flyr i ferd med å ta av..
Ser ut som denne nå endelig har landet og er klar til og "ta av"..Oppturen blir nok litt ruglete pga trading men sannsynligvis er det bare og feste setebeltet og Fly(r) videre opp..!
Nikko
05.01.2023 kl 19:07
9617
Blir spennende i morgen tidlig
https://www.nrk.no/rogaland/nordmenn-bestiller-syden-ferien-i-januar-1.16238279
https://www.nrk.no/rogaland/nordmenn-bestiller-syden-ferien-i-januar-1.16238279
Nikko
06.01.2023 kl 10:56
9557
https://www.finansavisen.no/transport/2023/01/06/7974717/1-6-millioner-floy-med-flyr
-52.400 personer fløy med Flyr i desember 2022, og mer enn 1,6 millioner passasjerer fløy med Flyr i hele 2022, fremgår det av en børsmelding fredag morgen.
Flyr hadde et belegg (kabinfaktor) på 73 prosent i desember. Inntekten pr. betalende passasjer pr. flydde kilometer (yield) var 0,59 kroner. Inntekten pr. flydde setekilometer (PASK) var 0,45 kroner i desember, opp fra 0,24 kroner i desember 2021.
-52.400 personer fløy med Flyr i desember 2022, og mer enn 1,6 millioner passasjerer fløy med Flyr i hele 2022, fremgår det av en børsmelding fredag morgen.
Flyr hadde et belegg (kabinfaktor) på 73 prosent i desember. Inntekten pr. betalende passasjer pr. flydde kilometer (yield) var 0,59 kroner. Inntekten pr. flydde setekilometer (PASK) var 0,45 kroner i desember, opp fra 0,24 kroner i desember 2021.
Redigert 06.01.2023 kl 10:59
Du må logge inn for å svare
Det er ikke så ille det. Januar blir nok bedre, spesielt med synkende drivstoffpriser.
Skal ikke se bort i fra at denne kjøpes av børs i løpet av våren. Snus, og dukker opp til en høyere verdsettelse.
Skal ikke se bort i fra at denne kjøpes av børs i løpet av våren. Snus, og dukker opp til en høyere verdsettelse.
Nikko
06.01.2023 kl 15:40
9355
Jeg tror at den snart kjøres opp mot 1øre, slik at emiene gjennomføres. Deretter dobles den nok ila relativt kort tid, trur eg...
thief
06.01.2023 kl 17:18
9290
Ja,så du tror folk av veldedighet skal kjøpe aksjen opp til 1øre,slik at selskapet skal trykke mange milliarder nye aksjer 😂Og hvem skal eventuelt kjøpe disse aksjene i emisjonen?De har vel lært av forrige emi,som gikk forferdelig galt i forhold til hva traderene trodde."ALLE" gikk på en smell,neppe mange som tar sjansen igjen.Kassa er snart tom,og FLYR sitter i saksa!
Nikko
06.01.2023 kl 17:40
9394
Ingen kjøper aksjer av veldedighet 🤣
De som har kjøpt aksjer i siste emisjonen har opsjoner som kan bli lønnsomme dersom kursen går over 1øre. Tror ikke investorer som gikk inn med 250mill. til 1øre bare lar denne gå i dass med den lave omsetningen. Det vil ikke være særlig dyrt å kjøre opp kursen. Må bare riste så mye i treet at alle råtne eplene faller ned først.
De som har kjøpt aksjer i siste emisjonen har opsjoner som kan bli lønnsomme dersom kursen går over 1øre. Tror ikke investorer som gikk inn med 250mill. til 1øre bare lar denne gå i dass med den lave omsetningen. Det vil ikke være særlig dyrt å kjøre opp kursen. Må bare riste så mye i treet at alle råtne eplene faller ned først.
Redigert 06.01.2023 kl 17:41
Du må logge inn for å svare
Nikko
06.01.2023 kl 20:27
9283
https://e24.no/boers-og-finans/i/JQ6dnP/norwegian-sjef-geir-karlsen-veldig-sannsynlig-at-selskapet-skaffer-30-nye-fly?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no
– I 2022 fløy vi rundt 70 fly - inn i 2023 kommer vi til å ha rundt 80 fly. Så vi har en ok vekst - vi vokste 40 prosent fra 2021 til 2022. Så det er ikke snakk om at vi ikke vokser, men nå vokser vi på mange måter i takt med markedet, sier Norwegian-sjefen.
