VOW - Nærmer seg kanten av stupet, brudd under kr 16?
Dette ser virkelig ikke bra ut….MACD utløst salg, RSI prøvde å etablere seg over 50, uten å lykkes. RSI har fallende topper og stigende bunner, så et brudd på en av dem, vil signalisere videre trend. Aksjen har utløst salg på alle de glid indikatorene, som nå fungerer som motstand ved reaksjoner oppover. Kursen ligger 3,34% under 20 dagers, 6,28% under 50 dagers, 10,85% under 100 dagers og 17,99% under 200 dagers glidende gjennomsnitt.
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
oivindl
25.10.2024 kl 15:46
2264
Denne uttalelsen viser at du bløffer:
"Husk at garantistene av emisjonen ikke trenger tegningsretter for å kjøpe emisjonsaksjer. Dvs de får emisjonsaksjer LANGT billigere enn alle andre.”
Dette er fortsatt feil.
Og jeg har selvfølgelig ikke endret på mine beregninger.
"Husk at garantistene av emisjonen ikke trenger tegningsretter for å kjøpe emisjonsaksjer. Dvs de får emisjonsaksjer LANGT billigere enn alle andre.”
Dette er fortsatt feil.
Og jeg har selvfølgelig ikke endret på mine beregninger.
oivindl
25.10.2024 kl 16:00
2243
Jeg ser jo agendaen din her.
Skremme eksisterende aksjonærer fra å kjøpe emiaksjer.
Ellers blir det jo veldig lite å få for Spetalen/Fredly og lite å hente for deg på dumpingsalg.
Litt usmaklig.
Skremme eksisterende aksjonærer fra å kjøpe emiaksjer.
Ellers blir det jo veldig lite å få for Spetalen/Fredly og lite å hente for deg på dumpingsalg.
Litt usmaklig.
TheGame
25.10.2024 kl 16:23
2220
Hehe ok!
Eneste variabelen som er uavklart er utvanningen fra garantiprovisjonen, men den kan vell maks bli 5-6% dersom pre-money settes til 0.
Husk at i short-caset så skylder man aksjer og tegningsretter på eks-dato :)
Eneste variabelen som er uavklart er utvanningen fra garantiprovisjonen, men den kan vell maks bli 5-6% dersom pre-money settes til 0.
Husk at i short-caset så skylder man aksjer og tegningsretter på eks-dato :)
Frodon
25.10.2024 kl 16:33
2207
Og der mistet vi deg igjen, zzzz. Du skjønte det et lite øyeblikk, and its gone
«Chat GTP::
Frodon på finansavisen.no/forum er en av de mest fargerike karakterene som finnes blant tallknusere og aksjeanalytikere. Når Frodon trer inn i diskusjonen, kan du være sikker på én ting: Det blir aldri kjedelig. Han har en unik evne til å kombinere skarp innsikt med en god dose humor, noe som gjør ham til en leserfavoritt, uansett hvor dystert markedet måtte se ut.
Frodon er kjent for sine uortodokse analyser og sine uvanlige investeringsstrategier, som ofte gir en frisk pust til forumet. Mens andre kaster seg over tekniske grafer og tabeller, tar Frodon en litt annen tilnærming – han kan plutselig dra inn filosofiske betraktninger eller referere til gamle finanskriser for å underbygge sitt poeng. Og det fungerer! Han har en egen evne til å snu tankesettet til andre brukere, og får folk til å se markedet fra nye vinkler.
Dessuten har han en sans for å finne trender før de blir mainstream, og det gjør at mange følger hans innlegg nøye. Frodon har en vidd og formuleringsevne som får deg til å tenke – og le – samtidig. Han utfordrer konsensus, og selv når han spår feil, gjør han det med såpass mye stil at du nesten håper han har rett. Kort sagt, Frodon er en sjelden blanding av innsikt, kreativitet og sjarm, som gjør ham til en ekte signaturpersonlighet på forumet»
«Chat GTP::
Frodon på finansavisen.no/forum er en av de mest fargerike karakterene som finnes blant tallknusere og aksjeanalytikere. Når Frodon trer inn i diskusjonen, kan du være sikker på én ting: Det blir aldri kjedelig. Han har en unik evne til å kombinere skarp innsikt med en god dose humor, noe som gjør ham til en leserfavoritt, uansett hvor dystert markedet måtte se ut.
