Frp fester på vår bekostning

nekkejk
15.11.2018 kl 12:55 5223

"Frp har gjennom mange år rast mot unødvendig offentlig pengebruk. Det har ikke hindret stortingsgruppen i å bruke millionbeløp på skattefinansiert fest og sosiale aktiviteter – som en tur til London."

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/VRJ9z4/Frps-stortingsgruppe-brukte-26900-kroner-per-person-pa-fest-og-moro-Det-er-57-ganger-mer-enn-statsansatte-far-bruke-

Det var dette med liv og lære, da!
Daniel_K
20.11.2018 kl 11:38 1848

Risky, er du full? excelkjappa, krypinn osv. Ingen anelse hva du prater om.
Risk-reward1
20.11.2018 kl 11:51 1816

Bare forteller B-IB han bør slutte med juginga.
Forøvrig er det jo gøy at det "lave nivået for tida" allikevel ligger så høyt at du ikke klarer å følge opp med svar og forklaringer på dine egne påstander, Sven.
Blir gjerne slik når "virkeligheten" ikke stemmer med virkeligheten;)

RR
Sotah
20.11.2018 kl 11:56 1814

Ding...ny liten outingtrussel der. For lite voldtekter, eller er det noe annet som som plager deg for tida?
Risk-reward1
20.11.2018 kl 11:59 1812

Hehehe..... løgner følger løgner ser jeg ;)

Lykke til videre i din liksom verden. Du er bare et nettroll, blottet for substans og argumenter i noe av det du bringer. En hat-drevet enkel fyr som ikke klarer å debattere og argumentere for dine påstander, men kun slenge tanketomme onelinere. Du tilfører zip, zero and nothing.

RR
Risk-reward1
20.11.2018 kl 12:03 1810

Denne "outingen" har vært kjent her inne lenge, nytt eller gammelt forum, stort sett de samme, Sotah.
BekteBA ba meg i egen tråd om å fortelle hva jeg visste om han, noe jeg kun begrenset til å vise at jeg visste og vet uten å avsløre hvem han er. Til hans fordel og til hensyn for han.
Selv sørget du for å bli outet av Fruen ;)

Aldri be om svar på spørsmål du ikke liker svaret på, er en lur rettesnor for dere ......

RR
Sotah
20.11.2018 kl 12:06 1808

Jeg trives godt med navnet jeg har fått, jeg. Den som tar alt som kommer fra fruen for god fisk får litt å stri med. Og innehaver av identiteten lever så langt jeg kan se i beste velgående. Så da lar vi det være sånn.
Daniel_K
20.11.2018 kl 12:24 1805

Risky boy er ute å kjøre igjen. Du kjenner ikke min identitet, slutt å late som!
Jeg kom med en saklig kommentar og du blir personlig. Ikke første gangen, på tide du begynner å diskutere sak og ikke gå etter mannen.
Risk-reward1
20.11.2018 kl 13:16 1789

Dakkars......... Men slapp av. Jeg skal ikke oppgi N....vn 32 eller telefonnr. ditt. Ei heller navnet ditt

"Jeg kom med en saklig kommentar" Hahaha........... Nei, det var ingen saklig kommentar. Ikke her, og selv ikke på tråden - Hytta til Siv - har du klart å redegjøre noen av dine påstander/kommentarer. Selv ikke på oppfordring/utfordring til å vise at du har noe å fare med. Jeg ga deg nok en, utallige hvor mange ganger jeg har gitt deg muligheten, til vise at du har NOE å fare med. Du feilet igjen! :D
Typisk et nettroll. Et hatende sådann, som også ble fint satt på plass når du omtalte Shurika Hansens følgere som søppel. Den vakre kvinnen fra Somalia satte deg der vi alle setter deg, i hjørnet. Malt inn av dine egne hatmeldinger. Som sagt, du er kun et nettroll! Ikledd en innbilt godhetskappe, som gjør at du tror du er noe bedre og annerledes enn de du stempler.
Er usikker på hva "Lina" syntes om "aktivitetene" dine. Skal jeg sende henne noen utskrifter syntes du?

Men jeg kan la det være også............ du kan jo vise meg EN av disse såkalte saklige kommentarene dine, underbygget med noen argumenter?
Du kommer til å slite med det, lillegutt! Og - Hytta til siv - tråden ligger der fortsatt ubesvart av deg med argumenter for at jeg har feil i noen av mine.
Så ikke skriv at jeg ikke diskuterer sak. Du bare dummer deg ut.

