VOW - Nærmer seg kanten av stupet, brudd under kr 16?

Frodon
VOW 06.01.2023 kl 00:14 168403

Dette ser virkelig ikke bra ut….MACD utløst salg, RSI prøvde å etablere seg over 50, uten å lykkes. RSI har fallende topper og stigende bunner, så et brudd på en av dem, vil signalisere videre trend. Aksjen har utløst salg på alle de glid indikatorene, som nå fungerer som motstand ved reaksjoner oppover. Kursen ligger 3,34% under 20 dagers, 6,28% under 50 dagers, 10,85% under 100 dagers og 17,99% under 200 dagers glidende gjennomsnitt.

Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen

Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
oivindl
I går kl 11:24 688

"Det som da kan skje og som jeg tror kan skje er at garantistene tar tapet og hiver aksjene ut i markedet, det med tanke på at disse garantistene ikke hadde interesse av aksjene i utgangspunktet men kun interesse av å være garantister og tjene på det. Når ikke det lykkes kaster de kortene og går videre på neste case.”

Nøyaktig mitt poeng, men stikk i strid med frodons teori fra starten.

"Dvs de får emisjonsaksjer LANGT billigere enn alle andre."
-frodon
Det stemmer fortsatt ikke, og nå ser det i tillegg ut til at de må betale langt mer enn man må for ordinære aksjer.

Så spørs det om frodon fortsatt ikke har forstått følgende:
"Her skjønner jeg ikke hva du mener. Hvorfor er det irrelevant om aksjen er kjøpt for kr 3, 10 eller 50? Det påvirker totalprisen vanvittig mye”
Frodon
I går kl 12:42 617

Neida, er bare du som ikke skjønner dette 😉 Det ser du på din «treff» når du tror jeg taper på dette 🤣🤣
Frodon
I går kl 12:44 611

Det er fordi du ikke skjønner at vi er short i aksjen. Gevinster er allerede låst inn, det du kaller tap 😉
oivindl
I går kl 13:27 572

Du kaller det "taper på dette".
Uklart hva du mener med "dette".
Du taper 12 øre per tegningsrett om du ikke benytter dem.
oivindl
I går kl 13:28 567

Kaller ikke short for tap, det er en annen diskusjon.
Forhold deg til det jeg skriver.
Frodon
I går kl 16:19 437

Det selger TR desperat nå. Hvor langt ned blir de lempet på slutten?
skadi
I går kl 20:49 268

Innsidetransaksjon fra styreformann på hele 10000 kroner. Voldsom. 😁
Frodon
I går kl 21:38 213

Tror han leser på HO og la kjøp på samme sted som meg 🤣 Siden kursen var lavere i løpet av dagen, lå han ikke med en større bunke på kjøp på kr 0,10 heller
verdensmester
I går kl 21:41 204

Frodon har du kjøpt tegningsretter i dag?
Frodon
I går kl 22:38 134

Nei, ligger med kjøpsordre lengre ned enn der TR har blitt omsatt 😜 Det burde bli en del muligheter imorgen 🤣 Har du handlet idag?
Frodon
I går kl 22:39 130

Jeg siktet til denne. Det lå selgere på kr 0,7 - 0,9, da la jeg kjøp på kr 0,10

«Frodon
25.11.2024 kl 09:02
Husk at dere som ikke skal bruke tegningsrettene i emisjonen, må selge de. Etter perioden de kan selges, blir de verdiløse, dvs de blir da verdt kr 0

Det ligger ingen kjøpere i boka. Jeg kan kjøpe de for kr 0,10, hvis dere ikke blir kvitt dem?

La inn 50.000 på kjøp på kr 0,1 nå«
Redigert i går kl 22:43 Du må logge inn for å svare
skadi
I går kl 23:22 69

Hva i alle dager skal du kjøpe tr for? Du få snart kjøpt så mange VOW aksjer du vil til under 1,60 kroner. Allerede i dag var anledningen der, neppe siste gang.