Frp fester på vår bekostning

nekkejk
15.11.2018 kl 12:55 5224

"Frp har gjennom mange år rast mot unødvendig offentlig pengebruk. Det har ikke hindret stortingsgruppen i å bruke millionbeløp på skattefinansiert fest og sosiale aktiviteter – som en tur til London."

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/VRJ9z4/Frps-stortingsgruppe-brukte-26900-kroner-per-person-pa-fest-og-moro-Det-er-57-ganger-mer-enn-statsansatte-far-bruke-

Det var dette med liv og lære, da!
Slettet bruker
03.06.2019 kl 21:56 859

Dette var en bra tråd. Håper du fortsetter å løfte den hver eneste dag fremover :-))))

Snart kommer sikkert RR og forteller om den gangen noen var rasistiske på Internett. Da skygger jeg banen.
Slettet bruker
03.06.2019 kl 21:50 861

Indianer party hotel
https://e24.no/naeringsliv/hard-rock-bygger-gitar-formet-hotell-i-florida/24631423
Fra oktober 2019 kan hotellgjester bo inni en 130 meter høy gitar - og selvfølgelig dra på rock
Slettet bruker
02.06.2019 kl 01:02 872

SV AP fester ikke for din regning.
AP giske underholdt verdens (første?) me2 byllup nå da. Og betalte selv.
Slettet bruker
30.05.2019 kl 21:12 877

eod. Takk for at det ble respektert.
Fleskejakt.
Slettet bruker
11.12.2018 kl 20:29 1034

Over skriften er u saklig over drevet og ikke rett,
e
od
Risk-reward1
08.12.2018 kl 23:37 1109

Hehe..... tom og skramlete. Og lett og leke med. Han klarte ikke engang debattere på sin egen tråd i dag :)
Kommer med påstander, men klarer aldri svare på dem. Samme med noen av de andre tønnene her inne. Skulle tro de hadde vært på samme nettkurs

RR
Slettet bruker
08.12.2018 kl 22:38 1124

Jeg har ikke tittet innom men vil likevel bekrefte at dirken er en stor tønne rom. Rund men ubalansert.
Risk-reward1
08.12.2018 kl 22:34 1129

Hvem jeg VET at jeg er mener du....
Jeg er din mentale overmann, som har gitt deg verbal juling :)
Den som har vist for de som har tittet innom at du er en tom tønne

RR
Slettet bruker
08.12.2018 kl 22:20 1138

De sårede finfølelsene dine over noe rasismegreier for lenge siden handler heller ikke om FrPs festing og moro, forresten, så her er vi nok begge ute på viddene for lengst. Men hvem bryr seg om det.

Denne tråden har i dag blitt overtatt av et troll og en som lar seg trolle fordi han er altfor hårsår. Hvem av de to tror du at du er, lille rasist?
Risk-reward1
08.12.2018 kl 22:02 1141

Se der ja........ du måtte bare fjerne enhver tvil :D
For noen er det noen ganger lurere å holde kjeft, i stedet for bevise hvor dum man er. For deg gjelder det visst hver gang.

En ting er at du med 7 innlegg ikke har klart forstå hva det handler om, noe annet er at du ikke klarer å svare på mine enkle spørsmål, noe heeeeeelt annet er at du ikke klarer å svare på dine egne påstander engang. 7 innlegg hvor du i alle samme klarer å vise hvor begrenset du er, uten at du skjønner det selv :DD

RR
Slettet bruker
08.12.2018 kl 14:57 1157

Stakkars Nekkejk som har fått hat-tråden sin kapret.
Slettet bruker
08.12.2018 kl 14:26 1166

Lol. Lengden på det innlegget tyder på at det gjør veldig vondt for deg å bli lugget litt. Du trenger tykkere hud for å være på internett.
Risk-reward1
08.12.2018 kl 13:12 1175

Og enda en gang er du på tråden for å vise at du ikke evner å forstå hva det gjelder :DD
3 ord først, deretter 5 nye ord, for å liksom beskrive noe du gjentatt lager innlegg på. Om og om igjen........ Du motsier deg selv, du motbeviser deg selv, og du beviser hva jeg har skrevet om deg, om og om igjen :DD

Og nok engang, selvsagt i mangel av å ha noe bringe til torgs som vanlig, kommer du med en stempling av meg som rasist :D
Og som jeg allerede har bedt deg underbygge med EN eneste uttalelse jeg har kommet med, men som du selvsagt ikke har klart.
Du klarer det ikke denne gangen heller, så du fortsetter bare å vise frem hvor begrenset du er. Stå på dirken!!!

