Oppdatering
Har nå pratet litt med sjefen i nye Insr. Han sier at dem har fått inn mye av utestående kapital og det er puttet inn i markedet allerede. Dem håper også på børsnotering i begynnelsen av januar. Får ikke tid må før jul. Sier også at dette kan bli bra,om man er litt tålmodig. Så bare å krysse fingrene..👍👍
Redigert 07.12.2022 kl 15:00
Du må logge inn for å svare
Stockpinegal
24.03.2023 kl 11:40
1375
Ser på skattemeldingen at aksjene jeg hadde ikke er oppført som tap. Har aksjene fortsatt verdi? Er det slik at plutselig så kan det oppstå et nytt selskap, der mine aksjer i INSR er omgjort til aksjer i det nye selskapet? Eller kan jeg føre det som tap i skattemeldingen?
Cartr
28.10.2024 kl 23:23
535
Fikk VPS i dag om oppkjøp. Forstod ikke helt meldingen, men slik det så ut vil enten selskapet bli kjøpt opp til 0,25 øre aksjen, eller selskapet kjøper oss ut. Det står noe om oppgjør 19 Nov, om jeg ikke husker feil.
Om dette er riktig så er det bra for meg. Handlet billig og var veldig i tvil om jeg skulle selge før selskapet ble tatt av børs. Det er ikke så mange aksjer jeg har så jeg valgte å bli da det allerede den gang var snakk om at selskapet skulle på børs en gang i tiden, men som et grønt investeringsselskap, eller lignende.
Noen andre som har hørt noe eller forstår dette bedre enn meg?
Om dette er riktig så er det bra for meg. Handlet billig og var veldig i tvil om jeg skulle selge før selskapet ble tatt av børs. Det er ikke så mange aksjer jeg har så jeg valgte å bli da det allerede den gang var snakk om at selskapet skulle på børs en gang i tiden, men som et grønt investeringsselskap, eller lignende.
Noen andre som har hørt noe eller forstår dette bedre enn meg?
Redigert 28.10.2024 kl 23:26
Cartr
29.10.2024 kl 00:07
520
Litt sent å svare, men for dem som måtte være interessert har INSR vært omsatt lenge på den unoterte listen NOTC-Listen. https://www.notc.no/NOTC/NOTC-listen
Som kunde i Danske bank står aksjene på VPS men er ikke omsettelig da Danske bank ikke handler med unoterte aksjer. Hvis det nå stemmer som jeg sier i posten over så blir vi forhåpentligvis kjøpt ut. Jeg vet Nordnet handler med unoterte, men da må man først flytte dem og bruke telefon om man skal kjøpe eller selge. Aner ikke hva det koster men husker de skulle ha 1500 for å flytte noe aksjer fra en Canada børs hvor selskapet droppet Canada børsen for å spare penger og holdt seg til Norge og London børsen.
Danske bank privatkunder blir forøvrig flyttet til Nordea nå i Nov, faktisk i samme helg INSR melder om oppgjør. Jeg tror Nordea handler med unoterte men er ikke helt sikker.
Som kunde i Danske bank står aksjene på VPS men er ikke omsettelig da Danske bank ikke handler med unoterte aksjer. Hvis det nå stemmer som jeg sier i posten over så blir vi forhåpentligvis kjøpt ut. Jeg vet Nordnet handler med unoterte, men da må man først flytte dem og bruke telefon om man skal kjøpe eller selge. Aner ikke hva det koster men husker de skulle ha 1500 for å flytte noe aksjer fra en Canada børs hvor selskapet droppet Canada børsen for å spare penger og holdt seg til Norge og London børsen.
Danske bank privatkunder blir forøvrig flyttet til Nordea nå i Nov, faktisk i samme helg INSR melder om oppgjør. Jeg tror Nordea handler med unoterte men er ikke helt sikker.
Redigert 29.10.2024 kl 00:08
Stockpinegal
31.10.2024 kl 21:51
365
Jeg fikk samme brev.
Kan alltids selge, men hva skjer om man ikke selger?
Kan alltids selge, men hva skjer om man ikke selger?
Osvaldsen
31.10.2024 kl 22:01
358
Har ikke aksjer i denne men dere som lurer, har dere lest meldingen fra selskapet? Stod ganske enkelt og greit der. Selskapet tilbyr seg å kjøpe ut småaksjonærer, verre er det ikke. Om du ikke vil at selskapet skal kjøpe aksjene dine så gjør de ikke det, da har du aksjene fortsatt.
Osvaldsen
Osvaldsen