VOW - Nærmer seg kanten av stupet, brudd under kr 16?
Dette ser virkelig ikke bra ut….MACD utløst salg, RSI prøvde å etablere seg over 50, uten å lykkes. RSI har fallende topper og stigende bunner, så et brudd på en av dem, vil signalisere videre trend. Aksjen har utløst salg på alle de glid indikatorene, som nå fungerer som motstand ved reaksjoner oppover. Kursen ligger 3,34% under 20 dagers, 6,28% under 50 dagers, 10,85% under 100 dagers og 17,99% under 200 dagers glidende gjennomsnitt.
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Frodon
I går kl 22:50
650
🤣🤣🤣 Det kan de jo, sannsynligvis ikke tomme for penger da. Men de kan være i brudd med lånebetingelsene rundt den tiden. Blir du med på enda en emisjon da? Og hvis du gjør det, vil du da eie aksjen eller shorte, slik jeg gjør?
Stepping
I går kl 23:13
603
Hvem tenker du tar regningen i emisjonen når det nå ikke blir nødvendig å benytte tegningsrettene?
Frodon
I dag kl 09:04
407
Da fikk jeg kjøpt en del TR aksjer på 0,12. Måtte bite i det sure eplet, lå jo på kr 0,10.
Frodon
I dag kl 09:33
341
Forstår jeg deg riktig at du ikke skjønner hva short betyr?
Frodon
21.11.2024 kl 09:00
Da er short satt igjen
https://www.finansavisen.no/forum/post/6243960
Frodon
21.11.2024 kl 09:00
Da er short satt igjen
https://www.finansavisen.no/forum/post/6243960
Nsxnsx
I dag kl 09:40
317
The order backlog currently stands at NOK 1 103 million.....7-15% margin vil jo gi noen kroner på allerede inngåtte avtaler+ 116mill i opsjoner.
Kan det være et lys i enden av tunnelen ?
Kan det være et lys i enden av tunnelen ?
Frodon
I dag kl 09:44
302
Stepping skrev Hvorfor kjøper du tr når aksjen skal langt under 1,5?
Jeg har kjøpt en opsjon som garanterer meg gevinst på short aksjene. Men jeg trenger ikke å bruke opsjonen (TR). Faller aksjen videre, er det mer lønnsomt å dekke inn short i markedet og la Spetalen & co motta aksjene 😉 Når du vet hvordan de gutta opererer, er det «enkelt» å tjene penger. I tillegg har jeg fortalt dere om dette før det skjedde. Er det noen her i hele tatt som har gjort som meg?
Stepping
I dag kl 09:50
284
rent tap altså ? Eller du er mer usikker gutt enn du later som på anonymt forum?
Stepping
I dag kl 10:00
264
Nei selskapet skal sikkert bare sitte på nevene i siste del av tegnings perioden ,sikkert ikke tenkt noe melding som vil gjøre rettene mer attraktive sikkert bare å sitte å se på at selskapet sitt smelter.
Frodon
I dag kl 10:20
230
Hvor leste du tap…?
Beklager, det virker som om du ikke kan noe som helst om dette. Er du helt ny på børs?
Beklager, det virker som om du ikke kan noe som helst om dette. Er du helt ny på børs?
Frodon
I dag kl 10:22
222
Selskapet klarte ikke å hente inn penger selv. Spetalen/Fredly & co har gått inn å «reddet» selskapet og skrevet vilkårene for emisjonen selv.
Tro er det bedre å gjøre i kirken enn på børs
Tro er det bedre å gjøre i kirken enn på børs
Stepping
I dag kl 10:25
214
I går mente du selskapet ville eksistere i 2026 og til og med trenge penger for å vokse i dag mener du selskapet har høyere verdi en 162 øre pr aksje , høres ut som ett lovende selskap.
Frodon
I dag kl 10:40
178
Når jeg er short tjener jeg penger når aksjen faller. Hvordan kommer du frem til at jeg har tapt?
Stepping
I dag kl 10:43
167
HVORFOR KJØPER DU TR SOM DU TAPER PENGER PÅ???? når du er slik en super type?? Kler deg ikke.
Frodon
I dag kl 10:48
150
Skjønner, du skjønte ikke noe av dette svaret? Jeg kan til og med selge TR med gevinst nå, vinn/vinn 😉
«Jeg har kjøpt en opsjon som garanterer meg gevinst på short aksjene. Men jeg trenger ikke å bruke opsjonen (TR). Faller aksjen videre, er det mer lønnsomt å dekke inn short i markedet og la Spetalen & co motta aksjene 😉 Når du vet hvordan de gutta opererer, er det «enkelt» å tjene penger. I tillegg har jeg fortalt dere om dette før det skjedde. Er det noen her i hele tatt som har gjort som meg?«
«Jeg har kjøpt en opsjon som garanterer meg gevinst på short aksjene. Men jeg trenger ikke å bruke opsjonen (TR). Faller aksjen videre, er det mer lønnsomt å dekke inn short i markedet og la Spetalen & co motta aksjene 😉 Når du vet hvordan de gutta opererer, er det «enkelt» å tjene penger. I tillegg har jeg fortalt dere om dette før det skjedde. Er det noen her i hele tatt som har gjort som meg?«
Stepping
I dag kl 10:56
124
Du er så usikker at du hedget! Stemmer ikke helt med den breiale stilen på forum.
Frodon
I dag kl 11:00
112
Usikker? Jeg har låst inn mulig gevinst.
Du trodde det var tap…
Jeg har møtt mye uvitende folk på HO, tror du tar kaka 🤣
Du trodde det var tap…
Jeg har møtt mye uvitende folk på HO, tror du tar kaka 🤣
Redigert i dag kl 11:01
Du må logge inn for å svare
Frodon
I dag kl 11:05
99
Du er der ja, utbytter….
«Stepping
04.03.2024 kl 08:52
Det ene (kontrakter) vil selvfølgelig utløse det andre (utbytter)»
«Stepping
04.03.2024 kl 08:52
Det ene (kontrakter) vil selvfølgelig utløse det andre (utbytter)»
Stepping
I dag kl 11:08
95
Du har kjøpt tr som du taper hele innsatsen på . Svar på det . Folk måtte ikke kjøpe aksjer over emi kurs så kjøper du selv på 1,62? Hvilke lovende ting har du sett?
Frodon
I dag kl 11:15
77
Du burde ringe en megler som kan forklare deg dette. Det er helt tydelig for meg at du ikke skjønner noe av dette selv etter at jeg har forsøkt å forklare deg dette
Frodon
I dag kl 11:21
61
«Klimanytt
20.05.2024 kl 20:12
Kjøpte du på topp Stepping? Du virker jo helt nevrotisk…»
20.05.2024 kl 20:12
Kjøpte du på topp Stepping? Du virker jo helt nevrotisk…»
Piggvar 2
I dag kl 11:22
54
Stepping - Hvorfor ikke være litt ydmyk og ta inn litt lærdom - en kommer langt med det på børs ,- og ikke minst i livet.
Stepping
I dag kl 11:35
17
DETTE SKJØNNER DU VELDIG GODT, AKSJEN SKAL MOT NULL VERDI, DU SHORTER( NOEN RANER JO OGSÅ GAMMLE FOLK PÅ GATA) SÅ KJØPER DU TR SOM DU SELV MENER HAR NULL VERDI SOM EN HEDGE FORDI DU IKKE STOLER PÅ DINE EGENE SKRÅSIKKRE VISJONER. Short ja vel men hva gjør at du kaster penger ut av vindu på tr?? Usikkerhet?