Norwegian har bestilt 50 nye fly etter forlik med Boeing. Avtalen inkluderer også kjøp av ytterliggere 30 fly.
– Vi har to år på oss til å bestemme oss for om vi skal erklære de opsjonene. Det håper jeg virkelig vi gjør det. Og da blir de levert fra 2028 og i løpet av 2,5 år.
– I 2022 fløy vi rundt 70 fly - inn i 2023 kommer vi til å ha rundt 80 fly. Så vi har en ok vekst - vi vokste 40 prosent fra 2021 til 2022. Så det er ikke snakk om at vi ikke vokser, men nå vokser vi på mange måter i takt med markedet, sier Norwegian-sjefen.
Norwegian har bestilt 50 nye fly etter forlik med Boeing. Avtalen inkluderer også kjøp av ytterliggere 30 fly.
– Vi har to år på oss til å bestemme oss for om vi skal erklære de opsjonene. Det håper jeg virkelig vi gjør det. Og da blir de levert fra 2028 og i løpet av 2,5 år.
thief
07.01.2023 kl 11:16
9009
Nei,får investorer har jo aldri tatt feil på børs før🙂Mange som må ta store tap,det blir tilfelle i FLYR også.Aldri verden om kursen kjøres opp til 1øre,og at "idiotene" går på nok en smell.Forrig emisjon tiltrakk seg bare tradere,ingen seriøse investorer.Mange som bare skulle flippe,det gikk galt. Så Flyr må nok finne en ny måte å hente kapital, blir ikke aksjer på ett øre.Blir nok hakket verre,om de i det hele tatt får hentet mer penger til sluket
ctrlaltdel
07.01.2023 kl 15:19
8834
Nikko skrev De har mer enn det i cash...
Det er ingen verdi i den cash. For å sette det noe på spissen; hvis selskapet legger opp nå så er der ingen verdi.
Nikko
08.01.2023 kl 00:13
8531
Gud bedre..
Hvor kommer de fra alle disse ekspertene ?
Hvor kommer de fra alle disse ekspertene ?
Redigert 08.01.2023 kl 00:13
Du må logge inn for å svare
hill
08.01.2023 kl 00:17
8520
Flyr Records 1.6 Million Guests in First Full Year of Operations
01/06/2023 | 02:57am EST
Flyr (FLYR.OL) said Friday its passenger traffic reached 1.6 million guests and the load factor was 74% in 2022,
its first full calendar year with operations.
In December 2022 alone, the budget airline group's traffic totaled 52,400 guests, with a load factor of 73%.
Looking forward, Flyr expects an average annual load factor of 80% to 90%. (MT Newswires)
https://newsweb.oslobors.no/message/579727
01/06/2023 | 02:57am EST
Flyr (FLYR.OL) said Friday its passenger traffic reached 1.6 million guests and the load factor was 74% in 2022,
its first full calendar year with operations.
In December 2022 alone, the budget airline group's traffic totaled 52,400 guests, with a load factor of 73%.
Looking forward, Flyr expects an average annual load factor of 80% to 90%. (MT Newswires)
https://newsweb.oslobors.no/message/579727
Redigert 08.01.2023 kl 00:19
Du må logge inn for å svare
Nikko
09.01.2023 kl 08:52
8105
Nikko
09.01.2023 kl 09:16
8052
Inngår strategisk partnerskap med FLYR Labs
6 minutter siden · Infront TDN Direkt
Flyr og FLYR Labs inngår et strategisk partnerskap som tar sikte på å øke flyselskapets inntekter og optimalisere kostnadene.
Det opplyses i en melding mandag.
FLYR Labs er et AI-selskap som forener kommersielle data og støttes av store investorer. Som en del av partnerskapet vil FLYR Labs bygge på Flyrs sine proprietære regnskaps-, oppgjørs- og faktureringsteknologier. Partnerskapet vil også gjøre det mulig for Flyr å utvide sin plattform med teknologiene på tvers av virksomheten og gi kundene sine bedre brukeropplevelser gjennom mer skreddersydde tilbud, opplyses det.
6 minutter siden · Infront TDN Direkt
Flyr og FLYR Labs inngår et strategisk partnerskap som tar sikte på å øke flyselskapets inntekter og optimalisere kostnadene.
