynte som controller i Lilleborg. Så ble det en kjapp tur innom som IT-konsulent i SAP før IT-boblen sprakk. Da gikk veien videre til Arthur Andersen, nå Ernst & Young. Der var han konsulent i avdelingen for virksomhetsstyring, og ble fra 2002 leid ut til Norwegian. I 2006 ble han fast i flyselskapet, og ni år senere ble han sjef for Norwegian Reward.
Hvilke egenskaper har du som kan redde Flyr?
– Jeg har jobbet med tall og lagd alle budsjetter og prognoser for Norwegian i ti år. Jeg kan alle driverne i flybransjen og forstår den minste ting som driver kostnader og inntekter.
Er du sikker på at Flyr overlever?
– Jeg er overbevist om at vi skal overleve, men det finnes ingen garantier.
https://www.finansavisen.no/lordag/2022/12/02/7965591/flyr-sjef-huser-om-hvordan-flyr-skal-reddes
Redigert 03.12.2022 kl 11:08
Du må logge inn for å svare
rischioso
03.12.2022 kl 09:59
4431
Ja - også vil veldig mye skje med SAS allerede i januar hvor resultatet av den betydelige krympingen på nærmere 35% vil foreligge hvor det da da vil fremkomme hvilke innarbeidede ruter i både inn -og utland som vil bli fristilt noe bl.a FLYR vil kunne ta over på strak arm ... ;)
https://www.sas.no/reisemal/
https://www.sas.no/reisemal/
hill
02.12.2022 kl 22:55
4590
Gullhaugen skrev Blir spennende på mandag.
"Ryanair fløy 11,2 millioner passasjerer i november
Lavprisselskapet Ryanair fløy 11,2 millioner passasjerer i november, mot 10,2 millioner samme periode året før, melder selskapet fredag.
Kabinfaktoren var 92 prosent, opp fra 87 prosent i november i fjor."
Blir spennende å se om også FLYR får tilsvarende økning i kabinfaktoren som Ryanair!!
Lavprisselskapet Ryanair fløy 11,2 millioner passasjerer i november, mot 10,2 millioner samme periode året før, melder selskapet fredag.
Kabinfaktoren var 92 prosent, opp fra 87 prosent i november i fjor."
Blir spennende å se om også FLYR får tilsvarende økning i kabinfaktoren som Ryanair!!
Redigert 02.12.2022 kl 22:57
Du må logge inn for å svare
rischioso
02.12.2022 kl 16:42
4735
Gullhaugen skrev Blir spennende på mandag.
1 dag nærmere nytt og tenning av gnist - spennende er det og spennende blir det... ;)
God Helg!
God Helg!
Nikko
02.12.2022 kl 16:31
4747
17/11 - kr 82,4 mill. Kurs: 0,0088
18/11 - kr 36,1 mill. Kurs: 0,0085
21/11 - kr 24,0 mill. Kurs: 0,0066
22/11 - kr 40,8 mill. Kurs: 0,0067
23/11 - kr 18,5 mill. Kurs: 0,0076
24/11 - kr 11,6 mill. Kurs: 0,0069
25/11 - kr 5,9 mill. Kurs: 0,0067
28/11 - kr 9,9 mill. Kurs: 0,0059
29/11 - kr 7,3 mill. Kurs: 0,0064
30/11 - kr 4,2 mill Kurs: 0,0062
01/12 - kr 4,5 mill Kurs: 0,0061
02/12 - kr 3,2 mill Kurs: 0,0063
Amerikanske dollar er nå: kr. 9,78
Brent spot er nå 85,7$
18/11 - kr 36,1 mill. Kurs: 0,0085
21/11 - kr 24,0 mill. Kurs: 0,0066
22/11 - kr 40,8 mill. Kurs: 0,0067
23/11 - kr 18,5 mill. Kurs: 0,0076
24/11 - kr 11,6 mill. Kurs: 0,0069
25/11 - kr 5,9 mill. Kurs: 0,0067
28/11 - kr 9,9 mill. Kurs: 0,0059
29/11 - kr 7,3 mill. Kurs: 0,0064
30/11 - kr 4,2 mill Kurs: 0,0062
01/12 - kr 4,5 mill Kurs: 0,0061
02/12 - kr 3,2 mill Kurs: 0,0063
Amerikanske dollar er nå: kr. 9,78
Brent spot er nå 85,7$
Redigert 02.12.2022 kl 21:21
Du må logge inn for å svare
Nikko
02.12.2022 kl 14:16
4860
Fikk dette svaret fra Sbanken:
Prioritet på en ordre er på følgende måte:
1. Pris – Kjøper og selger har lik kurs.
2. Motpart – Kjøper og selger handler fra samme bank/meglerhus (for eksempel: kunde i Sbanken kjøper aksjer fra en annen kunde i Sbanken).
3. Synlig volum – Det synlige volumet i en Iceberg-ordre.
4. Tid – Tidspunktet for når ordren ble registrert.
Det vil si at din ordre gjerne har hatt best tidsprioritet, men i ettertid har det kommet nye ordre hvor kjøper og selger handler fra samme meglerhus.
Prioritet på en ordre er på følgende måte:
1. Pris – Kjøper og selger har lik kurs.
2. Motpart – Kjøper og selger handler fra samme bank/meglerhus (for eksempel: kunde i Sbanken kjøper aksjer fra en annen kunde i Sbanken).
3. Synlig volum – Det synlige volumet i en Iceberg-ordre.
4. Tid – Tidspunktet for når ordren ble registrert.
Det vil si at din ordre gjerne har hatt best tidsprioritet, men i ettertid har det kommet nye ordre hvor kjøper og selger handler fra samme meglerhus.
Gullhaugen
02.12.2022 kl 12:11
4930
kommer nok melding nå før helgen. når de største aksjonærene sitter stille så er det et god tegn.
rischioso
02.12.2022 kl 11:59
4916
Ja og det finnes mange potensielle og ikke minst nærstående triggere i loopen:
(1) Løpende trafikktall
(2) Melding om ny(e) Wet Lease kontrakter (Leie av fly med mannskap)
(3) Melding om ny(e) charteravtale(r)
(4) Melding om alternativ finansiering som det nå jobbes med
(5) Godkjenning av prospekt
(6) Melding om fremleie av en eller flere spesielt gunstige leasing avtaler
(7) Melding om samarbeid
(8) Melding om fusjon
(9) Melding om bud på selskapet
* Mao, det finnes et hav av mulige triggere og triggerkombinasjoner hvor de både enkeltvis og/eller i kombinasjon vil være gnisten som vil kunne gi et betydelig kursløft med tilhørende shortsqueeze ... ;)
(1) Løpende trafikktall
(2) Melding om ny(e) Wet Lease kontrakter (Leie av fly med mannskap)
(3) Melding om ny(e) charteravtale(r)
(4) Melding om alternativ finansiering som det nå jobbes med
(5) Godkjenning av prospekt
(6) Melding om fremleie av en eller flere spesielt gunstige leasing avtaler
(7) Melding om samarbeid
(8) Melding om fusjon
(9) Melding om bud på selskapet
* Mao, det finnes et hav av mulige triggere og triggerkombinasjoner hvor de både enkeltvis og/eller i kombinasjon vil være gnisten som vil kunne gi et betydelig kursløft med tilhørende shortsqueeze ... ;)
Redigert 02.12.2022 kl 12:08
Du må logge inn for å svare
Nikko
02.12.2022 kl 11:32
4952
Omsetningen svinner helt inn nå. Ved positive tall på rapporten så tenker jeg den tar helt av.
rischioso
02.12.2022 kl 10:52
4998
Jeg har tidligere fått kompensert for ordrer som ikke gikk igjennom når de skulle som de skulle - kjøpsordrer som ikke gikk inn på lave nivåer hvor ordrer under min gikk igjennom før den hoppet over min og raskt steg - fikk da aksjer til den lave prisen, men da er det viktig at du tar et print screen som viser ordren, volum og klokkeslett eventuelt at du noterer deg det og sender over detaljene så de kan sjekke.
