Norse - noen tanker om fremtiden

Realisten2
NORSE 06.12.2022 kl 21:27 105128

Har brukt en del tid den siste tiden til å se nærmere på mulighetene til Norse og tenkte å dele noen tanker rundt det jeg ser. Jeg har vært skeptisk etter informasjonen om den rettede emisjon, da jeg ikke var særlig tilfreds med ledelsen/styret sin måte å gjennomføre dette på, samt at jeg satt med følelse av at all informasjon ikke ble delt. Videre var prisfastsettelsen lite tillitsvekkende. Jeg er nå mye mer positiv til det jeg ser og mener dette er et riktig trekk.

Det volum selskapet har i dag er ikke livskraftig på sikt. Volumet må opp. Ruten London – New York er en av de mest attraktive rutene globalt, men må kombineres med flere ruter/øket kapasitet for å få driftskostnadene ned. Den kommende Paris – New York er også blant topp 10 longhault legs, og vil sammen med øket satsning ut fra UK være strategisk viktige for å nå volum.

Internasjonalt er flyselskapene i en helt annen situasjon enn i Norge og Scandinavia. Flere store aktører har nå volum over 2019 nivå og prisene er i bedring. Selskaper som Lufthansa har ikke kapasitet nok og er nå tvunget til reaktivere A380 som har stått på bakken siden 2019/2020. Dette er lite attraktive maskiner som har en altfor høy driftskostnad, men for at Lufthansa skal klare å beholde markedsandel og levere på sine forpliktelser, så må A380 inn i flåten. Den første A380 (Navn: Dusseldorf) kommer i drift igjen om noen uker. Flere A380 maskiner klargjøres. (Totalt har Lufthansa 8 A380, 4 er planlagt reaktivert).

En A380 har et fuelforbruk på 11-12 000 liter i timen, mens Norse sin 787 flåte har et forbruk på ca 4800 – 4900 liter i timen. En 787 har noe mindre kapasitet, men Norse sine 787 har en meget høy kapasitets-layout. Omregnet i forbruk per sete så bruker en Dreamliner 14,3 liter fuel per sete pr time og en A380 (Lufthansa sin konfigurasjon) forbruker ca 23,6 liter fuel per sete per time.

787 Dreamliner er den mest økonomisk maskin på langdistanser, men det som er mest interessant med dette, er å se på bakgrunnen for reaktiveringen av A380. Grunnen er forsinkelser på leveranser av nye maskiner pga komponentmangel. Flere A350 langdistanse maskiner er forsinket med opp til 12 måneder. Når jeg ser nærmere på dette så ser jeg at flere selskap sliter med kapasitet på langdistanse – på grunn av forsinkelser. Flere maskiner som står for levering i 2023 blir ikke levert for et stykke inn i 2024. Dette gir gode muligheter, og driftskostnadene på eldre maskiner gjør at billettprisene (inntektene) går opp.

Videre er det slik at snitt billettpriser er på full vei oppover internasjonal uavhengig av den kommende knapphet på maskiner (som først fremover gjør seg gjeldende i 2023). Selskap som Delta, AA og andre leverer nå gode resultater. Billettprisene i USA er høye, men det virker ikke inn på volum.
Jeg har også sett litt på Norse sine billettpriser for Desember (høysesong på vinter) samt et par sommermåneder. I desember er snittprisen på en økonomibillett fra London til New York ca kr 4150 (før bagasje, setevalg osv) mot kr 2800 for noen uker tilbake. En premium billett koster i snitt kr 7500 før valgene. Disse prisene er justert opp ca 50% de sist uker (selvsagt også fordi vi nå er i desember), men den samme trend ser jeg til neste år (selv om økningen ikke er like stor).

Andre selskap har vært ute med informasjon om booking-graden for neste år. Den er meget god og kapasiteten påvirker prisene lengre frem i tid.

Basert på dette bilde så mener jeg dette kan bli meget bra fremover, men det fordrer at enn virkelig satser på å ta markedsandeler nå.
For to-tre uker tilbake vurderte jeg å selge meg ut, men har nå valgt å kjøpe meg opp. Har de siste dagene kjøpt en del til kr2,50 og tenker at dette vil være en spennende aksje å sitte med frem til April/Mai. Selskapet er i dag priset til 170Mnok, noe som gir et betydelig potensial.

