VOW - NĂŠrmer seg kanten av stupet, brudd under kr 16?
Dette ser virkelig ikke bra utâŠ.MACD utlĂžst salg, RSI prĂžvde Ă„ etablere seg over 50, uten Ă„ lykkes. RSI har fallende topper og stigende bunner, sĂ„ et brudd pĂ„ en av dem, vil signalisere videre trend. Aksjen har utlĂžst salg pĂ„ alle de glid indikatorene, som nĂ„ fungerer som motstand ved reaksjoner oppover. Kursen ligger 3,34% under 20 dagers, 6,28% under 50 dagers, 10,85% under 100 dagers og 17,99% under 200 dagers glidende gjennomsnitt.
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden pÄ kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utlÞst til kr 12 omrÄdet. Hvis stÞtten holder, kan det vÊre en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden pÄ kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utlÞst til kr 12 omrÄdet. Hvis stÞtten holder, kan det vÊre en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Frodon
03.10.2024 kl 21:04
3124
Stepping skrev Hvordan fÄr du disse talla?
Fra informasjonen i bĂžrs meldingen til VoW
Husk Ä ta med faktoren om at det skal trykkes nye aksjer i VoW, slik at de fÄr inn kr 250 mill
Husk Ä ta med faktoren om at det skal trykkes nye aksjer i VoW, slik at de fÄr inn kr 250 mill
Redigert 04.10.2024 kl 06:02
Du mÄ logge inn for Ä svare
Frodon
03.10.2024 kl 19:21
3131
Hvis kursen stÄr i kr 2 fÄr vi emi pÄ ca kr 0,75. Snitt kr 1,37
Hvis kursen stÄr i kr 1, fÄr vi emi pÄ ca kr 0,05. Snitt kr 0,52
Hvordan kan det vÊre lÞnnsomt Ä handle over bÞrs nÄ�!
Hvis kursen stÄr i kr 1, fÄr vi emi pÄ ca kr 0,05. Snitt kr 0,52
Hvordan kan det vÊre lÞnnsomt Ä handle over bÞrs nÄ�!
uvĂŠret
03.10.2024 kl 16:39
3164
Snittet 3 dager fĂžr med 30 prosent rabatt. Er snittet kr.1 blir prisen 70 Ăžre.
Frodon
03.10.2024 kl 15:24
3152
Kan du vise utregningen pÄ verdien pÄ tegningsretten hvis aksjekursen stÄr i kr 1?
uvĂŠret
03.10.2024 kl 14:32
3119
Jo lavere emisjonskursen blir desto mere er hver tegningsrett verd. og vi vet at man ikke fÄr overtegne. Her lÞnner det seg Ä eie mange aksjer , for her blir rabatten stor.
Frodon
03.10.2024 kl 12:19
3183
Blir en til hver med en 10 Ăžring hengenes pĂ„ toppen som symbol. Da kan vi enkelt justere antall 10 Ăžringer nĂ„r emisjonskursen blir satt đ
Fadbamsen
03.10.2024 kl 08:26
3279
Fadbamsen skrev Option indlĂžst! Euro 14.5 millioner ekstra i kassenđ
169.481.445,99 NOK
Eg trur vi fĂ„r helt rett. SĂ„ langt kaller jeg det hele innertier uansett. VOW kransene i mĂžnet er fine dem. Ender emisjonskurs pĂ„ ĂžrenivĂ„ skal det henges opp en hederskrans - kransene over alle kranser đ€©
Se kransen: https://ibb.co/JsHyWQw
eller https://ibb.co/BGjhY5q
Hvilken skal vi gÄ for ?
Se kransen: https://ibb.co/JsHyWQw
eller https://ibb.co/BGjhY5q
Hvilken skal vi gÄ for ?
Redigert 03.10.2024 kl 06:11
Frodon
02.10.2024 kl 23:12
3425
Slettet brukerskrev Ned skal vi.
Hvis kursen er under kr 2 nÄr emisjonskurs skal settes, fÄr vi innertier pÄ vÄre kursmÄl pÄ emisjonen i mine Þyne. Det var en litt lengre opp pÄ trÄden her, som mente vi hadde bommet pÄ emisjonskursen. Spurte om hva emisjonskursen ble, da ble det stille. Jeg hÄper ikke ViW aksjonÊrene tror at emisjonskursen er satt??