Redigert 02.12.2022 kl 10:55
Du må logge inn for å svare
Nikko
02.12.2022 kl 10:48
5008
Takk for svar :-)) Jeg har sendt spørsmålet til min megler. Synes ikke dette er greit!
rischioso
02.12.2022 kl 10:42
5013
Ja, normalt sett - men som du sier så finnes det flere handelsplattformer og når handler skjer på millisekunder så kan nok hastigheten på de forskjellige plattformene spille en rolle - men igjen har du ikke gjort endringer og ikke kjører med skjult ordremengde så er utgangspunktet at hele ordren skule bli solgt og ikke hoppe over til en annen ordre med samme pris.
La oss si at du har lagt ut en salgsordre på 1m til 0,0063 og kun 250k blir spist før det spises litt av den på 0,0064 for så og komme tilbake på 0,0063 hvor det da var din ordre som det skulle fortsettes på, men om handelsplattformen din ordre ligger på er en eller flere millisekunder tregere enn en annen handelsplattform med ordrer på samme pris så kan det nok skje at det blir spist av den. Dette er kun spekulasjoner og heller ikke noe som skjer ofte, men det kan skje ...
La oss si at du har lagt ut en salgsordre på 1m til 0,0063 og kun 250k blir spist før det spises litt av den på 0,0064 for så og komme tilbake på 0,0063 hvor det da var din ordre som det skulle fortsettes på, men om handelsplattformen din ordre ligger på er en eller flere millisekunder tregere enn en annen handelsplattform med ordrer på samme pris så kan det nok skje at det blir spist av den. Dette er kun spekulasjoner og heller ikke noe som skjer ofte, men det kan skje ...
Nikko
02.12.2022 kl 10:28
2421
Det virker for meg som om det er flere forskjellige handelsplattformer. Min ordre blir hoppet over med ujevne mellomrom. Trodde nesten at når det begynte på min ordre så ble den tatt ved hver handel så lenge jeg ikke gjør endringer?
rischioso
02.12.2022 kl 10:17
2444
Har registrert det samme tidligere i andre aksjer hvor jeg henvendte meg til megleren som kunne fortelle følgende:
(1) Skjulte ordrer - Om du legger ut ordrer med kun et begrenset synlig volum så vil det synlige volumet kunne bli solgt mens det deler av det skjulte tidvis blir hoppet over da det er en forsinkelse i prosessen med hente frem den synlige delen og handler skjer på millisekunder - det skulle altså ikke skje, men det skjer.
(2) Endring av ordre - Hver endring av pris eller volum etter at ordren først er lagt ut vi føre til at du mister plassen i køen og blir satt bakerst.
Vet ikke om noe av dette gjaldt deg, men dette er 2 eksempler på hva som kan være årsaken til at man blir forbigått helt eller delvis - det finnes sikkert flere.
(1) Skjulte ordrer - Om du legger ut ordrer med kun et begrenset synlig volum så vil det synlige volumet kunne bli solgt mens det deler av det skjulte tidvis blir hoppet over da det er en forsinkelse i prosessen med hente frem den synlige delen og handler skjer på millisekunder - det skulle altså ikke skje, men det skjer.
(2) Endring av ordre - Hver endring av pris eller volum etter at ordren først er lagt ut vi føre til at du mister plassen i køen og blir satt bakerst.
Vet ikke om noe av dette gjaldt deg, men dette er 2 eksempler på hva som kan være årsaken til at man blir forbigått helt eller delvis - det finnes sikkert flere.
Nikko
02.12.2022 kl 10:12
2452
Joda, men jeg liker å trade. Dessuten har jeg veldig mange aksjer i FLYR.
