IOX begynner å bli for dumt
Så er vi midt i november, ingen melding ennå om at det skal borres, jada og nissene her på HO tror at de borrer 2 hull på 2 dager virker det som, begynner å bli for dumt dette her. Ikke pokker om de klarer å få ferdig 2 hull føre 2018 er slutt.
Redigert 19.01.2021 kl 12:34
Du må logge inn for å svare
robkal
15.11.2018 kl 13:43
1862
Det skall vel borres i Q4?? Eller har jag gått glipp av noe??
Q4.. er vel dec-jan og feb
Q4.. er vel dec-jan og feb
Vikingen
15.11.2018 kl 14:03
1790
Spørgsmålet er vel efterhånden ved at være meget relevant.
Hvis boringene var gået i gang - så vil jeg påstå at informationen havde nået markedet - det er trods alt noget tungt og synlig udstyr der skal bruges. Man kan vel ikke gemme nyheden væk, så folk ikke kan se at de borer.
Min påstand er blot - at nogen havde set det og reageret på det.
Der er ikke tilgået nogen informationer overhovedet - derfor tror jeg ikke på de er i gang.
Jeg vil også mene at IOX bør eller måske skal informere markedet - men jeg kender ikke helt reglerne for meldepligt.
Det efterlader os med spørgsmålet - kan IOX nå at borer 2 brønde på under 1,5 mdr og hvorfor ikke komme ud af busken med info omkring boreopstart?
Kan de tabe noget ved at give den information eller er de slet ikke klar endnu?
Hvis boringene var gået i gang - så vil jeg påstå at informationen havde nået markedet - det er trods alt noget tungt og synlig udstyr der skal bruges. Man kan vel ikke gemme nyheden væk, så folk ikke kan se at de borer.
Min påstand er blot - at nogen havde set det og reageret på det.
Der er ikke tilgået nogen informationer overhovedet - derfor tror jeg ikke på de er i gang.
Jeg vil også mene at IOX bør eller måske skal informere markedet - men jeg kender ikke helt reglerne for meldepligt.
Det efterlader os med spørgsmålet - kan IOX nå at borer 2 brønde på under 1,5 mdr og hvorfor ikke komme ud af busken med info omkring boreopstart?
Kan de tabe noget ved at give den information eller er de slet ikke klar endnu?
aborum
15.11.2018 kl 14:53
1687
Der er stadigvæk 1,5 måned at løbe på, skal man tro selskabet, men det skal vel ikke forhindre IOX tickeren i at blive spammet med forhåbninger dagligt. Der er nok flere, der sidder og venter på positive nyheder, så de kan få solgt de sidste aktier i porteføljen (inklussive undertegnede). Nej, man sælger ikke nødvendigvis med tab på 4,50 NOK hvis man har samlet op undervejs i CNEs nedslagtning af selskabet.
Fluefiskeren
15.11.2018 kl 15:51
1604
Kanskje det begynner å bli på tide å kjøpe igjen. IOX er min flakseaksje.To ganger siden forsommeren har jeg tjent bra på den uten å ha noen særlig peiling på selskapet. Like etter kjøp har den hatt kraftige oppganger, men begge ganger solgte jeg dessverre for tidlig så det ble ikke veldig mye penger på meg.
Alle gode ting er tre? Eller blir det bare å utfordre flaksen? Flaks er viktigere i aksjemarkedet enn man vil være med.
Alle gode ting er tre? Eller blir det bare å utfordre flaksen? Flaks er viktigere i aksjemarkedet enn man vil være med.
Tror ikke du gjør så mye galt i å kjøpe denne. Treffer de på olje på de neste to brønnene så stopper den vel neppe på 10. Sist den stoppet der hadde de jo et visst krav på noen 100 millioner som hengte over selskapet. Nå når de ikke har dette så er det litt sånn at det ikke finnes noen reelle motstander på vei oppover, og veldig lite negativt. I tillegg er det jo bare ca 65 millioner aksjer i selskapet så det vel ikke så altfor enkelt å få tak i billige aksjer når gode nyheter når markedet...