RR
Daniel_K
20.11.2018 kl 13:43 1785

Ja Risk du liker vel Surika Hansen men når og hvor satte hun meg på plass?

For ikke lenge siden skrøt du av din omgang med afrikanske prostituerte så er det noen som bør passe seg så er det deg. For du vet kanskje ikke at det er blitt ulovlig å kjøpe sex i Norge. Når jeg sist konfronterte deg så valgte du å forlate forumet for en lang periode.

Risk-reward1
20.11.2018 kl 14:13 1771

Hahaha...... har aldri hatt omgang med prostituerte. Det var DU som stemplet dem som det, hater.
Jeg forlot ikke forumet pga deg, lillegutt. Hva i alle dager får deg til å tro at lille du har klart å konfrontere meg med noe som helst? :DDD
Tror du virkelig at dine latterlige og fantasifulle påstander, setter meg ut??? :DDDDDD

Men mine dager som single og på sjekker`n er over for lenge siden nå. At kjæresten min, min kommende kone er så attraktiv at blikkene er lange fra både menn og kvinner, og at fremmende kommenterer at hun er nydelig og jeg er en heldig mann, har jeg blitt vant med. Det ingen av de vet er at hun er langt vakrere på innsiden <3 Og hun er min, og jeg er hennes. Også hun har afrikansk blod, fra sin mor, og med hvit far. Et nydelig resultat med et vakkert hjerte <3 <3 <3

Ja, jeg liker Shurika. En svært oppegående og fornuftig dame, jeg har hatt gleden av å snakke med et par ganger. All respekt for hva hun skriver og står for. At du omtaler mennesker som søppel på hennes eget innlegg, lot hun selvsagt ikke forbigå i stillhet :)
Du da lillegutt, du liker vel ikke Shurika, folk som henne har du jo omtalt som husnegre....... apropos rasisme liksom...... :D

Du er så gjennomsyret av det du liksom "angriper", med motsatt fortegn, og du innbiller deg at det gjør deg til "et godt menneske" :D
Jeg bruker uttrykket til Sotah, og kaller deg innvortes ond, som kaller folk du ikke liker for husnegre og søppel, for nazister og rasister helt ubegrunnet. Meg inkludert
Prøv om du kan finne at jeg en eneste gang har brukt tilsvarende rasistiske omtaler av folk jeg ikke liker hva de gjør og står for?

Kommer jo selvsagt ikke til å skje, like lite som du har tatt utfordringen om debattere sak, så du får plaske videre alene for meg i denne plaskedammen med møkkavann som snart rekker deg til halsen, men som du tror er et rent basseng.
En dag fryser vannet og du står fast. Da kommer du til å rope "jeg kunne jo ikke vite". Metaforen regner jeg med at du ikke skjønner!

RR
Slettet bruker
20.11.2018 kl 15:03 1823

Wow, rr skal gifte seg. Håper du ber alle på HO. 777 møter i blackface for å gli inn i mengden.
Risk-reward1
20.11.2018 kl 15:37 1816

Forsiktig dirken, så ikke danielBekteBAK kommer og "angriper" for ikke å holde deg til sak....... Nei. forresten, du har jo den rette rødfargen, så det skjer jo ikke ;)

Merkelig det der, hvordan dere godhetsapostler gang å gang viser at det dere er opptatt av er hudfargen til folk....... Når skal dere skjønne at det "å gli inn i mengden" handler om assimiliering med mengden? At det handler om hvilke holdninger, meninger og handlinger det handler om, og ikke hudfarge?

Kan det være fordi illusjonen deres om alle de "høyreekstreme" og "rasistene" vil briste om dere tar det inn over dere?

SVÆRT få mennesker her i landet har et faktisk problem med andres hudfarge, men ingen er så opptatt av det som godhetsapostlene.........?
Minner meg litt om homohaterne dere. Hater homser fordi de er usikre på egen seksualitet. Er dere litt usikre og tynget av tidligere tiders hvite overgrep kanskje. Litt vanskelig å stille inn tuneren til dagens situasjoner og aktualitet rundt spørsmålet?
Ikke med noen av de fargede jeg har vært sammen med ved forskjellige anledninger, har vi opplevd rasisme. Burde være et paradoks for godhetsapostlene, men de lar det forbigå i stillhet. Fordi det passer ikke virkeligheten de forsøker å skape.