Tror du Spetalen og Fredly drar kursen opp til kr 10, fĂžr de bruker Dnb sine 25% for Ă„ shorte aksjen under kr 1, slik at emisjonskursen blir ca 5 Ăžre?
Tror du Spetalen og Fredly drar kursen opp til kr 10, fĂžr de bruker Dnb sine 25% for Ă„ shorte aksjen under kr 1, slik at emisjonskursen blir ca 5 Ăžre?
Ned skal vi.
Frodon
02.10.2024 kl 18:53
3630
Fra XI chat
«Dersom vwap kurs for egf er 3,27 - vil antall tegningsretter per aksje vÊre 1.3281. SÄ da fÄr vi en SNITTPRIS, eller TERP om du vil, pÄ 2,3383. 70% av den verdien er 1,6368»
«Dersom vwap kurs for egf er 3,27 - vil antall tegningsretter per aksje vÊre 1.3281. SÄ da fÄr vi en SNITTPRIS, eller TERP om du vil, pÄ 2,3383. 70% av den verdien er 1,6368»
Frodon
01.10.2024 kl 21:11
3865
Jeg har tjent nok penger i livet slik at jeg er uavhengig av nye gevinster. Da synes jeg det er enklere Ä gjÞre det enda bedre pÄ bÞrs, nÄr man har et helt avslappet forhold til det. Jeg har fulgt VoW i veldig lang tid, men mÄ fÞlge selskap super tett fÞr jeg investerer i dem. Eks Saga Pure, fulgt det i veldig lang tid, gevinstsikret for lang tid tilbake, og gikk fÞrst inn igjen nÄ pÄ kr 1,23, som du ser av min nye trÄd der. AKH fulgte jeg ogsÄ veldig tett siden det ble bÞrsnotert. Solgte pÄ kr 35, gikk short fra kr 29 (som jeg dekket inn altfor tidlig) og tradet en fin gevinst der fra kr 2,32 til 2,70 pÄ fÄ dager. Jeg legger alltid ut like etter jeg har gjort en handel, slik at alle andre har mulighet til Ä gjÞre samme handel. Jeg bruker veldig lite tid pÄ HO, og mest bÞrstid pÄ Ä lese om selskaper jeg har interesse av. NÄr jeg har kjÞpt en aksje, er det vanligvis ikke sÄ mye vits Ä skrive mye mer. Hvis jeg gjorde en god jobb, stiger aksjen. Hvis jeg bommet blir aksjene solgt automatisk pÄ stoploss
https://www.finansavisen.no/forum/thread/167261/view/6173574?legacy=0
https://www.finansavisen.no/forum/thread/167261/view/6173574?legacy=0
Redigert 01.10.2024 kl 21:12
Er det HeggĂžyen du mener ?
Dersom ja, sÄ skal jeg svare.
Jeg er short VOW, hvilket er likeverdig som Ă„ eie aksjer.
Det har jeg vĂŠrt siden 50,-
Jeg skriver omtrent like mye i BCS hvor jeg og eier aksjer.
Jeg jobber, mye - 150% stilling, fordelt pĂ„ to yrker (turnuslivet) - heldigvis har jeg god tid Ă„ skrive i begge stillinger đ€©
Kanskje du skal stille det samme retoriske spĂžrsmĂ„let til vĂ„r felles venn H (đš) om skriverier i aksjer man ikke eier ? Og jobb, samt hva som har skjedd med linjalene siste Ă„rene.
Dersom ja, sÄ skal jeg svare.
Jeg er short VOW, hvilket er likeverdig som Ă„ eie aksjer.
Det har jeg vĂŠrt siden 50,-
Jeg skriver omtrent like mye i BCS hvor jeg og eier aksjer.
Jeg jobber, mye - 150% stilling, fordelt pĂ„ to yrker (turnuslivet) - heldigvis har jeg god tid Ă„ skrive i begge stillinger đ€©
Kanskje du skal stille det samme retoriske spĂžrsmĂ„let til vĂ„r felles venn H (đš) om skriverier i aksjer man ikke eier ? Og jobb, samt hva som har skjedd med linjalene siste Ă„rene.