At du frivillig velger å fremstå så dum viser vel bare at det er det du er. Akkurat så dum! :D
Innlegg etter innlegg viser du det. Ikke nok med det, det var viktigere for deg å komme med "superlativer" på denne tråden, enn å debattere din egen tråd :D
Merkelig hvordan du prioriterer noe som er så "kjedelig", "uint" og "ingen bryr seg". LOL

Men det er int. og se hvordan du beviser hva jeg skriver. At dere stempler ubegrunnet andre for rasisme, mens konkrete eksempler på rasisme klarer du/dere ikke ta stilling til, forholde deg/dere til, kommentere/debattere, men bruker 6 innlegg på fremstille/vinkle til noe annet for å slippe å svare........
Rett og slett fornøyelig hvordan du velger å kle av deg selv på forumet, og du skjønner det ikke selv engang. :DD

Kan ikke du forklare hvorfor du skriver innlegg etter innlegg på en tråd, uten å klare å forstå, enda mindre svare på hva du er spurt om, sett i sammenheng med at den i følge deg er så "kjedelig, uint, gjesp, snøflak, patetisk, ingen bryr seg"?
Dine beskrivelser, og allikevel alle dine innlegg her. Så hvorfor?

Og igjen, hvorfor skal jeg i følge deg være såret over at rasisten DanielBekteBAK kaller utenlandske jenter for horer, og fargede samfunnsdebattanter for husnegre? Også det din påstand, gjentatt og gjentatt, men som du altså ikke klarer å svare på....... Merkelig det der. Kan det være noe annet enn den enorme begrensningen jeg har påpekt du er i besittelse av?

RR

dirkens innlegg (om det blir slettet igjen)
"Tre ord var for vanskelig ja. Jaja. Her er noen én-ords-forslag som kan beskrive dine sårede følelser over at noen har kalt ditt anonyme alterego noe på Internett for lenge siden:

Uinteressant.
Kjedelig.
Gjesp.
Snøflak.
Patetisk.

Forstår rasisten det nå?"
Slettet bruker
08.12.2018 kl 12:32 1601

Tre ord var for vanskelig ja. Jaja. Her er noen én-ords-forslag som kan beskrive dine sårede følelser over at noen har kalt ditt anonyme alterego noe på Internett for lenge siden:

Uinteressant.
Kjedelig.
Gjesp.
Snøflak.
Patetisk.

Forstår rasisten det nå?
Risk-reward1
08.12.2018 kl 10:28 1614

Tusen takk nok en gang, dirken!
IGJEN beviser du at du ikke har skjønt hva jeg skriver, tar opp og har spurt deg om :DD

Men jeg skylder deg (eller kanskje DanielBekteBAK?) en unnskyldning nå. Jeg hevdet du la deg på samme nivå som han, men du viser nå at du er enda mer begrenset enn han er. Godt gjort!

RR

PS!
Tråden startet 15. november, og har vært daglig "fornyet", blant annet også av deg :D
Men i din jeg-feiger-ut-verden er den altså en av "månedsgamle" tråder....
LOL
Slettet bruker
08.12.2018 kl 10:19 1618

Du har ikke godt av å være her når du er en så hårsår pyse. «Huffameg, noen var rasistiske på internettet!» «Åneiånei, noen skrev noe dritt til meg på internettet!» La meg skrive dette så enkelt at kanskje også du evner forstå det:

Ingen. Bryr. Seg.

Med unntak av deg da, som er så sykelig opptatt av det at du saumfarer månedgamle tråder.

L. O. L.
Risk-reward1
08.12.2018 kl 10:03 1624

Igjen tusen takk, dirken! :)
Du beviser på en eminent måte at du ikke evner særlig mye.
Du "ler høyt", men har NULL argumenter eller svar å komme med om det det gjelder. Kun svada innlegg og forsøk på avsporing. En kopi av DanielBekteBAK. Det er LOL, men du skjønner ikke det heller :D

RR
Risk-reward1
07.12.2018 kl 09:42 1650

Det du skrev var jo bare det vanlige tåkepratet ditt, avsluttet med å kalle meg for "rasistrotte". Det er poenget ditt ja, men det har aldri handlet om det. Det har vært din flukt fra hva det handler om, selv om jeg har skåret det i papp og matet deg med teskjeer. Det er din feige "utvei" for å slippe å ta stilling til hva jeg har presisert det handler om, og konkret spurt deg.
Og er det ikke slik at det er en bevisst feig retrett fra deg, ja da beviser du jo bare at du er mindre oppegående. At du er for dum til å ta stilling til det? Hva er det?