Dette kan bli meget spennende, men flere maskiner må i luften raskt! Da er det riktig å hente inn mer penger og satse.
Redigert 06.12.2022 kl 23:12 Du må logge inn for å svare
Restplassno
12.05.2023 kl 14:16 5411

Mener at i presentasjonen fra februar skrev de at de var inline med cash projectionen fra november.

Er pengene som var nødvendig for å starte uk aoc med på cash balansen??
Redigert 12.05.2023 kl 14:18 Du må logge inn for å svare
Goldsmith
12.05.2023 kl 09:50 5211

Det er to faktorer som er avgjørende for NORSE; yield og kabinfaktor

I sin egen forretningsplan antar de 74% kabinfaktor for 1H '23. Vi kan allerede nå fastslå at det når de ikke. Den ligger an til å komme inn under 70%. Det er ikke bra.

Samtidig vet vi ikke hva de har lagt inn av yield eller billettpriser i sin forretningsplan. Men vi vet at markedet er godt og da kan vi nok anslå at realisert yield er lavere enn forretningsplanen - fordi kabinfaktoren er lavere enn anslått. (Får du ikke fylt flyene, setter du ned prisen for å få flere inn i flyet!)

Samtidig vet vi at NORSE planlegger å øke kapasiteten i juli. Det tar alltid litt tid å få opp yield og kabinfaktor på nye ruter. Det vil nok alt annet like - holde både kabinfaktor og prisnivå nede ift konkurrenter selv i høysesongen. Da virker også kabinfaktoren i 2H '23 å være for høyt anslått!

Samlet sett lover ikke dette bra. Når vi samtidig vet at selskapet må holde USD 62 millioner i kontanter på balansen (deposit leasing og kontantkrav UK AOC), så kan jeg allerede nå fastslå at NORSE hverken har egenkapital eller kontanter til driften for å komme igjennom vinteren.

Her må det en emisjon til. Jeg tviler på at noen bank eller obligasjonsinvestorer vil fylle NORSE.

Det synes ikke som om alle klarer å legge sammen 2+2, så det kan gjerne bli noen artige kursutslag oppover i det korte bildet, men denne kursen skal gruses igjen - av en ny emisjon.
Redigert 12.05.2023 kl 09:51 Du må logge inn for å svare
Goldsmith
11.05.2023 kl 20:46 5162

Forretningsplanen fra november ifm emisjonen
Restplassno
11.05.2023 kl 11:58 5390

Det scenariet i prospektet fra november antar fuel cost 955usd/ton og inklurerer ikke de 150 mill fra subsequent offering i mai. Fuel cost i dag er rundt 720 usd per tonn etter iata sine beregninger, på vei inn i den travleste delen av sesongen. Det er omtrent 25% under. 10% økning i fuel cost gir om lang 27mill usd i økte kostnader og man kan vel si at tilsvarende besparelse omtrent vil skje i andre enden, altså at man kan spare noen hundre millioner på de prisnivåene som har vært i år.

Dollarkursen er smått opp siden november, rundt 3%. Du må nok regne inn det for å finne ut om det skulle være behov for en emi.

Det er vanskelig å anta hva slags priser man har lagt til grunn, men jeg har lest noen artikler som skriver at prisene øker mer enn inflasjonen i alle fall. Og norse legger til grunn at 10% økning i prisene vil øke inntektene med 81 mill usd for 2023.

Fyllingsgrad er selvsagt interessant og det er dumt at ikke de fyller over 70% ennå, men underliggende forutsetninger vil være avgjørende for hva slags fyllingsgrad som målsettes. Utviklingen er i det minste positiv, og sommeren er på vei.

Sommeren og ikke minst vinteren som kommer vil nok avgjøre om det kreves emisjon eller ikke. Hva blir rask og cask for sommeren, klarer man å dra inn mer på ancillary enn antatt, hva blir cargo-inntektene?
Leverer de over guiding i sommer tror jeg ikke mange bryr seg om at allerede nedlagte ruter leverte dårlig i Q1. Det vil være thailand, jamaica og barbados. Så man er kanskje ikke så helsprø likevel. Men kursen er veldig volatil og det ser man i begge retninger. Husk at den gikk fra 20 til 2 på ganske kort tid. Man kan vel si de var sprø de som solgte på 2 kr når emi var på 2.50 også. Men det er ikke særlig konstruktivt! Veldig spennende å diskutere flybransjen, da, så det er jeg alltid åpen for. Det er jo en galskap hele greiene
Redigert 11.05.2023 kl 12:14 Du må logge inn for å svare
Realisten2
11.05.2023 kl 11:25 5430