Gullhaugen
02.12.2022 kl 10:08
2473
Teknisk en bombe nå , klikk på 5 min = Det er et stort kjøpssignal på vei og da vet i hva algoene gjør.
https://se.tradingview.com/symbols/OSL-FLYR/technicals/
https://se.tradingview.com/symbols/OSL-FLYR/technicals/
Aldara
02.12.2022 kl 10:08
2452
Selger du ved skarve 0.0063 da Nikko du som SYNES så positiv til caset??
rischioso
02.12.2022 kl 10:07
2414
Interessant å høre et av de siste intervjuene med SAS - at de nå skal begynne å ikke bare krympe, men også spisse selskapet - akkurat slik FLYR allerede er godt i gang med - mao, mål nr 1 vil ikke være profitable i det kort bildet, men å kunne vise til bedring noe også FLYR er godt i gang med og den nye forretningsmodellen vil da legges til grunn som noe attraktiv å skulle investere i for fremtiden da flyselskapene ser et sterkt endret markedet fremover hvor de store tunge selskapene blir mindre og mer spisse i tilbudet noe som igjen gir et større handlingsrom for andre og mindre selskaper som FLYR ... ;)
https://cdn.jwplayer.com/previews/wrmc6Dih
https://cdn.jwplayer.com/previews/wrmc6Dih
Redigert 02.12.2022 kl 10:18
Du må logge inn for å svare
Nikko
02.12.2022 kl 10:03
2386
Jeg har ved flere anledninger lagt inn ordrer i akksjehandlesystemet og oppdaget at jeg har blitt forbigått ved handler. Senest i dag la jeg inn en ordre som første mann. Den var en salgsordre på 5 mill. aksjer til kr 0,0063. Jeg registrerte at den lå lenge før det kom andre selgere. Men når handelen startet ble det foretatt flere handler til kr 0,0063 uten at min ble solgt. Plutselig ble en liten ordre registret på meg. Etterpå ble det gjort mange store handler som ikke ble gjort på min ordre. Hvordan det er mulig?
Gullhaugen
02.12.2022 kl 09:28
2429
THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV startet med 176.50m 24. nov. Nå passerer de nok 1 milliard, hvem står bak/ gjemmer seg i denne kontoen??
Lavt volum nå ...om naken short ikke har dekket inn så blir det spennende ( trafikk tallene for november vil trigge en slik reaksjon snart ), for når de starter å kjøpe så skal alle kjøpe = BOOM!
Lavt volum nå ...om naken short ikke har dekket inn så blir det spennende ( trafikk tallene for november vil trigge en slik reaksjon snart ), for når de starter å kjøpe så skal alle kjøpe = BOOM!
Redigert 02.12.2022 kl 09:57
Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
02.12.2022 kl 09:01
2447
YESS, Middelborg, Sissener STADSSALG AS, MP PENSJON PK, J.P. MORGAN SE ,OJADA AS,ORMESTAD TELLEF m.m.m.m. ( har økt ) m.m.m sitter rolig, ja da laster vi opp nå 30-40 % under dem :)Flere av disse er innsidere/ tett på og vet hva som skjer. Når de sitter så sitter vi.
Redigert 02.12.2022 kl 09:25
Du må logge inn for å svare
Nikko
02.12.2022 kl 08:55
2463
Supert 👍
Nå er vi på vei. Tror også at reporten som legges fram vil overraske positivt, så her er det bare å feste setebeltene
Ser at Ryanair hadde 10% flere reisende i november 2022 enn året før. Likeså bedre kabinfaktor:
08:07:11
TDN Direkt
Ryanair fløy 11,2 millioner passasjerer i november
Lavprisselskapet Ryanair fløy 11,2 millioner passasjerer i november, mot 10,2 millioner samme periode året før, melder selskapet fredag.
Kabinfaktoren var 92 prosent, opp fra 87 prosent i november i fjor.
Nå er vi på vei. Tror også at reporten som legges fram vil overraske positivt, så her er det bare å feste setebeltene
Ser at Ryanair hadde 10% flere reisende i november 2022 enn året før. Likeså bedre kabinfaktor:
08:07:11
TDN Direkt
Ryanair fløy 11,2 millioner passasjerer i november
Lavprisselskapet Ryanair fløy 11,2 millioner passasjerer i november, mot 10,2 millioner samme periode året før, melder selskapet fredag.
Kabinfaktoren var 92 prosent, opp fra 87 prosent i november i fjor.