Og det er kanskje det som er den egentlige grunnen, du evner ikke å forstå hva jeg har konkretisert det handler om? Hva jeg har konkret spurt deg om?
For du har i hvert fall ikke klart å svare, tiltross for flere innlegg fra deg........... Og spørsmålet var altså et ganske lett ja eller nei om rasisme, men du har altså ikke evner til å svare, men må forsøke å gjøre det til at jeg skal ha blitt fornærmet :D Fornærmet av hva?
At DanielBekteBAK kaller mørkhudede jenter horer, og fargede samfunnsdebattanter for husnegre, fordi de sier noe han ikke liker?
Hvorfor skal jeg bli "hårsår sutrepave" av det? Det er jo liksom ditt poeng, så forklar det?

Det er rasisme, det er poenget! Fra han som stempler alle andre med andre meninger, som rasister. Han er rasisten.
Men det klarte ikke du å forholde deg til. Det klarte ikke du svare på om var rasistisk........ :D

Grunnen til at jeg har løfter tråder er fordi det irriterer slike begrensninger som deg og DanielBekteBAK, som ikke klarer å svare på enkle spørsmål på hva dere lirer ut av dere. Jeg løfter tråder for å vise hvor begrensede dere er. Vise hvor lett dere stempler, men selv hevder andre gjør det. Hvor lett dere viser rasisme, men hevder andre er rasister. Men alt dette har du altså gang på gang klart å vise at du ikke evner forstå, ei heller evner svare på :D

RR



Slettet bruker
06.12.2018 kl 23:48 1665

Nå ble jo dette litt teit fordi administrator slettet det jeg skrev. Men poenget var i alle fall at du ikke evner å la noe ligge fordi du er en hårsår sutrepave. Buhu, noen skrev noe om ditt anonyme alterego på internettet. Huff så leit.

De som er så ømfintlige som deg har ikke godt av å være på steder som dette. Sorry. At du er inne og løfter tråden med jevne mellomrom, beviser bare mitt poeng. Derfor lol. Igjen.
Redigert 06.12.2018 kl 23:50 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
06.12.2018 kl 09:46 1683

Tusen takk, dirken!!
Du klarte igjen å bevise akkurat det jeg avslutningsvis skrev om deg/dere :DD

RR
Risk-reward1
05.12.2018 kl 10:45 1720

Innlegget er slettet
Hva du mener jeg virker som er meg knekkende likegyldig, men takk for avslutningen "din lille rasistrotte"
Gi meg ETT konkret eksempel på noe jeg har skrevet som gir grunnlag for den stemplingen?
Bare ETT, det holder.

Problemet til slike som deg og dere, er at dere mangler argumenter. Og da blir slike fjollete og ubegrunnede stemplinger det dere klarer.
Og det sier langt mer om dere, enn det sier noe om de dere stempler :D

RR
Risk-reward1
05.12.2018 kl 09:20 1730

Rasisten DanielBekteBAK klarte det ikke denne gangen heller :D

"Så kan du jo legge frem EN eneste rasistisk holdning jeg har gitt uttrykk for. Noe jeg har utfordret deg på mange ganger, men som du ALDRI har klart."

RR
Risk-reward1
22.11.2018 kl 09:37 1835

Og du våknet like virkelighetsfjern i dag som alle andre dager...... :D
Dine "i årevis" var en dateperiode i fjor høst.
Har aldri skrytt, men forsøkt å få de tregeste av dere til å fatte at en påstått rasist fra dere, som først og fremst dater jenter med annen etnisitet, er nettopp det. En påstått, men slettes ikke korrekt, rasist! Allikevel har dere ikke klart å forstå det.
Har heller aldri datet flere en EN ila av et døgn, så du har stadig like fjollete påstander om meg, lillegutt!
Så kan du jo legge frem EN eneste rasistisk holdning jeg har gitt utrykk for. noe jeg har utfordret deg på mange ganger, men som du ALDRI har klart.

Du derimot, har stemplet fargede jenter som horer og og fargede samfunnsdebattanter som husnegre. Det er et faktum, og det ER rasistisk!
Hadde du ikke vært melkehvit i huden, ville dine Stege Horhaug uttalelser utvilsomt også vært rasistiske.