Redigert 01.10.2024 kl 09:21
Nsxnsx
01.10.2024 kl 08:44
2186
Slettet brukerskrev đđ€
Hege og Frode. Har et spÞrsmÄl. NÄ har ikke jeg sjekket hvor mye dere skriver pÄ trÄder som omhandler aksjer dere faktisk eier men vil tror det er mer enn pÄ trÄder om Vow som dere ikke eier-men som dere skriver pÄ hele tiden. Hvordan har dere tid til det ? Har dere hjemmekontor, eller kanskje ikke dere har jobb ? Jeg forstÄr at det er fristende Ä skrive side opp og side ned om en aksje man har hatt rett i for Ä fÄ heder og Êre. Men helt Êrlig, vi har fÄtt det med oss nÄ....at dere har hatt rett. VÊr sÄ snill og nullstill nÄ, sÄ kan vi heller diskutere fremtiden. Nok en gang, gratulerer med fantastiske resultater i Vow.
đđ€
Frodon
30.09.2024 kl 22:10
2303
Her er utregningene pÄ emisjonskurs i VoW fra XI chat:
- Hvis kursen stÄr i kr 2 fÄr vi emi pÄ ca kr 0,75
- Hvis kursen stÄr i kr 1, fÄr vi emi pÄ ca kr 0,05
Har Spetalen og Fredly sikret seg enerett pÄ Ä fÄ bruke Dnb sine 25% aksjer til short? At det var derfor de stilte opp og lo nÄr de ble spurt om investeringen?
- Hvis kursen stÄr i kr 2 fÄr vi emi pÄ ca kr 0,75
- Hvis kursen stÄr i kr 1, fÄr vi emi pÄ ca kr 0,05
Har Spetalen og Fredly sikret seg enerett pÄ Ä fÄ bruke Dnb sine 25% aksjer til short? At det var derfor de stilte opp og lo nÄr de ble spurt om investeringen?
Redigert 30.09.2024 kl 22:11
Fadbamsen
29.09.2024 kl 13:50
2788
Nu er det Thomas Borgen, tidligere CEO i Danske Bank, som har kĂžbt. Jeg vĂŠlger at tro pĂ„, at han har mere forstand pĂ„ den slags end en selvudnĂŠvnt ekspert pĂ„ Finansavisens Forumđ
Triggly
28.09.2024 kl 15:20
3140
Da fikk jeg visst rett, med gode betingelser sÄ stilte Spetdalen, Fredly og andre villige opp!
Gutta boys kan glise fra Þre til Þre, nÄ skal VOW-hÞna ribbes
Gutta boys kan glise fra Þre til Þre, nÄ skal VOW-hÞna ribbes
Frodon
28.09.2024 kl 10:24
3329
Enig đ Det ser ut til Ă„ bli mange flere tvangssalg utover, fra innsidere og Ăžvrige aksjonĂŠrer. De virker helt lammet over hva som skjer.
Det var ingen som kommenterte pÄ innlegget mitt om hvor lite VoW innsiderne forstÄr, sÄ jeg prÞver igjen:
VoW trenger ny kapital for Ă„ overleve
Innsidere kjĂžper aksjer via bĂžrsen
De som ikke forstÄr hvor hvor dumt det er, burde holde seg langt unna bÞrs
Enig i det ogsÄ, hvorfor har ikke VoW ledelsen kjÞrt emisjon tidligere istedenfor Ä vente til kassa er tom? Hvorfor har de ikke solgt aksjene i VGM, for Ä fÄ cash inn til VoW? Hvorfor selger de ikke egne aksjer fÞr banken mÄ tvangsselge for dem? Hvis du la merke til spÞrsmÄlet en journalist spurte Baldin om «hvorfor selger banken aksjene dine?» svaret «det mÄ du spÞrre banken om». Er dette virkelig CEO i et bÞrsselskap? SkjÞnner han ikke at nÄr han ikke har dekning for lÄn, sÄ mÄ gjeld gjÞres opp?