Det opplyses i en melding mandag.
FLYR Labs er et AI-selskap som forener kommersielle data og støttes av store investorer. Som en del av partnerskapet vil FLYR Labs bygge på Flyrs sine proprietære regnskaps-, oppgjørs- og faktureringsteknologier. Partnerskapet vil også gjøre det mulig for Flyr å utvide sin plattform med teknologiene på tvers av virksomheten og gi kundene sine bedre brukeropplevelser gjennom mer skreddersydde tilbud, opplyses det.
Stephen
09.01.2023 kl 14:44
7765
Helt fantastisk, på sikt blir de nok store innenlands i USA og størst i India av dette.
Mvh. Stephen
Mvh. Stephen
Aksjesparer
10.01.2023 kl 12:55
7464
Skrullinger?....Det tror jeg faktisk du har rett i.
Mye av det som "rables" ned har ingen informasjonsverdi overhode.
At det ikke er store matematikkunskaper i disse trådene visste jeg jo. Men, nå skjønner jeg at man egentlig ikke vet hva slags "firma" dette er og hva de driver med også.
Ja ja....
"aksjesparer"
Mye av det som "rables" ned har ingen informasjonsverdi overhode.
At det ikke er store matematikkunskaper i disse trådene visste jeg jo. Men, nå skjønner jeg at man egentlig ikke vet hva slags "firma" dette er og hva de driver med også.
Ja ja....
"aksjesparer"
Omsetningen har gått ned de siste ukene, og er omtrent så lav den får blitt.
Er potensiale for et rykk i prisen på lavt volum.
Er potensiale for et rykk i prisen på lavt volum.
Piraten
13.01.2023 kl 09:55
6868
Det vil nok komme et forsøk på å få denne over 1 øre. Når det vil skje tror jeg bare de som har vært med på å tilrettelegge emisjonen som er gjennomført vet. Jeg tror ikke de vil sitte stille å vente på at pengene de har spyttet inn vil gå tapt uten å prøve å få dette til først. Nesten hundre prosent oppside til 1 øre, tror det er mulig å gjøre penger på å være i posisjon nå og frem til forsøket kommer. Klaret de å få den over 1 øre, så kan dette bli en meget god investering.
Jeg tar allefall ikke FLYR da de har MAX flyene som styrter. Hvor lenge til neste fly ?
Piloten69
13.01.2023 kl 13:29
6685
Mye rare kommentarer på disse sidene, men skjønner at du ikke helt vet hva du snakker om… kunnskap om luftfart er antatt ikke din sterke side..
Jo takk at du er en mindre begavet fyr driter jeg i. Jeg Vil ALDRI ta FLYR ok ?
https://flysmart24.no/2021/10/13/satt-pa-bakken-etter-ulykker-na-velger-flyr-max-fly/
CASE CLOSED så kan dere som vil ta Flyr. Det er heldigvis et fritt valg.
https://flysmart24.no/2021/10/13/satt-pa-bakken-etter-ulykker-na-velger-flyr-max-fly/
CASE CLOSED så kan dere som vil ta Flyr. Det er heldigvis et fritt valg.
Redigert 13.01.2023 kl 22:38
Du må logge inn for å svare
Nikko
13.01.2023 kl 23:41
6399
Gud bedre! Hva er der med denne aksjen som tiltrekker seg så mange skrullinger?
Oasen
14.01.2023 kl 15:28
6166
Ok så vil du aldri fly med flyr ...hva i he.... gjør du her inne i dette forumet? Hvis du vil være så vennlig å finne deg et annet forum å spre Dritt praten din så blir jeg glad. Det står klart å tydelig at flyene er resertifisert og oppgraderte så svadaen din kan du preke en annen plass. Dette forumet er for dem som vil investere og legge ut god og negative sider ved investeringen, ikke spre din personlige frykt for å fly med flyr... patetisk! Eller er det sånn at du sitter med en haug av aksjer får så å prate ned slik at du kan kjøpe flere enda billigere. Enkelte forum er blidd helt på tryne må kunne reguleres snart på en bedre måte.