Hvem som trenger psykolog er herved slått fast med klare eksempler. Du har aldri og kommer aldri til å klare å underbygge det samme om meg.
Jeg har lenge forsøkt å gi deg "God bedring", men det er nytteløst. Et nettroll som deg, blottet for substans, blir ikke frisk uten drastiske endringer.

RR
Daniel_K
22.11.2018 kl 09:26 1839

Tror det har klikka helt for Risken.
I årevis har han skyrt av sine dame historier (dater xxx antall svarte damer per døgn etc). Samtidig har han rasistiske holdninger så det holder.

Psykolog er neste for deg Risky.
Slettet bruker
22.11.2018 kl 09:12 1846

Jo da, men det er kanskje hyggeligere enn å diskutere de store tingene?
ladaen7,30
22.11.2018 kl 09:05 1850

Tydelig hvilke tråder som skaper engasjement her inne, festingen til FRP, hytta til Siv og at det tilfeldigvis var et par damer på brua når krigsskipet kolliderte :-))

Det går på FRP og kvinnfolk.....
Risk-reward1
22.11.2018 kl 00:32 1874

Evner fortsatt ikke holde deg til hva det dreier seg om ser jeg :DD
Selv ikke etter at jeg skar det i papp for deg......
KYKKKKKELYKKKYYYYYYYY. Kylling!
https://no.wikipedia.org/wiki/Mike_den_hodel%C3%B8se_kyllingen

RR
Redigert 22.11.2018 kl 00:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.11.2018 kl 23:53 1881

Hva feiler det deg? Hvem bryr seg om hva noen anonyme skrev på HO for lenge siden? Huff, var noen rasistiske her? Forferdet det din svake psyke? Buhu.
Risk-reward1
21.11.2018 kl 22:45 1888

I grunnen akkurat det feige svaret jeg forventet av deg.
Handler selvsagt ikke om hva jeg tåler eller ikke, ei heller at det var min kjæreste som ble kalt husneger, men en samfunnsdebattant.
Poenget er at det er rasistisk, fra en som stempler andre som rasister.

Men at du ikke evner å holde deg til det, er jo typisk venstrefascistene her inne :)

Edit
Som jeg skrev;
"Finnes det evne i deg til å uttale deg om det er rasistisk det jeg henviser til, i stedet for kommentar tullet ditt? Neppe!"
Og du bare måtte skrive og gi meg rett!! :D

RR
Redigert 21.11.2018 kl 22:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.11.2018 kl 20:15 1894

Ikke interessert i å debattere hva noen skal ha skrevet her inne for noen år siden. Dette er internett, om du ikke tåler at noen plutselig kaller kjæresten din hore eller husneger, finnes det andre plasser å henge.
Risk-reward1
21.11.2018 kl 19:42 1900

Og som vanlig skjønner ikke, og evner ikke dirken å debattere saken, men vri det til noe pisspriek.

Finnes det evne i deg til å uttale deg om det er rasistisk det jeg henviser til, i stedet for kommentar tullet ditt? Neppe!

RR
Redigert 21.11.2018 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.11.2018 kl 19:33 1904

Du har skrytt av sjokolade-erobringene dine så mange ganger at jeg har sluttet å la meg imponere.
Risk-reward1
21.11.2018 kl 19:31 1906

Snakker som vanlig om ting du ikke har peiling på!
Siden jeg var 15 år, har jeg vært "løshund" i ca. 15 mnd tilsammen. Så har jeg heller aldri trengt å hente meg kone fra Russland ;)

Jo det har du!
Det er rasistisk når du kaller mørkhudede som sier den sannheten du ikke liker å høre, for husneger.
Det er rasistisk når du stempler de mørkhudede damene jeg datet for horer, fordi de var mørkhudede.

Men du garantert ikke mann nok til å innrømme at du skrev det, og at det er rasistisk.

RR
børst
21.11.2018 kl 14:35 1916

Dette er Siv Jensens ansvar. Den taburetthoren bør fjernes så fort som mulig. Hun er mer opptatt svarte limousiner og millionlønn enn å fronte Frps velgere og ivareta deres og Norges interesser.
Daniel_K
21.11.2018 kl 11:19 1931

Gratulerer Risken, det var på tide du slå deg ned med en dame (ikke bra å være løshund hele livet).

Jeg har aldri sagt noe rasistisk, så dette har du funnet på selv.