VOW - Nærmer seg kanten av stupet, brudd under kr 16?

Frodon
VOW 06.01.2023 kl 00:14 152042

Dette ser virkelig ikke bra ut….MACD utløst salg, RSI prøvde å etablere seg over 50, uten å lykkes. RSI har fallende topper og stigende bunner, så et brudd på en av dem, vil signalisere videre trend. Aksjen har utløst salg på alle de glid indikatorene, som nå fungerer som motstand ved reaksjoner oppover. Kursen ligger 3,34% under 20 dagers, 6,28% under 50 dagers, 10,85% under 100 dagers og 17,99% under 200 dagers glidende gjennomsnitt.

Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen

Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Herman*
I går kl 21:38 427

Er du litt flau over alle dine baissemeldinger den siste tiden?
elnomi
I går kl 21:42 412

Vi får fokusere på aksjekursen fremover som med stor sannsynlig kommer ned mot emisjonskursen på kr 1,50 (eller lavere). VOW bør inn på listen over «nyttårsraketter» med minus foran.
Stepping
I går kl 22:06 351

Var vel litt lettere når SS var medløper i denne manipuleringen.
Frodon
I går kl 22:10 339

Flau? Er jo eneste som har truffet her. Er det ikke flaut at alle dere andre bommet…?
Frodon
I går kl 22:15 321

Dere kan lagte denne mld

Fra 21.11.2024 blir vow aksjen handles ex tegningsrett. Da skal»alle» begynne å realisere de enorme tapene sine innen ca midten av desember 2024, slik at de får utgiftsført tapet på skatteoppgjøret for 2024

Hvor vil svalestupet stoppe? 😉

#Kunnskapsrik
Herman*
I går kl 22:43 224

Du har antydet at Spetalen og Co ville ta store deler av emisjonen for så selvsagt å dumpe aksjene i markedet. Antagelig får de ingen aksjer utover de 8%. Hvor lavt ned spådde du emisjonskursen? Du har også mer enn antydet voldsomme tvangssalg fremover, noe jeg tviler på vil skje. Når det gjelder «alle dere», så kan jeg ikke huske at det er så mange som har spådd så mye de siste ukene. Du fikk rett ang kursutviklingen om vi går et stykke tilbake i tid. Nå får vi se hva som skjer fremover. Er ikke sikkert det blir så veldig store utslag korrigert for tegningsrettene før q3.
Frodon
I går kl 23:08 165

Jeg har truffet innertier på VoW aksjen i ca 2 år nå

Ingen over, ingen ved siden av

Når aksjen sto i kr 7,6, spådde jeg emisjonskurs på 50 øre. Alle lo og mente den ble satt over kr 10. Etter hvert som kursen kollapset, mente «alle» at emisjonskursen ikke skulle under kr 4,5, utenom Frodon da

Du tviler på alt dette jeg skriver om, derfor du taper så mye på dette. Får håpe denne dyrkjøpte lærepengen hjelper deg til neste gang du kommer i et lignende case

Du kan jo kanskje takke alle de andre skribentene her, for de har vel hjulpet deg masse med riktig informasjon for at du skulle unngå disse tapene? Greit for deg å legge merke til nickene, slik at du kan unngå «tipsene» dems i fremtiden 😉
oivindl
I går kl 23:18 132

"Snart skal Dnb selge 25% av selskapet. Da kommer det mye aksjer til salgs i markedet"

Men, vent nå litt, Frodon. De må jo ha langt høyere pris for aksjene enn Spetalen, så hvordan skal det gå til?
Hammers
I går kl 23:39 94

Man bør være klar over at det meste Frodon skriver om VOW er rene HEVNINNLEGG etter at jeg på en saklig og korrekt måte har benyttet TA
i aksjer som AXA (nå ACR), QFUEL og BCS. Aksjer som han selv har vært involvert i (gjerne under andre nicks - jeg gidder ikke å ramse opp) og som har crashet fullstendig.

Til om med trådens overskrift er et tyveri (lån) fra noe jeg skrev om ODL i 2018.
https://www.finansavisen.no/forum/ticker/HAMMER?page=5

I hele kveld har han gravd seg ned i uvesentlige detaljer ang kapitalinnhentingen.
Det VESENTLIGE er selvsagt at pengene blir hentet og at livet nå kan gå videre.
Det gjelder både i VOW og i VGM (som VOW eier 25% av).

Hilsen Hammers
oivindl
I går kl 23:45 82

"Som jeg har gjort rede for mange ganger, de kan bøtte ut aksjene til langt lavere pris enn dere andre, siden de har lagt lavere kostpris, og fortsatt tjene penger på aksjene."

Og som jeg har gjort rede for en lang rekke ganger, dette gjelder ikke om du allerede sitter på aksjer.
Det gjelder heller ikke om du har tro på en stigning i kursen på sikt, og derfor ønsker å sitte på de "ordinære" aksjene over tid, selv om de kjøpes nå.
Da kan du selge emisjonsaksjer til samme pris og gevinst som alle andre, sett bort i fra de 8% i bonus som deler av garantistene får.
Om de ordinære aksjene gir gevinst over tid, er et åpent spørsmål, men har dette tilfellet ikke betydning for gevinst på emiaksjene.
Husk nå å presisere, Frodon, at din påstand kun er gjeldende i et ganske spesifikt tilfelle med et begrenset omfang.
oivindl
I går kl 23:59 47

Og du vil anbefale disse å ikke benytte tegningsrettene sine? Det betyr jo i så fall at kursen må falle til emisjonskurs og kanskje lavere.
Men da tjener jo heller ikke Spetalen og co penger.
Mange logiske brister i resonnementene dine.
Redigert i går kl 23:59 Du må logge inn for å svare
Stepping
I dag kl 00:09 19

Du er bra frekk i trynet som starter skrive igjen her! Du kan jo ha dine meninger men skal vi først få fakta på bordet at du er den i verden som har bommet mest på denne aksjen og som sikkert har dratt mest folk med deg ned i gjelda. Du er den som på den mest utspekulerte måten har promotert denne aksjen som altså nå er en av Oslo børs aller aller aller største tapere., Skam deg,
Stepping
I dag kl 00:13 12

Var det ikke mest sannsynlig med 5 øre 0,05 kr som emi kurs. Skal vi ta noen prosentvis regning på den bommen og se om noen på OB har bommet mer?