Dette er en bra utvikling. Nye ruter skal markedsføres og igangkjøres, noe som tar tid, men tenker vi ser fyllingsgraden på 70%+ i mai og 100k passasjerer. Romaruten som starter i slutten på mai vil bidra godt i Juni. Dette kombinert med høyere snittpriser kan gjøre susen allerede i juni/juli. Her er det bare å sitte rolig..
Goldsmith
11.05.2023 kl 10:46 5478

Herlig å se at et kabinfaktor på 67% - som er langt unna hva de trengte for å nå sin egen forretningsplan for 1H - og for å unngå å trenge mer penger i høst/vinter - gjør at kursen går 10%.

Retailaksjonærer er og blir sprø!
Six5
11.05.2023 kl 10:08 5510

Yes 🤓
Restplassno
11.05.2023 kl 09:09 5540

Fyllingsgrad opp fra60% til 67% siden mars til april til, tross for at kapasiteten økte nær 15% fra mars til april. Bjørn Tore gleder seg til sumaren og positive bookingtall for de nye vinterrutene!
Six5
04.05.2023 kl 18:44 6229

På tide snur opp snart 🤓
Realisten2
02.05.2023 kl 20:56 6512

Da er vi over i en ny fase med store muligheter.
Norse er flyttet opp til Euronext Expand, noe some gir fond muligheter til å ta en posisjon. Aksjer fra reperasjonsemisjonen er tildelt uten at aksjen falt i kjeller fordi noen ville sikre en rask gevinst. Flere nye ruter åpner i Mai og Juni. Booking av langdistanse (ut fra US) er bedre enn noen gang tidligere og USD er sterk. Dette blir 3-4 spennende måneder for Norse.
Restplassno
28.04.2023 kl 16:23 6992

Nei, alt som står er 0 aksjer og - 100% avkastninh 😔 flere som har den?
Kilde Z
28.04.2023 kl 16:03 6984

Noen som har fått emi-aksjene på konto i dag?
Matros
28.04.2023 kl 15:17 6925

Norse grunder Bjørn Erik larsen er interjuvet i DN. Han melder at tempoet for bookingen har tiltatt betydelig de siste ukene. Alt ligger til rette for fulle fly i juni…..loadfaktor +- 90. Billettprisene er høyere enn tidligere, og alt ligger til rette for at kontantstrømmene akkumuleres. Han forklarer også hvorfor load faktoren har vært lav og at verdijustert egenkapital er på flere milliarder. Bull bulll
Slettet bruker
28.04.2023 kl 14:51 6734

Joda men aksjen har blitt flyttet til Expand. Søk den opp på nytt
Six5
28.04.2023 kl 13:57 6756

Hva er det som skjedde her, ikke mulig trade her?
Single Malt
27.04.2023 kl 08:55 6871

Issuer name: Norse Atlantic ASA
Ex. date: 27 April 2023

Type of corporate action: reverse share split

Ratio: four (4) old shares give one (1) new share

New ISIN: NO 0012885252

This information is published in accordance with the requirements of the

Continuing Obligations.

For further information, please contact:

Ben Boiling, CFO

Phone: +47 912 40 945

Email: ben.boiling@flynorse.com
Fevang
25.04.2023 kl 01:07 3641

Noen som vet når de siste emi-aksjene kommer i handel??

Edit
28.april skrives det på en annen side.
Redigert 25.04.2023 kl 01:20 Du må logge inn for å svare
Goldsmith
24.04.2023 kl 15:00 3639

https://www.dn.no/luftfart/norse-atlantic-airways/bjorn-tore-larsen/norse-atlantics-egenkapital-gikk-tapt-pa-under-ett-ar-fikk-mer-penger-torsdag/2-1-1436544

Mange som er bekymret for egenkapitalen. Det burde styremedlemmene være også - her er det personlig ansvar!
Restplassno
23.04.2023 kl 23:03 3797

Cargo bidrar en del og ancillary revenue (fra mersalg til passasjerer) er nok enda viktigere. Men antall billetter og prisen på disse er nok likevel avgjørende. Cargo er sannsynligvis høyere på en mer rendyrket langdistanseoperasjon, men limer inn fra nas Q3 19' for å gi et inntrykk av størrelsesforholdene mellom disse:

Passenger revenue was NOK 11,837 million (11,062). Ancillary revenue was
NOK 2,067 million (1,919) in the third quarter.
(177). Other revenue of NOK 500 million (406) includes
cargo revenue of NOK 172 million (177),

Kan være frakt er bedre betalt etter covid, og det er nok slik at det kan utgjøre en større del av inntektene på langdistanse. Ethiopian airlines skrudde vel ut setene på dreamlinerne og brukte de til frakt når covid slo inn i 2020. Så at frakt er lønnsomt er det ikke tvil om.
Alltid positiv
23.04.2023 kl 22:55 3722

Ja, var inne på samme tanke. Ikke så mange som tar med dette i regnestykket. Det fraktes bl.a. veldig mye laks til USA :-)
Håper dette blir belyst på fremleggelsen.
Taubåt
23.04.2023 kl 22:16 3721

En x-faktor er kanskje cargo? Cargo betyr mest fra Oslo sier BTL i intervju med FA.
Cargo er jo inntekt i tillegg til passasjerer på alle avganger, vi vet bare ikke hvor mye det bidrar med.
Matros
23.04.2023 kl 21:24 3688

Gode observasjoner, men dessverre er det bare ASK og RPK og derigjennom loadfaktor som rapporteres per måned. Men spennende blir det
Restplassno
23.04.2023 kl 17:37 3784

Ja, det er vel load factor, RPK og kanskje enda mer RASK som er veldig viktige faktorer. RASK må være en god del høyere enn CASK for å kunne snakke om overskudd. CASK tar vel bare med variable kostnader i beregningen. Load factor kan jo være 50% om billettprisene bare er høye nok. Om load factor er 100% og de tar 1000kr per flyvning vil det vises i skuffende RASK. Om prisene i sommer er 70% høyere enn 2019priser kan jo naturligvis load factor være lavere om man forutsetter at CASK er den samme. Norse har jo etter sigende meget gode avtaler og oljeprisen er vel omtrent der den var før covid, muligens litt høyere. Husker ikke veldig mye av dette men putla en del på med det før nas gikk i vasken i mars 2020. Veldig spennende å følge de tallene.
Matros
23.04.2023 kl 14:11 3717

Utvikling i loadfaktor er kanskje det viktigste nøkkeltallet framover. Synes det i den sammenheng kan være interessant å se på sas i 2018 og 2019, før pandemien.

I første kvartal lå loadfaktoren mellom 65-70 pst. I april og mai lå den litt over 70% før den passerte 80% i juni. Nå er ikke sas likt norse, men vi kan starte å ha en formening om hvor selskapet bør ligge, for å være noenlunde i rute og dermed redusere risikoen fot prisene dumpes. I mitt hode vil en loadfaktor for april på 65% være ok, men kommer man nærmere 70% vil det være ekstremt positivt. En økning i loadfaktoren på 7-8 pst er langt mer enn hva sesongvariasjonene tilsier, og viser at sannsynligheten for at selskapet lykkes er større. Til hvilke priser de fyller flyene til er selvsagt usikkert. Når selskapets loadfaktor er på plass vil også prisene gradvis kunne økes, men det er trolig et stykke å gå her også. Mye flinke folk på dette forumet, tar gjerne imot synspunkter vedrørende loadfaktor fremover.
Restplassno
23.04.2023 kl 09:21 3739

Geir Karlsen bør faktisk genierklæres. Fulgte ham og NAS gjennom mange vanskelige perioder når han var CFO i selskapet, deriblant max, dreamliner, den fryktelig kritiske refinansieringen høsten 2019 var det vel, og covid. Det var vel i stor grad han som drev selskapet også når kjos gikk av og jacob schram tok over. Uten ham hadde de nok ikke klart seg slik de på overraskende vis har. Det er få jeg har så mye respekt for! Nas kommer til å gjøre det godt med han på roret. Og det var nok riktig å kutte langdistanse da det ble for mange baller i luften. De gikk imidlertid en lovende sommer i møte før covid slo inn for fullt, og alt gikk i dass. Ting skjer ut av det blå i luftfarten og de sorte svanene lurer overalt.