Piloten69
14.01.2023 kl 21:39
5944
Vel..begavet eller ei så tror jeg du allerede har fortalt omverden hvor på skala’n du befinner deg når det kommer til egne mentale kapasiteter.. for min del har jeg 25 år vært i luftfarten og innehar typerettighet på 737 som også omhandler MAX versjonen..et 4 sifret antall timer i cockpiten på nevnte flytype så ja jeg har kanskje noe mere forutsetning for å uttale meg.. Følg «oasen» sitt råd og finn et annet forum å spre våset ditt, her har du i hvertfall lite konstruktivt å bidra med…våken kar du skjønner jeg…
Stokk Dum
15.01.2023 kl 01:20
5815
Godt poeng.
Men så langt har jeg sett 3 innlegg fra deg om Flyr, og 2 av de handler kun om å fortelle andre hvor dumme de er.
Har du noen meninger om flyselskapet Flyr?
mvh
Men så langt har jeg sett 3 innlegg fra deg om Flyr, og 2 av de handler kun om å fortelle andre hvor dumme de er.
Har du noen meninger om flyselskapet Flyr?
mvh
Piloten69
15.01.2023 kl 17:27
5508
Heisann «Stokk Dum! Da tror jeg kanskje at du har mistolket innlegget mitt. Jeg har ingen forutsetning for å fortelle noen hvorvidt de er «dumme» eller ei, noe jeg ei ville gjort. Det som jeg ikke synes er greit er når den enkelte legger ut innlegg som vitner om begrenset «kunnskap» og samtidig får tilbakemeldinger på disse da velger å bruke ord som «mindre begavet/driter jeg i» osv..så handler ikke dette om hvorvidt man er dum eller ei, men folkeskikk. Jeg har helt bevist ikke vært veldig deltakende på dette forumet nettopp fordi jeg som sikkert mange andre finner det lite givende når det kommer til konstruktive innlegg som kan være utslagsgivende når det kommer til valg av investeringer. Ja jeg har tanker om Flyr og har også investert en del i selskapet, men ja de står ovenfor tildels store utfordringer..dog har jeg stor tro på at det vil løse seg. Jeg kan godt utdype hvorfor jeg har investert og hva som er mine tanker om dette og fremtiden til Flyr, men må på jobb nå. Lover å komme tilbake med min subjektive vurdering av investeringen så får du/dere nyte søndagen !
I flyr får du mange medaksjonærer det er positivt:) Det blir sikkert flere emisjoner for denne møkkaflytypen som snart vil ta liv igjen. Jeg løfter tråden neste gang et MAXfly styrter.
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/472O4g/flere-noedsituasjoner-boeing-737-max-skal-granskes-igjen
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/472O4g/flere-noedsituasjoner-boeing-737-max-skal-granskes-igjen
Redigert 15.01.2023 kl 21:27
Du må logge inn for å svare
OleR77
16.01.2023 kl 18:12
4970
MASSIV økning i antall passasjerer fra ALLE lufthavner mot 2022. Dette er en bombe som kan smelle snart. #Bullish
https://newsweb.oslobors.no/message/580216
https://newsweb.oslobors.no/message/580216
Litt usikker på om dette flytter kursen for Flyr mye. Den gikk ned 10% flyplasstrøbbel i USA, så er kanskje mulig at den går opp noen % på dette.
Jeg har mer tro på at det legges ut en positiv nyhet, de trenger kursen opp for å få friske midler inn.
Jeg har mer tro på at det legges ut en positiv nyhet, de trenger kursen opp for å få friske midler inn.
Shikibetsu
18.01.2023 kl 11:44
4368
Da var det VING, Norge’s største reisearrangør som skrev sin første avtale med Flyr ref siste børsmelding. Kommer det flere?!
https://news.cision.com/no/flyr-as/r/flyr-og-ving-nordic-leisure-travel-group-inngar-avtale-om-charterflygninger,c3697515
Nordic Leisure Travel Group:
Nordic Leisure Travel Group selger reiser fra Sverige, Danmark, Norge og Finland. I gruppen inngår reisearrangørene Ving Norge, Ving Sverige, Globetrotter, Spies, Tjäreborg, flyselskapet Sunclass Airlines samt hotellselskapet Hotels & Resorts, hvor våre egne hotellkjeder Sunwing Family Resorts, Ocean Beach Club og Sunprime Hotels inngår. Gruppen selger rundt 1 325 000 reiser i året.
