Pryme - Kontrakt/deal
Nå er det like før kontrakten landes.
Kjøp før kursen spretter over kr.10 !
Kjøp før kursen spretter over kr.10 !
Største såpekoker'n her inne, kaller det test og pilot prosjekt, kjempebra 👏👏 si det til de største eierene. Trur du virkelig at de hadde satset sånne summer, på noe som fremlegges som en engangsgrill, kjempbra 👏👏 Teknologi er blitt jobbet med i årtider, så dra på landet med fjaset. Om en emi evt skulle komme på 4 kr, hva er ikke de 4 kr verdt i løpet året, null stress, får snittet ned og nervene fortsatt i behold. Mye svada om disse avtalene, sier seg selv at dette er på plass - prater jo ikke om de nye avtalene for plant 2 i 2026 ellers. Mulig noen her inne fyrer kull-grillen, med kullet stående ved siden av 👍👍🤘🤘
trani
17.03.2023 kl 09:18
1439
Så det du sier er at dersom emisjonen blir satt på kr.5 så kan man regne med å få kjøpt aksjer på kr.4 eller kr.3?
trani
17.03.2023 kl 09:23
1433
Jeg sier at det snakkes om, derfor jeg spør her også?
Om jeg lyver er å ta vel hardt i ?
At informasjonen eller emnet det snakkes om er feil, er en annen sak.
Men hvem vet, kursen indikerer i alle fall til lavere emisjonkurs.
Virker som at emisjonen er meget nær, evt over helgen?
Ellers vet jeg ikke hvordan jeg skal dele link når samtalen har foregått fysisk. Mulig jeg skulle ha tatt opp samtalen?
Om jeg lyver er å ta vel hardt i ?
At informasjonen eller emnet det snakkes om er feil, er en annen sak.
Men hvem vet, kursen indikerer i alle fall til lavere emisjonkurs.
Virker som at emisjonen er meget nær, evt over helgen?
Ellers vet jeg ikke hvordan jeg skal dele link når samtalen har foregått fysisk. Mulig jeg skulle ha tatt opp samtalen?
Redigert 17.03.2023 kl 13:11
Du må logge inn for å svare
trani
17.03.2023 kl 09:32
1418
"Certain Shares of Pryme B.V. are subject to a Lock-Up Agreement Ending on 16-FEB-2023."
Skal dette ut i markedet?
Skal dette ut i markedet?