VOW - Nærmer seg kanten av stupet, brudd under kr 16?
Dette ser virkelig ikke bra ut….MACD utløst salg, RSI prøvde å etablere seg over 50, uten å lykkes. RSI har fallende topper og stigende bunner, så et brudd på en av dem, vil signalisere videre trend. Aksjen har utløst salg på alle de glid indikatorene, som nå fungerer som motstand ved reaksjoner oppover. Kursen ligger 3,34% under 20 dagers, 6,28% under 50 dagers, 10,85% under 100 dagers og 17,99% under 200 dagers glidende gjennomsnitt.
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Hvis aksjen bryter igjennom motstanden på kr 16, vil et sterkt salgssignal bli utløst til kr 12 området. Hvis støtten holder, kan det være en fin inngang i aksjen
Er det resesjon som skal prises inn i aksjen?
Herman*
I går kl 15:11
480
«I en analyse fra Clarksons Securities skriver analytiker Eva Viken Christensen at kursmålet for Vow er nedjustert til 3 kroner pr. aksje fra tidligere 3,30 kroner, samtidig som kjøpsanbefalingen opprettholdes.»
Men hun er vel som en hobbyinvestor å regne når det gjelder kompetanse?
Men hun er vel som en hobbyinvestor å regne når det gjelder kompetanse?
oivindl
I går kl 15:19
469
Ikke tegningsblanketten, nei.
Langt enklere digitalt.
"Etter du har sendt inn skjema for å bruke dem, vil du få regning for å betale for de nye aksjene”
-frodon
Neida, trekkes direkte fra kontoen du har oppgitt.
Langt enklere digitalt.
"Etter du har sendt inn skjema for å bruke dem, vil du få regning for å betale for de nye aksjene”
-frodon
Neida, trekkes direkte fra kontoen du har oppgitt.
Redigert i går kl 15:31
Du må logge inn for å svare
nolast
I går kl 16:54
374
Hvis vi ser på historikken til DNB når de tok over Kid i 2009. De hadde KID i 3 år før de solgte det videre. Og selv ikke i min villeste fantasi så tror jeg ikke at DnB solgte med tap. De tjente nok mange 10 talls millioner. Gjelsten puttet i 2012 inn 114 mill og innkasserete godt over 2000 mill i fortjeneste. Vi har med oss en slik luring blandt garantistene. Sveås. Jo, Det ser ikke veldig bra ut nå, når Frodon spyr ut alle sine negativiteter, som han dessverre har truffet bra på. Litt kred skal han ha.
Men dette blir et veddemål på når og om de lander en stor kontrakt med Murfits Ind om resirkulering av dekk. Da spretter kursen litt mer en 2-3%. Jeg er så naiv at jeg tror de lykkes og ikke minst hvis det klaffer i Japan med Sewage anlegg. Tenk på hvor mye dritt som kan pyroliseres i store byer i Asia osv.
Tenk litt lenger en nyttår og gjør som Gjelsten. Nå har vi sjansen!
Men dette blir et veddemål på når og om de lander en stor kontrakt med Murfits Ind om resirkulering av dekk. Da spretter kursen litt mer en 2-3%. Jeg er så naiv at jeg tror de lykkes og ikke minst hvis det klaffer i Japan med Sewage anlegg. Tenk på hvor mye dritt som kan pyroliseres i store byer i Asia osv.
Tenk litt lenger en nyttår og gjør som Gjelsten. Nå har vi sjansen!
Felixcat
I går kl 19:16
303
Isolert sett er det ingen tvil om at all tvangssalg som har vært, har kjørt kurs på Vow med TR rett ned. Klart Frodon med sin egeninteresse, som nevnt har kommet med nettopp "alle sine negativiteter", utfra ønske om nettopp å få ned kursen. Vow kan få en kraftig økning av kurs og kanskje en rask dobling, og tap med utgangspunkt i kr 1,5 i forhold til short har antagelig Frodon sikret seg mot med nettopp TR som kjøpsopsjon, og det er i tilfelle ett smart trekk. Men antagelig at det og slik at her pøses ut kun "negativiteter" ettersom det for ham er mest lønnsomt ,med kurs lavere enn kr 1,5. Det må Frodon selv svare for.
elnomi
I går kl 19:51
272
Jeg har gjort min analyse av caset og tar en inngang på kurs kr 1.10 om den kommer dit.
Redigert i går kl 19:52
gxa40L
I går kl 20:16
237
Jeg trodde det bare var politiet som kunne t så feil. Men denne Cklarkson -dama er omtrent på samme nivå
Redigert i går kl 21:29
Frodon
I går kl 21:28
183
Eva eier vel 0 aksjer i selskapet og får like mye betalt om hun treffer eller bommer? Hun har i hvert fall bommet stygt vs meg, derfor er det også bra at jeg har tjent langt mer enn henne på caset 👊😉
Frodon
I går kl 21:31
175
«Jo, Det ser ikke veldig bra ut nå, når Frodon spyr ut alle sine negativiteter, som han dessverre har truffet bra på. Litt kred skal han ha»
De største og enkleste pengene tjener man når alle andre tar feil 😉 I VoW har 100vis av nick på denne tråden bommet….og en har truffet
#DenKunnskapsrike
De største og enkleste pengene tjener man når alle andre tar feil 😉 I VoW har 100vis av nick på denne tråden bommet….og en har truffet
#DenKunnskapsrike
Frodon
I går kl 21:34
169
Har du lyst å dele analysen med oss? Er det kursen du kom frem til iht regnskapet til VoW?
Frodon
I går kl 21:35
164
Vanvittig at analytikere kan bomme så kraftig og beholde jobben som om ingenting har skjedd. En annen analytiker mente emisjonen kom til å komme på kr 4,50. Helt vanvittig å bomme så sykt når dette er jobben de har
Hammers ble stille igjen etter å ha prøvd seg på litt skriverier 👀
Hammers ble stille igjen etter å ha prøvd seg på litt skriverier 👀
Redigert i går kl 21:36
Frodon
I går kl 22:41
87
Får håpe de Dnb folkene som kjøpte 25% i VoW vet hva de drev med. Til nå har de tapt ca 40% av investeringen. Hadde de heller gått short, ville de tjent mye mer vs prøve å redde selskapet 🤣
«Blodrøde tall og meglerflukt for DNB Eiendom
Meglerkjeden tapte 85 millioner kroner i 2023. Samtidig er nesten alle de mest innbringende meglerne i ferd med å rømme skuta»
https://www.finansavisen.no/bolig/2024/12/01/8211573/blodrode-tall-og-toppmeglerflukt-for-dnb-eiendom
«Blodrøde tall og meglerflukt for DNB Eiendom
Meglerkjeden tapte 85 millioner kroner i 2023. Samtidig er nesten alle de mest innbringende meglerne i ferd med å rømme skuta»
https://www.finansavisen.no/bolig/2024/12/01/8211573/blodrode-tall-og-toppmeglerflukt-for-dnb-eiendom
oivindl
I går kl 23:03
53
Frodon skrev Hvor mye har du tapt til nå på å bomme så mye?
Hva mener du jeg har bommet på?
Ikke bli gretten fordi jeg må korrigere deg av og til.
Trodde dette var så elementært at det ikke skulle være nødvendig med en rettelse.
Ikke bli gretten fordi jeg må korrigere deg av og til.
Trodde dette var så elementært at det ikke skulle være nødvendig med en rettelse.