VOW - Nærmer seg kanten av stupet, brudd under kr 16?

Frodon
VOW 06.01.2023 kl 00:14 147991

Dette ser virkelig ikke bra ut….MACD utløst salg, RSI prøvde å etablere seg over 50, uten å lykkes. RSI har fallende topper og stigende bunner, så et brudd på en av dem, vil signalisere videre trend. Aksjen har utløst salg på alle de glid indikatorene, som nå fungerer som motstand ved reaksjoner oppover. Kursen ligger 3,34% under 20 dagers, 6,28% under 50 dagers, 10,85% under 100 dagers og 17,99% under 200 dagers glidende gjennomsnitt.

Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen

Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Frodon
I går kl 19:09 513

Du skriver som vanlig veldig mye rart. Jeg har skrevet nøyaktig hva planen min er her, så har du et voldsomt behov for å spre usannheter om mine intensjoner etterpå. Du om det
Frodon
I går kl 19:11 507

Mener du at fakta er manipulering? Hva er da alle beviste/ubeviste fakta feil og beviste usannheter fra veldig mange her da?

@UtroligSpentPåSvaret
Frodon
I går kl 19:19 489

Men, har selskapet fikset marginene da? Hvis ikke de selger produktene sine dyrere, vil de vel fortsatt tape penger?

Etterpåklok? Det var jo børsmeldt at de rapporterte feil i regnskap i veldig lang tid. Det er også børsmeldt at selskapet taper penger. Og alle visste at selskapet måtte hente inn ny kapital. Er vel ikke uflaks at de fikk aksjene sine tvangssolgt? Måtte han kjøpe hytte til 20 mill? Hvorfor solgte han ikke den for lenge siden, for å unngå tvangssalg?

Og enda viktigere, etter selskapet børsmeldte at de må kjøre emisjon, men at de ikke har funnet kjøpere, så begynner innsidere å kjøpe aksjer via børs. Tenk det. VoW trenger penger via emisjon, men innsidere kjøpte aksjer via børs. Helt vanvittig. Slike handlinger alene kunne ført til at selskapet kunne gå konkurs

#Uflaks
oivindl
I går kl 19:27 469

"Dette skjer på bekostning av dagens aksjonærer, for med en så lav kurs, blir dagens aksjonærer veldig utvannet”

DNB har garantert for sine 25% av aksjene.
Blir de da utvannet?
oivindl
I går kl 19:33 449

Her har du et godt eksempel:
"de får emisjonsaksjer LANGT billigere enn alle andre. Da kan garantistene dumpe ut aksjer på langt lavere nivå enn alle andre og fortsatt tjene penger.”
-Frodon
Herman*
I går kl 21:48 354

Det er et godt eksempel. Hans kritikk mot selskapet er nok berettiget, men ingen grunn til å manipulere info rundt emisjonen.
Frodon
I dag kl 12:23 195

Bare fordi du ikke skjønner informasjonen selskapet har sendt ut i børs melding, er ikke min info feil. Det er du som prøver å manipulere folk til å tro at informasjonen fra børs mld er feil
Frodon
I dag kl 12:25 196

Anbefaler deg å lese børs meldingene til selskapet og kanskje få hjelp av en som jobber med dette, til å forklare deg inneholdet
Frodon
I dag kl 12:25 188

Det er 100% riktig fortsatt. Tror du er snart den eneste som ikke forstår. Dvs sannsynligheten for at du bommer mest, er også høyest
Frodon
I dag kl 12:27 184

Informasjonen er børs meldt fra selskapet. Så da burde du kanskje kontakte selskapet og be dem rette opp børs meldingene?
Herman*
I dag kl 14:20 110

Svar meg på følgende: Er Spetalen garantert å få aksjer utover de 8% som han får i kompensasjon? Det høres ut som du antydet at den gjengen skal dumpe store mengder aksjer i markedet. For øvrig har du rett i at folk bør kontakte selskapet for å skyve all tvil til side. Det er dog lettere sagt enn gjort.
Frodon
I dag kl 14:34 88

Jeg er fullt klar over at dere ikke skjønner noe av dette. Jeg har forsøkt å forklare denne komplekse emisjonen i en langt enklere tekst. Slik jeg oppfatter dette, skjønner dere ikke at mange av de største aksjonærene vil bli tvangssolgt, hvis de ikke har fått frigjort midler i mellomtiden. Og det er ikke enkelt å bare frigjøre slike midler når tvangssalg allerede har begynt. Da hadde de vel frigjort midler tidligere. En annen ting jeg tror dere misforstår, er beløpet på denne emisjonen. Slik det ser ut pr dags dato , må eksisterende aksjonærer inn med relativt store beløp for å opprettholde sin eierandel i selskapet. Hvis de største aksjonærene/innsiderne hadde slike beløp de skulle inn i VoW med, hvorfor kunne de ikke bare reddet selskapet selv istedenfor å la Spetalen/Fredly skissere en emisjon, som de kommer svært heldig ut av? Hvis du betaler langt mer for dine aksjer enn dem, da kan de dumpe ut aksjene til langt lavere priser enn deg

Her kan du lese alt sammen

https://newsweb.oslobors.no/message/628666
Redigert i dag kl 14:34 Du må logge inn for å svare
Herman*
I dag kl 14:55 65

Jeg har forsøkt å ha en ydmyk tilnærming til dette, men føler at jeg begynner å skjønne strukturen. Du snakker hele tiden om at garantistene skal dumpe aksjer i markedet, men jeg antar at emisjonen blir fulltegnet og garantistene bare får 8% av de 180 mill de garanterer for. Disse blir sikkert dumpet 25-30% over emisjonskurs.