Vinggruppen har en integrert forretningsmodell hvor alle deler; reisearrangørene, flyselskapet og hotellvirksomheten er helt integrerte, og de fire nordiske landene jobber sammen og på samme måte. Vinggruppen er en moderne feriearrangør, som arrangerer pakkereiser med egne fly og hotell, selger fleksible pakkereiser med rutefly, cruisepakker og individuelle flybilletter og hotellovernattinger.
Ving Norge
Ving ble grunnlagt i 1970 og er i dag Norges største reisearrangør. Ving tilbyr alle typer reiser – fra klassiske pakkereiser med charterfly til fleksible reiser med rutefly hvor kunden selv bestemmer innholdet. I Vings utvalg kan man blant annet finne charterreiser, regulære pakkereiser, storbyreiser, cruise, treningsreiser, golfreiser, fotballturer, langtidsreiser og gruppe- og konferansereiser. Målet er at alle skal kunne finne sin ferie hos oss.
https://news.cision.com/no/flyr-as/r/flyr-og-ving-nordic-leisure-travel-group-inngar-avtale-om-charterflygninger,c3697515
Nordic Leisure Travel Group:
Nordic Leisure Travel Group selger reiser fra Sverige, Danmark, Norge og Finland. I gruppen inngår reisearrangørene Ving Norge, Ving Sverige, Globetrotter, Spies, Tjäreborg, flyselskapet Sunclass Airlines samt hotellselskapet Hotels & Resorts, hvor våre egne hotellkjeder Sunwing Family Resorts, Ocean Beach Club og Sunprime Hotels inngår. Gruppen selger rundt 1 325 000 reiser i året.
Vinggruppen har en integrert forretningsmodell hvor alle deler; reisearrangørene, flyselskapet og hotellvirksomheten er helt integrerte, og de fire nordiske landene jobber sammen og på samme måte. Vinggruppen er en moderne feriearrangør, som arrangerer pakkereiser med egne fly og hotell, selger fleksible pakkereiser med rutefly, cruisepakker og individuelle flybilletter og hotellovernattinger.
Ving Norge
Ving ble grunnlagt i 1970 og er i dag Norges største reisearrangør. Ving tilbyr alle typer reiser – fra klassiske pakkereiser med charterfly til fleksible reiser med rutefly hvor kunden selv bestemmer innholdet. I Vings utvalg kan man blant annet finne charterreiser, regulære pakkereiser, storbyreiser, cruise, treningsreiser, golfreiser, fotballturer, langtidsreiser og gruppe- og konferansereiser. Målet er at alle skal kunne finne sin ferie hos oss.
Redigert 18.01.2023 kl 11:58
Du må logge inn for å svare
Shikibetsu
23.01.2023 kl 13:14
3703
https://newsweb.oslobors.no/message/580545
Flyr sign letter of intent for charter flights
Flyr and an undisclosed partner have signed a letter of intent for charter
flights from May to October 2023. The agreement has a minimum value of 90
million NOK.
"We are proud that yet another company demonstrates its confidence in Flyr and
our product. We look forward to reaching a final agreement that will give our
partner's guests the great Flyr experience," said Chief Commercial Officer
Thomas Ramdahl at Flyr.
Flyr's updated business plan means that we diversify our route portfolio and
adapt capacity to seasonal demand. Consequently, we will offer flights for other
companies in periods of lower demand and in cases where we believe it gives us
added value.
Flyr sign letter of intent for charter flights
Flyr and an undisclosed partner have signed a letter of intent for charter
flights from May to October 2023. The agreement has a minimum value of 90
million NOK.
"We are proud that yet another company demonstrates its confidence in Flyr and
our product. We look forward to reaching a final agreement that will give our
partner's guests the great Flyr experience," said Chief Commercial Officer
Thomas Ramdahl at Flyr.
Flyr's updated business plan means that we diversify our route portfolio and
adapt capacity to seasonal demand. Consequently, we will offer flights for other
companies in periods of lower demand and in cases where we believe it gives us
added value.
Redigert 23.01.2023 kl 13:17
Du må logge inn for å svare
90MNOK var faktisk ikke så dårlig👍 Gratulerer med den!
Lucky -uke
30.01.2023 kl 12:56
3048
Skjønner du nå at det som har vært skrevet ikke har vært negativt men en realitet, sett fra en annen vinkel og kalkulator uten drømmer.. av og til kan det være lurt å lytte.