Luftfarten er alltid spennende å følge. At fyllingsgraden i Norse fortsatt er lav har allerede blitt gitt mulige forklaringer på, og jeg håper at rutene blir mer brukt når de får etablert seg skikkelig i markedet, forhåpentligvis ser man dette gjennom sommer og høst/vinter som kommer. Leverer de under pari på alle forventninger i Q2 og Q3, ser det dårligere ut. Jeg håper både Geir Karlsen og Team Norse lykkes. Men man må nok investere med et visst måtehold om at plutselig kommer et nytt virus i form av covid 2.0 eller i form av luftfartsdrepende, idealistisk regulering, som at man stanser all luftfart mellom kontinentene - så skal en ny høyhastighets 25 timers jernbane bygges av banenor under atlanteren, hvor NSB får ansvaret for å sette opp buss for tog-linjen som går i sidesporet.

Ha en fin søndag!
coccoman
23.04.2023 kl 09:02 3718

Kan jo ikke drive butikk med halvfulle fly særlig lenge, og å drive utvanning og hente penger jevnlig får effekt på aksjekursen etter hvert skal dere se.

Geir Karlsen har løst lavsesongene ved elegante grep som powerbyhour (PbH) leasingavtaler og økt feieavvikling i vintersesong. Resultatene vises i kabinfaktoren for februar var på 83,8 prosent og "Norwegian had 1.5 million passengers and a load factor of 81 percent in March."

Dere har vært dyktige og satset på riktig hest så langt i år med 85% stigning, grattis!!!! Norwegian har skarve 35% stigning i år, men jeg tror fort at nas blir beste hest i luftfart framover i år, og da kan det være en ide å bytte? Vi får se, lykke til luftens baroner! Hau, hau
Restplassno
22.04.2023 kl 21:32 3796

Sleng gjerne ut regnestykket ditt på fuel, leasing, handling, crew +++, og demonstrer den umulige oppgaven. Så kan vi jo møtes igjen i oktober og ta en oppsummering.
Matros
22.04.2023 kl 11:36 3918

Har lest årsberetningen til norse, og har noen kommentaerer.

- ettersom selskapet trolig har negativ bokført egenkapital, har styre en diskusjon om markedsverdien på egenkapitalen er negativ. De viser til de betydelige verdiene på leasingverdiene og slottene, og konkluderer med at det er solide verdier i selskapet.

- i løpet av vinteren har loadfaktoren vært mellom 50-60 pst. Det er åpenbart for lavt, men dette må ses på bakgrunn av at rutene er relativt nye og perioden for salg har vært kort. I tillegg annonserer nå på langt flere nettsteder, og ikke bare på hjemmesiden som tidligere. Fra mai av bør vi se en oppgang i load faktor, og over sommeren bør denne være langt over 80 pst.

- den operasjonelle oppdateringen for mars of styrets kommentarer til fremtidsutsiktene er absolutt positive, men samtidig er admistrerende ydmyk og peker på at det har vært gjort noen feil.

- en loadfaktor på 60 pst i mars er for lavt, men den reflektere et oppstartsselskap og er derfor lite interessant. Selskapet er klare på at de har nok kontanter. Alle signaler for sommeren er positive, og det viktigste er at de nå bygger opp nok cash til å klare en vinter, hvor loadfaktoren må opp minst 10 pst. Det burde absolutt være mulig når rutene har fått satt seg.

Klarer de dette vil aksjekursen lett kunne gå i 20- 30 kroner, men som alle vet er fly risikabel, men risk reward i denne aksjen er outstanding. Bakteppet er at verden skal ut å reise etter covid, tross renter og inflasjon, og det eri ferd med å bli knapphet på fly for første gang på 20 år. Flyindustrien kan være på vei inn i sin første supersyklus, og norse er selskapet med klart størst oppside. Så mens andre sutrer over høye flypriser, bokført egenkapital og historiske antakelser om loadfaktor, kan vi andre flytte permanent til spania, og kun komme hjem for å stå på ski i januar til mars……….hvis alt går etter planen vell å merke
Lucky -uke
20.04.2023 kl 07:20 4117

Skjønner, blir nok veldig bra dette, vi kan snakkes i september/oktober å ta en oppsummering da..
Realisten2
19.04.2023 kl 19:46 4187

En liten kommentar til noe av dette. Du sier "Norse vil ikke greie å få en god nok kabinfaktor til å tjene penger med prisene dem får for billettene i dag,"
Dette er vell ikke riktig. Opprinnelig prognoser og salg var basert på lavere snittrater enn det som er i markedet i dag. De fleste biletter som selges, selges til +30% over opprinnelige salgsprognoser som lå til grunn for de fleste selskap. Utfordringen i q4 2022 og q1 2023 er de mange rutene til fra Oslo. De er nå redusert og % er på vei opp.