Redigert 02.12.2022 kl 08:57
Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
02.12.2022 kl 08:30
2543
Oversikt for FLYR (FLYR AS). Oppdatert 02.12.2022 - Disse laster og øker ,THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV,CLEARSTREAM BANKING S.A.,AVANZA BANK AB,BNP PARIBAS ARBITRAGE SNC. Ellers så er TOP 25 rolig nå. Vi får tall i Flyr reports i dag eller mandag. Jeg tror de vil overraske stort :) Volumet går nedover og det er mindre aksjer å få tak i nå. Skal man ha 50 mill aksjer så er tiden inne for å jafse. Kommer Brede med positive tall etc nå så går atombomben av.
01 SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 7.80% 12.20m 2 000m
02 STADSSALG AS 5.85% 9 150k 1 500m
03 ORMESTAD TELLEF 4.76% 7 446.50k 1 221m
04 OJADA AS 4.11% 6 428.30k 1 054m
05 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 3.42% 5 347.40k 876.60m +11.97m
06 THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV 3.16% 4 946.30k 810.90m +7 038k
07 REVER VENTURES AS 2.22% 3 478.50k 570.30m
08 J.P. MORGAN SE 2.16% 3 384.40k 554.80m
09 SMARTERE INVEST AS 1.95% 3 050k 500m
10 MP PENSJON PK 1.63% 2 551.70k 418.30m
11 CLEARSTREAM BANKING S.A. 1.41% 2 200.30k 360.70m +76.70m
12 VILICO AS 1.33% 2 074.10k 340m
13 AVANZA BANK AB 1.15% 1 790.40k 293.50m +51.27m
14 TORVIK TRAILERREP AS 1.14% 1 787.90k 293.10m
15 NORDNET BANK AB 0.93% 1 453.80k 238.30m -1 231k
16 SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 0.83% 1 290.20k 211.50m
17 RAGNVALD GABRIELSEN AS 0.70% 1 098k 180m
18 AARNES FRANK IVAR 0.68% 1 066.30k 174.80m
19 MIDDELBORG INVEST AS 0.59% 915k 150m
20 SKYLSTAD MAGNUS ÅSERUD 0.59% 915k 150m -30m
21 SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 0.59% 915k 150m
22 BNP PARIBAS ARBITRAGE SNC 0.56% 873.06k 143.10m +75.61m
23 SANDSTRØM TROND STÅLE AANDAL 0.53% 824.35k 135.10m -79.84m
24 ALTO HOLDING AS 0.49% 762.50k 125m
25 SOLÅSEN INVEST AS 0.46% 726.80k 119.10m
26 INRO HOLDING AS 0.40% 623.10k 102.10m
27 GTBA FORVALTNING AS 0.39% 610k 100m
28 HERBRANDSEN INVEST AS 0.39% 610k 100m
29 NARMO SIGRID 0.39% 610k 100m
30 SI SERVICE AS 0.39% 610k 100m
31 ZINOBER INVEST AS 0.39% 610k 100m
32 TITAN VENTURE AS 0.36% 567.30k 93m
33 HANASAND EINAR MIKAL 0.33% 518.50k 85m
34 CLEMCO HOLDING INVEST AS 0.31% 488k 80m
35 MYKLESET KARL JOHAN SVERRE 0.31% 488k 80m
36 GRØNLAND STEINAR 0.29% 457.50k 75m
37 WTOREK MIECZYSLAW PIOTR 0.28% 441.91k 72.44m
38 HEGGELUND JAN 0.27% 427k 70m
39 HERLOFSON CHRISTIAN BOE 0.27% 427k 70m
40 IMMENSE DYNAMIC AS 0.25% 396.50k 65m
41 BRÅTHEN TOMMY SOLBERG 0.25% 383.92k 62.94m 937.10k
42 EFTEDAL RANDI WESSEL 0.23% 366k 60m
43 ERDAL ESPEN 0.23% 366k 60m
44 INTERFACE AS 0.23% 366k 60m
45 KRETI OG PLETI INVEST AS 0.23% 366k 60m
46 LENDE ODDBJØRN 0.23% 366k 60m
47 VINJE SIGURD HEGGSTAD 0.23% 366k 60m