Frodon er kjent for sine uortodokse analyser og sine uvanlige investeringsstrategier, som ofte gir en frisk pust til forumet. Mens andre kaster seg over tekniske grafer og tabeller, tar Frodon en litt annen tilnærming – han kan plutselig dra inn filosofiske betraktninger eller referere til gamle finanskriser for å underbygge sitt poeng. Og det fungerer! Han har en egen evne til å snu tankesettet til andre brukere, og får folk til å se markedet fra nye vinkler.
Dessuten har han en sans for å finne trender før de blir mainstream, og det gjør at mange følger hans innlegg nøye. Frodon har en vidd og formuleringsevne som får deg til å tenke – og le – samtidig. Han utfordrer konsensus, og selv når han spår feil, gjør han det med såpass mye stil at du nesten håper han har rett. Kort sagt, Frodon er en sjelden blanding av innsikt, kreativitet og sjarm, som gjør ham til en ekte signaturpersonlighet på forumet»
Frodon
25.10.2024 kl 16:42
2190
Det er også feil. Hvor henter du informasjonen din fra? Et lite tips som fungerer uavhengig av hvem du snakker med i verden, spør den det gjelder, istedenfor å lage din egen sannhet. Det er forøvrig imot forumsreglene å spre usannheter om andre brukere. Så hvor har du sett meg skrive at jeg prøver å skremme eksisterende aksjonærer fra å kjøpe emiaksjer? Hvis folk ikke har skjønt noe av dette og kjøper aksjer over børs, slik eks flere innsidere har gjort, burde de jo selvfølgelig selge tegningsrettene sine eller benytte seg av dem. Det jeg advarer mot er å kjøpe aksjer via børs nå, da man sannsynligvis får kjøpt aksjen langt billigere seinere. Dette har jeg advart mot i langt tid. Hvis vi kun forholder oss til advarsel siden emisjonen ble kjent, har jeg advart mot dette siden kursen sto i ca kr 7,60. Så til nå har det vel vært innertier….?
Litt usmakelig å skrive usannheter om meg ja, men skjønner du må ty til det når skipet synker
Litt usmakelig å skrive usannheter om meg ja, men skjønner du må ty til det når skipet synker
oivindl
26.10.2024 kl 16:22
2008
"Dvs de får emisjonsaksjer LANGT billigere enn alle andre”
-frodon
Dette er jo ikke riktig, så jeg anser det som er forsøk på å skremme aksjonærer fra å bruke tegningsrettene.
Husk at denne advarselen ikke var basert på bonusen, den kom i tillegg.
-frodon
Dette er jo ikke riktig, så jeg anser det som er forsøk på å skremme aksjonærer fra å bruke tegningsrettene.
Husk at denne advarselen ikke var basert på bonusen, den kom i tillegg.
Redigert 26.10.2024 kl 16:33
Du må logge inn for å svare
oivindl
26.10.2024 kl 16:26
2009
"Han har en egen evne til å snu tankesettet til andre brukere,”
Som feks å lure dem til å ikke bruke tegningsrettene?
Som feks å lure dem til å ikke bruke tegningsrettene?
oivindl
26.10.2024 kl 16:32
2005
"Det jeg advarer mot er å kjøpe aksjer via børs nå, da man sannsynligvis får kjøpt aksjen langt billigere seinere.”
Vel, det var jo definitivt ikke det du startet med.
Den presiseringen har jo jeg skrevet for lenge siden.
Hadde du fått med deg den, kunne du spart deg alle kommentarene.
oivindl
24.10.2024 kl 18:34
987
Dette er veldig enkelt.
Kjøper du aksjer i dag for å få tegningsretter med tanke på å selge alt, må du ta hensyn til totalpris.
Har du aksjer fra før, er det idiotisk å legge det inn i regnestykket for emiaksjene
Vel, det var jo definitivt ikke det du startet med.
Den presiseringen har jo jeg skrevet for lenge siden.
Hadde du fått med deg den, kunne du spart deg alle kommentarene.
oivindl
24.10.2024 kl 18:34
987
Dette er veldig enkelt.
Kjøper du aksjer i dag for å få tegningsretter med tanke på å selge alt, må du ta hensyn til totalpris.