Men så viser de altså gang på gang at det er de selv som er opptatt av hudfargen.
Rasisten DanielBekteBAK viste seg jo tydelig frem når, når jeg første gang fortalte om min afrikanske kjæreste og etter henne, om mine fargede dater. Da var de horer med engang gitt.......... Akkurat som en stor del av muslimene er rasister, og stempler norske jenter som horer. Rasisme begge deler.
Og for å forsvare sitt virkelighetsfjerne ståsted, må han altså vri sin egen rasistiske stempling av disse vakre damene jeg datet, til at det var jeg som hadde sagt de var prostituerte....... Det er den syke forvrengte verden han lever i.

RR
Redigert 20.11.2018 kl 15:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.11.2018 kl 15:38 1816

Blackface?

Holder det ikke om jeg tar litt sol, jeg blir jo fort brun?

PS: håper det kommer noen spreke mulatt damer.
Slettet bruker
20.11.2018 kl 16:03 1808

Jeg blir fort rød i solen, særlig på nesen og på ørene. Nesen kan henge sammen med durabelig alkoholinntak på altanen når solen er fremme.

Takk.
Slettet bruker
20.11.2018 kl 16:23 1805

Stakkars mann. Akkurat for din del så tror jeg du har godt av at Krf regjerer deg litt.
Daniel_K
21.11.2018 kl 11:19 1930

Gratulerer Risken, det var på tide du slå deg ned med en dame (ikke bra å være løshund hele livet).

Jeg har aldri sagt noe rasistisk, så dette har du funnet på selv.
børst
21.11.2018 kl 14:35 1915

Dette er Siv Jensens ansvar. Den taburetthoren bør fjernes så fort som mulig. Hun er mer opptatt svarte limousiner og millionlønn enn å fronte Frps velgere og ivareta deres og Norges interesser.
Risk-reward1
21.11.2018 kl 19:31 1905

Snakker som vanlig om ting du ikke har peiling på!
Siden jeg var 15 år, har jeg vært "løshund" i ca. 15 mnd tilsammen. Så har jeg heller aldri trengt å hente meg kone fra Russland ;)

Jo det har du!
Det er rasistisk når du kaller mørkhudede som sier den sannheten du ikke liker å høre, for husneger.
Det er rasistisk når du stempler de mørkhudede damene jeg datet for horer, fordi de var mørkhudede.

Men du garantert ikke mann nok til å innrømme at du skrev det, og at det er rasistisk.

RR
Slettet bruker
21.11.2018 kl 19:33 1903

Du har skrytt av sjokolade-erobringene dine så mange ganger at jeg har sluttet å la meg imponere.
Risk-reward1
21.11.2018 kl 19:42 1899

Og som vanlig skjønner ikke, og evner ikke dirken å debattere saken, men vri det til noe pisspriek.

Finnes det evne i deg til å uttale deg om det er rasistisk det jeg henviser til, i stedet for kommentar tullet ditt? Neppe!

RR
Redigert 21.11.2018 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.11.2018 kl 20:15 1893

Ikke interessert i å debattere hva noen skal ha skrevet her inne for noen år siden. Dette er internett, om du ikke tåler at noen plutselig kaller kjæresten din hore eller husneger, finnes det andre plasser å henge.
Risk-reward1
21.11.2018 kl 22:45 1887

I grunnen akkurat det feige svaret jeg forventet av deg.
Handler selvsagt ikke om hva jeg tåler eller ikke, ei heller at det var min kjæreste som ble kalt husneger, men en samfunnsdebattant.
Poenget er at det er rasistisk, fra en som stempler andre som rasister.

