VOW - Nærmer seg kanten av stupet, brudd under kr 16?
Dette ser virkelig ikke bra ut….MACD utløst salg, RSI prøvde å etablere seg over 50, uten å lykkes. RSI har fallende topper og stigende bunner, så et brudd på en av dem, vil signalisere videre trend. Aksjen har utløst salg på alle de glid indikatorene, som nå fungerer som motstand ved reaksjoner oppover. Kursen ligger 3,34% under 20 dagers, 6,28% under 50 dagers, 10,85% under 100 dagers og 17,99% under 200 dagers glidende gjennomsnitt.
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
oivindl
I går kl 11:24
1134
"Det som da kan skje og som jeg tror kan skje er at garantistene tar tapet og hiver aksjene ut i markedet, det med tanke på at disse garantistene ikke hadde interesse av aksjene i utgangspunktet men kun interesse av å være garantister og tjene på det. Når ikke det lykkes kaster de kortene og går videre på neste case.”
Nøyaktig mitt poeng, men stikk i strid med frodons teori fra starten.
"Dvs de får emisjonsaksjer LANGT billigere enn alle andre."
-frodon
Det stemmer fortsatt ikke, og nå ser det i tillegg ut til at de må betale langt mer enn man må for ordinære aksjer.
Så spørs det om frodon fortsatt ikke har forstått følgende:
"Her skjønner jeg ikke hva du mener. Hvorfor er det irrelevant om aksjen er kjøpt for kr 3, 10 eller 50? Det påvirker totalprisen vanvittig mye”
Nøyaktig mitt poeng, men stikk i strid med frodons teori fra starten.
"Dvs de får emisjonsaksjer LANGT billigere enn alle andre."
-frodon
Det stemmer fortsatt ikke, og nå ser det i tillegg ut til at de må betale langt mer enn man må for ordinære aksjer.
Så spørs det om frodon fortsatt ikke har forstått følgende:
"Her skjønner jeg ikke hva du mener. Hvorfor er det irrelevant om aksjen er kjøpt for kr 3, 10 eller 50? Det påvirker totalprisen vanvittig mye”
Frodon
I går kl 12:42
1063
Neida, er bare du som ikke skjønner dette 😉 Det ser du på din «treff» når du tror jeg taper på dette 🤣🤣
Frodon
I går kl 12:44
1057
Det er fordi du ikke skjønner at vi er short i aksjen. Gevinster er allerede låst inn, det du kaller tap 😉
oivindl
I går kl 13:27
1018
Du kaller det "taper på dette".
Uklart hva du mener med "dette".
Du taper 12 øre per tegningsrett om du ikke benytter dem.
Uklart hva du mener med "dette".
Du taper 12 øre per tegningsrett om du ikke benytter dem.
oivindl
I går kl 13:28
1012
Kaller ikke short for tap, det er en annen diskusjon.
Forhold deg til det jeg skriver.
Forhold deg til det jeg skriver.
Frodon
I går kl 21:38
657
Tror han leser på HO og la kjøp på samme sted som meg 🤣 Siden kursen var lavere i løpet av dagen, lå han ikke med en større bunke på kjøp på kr 0,10 heller
Frodon
I går kl 22:38
578
Nei, ligger med kjøpsordre lengre ned enn der TR har blitt omsatt 😜 Det burde bli en del muligheter imorgen 🤣 Har du handlet idag?
Frodon
I går kl 22:39
574
verdensmester skrev Frodon har du kjøpt tegningsretter i dag?
Jeg siktet til denne. Det lå selgere på kr 0,7 - 0,9, da la jeg kjøp på kr 0,10
«Frodon
25.11.2024 kl 09:02
Husk at dere som ikke skal bruke tegningsrettene i emisjonen, må selge de. Etter perioden de kan selges, blir de verdiløse, dvs de blir da verdt kr 0
Det ligger ingen kjøpere i boka. Jeg kan kjøpe de for kr 0,10, hvis dere ikke blir kvitt dem?
La inn 50.000 på kjøp på kr 0,1 nå«
«Frodon
25.11.2024 kl 09:02
Husk at dere som ikke skal bruke tegningsrettene i emisjonen, må selge de. Etter perioden de kan selges, blir de verdiløse, dvs de blir da verdt kr 0
Det ligger ingen kjøpere i boka. Jeg kan kjøpe de for kr 0,10, hvis dere ikke blir kvitt dem?
La inn 50.000 på kjøp på kr 0,1 nå«
Redigert i går kl 22:43
Du må logge inn for å svare
skadi
I går kl 23:22
513
Hva i alle dager skal du kjøpe tr for? Du få snart kjøpt så mange VOW aksjer du vil til under 1,60 kroner. Allerede i dag var anledningen der, neppe siste gang.
TheGame
I dag kl 02:05
437
Q3 24 nettogjeld justert for emisjonen er ca 375m. Det inkluderer all gjeld knyttet til arbeidskapital. Arbeidskapitalen er betydelig per nå og de guider på en reduksjon i cruise + ferdigstillelse av VGM. Vet ikke hva reduksjonen kan bli men tipper inntil 100m (gjeld til arbeidskapital c. 200m). Da er nettogjeld ned til 275m, men anser selv det som en oppside.
gxa40L
I dag kl 08:39
311
Det er vel sannheten at VOW har nesten 1,2 milliarder i skuld og gjeld . Og den blir ikke mindre i Q4
Og dette klarer ikke Cruise-.kontraktene å betjene
Det vil forundre meg om ikke kursen kommer under 1,5
Med mindre det blir fred i Ukraina
Og dette klarer ikke Cruise-.kontraktene å betjene
Det vil forundre meg om ikke kursen kommer under 1,5
Med mindre det blir fred i Ukraina
JonasKr
I dag kl 09:04
272
Får man tegningsretter gratis på kurs 1.5 om man er eksisterende aksjonær? Eller må man uansett kjøpe TRene?
Redigert i dag kl 09:04
Cartr
I dag kl 09:16
241
Jeg er ukjent med denne formen for tegningsretter. Har fått på VPS konto, men jeg har jo ikke betalt noe. Hvordan fungerer dette, noen som kan forklare?
Frodon
I dag kl 10:41
144
Hehe, som sagt, jeg kjøpte en opsjon til å dekke inn shorten. Faller aksjen videre, øker gevinsten min uansett 😉
Frodon
I dag kl 10:42
137
Synd ikke VoW kjørte emisjon når kursen var over kr 30-40 og hentet inn nok cash til å være gjeldsfritt + ha masse cash til vekst 🤙
Frodon
I dag kl 10:43
136
Det kommer til å være et massivt salgspress i aksjen til Dnb har fått dumpet sin andel på 25% av selskapet 👻
Frodon
I dag kl 10:46
131
Du må fylle ut skjema for å benytte deg av tegningsrettene. Dette må gjøres før tidsfristen går ut, for de blir verdiløse etter tidsfrist har gått ut. Du kan selge de hvis du ikke vil bruke dem. Etter du har sendt inn skjema for å bruke dem, vil du få regning for å betale for de nye aksjene
TheGame
I dag kl 10:53
120
Joda, men ikke så interessert i hva som burde blitt gjort, heller hva som skjer fremover. Er ny investor i Vow nå og tror dette er et meget spennende inngangsnivå.
Frodon
I dag kl 12:13
45
Tradingsmessig kan aksjen gå i alle retninger. Regnskapsmessig må nok selskapet levere, før kursen kan finne «riktig» nivå. Tenker du på Dnb som den nye investoren? Dnb skal vel selge seg ut med en gang de får muligheten?
Redigert i dag kl 12:13