Tror jeg har skrevet minst 100 innlegg om at de havvindmĂžllene kommer til Ă„ gi Norge hĂžy strĂžm i lang tid. Eneste som kan redde strĂžm prisen her, er hvis havvindmĂžllene blir direkte koblet opp til Europa og at vi kan beholde vannkraften selv
GrĂžnt lagerbygg med brune bĂ„ter? đ đ Norge pĂ„ sitt beste
Norge er i verdenstoppen pÄ Ä bruke ordet bÊrekraft. Men sist jeg sjekket, var vi pÄ 127 plass over grÞnne land i verden. Vi ligger bak mange fattige land i Afrika pÄ den grÞnne utviklingen. Kanskje pÄ tide vi slutter Ä late som om Norge driver med bÊrekraft�
Det var ingen som kommenterte pÄ innlegget mitt om hvor lite VoW innsiderne forstÄr, sÄ jeg prÞver igjen:
VoW trenger ny kapital for Ă„ overleve
Innsidere kjĂžper aksjer via bĂžrsen
De som ikke forstÄr hvor hvor dumt det er, burde holde seg langt unna bÞrs
Enig i det ogsÄ, hvorfor har ikke VoW ledelsen kjÞrt emisjon tidligere istedenfor Ä vente til kassa er tom? Hvorfor har de ikke solgt aksjene i VGM, for Ä fÄ cash inn til VoW? Hvorfor selger de ikke egne aksjer fÞr banken mÄ tvangsselge for dem? Hvis du la merke til spÞrsmÄlet en journalist spurte Baldin om «hvorfor selger banken aksjene dine?» svaret «det mÄ du spÞrre banken om». Er dette virkelig CEO i et bÞrsselskap? SkjÞnner han ikke at nÄr han ikke har dekning for lÄn, sÄ mÄ gjeld gjÞres opp?
Tror jeg har skrevet minst 100 innlegg om at de havvindmĂžllene kommer til Ă„ gi Norge hĂžy strĂžm i lang tid. Eneste som kan redde strĂžm prisen her, er hvis havvindmĂžllene blir direkte koblet opp til Europa og at vi kan beholde vannkraften selv
GrĂžnt lagerbygg med brune bĂ„ter? đ đ Norge pĂ„ sitt beste
Norge er i verdenstoppen pÄ Ä bruke ordet bÊrekraft. Men sist jeg sjekket, var vi pÄ 127 plass over grÞnne land i verden. Vi ligger bak mange fattige land i Afrika pÄ den grÞnne utviklingen. Kanskje pÄ tide vi slutter Ä late som om Norge driver med bÊrekraft�
Frodon
28.09.2024 kl 10:08
3222
Hva ble emisjonskursen?
By the way, jeg skrev 50 Þre, samtidig som jeg gjorde rede for at emisjonskurs pÄ 10, 50 eller 100 Þre anser jeg som treff, nÄr kursen sto i kr 7,6
By the way, jeg skrev 50 Þre, samtidig som jeg gjorde rede for at emisjonskurs pÄ 10, 50 eller 100 Þre anser jeg som treff, nÄr kursen sto i kr 7,6
minsin
27.09.2024 kl 22:29
3521
"With this sale, a key condition in Exproco Limiteds agreement with its bank has been satisfied"
Med dagens kurs er nok banken fornÞyd, spÞrs om ikke Godeste Hansen mÄ selge yttligere 2-3 mill aksjer nÄr Spetalen & co skal realisere gevinst...- da er nok VOW nede i 2 kroningen... uten komma
Igrunnen helt utrolig hvordan ledelsen aksjer og selskapet VOW er forvaltet...Minner litt om Freyrs inntreden og exit i Norge.
Ett jÊkla styr ,som er basert pÄ fremtids visjoner og er nÊrmest helt uten substans.
Det virker som om man tror ordene "grĂžnn energi" gir ubetinget tilgang til ett enormt marked,masse kapital og ett gigantisk potensiale.