Men at du ikke evner å holde deg til det, er jo typisk venstrefascistene her inne :)

Edit
Som jeg skrev;
"Finnes det evne i deg til å uttale deg om det er rasistisk det jeg henviser til, i stedet for kommentar tullet ditt? Neppe!"
Og du bare måtte skrive og gi meg rett!! :D

RR
Redigert 21.11.2018 kl 22:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.11.2018 kl 23:53 1880

Hva feiler det deg? Hvem bryr seg om hva noen anonyme skrev på HO for lenge siden? Huff, var noen rasistiske her? Forferdet det din svake psyke? Buhu.
Risk-reward1
22.11.2018 kl 00:32 1873

Evner fortsatt ikke holde deg til hva det dreier seg om ser jeg :DD
Selv ikke etter at jeg skar det i papp for deg......
KYKKKKKELYKKKYYYYYYYY. Kylling!
https://no.wikipedia.org/wiki/Mike_den_hodel%C3%B8se_kyllingen

RR
Redigert 22.11.2018 kl 00:32 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
22.11.2018 kl 09:05 1849

Tydelig hvilke tråder som skaper engasjement her inne, festingen til FRP, hytta til Siv og at det tilfeldigvis var et par damer på brua når krigsskipet kolliderte :-))

Det går på FRP og kvinnfolk.....
Slettet bruker
22.11.2018 kl 09:12 1845

Jo da, men det er kanskje hyggeligere enn å diskutere de store tingene?
Daniel_K
22.11.2018 kl 09:26 1838

Tror det har klikka helt for Risken.
I årevis har han skyrt av sine dame historier (dater xxx antall svarte damer per døgn etc). Samtidig har han rasistiske holdninger så det holder.

Psykolog er neste for deg Risky.
Risk-reward1
22.11.2018 kl 09:37 1834

Og du våknet like virkelighetsfjern i dag som alle andre dager...... :D
Dine "i årevis" var en dateperiode i fjor høst.
Har aldri skrytt, men forsøkt å få de tregeste av dere til å fatte at en påstått rasist fra dere, som først og fremst dater jenter med annen etnisitet, er nettopp det. En påstått, men slettes ikke korrekt, rasist! Allikevel har dere ikke klart å forstå det.
Har heller aldri datet flere en EN ila av et døgn, så du har stadig like fjollete påstander om meg, lillegutt!
Så kan du jo legge frem EN eneste rasistisk holdning jeg har gitt utrykk for. noe jeg har utfordret deg på mange ganger, men som du ALDRI har klart.

Du derimot, har stemplet fargede jenter som horer og og fargede samfunnsdebattanter som husnegre. Det er et faktum, og det ER rasistisk!
Hadde du ikke vært melkehvit i huden, ville dine Stege Horhaug uttalelser utvilsomt også vært rasistiske.

Hvem som trenger psykolog er herved slått fast med klare eksempler. Du har aldri og kommer aldri til å klare å underbygge det samme om meg.
Jeg har lenge forsøkt å gi deg "God bedring", men det er nytteløst. Et nettroll som deg, blottet for substans, blir ikke frisk uten drastiske endringer.

RR
Risk-reward1
05.12.2018 kl 09:20 1729

Rasisten DanielBekteBAK klarte det ikke denne gangen heller :D

"Så kan du jo legge frem EN eneste rasistisk holdning jeg har gitt uttrykk for. Noe jeg har utfordret deg på mange ganger, men som du ALDRI har klart."

RR
Risk-reward1
05.12.2018 kl 10:45 1719

Innlegget er slettet
Hva du mener jeg virker som er meg knekkende likegyldig, men takk for avslutningen "din lille rasistrotte"
Gi meg ETT konkret eksempel på noe jeg har skrevet som gir grunnlag for den stemplingen?
Bare ETT, det holder.

Problemet til slike som deg og dere, er at dere mangler argumenter. Og da blir slike fjollete og ubegrunnede stemplinger det dere klarer.
Og det sier langt mer om dere, enn det sier noe om de dere stempler :D

RR
Slettet bruker
05.12.2018 kl 12:01 1711

Lol.
Risk-reward1
06.12.2018 kl 09:46 1682

Tusen takk, dirken!!
Du klarte igjen å bevise akkurat det jeg avslutningsvis skrev om deg/dere :DD

RR
Slettet bruker
06.12.2018 kl 23:48 1664

Nå ble jo dette litt teit fordi administrator slettet det jeg skrev. Men poenget var i alle fall at du ikke evner å la noe ligge fordi du er en hårsår sutrepave. Buhu, noen skrev noe om ditt anonyme alterego på internettet. Huff så leit.

