VOW - Nærmer seg kanten av stupet, brudd under kr 16?
Dette ser virkelig ikke bra ut….MACD utløst salg, RSI prøvde å etablere seg over 50, uten å lykkes. RSI har fallende topper og stigende bunner, så et brudd på en av dem, vil signalisere videre trend. Aksjen har utløst salg på alle de glid indikatorene, som nå fungerer som motstand ved reaksjoner oppover. Kursen ligger 3,34% under 20 dagers, 6,28% under 50 dagers, 10,85% under 100 dagers og 17,99% under 200 dagers glidende gjennomsnitt.
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Frodon
I dag kl 11:03
491
Tror jeg har svart deg på dette ca 20 ganger (ja, du kommer sikkert til å gå å telle over, så du får komme med et nøyaktig estimat, helst ta med grunnlaget også).
Tror du er den eneste som fortsatt ikke skjønner det de aller fleste skjønte for lenge siden.
Anbefaler deg fortsatt å ta dette med megleren din
Tror du er den eneste som fortsatt ikke skjønner det de aller fleste skjønte for lenge siden.
Anbefaler deg fortsatt å ta dette med megleren din
Herman*
I dag kl 11:37
433
Skulle ikke kursen ha falt ned mot 1.50 må? Kursen er faktisk opp i dag, korrigert for tegningsretter. Ingen tegn til dramatiske tvangssalg heller, men de kommer vel kanskje litt senere på dagen? :-)
Frodon
I dag kl 11:57
408
Nå skal alle få satt ferdig shortene. Det kjempes i ordreboken 😉 Omsetningen er høyere enn på lenge og dagen er ikke halvveis enda
Fint hvis du forholder deg til det jeg skriver og ikke det alle andre mener og tror at jeg kanskje har skrevet
Kjøpt ACC idag
Fint hvis du forholder deg til det jeg skriver og ikke det alle andre mener og tror at jeg kanskje har skrevet
Kjøpt ACC idag
Redigert i dag kl 11:59
Du må logge inn for å svare
oivindl
I dag kl 13:04
355
Vel, påstanden din henger i løse luften uten dokumentasjon.
Du har ikke på ett punkt klart å vise hvor mine innvendinger er feil.
Du har ikke på ett punkt klart å vise hvor mine innvendinger er feil.
oivindl
I dag kl 13:09
346
"Og da kommer jo 1000 dollar spørsmålet, hvorfor skal noen gidde å kjøpe vow aksjer til kr 2,1 uten tegningsrett?"
-Frodon
Er du noe nærmere svaret i dag?
-Frodon
Er du noe nærmere svaret i dag?
Frodon
I dag kl 13:13
332
Da har meglerhusene kommet etter, selvfølgelig i lang tid etter Frodon advarte mot dette 🤣
«Oslo (Infront TDN Direkt): Clarksons Securities nedjusterer sitt kursmål på Vow til 3,3 kroner, fra tidligere 8,0 kroner»
«Oslo (Infront TDN Direkt): Clarksons Securities nedjusterer sitt kursmål på Vow til 3,3 kroner, fra tidligere 8,0 kroner»
elnomi
I dag kl 14:24
256
Hvorfor betaler overpris +30%-35% over børs nå når det snart kommet et lass med aksjer til kun kr 1.50 på konto?
Noen som drister seg til å forklare det rasjonelle bak det?
Noen som drister seg til å forklare det rasjonelle bak det?
oivindl
I dag kl 14:43
200
Kan det tenkes at de som får emiaksjer til 1,50 mener de bør ha 30 til 35 prosent gevinst før de selger.
Liten vits å selge til kostpris. Kanskje ser de til og med mulighet for høyere pris på sikt?
Liten vits å selge til kostpris. Kanskje ser de til og med mulighet for høyere pris på sikt?
Frodon
I dag kl 15:03
158
Piggvar 2 skrev Mennesker gjør mye rart når de ikke forstår.
Innsiderne som kjøper igjen? 🤣🤣🤣🤣
«Oy, aksjen er ned, må kjøpe mer» 👻
«Oy, aksjen er ned, må kjøpe mer» 👻
Frodon
I dag kl 15:05
152
Taycon skrev Eam - 10 øre
Nå skal mange investorer selge vow aksjene sine for å ha penger til å kjøpe emisjonsaksjer via tegningsrett 🥳
Herman*
I dag kl 17:14
21
Du bommer stadig med dine spådommer. Begynne på 1.90 og falle gjennom dagen på en så aggressiv måte at handelen må stoppes flere ganger? :-) Vet at du har truffet før, men en kan ikke sole seg i glansen av gamle triumfer.) Spetalen og Co skal nok selge noen få millioner aksjer, ellers ser jeg ikke for meg det helt store salgsrushet. Tipper fortsatt at den faller til 2.0 i det korte bildet, men det er jo langt over emisjonskurs.
Redigert i dag kl 17:15
Du må logge inn for å svare