Har du aksjer fra før, er det idiotisk å legge det inn i regnestykket for emiaksjene
oivindl
26.10.2024 kl 16:37
2003
"Et lite tips som fungerer uavhengig av hvem du snakker med i verden, spør den det gjelder, istedenfor å lage din egen sannhet.”
Vel, her er et spørsmål jeg stilte 21. sept.
Kunne jo gitt et greit svar på det i så fall.
"Hvor mye høyere pris må nåværende aksjonærer betale for emiaksjene?”
Vel, her er et spørsmål jeg stilte 21. sept.
Kunne jo gitt et greit svar på det i så fall.
"Hvor mye høyere pris må nåværende aksjonærer betale for emiaksjene?”
Frodon
29.10.2024 kl 18:34
1637
Nærmer seg kurs massakre nå 🤩 Er alle klare?
«Vow ASA: Notice of Extraordinary General Meeting in connection with the Rights Issue»
https://newsweb.oslobors.no/message/630649
«Vow ASA: Notice of Extraordinary General Meeting in connection with the Rights Issue»
https://newsweb.oslobors.no/message/630649
Stepping
30.10.2024 kl 18:04
1336
Stepping skrev Bluenord for eksempel
Noen som fulgte opp med kjøp i denne?? Steget hundrelapp siden innlegget ble skrevet
Jones9
31.10.2024 kl 13:11
1056
har det noe å si? innkallingen til GF'en viser at de bare har garantert for 1 MNOK hver, mens det er Must, Blystad og Kistefos som har garantert for brorparten her, noen som kanskje fremstår som litt mer langsiktig enn spekulantene...
elnomi
31.10.2024 kl 13:38
1028
Spetalen er klar til å føre alle "sauene" til slakterbenken snart?
Forstår ikke hvorfor folk kjøper dyrt nå før den utvannende emisjonen...Folk er rare, står i timesvis i kø for å spare noen kroner på å fylle bensin billig, men kjøpe dyre aksjer når de kan vente litt å få det billigere etter emisjonen, nei se det...?
Forstår ikke hvorfor folk kjøper dyrt nå før den utvannende emisjonen...Folk er rare, står i timesvis i kø for å spare noen kroner på å fylle bensin billig, men kjøpe dyre aksjer når de kan vente litt å få det billigere etter emisjonen, nei se det...?
Frodon
03.11.2024 kl 08:11
703
Selvfølgelig har det noe å si om Norges beste tradere shorter en aksje. Det er mange som har lært det på den dyre måten 🙈
Frodon
03.11.2024 kl 08:14
701
Ja, ufattelig at det går an å lure så mange folk i så mange år. For meg fremstår det som om folk gang på gang tror de skal slå disse proffe gutta, og hver gang ender det med overføring av penger fra amatørene til de rike.
Spent på når tvangssalgene starter igjen.
Spent på når tvangssalgene starter igjen.
Frodon
I dag kl 13:04
180
Bare å lempe ut alt av grønt aksjer nå, som Trump blir president. Det er ventet at inflasjon vil gå opp, og som vil få rentene til å stige
Redigert i dag kl 13:05
Du må logge inn for å svare
Nsxnsx
I dag kl 13:53
131
Global handelskrig vil kvele verdenshandel og oljeselskaper sies det....så vet ikke helt om grønt er helt ut.
Nå skal jo også Musk få tilbake for at han satt Trump i stolen....det vil koste i form av tilrettelegging for grønt...MOT Trump sin vilje sikkert....men han kan altså takke Musk for at han er der han er.....og det kommer Musk til å minne han om mange ganger.....:)
Nå skal jo også Musk få tilbake for at han satt Trump i stolen....det vil koste i form av tilrettelegging for grønt...MOT Trump sin vilje sikkert....men han kan altså takke Musk for at han er der han er.....og det kommer Musk til å minne han om mange ganger.....:)
Frodon
I dag kl 14:34
93
Hjelper jo ikke det, når «alle» skal dumpe ut grønt nå. Jeg ville ikke sittet investert i grønt når USA våkner snart og skal begynne å handle. De som selger fond idag, vil også påvirke de neste 2-3 dagene.
ArntEgil
I dag kl 15:25
54
5000% toll på Vow sine ting inn til USA sine Cruise skip.
Kroken på døren i dag for VOW.
Kroken på døren i dag for VOW.