De som er så ømfintlige som deg har ikke godt av å være på steder som dette. Sorry. At du er inne og løfter tråden med jevne mellomrom, beviser bare mitt poeng. Derfor lol. Igjen.
Redigert 06.12.2018 kl 23:50 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
07.12.2018 kl 09:42 1649

Det du skrev var jo bare det vanlige tåkepratet ditt, avsluttet med å kalle meg for "rasistrotte". Det er poenget ditt ja, men det har aldri handlet om det. Det har vært din flukt fra hva det handler om, selv om jeg har skåret det i papp og matet deg med teskjeer. Det er din feige "utvei" for å slippe å ta stilling til hva jeg har presisert det handler om, og konkret spurt deg.
Og er det ikke slik at det er en bevisst feig retrett fra deg, ja da beviser du jo bare at du er mindre oppegående. At du er for dum til å ta stilling til det? Hva er det?

Og det er kanskje det som er den egentlige grunnen, du evner ikke å forstå hva jeg har konkretisert det handler om? Hva jeg har konkret spurt deg om?
For du har i hvert fall ikke klart å svare, tiltross for flere innlegg fra deg........... Og spørsmålet var altså et ganske lett ja eller nei om rasisme, men du har altså ikke evner til å svare, men må forsøke å gjøre det til at jeg skal ha blitt fornærmet :D Fornærmet av hva?
At DanielBekteBAK kaller mørkhudede jenter horer, og fargede samfunnsdebattanter for husnegre, fordi de sier noe han ikke liker?
Hvorfor skal jeg bli "hårsår sutrepave" av det? Det er jo liksom ditt poeng, så forklar det?

Det er rasisme, det er poenget! Fra han som stempler alle andre med andre meninger, som rasister. Han er rasisten.
Men det klarte ikke du å forholde deg til. Det klarte ikke du svare på om var rasistisk........ :D

Grunnen til at jeg har løfter tråder er fordi det irriterer slike begrensninger som deg og DanielBekteBAK, som ikke klarer å svare på enkle spørsmål på hva dere lirer ut av dere. Jeg løfter tråder for å vise hvor begrensede dere er. Vise hvor lett dere stempler, men selv hevder andre gjør det. Hvor lett dere viser rasisme, men hevder andre er rasister. Men alt dette har du altså gang på gang klart å vise at du ikke evner forstå, ei heller evner svare på :D

RR



Slettet bruker
08.12.2018 kl 05:15 1632

Lol.
Risk-reward1
08.12.2018 kl 10:03 1623

Igjen tusen takk, dirken! :)
Du beviser på en eminent måte at du ikke evner særlig mye.
Du "ler høyt", men har NULL argumenter eller svar å komme med om det det gjelder. Kun svada innlegg og forsøk på avsporing. En kopi av DanielBekteBAK. Det er LOL, men du skjønner ikke det heller :D

RR
Slettet bruker
08.12.2018 kl 10:19 1617

Du har ikke godt av å være her når du er en så hårsår pyse. «Huffameg, noen var rasistiske på internettet!» «Åneiånei, noen skrev noe dritt til meg på internettet!» La meg skrive dette så enkelt at kanskje også du evner forstå det:

Ingen. Bryr. Seg.

Med unntak av deg da, som er så sykelig opptatt av det at du saumfarer månedgamle tråder.

L. O. L.
Risk-reward1
08.12.2018 kl 10:28 1613

Tusen takk nok en gang, dirken!
IGJEN beviser du at du ikke har skjønt hva jeg skriver, tar opp og har spurt deg om :DD

Men jeg skylder deg (eller kanskje DanielBekteBAK?) en unnskyldning nå. Jeg hevdet du la deg på samme nivå som han, men du viser nå at du er enda mer begrenset enn han er. Godt gjort!

RR

PS!
Tråden startet 15. november, og har vært daglig "fornyet", blant annet også av deg :D
Men i din jeg-feiger-ut-verden er den altså en av "månedsgamle" tråder....
LOL
Slettet bruker
08.12.2018 kl 12:32 1600

Tre ord var for vanskelig ja. Jaja. Her er noen én-ords-forslag som kan beskrive dine sårede følelser over at noen har kalt ditt anonyme alterego noe på Internett for lenge siden:

Uinteressant.
Kjedelig.
Gjesp.
Snøflak.
Patetisk.

Forstår rasisten det nå?