48 MATUMA INVEST AS 0.21% 335.56k 55.01m
49 SAXO BANK A/S 0.21% 330.81k 54.23m -11.96m
50 IFG HOLDING AS 0.20% 317.95k 52.12m
51 Other investors 43.66% 68.28m 11 194.09m
01 SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 7.80% 12.20m 2 000m
02 STADSSALG AS 5.85% 9 150k 1 500m
03 ORMESTAD TELLEF 4.76% 7 446.50k 1 221m
04 OJADA AS 4.11% 6 428.30k 1 054m
05 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 3.42% 5 347.40k 876.60m +11.97m
06 THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV 3.16% 4 946.30k 810.90m +7 038k
07 REVER VENTURES AS 2.22% 3 478.50k 570.30m
08 J.P. MORGAN SE 2.16% 3 384.40k 554.80m
09 SMARTERE INVEST AS 1.95% 3 050k 500m
10 MP PENSJON PK 1.63% 2 551.70k 418.30m
11 CLEARSTREAM BANKING S.A. 1.41% 2 200.30k 360.70m +76.70m
12 VILICO AS 1.33% 2 074.10k 340m
13 AVANZA BANK AB 1.15% 1 790.40k 293.50m +51.27m
14 TORVIK TRAILERREP AS 1.14% 1 787.90k 293.10m
15 NORDNET BANK AB 0.93% 1 453.80k 238.30m -1 231k
16 SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 0.83% 1 290.20k 211.50m
17 RAGNVALD GABRIELSEN AS 0.70% 1 098k 180m
18 AARNES FRANK IVAR 0.68% 1 066.30k 174.80m
19 MIDDELBORG INVEST AS 0.59% 915k 150m
20 SKYLSTAD MAGNUS ÅSERUD 0.59% 915k 150m -30m
21 SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB 0.59% 915k 150m
22 BNP PARIBAS ARBITRAGE SNC 0.56% 873.06k 143.10m +75.61m
23 SANDSTRØM TROND STÅLE AANDAL 0.53% 824.35k 135.10m -79.84m
24 ALTO HOLDING AS 0.49% 762.50k 125m
25 SOLÅSEN INVEST AS 0.46% 726.80k 119.10m
26 INRO HOLDING AS 0.40% 623.10k 102.10m
27 GTBA FORVALTNING AS 0.39% 610k 100m
28 HERBRANDSEN INVEST AS 0.39% 610k 100m
29 NARMO SIGRID 0.39% 610k 100m
30 SI SERVICE AS 0.39% 610k 100m
31 ZINOBER INVEST AS 0.39% 610k 100m
32 TITAN VENTURE AS 0.36% 567.30k 93m
33 HANASAND EINAR MIKAL 0.33% 518.50k 85m
34 CLEMCO HOLDING INVEST AS 0.31% 488k 80m
35 MYKLESET KARL JOHAN SVERRE 0.31% 488k 80m
36 GRØNLAND STEINAR 0.29% 457.50k 75m
37 WTOREK MIECZYSLAW PIOTR 0.28% 441.91k 72.44m
38 HEGGELUND JAN 0.27% 427k 70m
39 HERLOFSON CHRISTIAN BOE 0.27% 427k 70m
40 IMMENSE DYNAMIC AS 0.25% 396.50k 65m
41 BRÅTHEN TOMMY SOLBERG 0.25% 383.92k 62.94m 937.10k
42 EFTEDAL RANDI WESSEL 0.23% 366k 60m
43 ERDAL ESPEN 0.23% 366k 60m
44 INTERFACE AS 0.23% 366k 60m
45 KRETI OG PLETI INVEST AS 0.23% 366k 60m
46 LENDE ODDBJØRN 0.23% 366k 60m
47 VINJE SIGURD HEGGSTAD 0.23% 366k 60m
48 MATUMA INVEST AS 0.21% 335.56k 55.01m
49 SAXO BANK A/S 0.21% 330.81k 54.23m -11.96m
50 IFG HOLDING AS 0.20% 317.95k 52.12m
51 Other investors 43.66% 68.28m 11 194.09m
Redigert 02.12.2022 kl 08:50
Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
01.12.2022 kl 16:54
2738
Teknisk så blir hoppet 0.01544. Det er ikke motstand mellom 0.0088 og 0.01544. MED short squeeze så kan den sprette over 0.022.