"Timing" er tydligvis ikke essensiell i det hele tatt , bare det visjonĂŠre er til stede
NÄ venter vi pÄ resultatet til Northvolt , som skulle ha mÞte i dag- Mye tyder pÄ at det gÄr mot konkurs der - er de heldig fÄr de en bro-finansiering pÄ noen mrd i dag - avvikling blir uansett resultatet.
I norge har Freyr evakuert og satt sine varige dype sÄr i MosjÞen , Morrow vil fÄ unngjelde i Arendal, byggene blir plutselig lagerbygg for 100 talls 25 fots "rÊsarbÄta".
SÄ har vi vindmÞllene i havet - som mÄ subsidieres med 3 kr Kw...
Godt at MDG ikke fikk kuttet ut olje & Gass - da kunne det blitt ille
Med dagens kurs er nok banken fornÞyd, spÞrs om ikke Godeste Hansen mÄ selge yttligere 2-3 mill aksjer nÄr Spetalen & co skal realisere gevinst...- da er nok VOW nede i 2 kroningen... uten komma
Igrunnen helt utrolig hvordan ledelsen aksjer og selskapet VOW er forvaltet...Minner litt om Freyrs inntreden og exit i Norge.
Ett jÊkla styr ,som er basert pÄ fremtids visjoner og er nÊrmest helt uten substans.
Det virker som om man tror ordene "grĂžnn energi" gir ubetinget tilgang til ett enormt marked,masse kapital og ett gigantisk potensiale.
"Timing" er tydligvis ikke essensiell i det hele tatt , bare det visjonĂŠre er til stede
NÄ venter vi pÄ resultatet til Northvolt , som skulle ha mÞte i dag- Mye tyder pÄ at det gÄr mot konkurs der - er de heldig fÄr de en bro-finansiering pÄ noen mrd i dag - avvikling blir uansett resultatet.
I norge har Freyr evakuert og satt sine varige dype sÄr i MosjÞen , Morrow vil fÄ unngjelde i Arendal, byggene blir plutselig lagerbygg for 100 talls 25 fots "rÊsarbÄta".
SÄ har vi vindmÞllene i havet - som mÄ subsidieres med 3 kr Kw...
Godt at MDG ikke fikk kuttet ut olje & Gass - da kunne det blitt ille
10 Þre kommer uanset. Det er bare spÞrsmÄl om tid. FÞler meg ganske fornÞyd med mine anbefalinger fra 50+ og nedover.
verdensmester
27.09.2024 kl 22:15
3478
Og HeggÞyen jeg har mange aksjer i BCS hvor vi jo fikk en hyggelig melding i dag, det caset har jeg derimot stÄltro pÄ
verdensmester
27.09.2024 kl 22:13
3462
HeggÞyen og Frodon dere fikk ikke rett i 10 Þres rettet emisjon, den ble mye mer aksjonÊrvennlig enn sÄ, det jeg sa at den kunne vÊre noe Ä plukke den opp pÄ +/- 2,60 som DNB tok over aksjene for. Det har vist seg riktig. Jeg ble skremt nÄr det kom frem at et tredje meglerhus, SP1 skulle inn i tilretteleggingen ogsÄ, sÄ jeg solgte pÄ snitt 3,26 da tvangsalgene til Badin stoppet, men man kunne ogsÄ i dag komme ut med en pen gevinst om man hadde plukket de opp pÄ +\- 2,60. Det jeg er veldig enige med dere nÄ er at sÄ lenge Spetalen er inne sÄ er jeg ute og aksjen kommer sikkert til Ä sige ned mot 1,50,- eller lavere. Caset er dÞdt for meg og det er de nye pengene som styrer og eksisterende aksjonÊrer med hÞye kurser vil aldri fÄ igjen pengene sine tror jeg.
Mer enn 1,5 Är siden jeg sa de mÄtte ty til Spetalen, Fredly og Þvrige Bjellesauer. Jeg sa 1 kr den gang.
Hva sier folket, kvalifiserer det til en ny krans ? Eller en kald Mozell Light i ekte krystall glass ?
Hva sier folket, kvalifiserer det til en ny krans ? Eller en kald Mozell Light i ekte krystall glass ?