Så til "Dem er veldig sårbare med at dem bare flyr til USA hvor prisene har gått i taket og dem fleste kvier seg med å reise dit."
I denne påstand så ligger der en antagelse om at de fleste sak besøke USA på ferie/jobb osv. Dette er ikke riktig. De fleste som kjøper biletter med Norse er bosatt i USA og besøker Europa for ferie/jobb osv. De fleste reisende, reiser til Europa for å få mer for pengene. De som reiser til USA, reiser gjerne på korte langweekender til NW eller til Florida for Cruise / bruke sin feriebolig.
Jeg tror din forutsetning er feil. Når det er sagt så er der på forumet stor enighet i at der er risiko her...
Goldsmith
19.04.2023 kl 09:57 4315

Trafikktallene for mars burde vekke selv de naive fra sin drøm!

I første kvartal hadde NORSE en kabinfaktor på 54.1%. For at selskapet skal nå sin prognose fra kapitalinnhentingen på 74% kabinfaktor i 1H 2023, må kabinfaktoren for 2. kvartal være 87% i snitt. Det er fullstendig urealistisk. Et mer realistisk, men allikevel høy kabinfaktor er 78 - 80%. Regner vi med 80% betyr det at selskapet får en kabinfaktor på 69-70% for 1H 2023. Det vil i så fall være en prestasjon, men skuffende når listen er lagt for høyt!

Holder vi på denne antagelsen så vil selskapet ha en negativ egenkapital per mars på USD 50 - 60 millioner og mellom 60 - 70 millioner per juni - gitt fulltegning av reparasjonsemisjonen. I et slikt regnestykke er det lagt til grunn at gjennomsnittsprisen per billett øker med 80% samtidig som antall passasjerer øker med 90% fra 1 til 2. kvartal 2023. Frisk prognose med andre ord!

Det er fullstendig urealistisk at NORSE skal gå ut av første halvår med positiv egenkapital og det er veldig lite sannsynlig at det rettes opp i andre halvår.
Styret driver uten nødvendig egenkapital og dette kan ende ordentlig stykt.

Fest sikkerhetsbeltene - her kan det bli nødlanding
Lucky -uke
19.04.2023 kl 08:19 4370

Norse vil ikke greie å få en god nok kabinfaktor til å tjene penger med prisene dem får for billettene i dag, dem er veldig sårbare med at dem bare flyr til USA hvor prisene har gått i taket og dem fleste kvier seg med å reise dit.
Dem øker nå mot sommeren og cash burn starter for fullt og når man regner på fuel, leasing, handling, crew +++ er det en umulig oppgave med så få fly og ingen egen feeding.
Jeg ønsker og håper dem greier seg men tror det kan skape mange grå hår på økonomisjefen fremover.
Redigert 19.04.2023 kl 08:20 Du må logge inn for å svare
Matros
12.04.2023 kl 21:04 4955

I løpet av de neste 2-3 måneder får vi vite om de klarer guidence med overskudd i 2 halvår. Da er nok også tiden hvor denne aksjen handles til under kr.10 over, og aksjen skal de-riskes. Utrolig dig å få kjøpe såpass billige aksjer i dag. Aksjen er risikabel….ja…MEN oppsiden er formidabel…..30 kroner er absolutt mulig.
Realisten2
12.04.2023 kl 20:39 4952

Litt usikker på om jeg følger deg her. I dag er der 206Mill aksjer og selskapet er priset til MNok 750. Med 60Mill nye aksjer vil der være 266Mill aksjer – og med dagens kurs (3,64) blir da selskapsverdien Mnok 968, ergo noe under det selskapet var verdsatt til for noen uker sider. Dette etter at der er tilført ytterligere Mnok 150 i fersk kapital.
Mulig vi skal litt lengre ned pga markedet og andre selskap som faller tungt (American falt 9% i dag – men de sier internasjonalt volum holder seg godt), men ila kort til så er Rep emisjonen historie og jeg tror vi ser kr 4+ igjen.
Single Malt
12.04.2023 kl 20:25 4967

2,5.- kroners aksjene blir omsettelige rundt 4 mai mener jeg det var. frem til det vill kursen lagge, med antall nye aksjer så dobles verdien omtrent av selskapet om kursen holder seg her den er nå, det tviler jeg på er noe som kan forsvares pt.