rischioso
01.12.2022 kl 16:35
2753
Og det bare beskriver hvilket snevert vindu shorterne får til å dekke seg inn før kursen blåser forbi ettøringen - det kommer, det er bare et tidsspørsmål ... ;)
Nikko
01.12.2022 kl 16:26
2756
17/11 - kr 82,4 mill. Kurs: 0,0088
18/11 - kr 36,1 mill. Kurs: 0,0085
21/11 - kr 24,0 mill. Kurs: 0,0066
22/11 - kr 40,8 mill. Kurs: 0,0067
23/11 - kr 18,5 mill. Kurs: 0,0076
24/11 - kr 11,6 mill. Kurs: 0,0069
25/11 - kr 5,9 mill. Kurs: 0,0067
28/11 - kr 9,9 mill. Kurs: 0,0059
29/11 - kr 7,3 mill. Kurs: 0,0064
30/11 - kr 4,2 mill Kurs: 0,0062
01/12 - kr 4,5 mill Kurs: 0,0061
02/12 - kr 3,2 mill Kurs: 0,0063
Amerikanske dollar er nå: kr. 9,84
Brent spot er nå 87$
18/11 - kr 36,1 mill. Kurs: 0,0085
21/11 - kr 24,0 mill. Kurs: 0,0066
22/11 - kr 40,8 mill. Kurs: 0,0067
23/11 - kr 18,5 mill. Kurs: 0,0076
24/11 - kr 11,6 mill. Kurs: 0,0069
25/11 - kr 5,9 mill. Kurs: 0,0067
28/11 - kr 9,9 mill. Kurs: 0,0059
29/11 - kr 7,3 mill. Kurs: 0,0064
30/11 - kr 4,2 mill Kurs: 0,0062
01/12 - kr 4,5 mill Kurs: 0,0061
02/12 - kr 3,2 mill Kurs: 0,0063
Amerikanske dollar er nå: kr. 9,84
Brent spot er nå 87$
Redigert 02.12.2022 kl 16:30
Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
01.12.2022 kl 15:31
2819
Nå er det rett før algoen går bananas.🔥🧨 sjeler noen aksjene nånså smeller det opp minst 50 prosent
Redigert 01.12.2022 kl 15:32
Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
01.12.2022 kl 14:48
2843
TOP50 som kommer i morgen tidlig blir veldig spennende. Så kommer det Flyr report enten i morgen eller mandag før åpning ( kommer altid første dager i mnd ) forhåpentligvis med mer updates. Nå er det stille. rgner med det jobbes med en løsning,Baathen og kompani er ikke førstereisgutt i bransjen og har mye kontakter også i sverige. Han ønsker nok ikke å tape de nye 10 mill han lan inn nå på 1 øre.
Så news i morgen eller på mandag.
denne går riktig vei nå : https://finance.yahoo.com/quote/%5ETNX?p=%5ETNX
Får vi slutt på krigen til våren stuper olja , og inflasjonen= kjøpekraften, investeringsløsten og reiselysten øker.
Så news i morgen eller på mandag.
denne går riktig vei nå : https://finance.yahoo.com/quote/%5ETNX?p=%5ETNX
Får vi slutt på krigen til våren stuper olja , og inflasjonen= kjøpekraften, investeringsløsten og reiselysten øker.
Redigert 01.12.2022 kl 14:57
Du må logge inn for å svare
Nikko
01.12.2022 kl 13:22
2879
Både dollaren og oljeprisen har falt i det siste: dollaren er på kr. 9,80 og oljeprisen på kr. 87,84, dette må vel sies å være positivt for FLYR?
Nikko
01.12.2022 kl 13:13
2858
Omsetning på skarve 2,9 mill. i dag. Spørsmålet nå er om den blir kjørt opp eller ned...?