DÆHLIE sliter med salget - pusher klær på en engelske landslaget
doctor
17.12.2022 kl 06:40
1032
Bl.a. det engelske men også baltiske stater skal benytte utstyr fra dæhlie? Butikkene er fulle av DÆHLIE UTSTYR - MINIBOIKOTT I NORGE? Mulig at man forsøker kompensere ved å pushe dette på andre landslag. Helt ustraffet som skatteflykning går du nok ikke. Den norske folkesjela like ikke sånt svik.
Må nok ut av Norge for å pushe "tøyet" på briter, baltere osv.
Må nok ut av Norge for å pushe "tøyet" på briter, baltere osv.
Tradinator
17.12.2022 kl 08:49
932
Kunne ikke falt meg inn å kjøpt et plagg med den mannens logo på. Det er det minste vi gjenværende kan by på:-)
Mr Karma
17.12.2022 kl 10:17
835
Hehe..
Jeg har aldri eid et Dæhli plagg. Syntes de var stygge fra første stund. men folk tar på seg hva som helst for å markere seg som ønsket...
Det er mulig materialene i plaggene er bra, men produktene har ikke den utstrålingen heller.
Hvis han mister hjemmemarkedet så er nok det klesmerket snart historie. internasjonalt er en langrennsløper nobody....
Jeg har aldri eid et Dæhli plagg. Syntes de var stygge fra første stund. men folk tar på seg hva som helst for å markere seg som ønsket...
Det er mulig materialene i plaggene er bra, men produktene har ikke den utstrålingen heller.
Hvis han mister hjemmemarkedet så er nok det klesmerket snart historie. internasjonalt er en langrennsløper nobody....
tapogvinn
17.12.2022 kl 11:08
779
Så du mener det er et tegn på at salget går dårlig at butikkene bugner av klærne hans?
Han burde vært mer bekymret dersom varene overhodet ikke fantes i butikkhyllene.
Han burde vært mer bekymret dersom varene overhodet ikke fantes i butikkhyllene.