Frodon
27.09.2024 kl 21:48
3469
NÄ er det bare Ä sette seg klar med popcorn og vente pÄ underholdningen, nÄr de proffe gutta skal riste ut resten av tvangssalgene pÄ belÄnte store aksjonÊrer. Virker ikke som om ledelsen i VoW skjÞnner noe som helst? Her er det nok pÄ tide Ä bytte ut ledelsen
E24 snakket kort med Ăystein Stray Spetalen pĂ„ telefon fredag morgen.
â Hvorfor skyter du inn penger i Vow?
Det er et godt spÞrsmÄl, sier en lattermild Spetalen, som ikke har ytterligere kommentarer.
Arne Fredly sier at han ikke Þnsker Ä kommentere»
https://e24.no/boers-og-finans/i/AvEp5M/kjendisinvestorer-faar-ganske-hoeyt-honorar-for-vow-loesning
E24 snakket kort med Ăystein Stray Spetalen pĂ„ telefon fredag morgen.
â Hvorfor skyter du inn penger i Vow?
Det er et godt spÞrsmÄl, sier en lattermild Spetalen, som ikke har ytterligere kommentarer.
Arne Fredly sier at han ikke Þnsker Ä kommentere»
https://e24.no/boers-og-finans/i/AvEp5M/kjendisinvestorer-faar-ganske-hoeyt-honorar-for-vow-loesning
Sitter hele ledelsen med gjeld til Þrene i egne aksjer ? I alle dager. Her flyter nok flere lik opp etterhvert som tiden gÄr.
Frodon
27.09.2024 kl 20:30
3575
Om det blir 10 Þre, 50 Þre eller 1 kr er det samme for meg. De tallene viser bare at det var noen ytterst fÄ av oss som evnet Ä se dette bildet. Og til tross for advarslene, har folk dessverre ikke lyttet.
Jeg har lagd ferdig regnearkene mine i denne emisjonen, men jeg fĂ„r som regel bare dritt pĂ„ HO nĂ„r jeg deler slikt. SĂ„ da tenker jeg heller at jeg selv kan tjene penger pĂ„ disse beregningene, hvis de treffer đ
Jeg har lagd ferdig regnearkene mine i denne emisjonen, men jeg fĂ„r som regel bare dritt pĂ„ HO nĂ„r jeg deler slikt. SĂ„ da tenker jeg heller at jeg selv kan tjene penger pĂ„ disse beregningene, hvis de treffer đ
Frodon
27.09.2024 kl 20:26
3530
Tvangssalgene fortsetter, nĂžyaktig slik jeg har beskrevet
27.09.2024 19:09:09: Vow ASA: Notification of trade primary insider
The company Exproco Limited, a close associate to primary insider Jonny Hansen, Chief Operating Officer in Vow ASA, has today sold 2 600 000 shares in Vow ASA. The sale is made to satisfy conditions in an agreement entered between Exproco Limited and its lender.
This is a highly regrettable consequence of the Vow share price development during a period of time, explained Jonny Hansen.
After this transaction, Mr. Hansen owns through Exproco Limited and privately a total of 7 480 000 shares in Vow ASA.
With this sale, a key condition in Exproco Limiteds agreement with its bank has been satisfied.
27.09.2024 19:09:09: Vow ASA: Notification of trade primary insider
The company Exproco Limited, a close associate to primary insider Jonny Hansen, Chief Operating Officer in Vow ASA, has today sold 2 600 000 shares in Vow ASA. The sale is made to satisfy conditions in an agreement entered between Exproco Limited and its lender.
This is a highly regrettable consequence of the Vow share price development during a period of time, explained Jonny Hansen.
After this transaction, Mr. Hansen owns through Exproco Limited and privately a total of 7 480 000 shares in Vow ASA.
With this sale, a key condition in Exproco Limiteds agreement with its bank has been satisfied.
Skipssjefen advarte alle pÄ 50+ og trykket pÄ GENERAL ALARM knappen, og sendte ut DISTRESS melding.
HeggĂžyĂšn
HeggĂžyĂšn
Pilteri
27.09.2024 kl 19:33
3601
Der kom ennÄ et tvangssalg. Denne gangen driftsdirektÞrens aksjer. 2,6 mill aksjer. Ikke noe Ä si pÄ det, avtale er avtale. Kom i strid med lÄnebetingelsene han og.
Pilteri
27.09.2024 kl 19:22
3621
Det har jo ikke akkurat manglet pÄ advarsler. Trist for de som har sittet med nedover. Enhver er jo ansvarlig for sine investeringer men her tror jeg mange kan takke en viss skribent og ledelsens utilslÞrte haussing og visjoner. Det var den som forÄrsaker at jeg gikk ut.
GreenInvest
27.09.2024 kl 19:03
3650
Denne lille oppgangen, som falt tilbake utover dagen, redder ikke oss "trofaste" aksjonÊrer som har sittet med bÄten ned. Med Spetalen ombord leter jeg desperat etter nÊrmeste nÞdutgang
YNWA250505
27.09.2024 kl 18:43
3686
Tipper en slakteemisjon pÄ 50 Þre. Disse gutta som nÄ skal "redde" selskapet vet at uten de er VOW konk og derfor kan de presse prisen noe sÄ inn i helvete langt ned.
Fjellbris
27.09.2024 kl 17:42
3761
Nei, NÊss i Nordea sa 1,8 nÄr WOW sto i 3,5. NÄr den nÄ stÄr rundt kr. 3 er vi med hans beregninger nede rundt 1,2. Tipper den faller noe til, men husa vil nok prÞve Ä holde den oppe ogsÄ.
EMI da rundt kr 1 tipper jeg, eller tror du enda lavere?
EMI da rundt kr 1 tipper jeg, eller tror du enda lavere?
Frodon
27.09.2024 kl 16:52
3845
Helt utrolig at ledelsen i VoW ikke klarte Ă„ fĂžre riktige marginer i selskapet. Helt utrolig at ikke innsiderne solgte egne aksjer nĂ„r de sĂ„ at dette ikke gikk. Helt utrolig at de ikke solgte aksjene sine etter de ikke klarte Ă„ fĂ„ til en emisjon. Og enda mer utrolig at de kjĂžper aksjer via bĂžrsen nĂ„, som selskapet trenger penger via emisjon. Her snakker vi om amatĂžrer pĂ„ lavt nivĂ„ đ
27.09.2024 15:39:12: Vow ASA: Notification of trade primary insider
Thomas Borgen, who is a board member of Vow ASA, has today purchased 25 000 shares, through his associated company TFBConsulting AS.
After this transaction, Mr. Borgen and close associates owns 173 000 shares in the Company.
Cecilie Lind, who is a board member of Vow ASA, has today purchased 1 000 shares.
After this transaction, Mrs. Lind owns 9 600 shares in the Company.
27.09.2024 15:39:12: Vow ASA: Notification of trade primary insider
Thomas Borgen, who is a board member of Vow ASA, has today purchased 25 000 shares, through his associated company TFBConsulting AS.
After this transaction, Mr. Borgen and close associates owns 173 000 shares in the Company.
Cecilie Lind, who is a board member of Vow ASA, has today purchased 1 000 shares.
After this transaction, Mrs. Lind owns 9 600 shares in the Company.
Redigert 27.09.2024 kl 16:53
Frodon
27.09.2024 kl 16:18
3912
đ
đ
đ
kr 1,80 blir det garantert ikke đ
«Du verden som det hjelper Ä fÄ Spetalen pÄ laget
Vow slet med Ă„ hente 125 millioner kroner i frisk egenkapital. Med Ăystein Stray Spetalen og et knippe andre bjellesauer pĂ„ laget er det intet problem Ă„ hente 250 mill»
https://www.dn.no/borskommentar/du-verden-som-det-hjelper-a-fa-spetalen-pa-laget/2-1-1716565
«Du verden som det hjelper Ä fÄ Spetalen pÄ laget
Vow slet med Ă„ hente 125 millioner kroner i frisk egenkapital. Med Ăystein Stray Spetalen og et knippe andre bjellesauer pĂ„ laget er det intet problem Ă„ hente 250 mill»
https://www.dn.no/borskommentar/du-verden-som-det-hjelper-a-fa-spetalen-pa-laget/2-1-1716565