$$$PGS$$$ "2 store KONTRAKTER på 2 dager"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
24.01.2023 kl 14:14
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Massen girer, begge veier. Godt det fundamentale er STÅLBULL 2 store kontrakter 2 dager på rad, ble FOR gode nyheter.
Da i det ultrakorte bildet. Bare husk hvorfor Storkapitalen så gjerne vil inn
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20230126_1
Da i det ultrakorte bildet. Bare husk hvorfor Storkapitalen så gjerne vil inn
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20230126_1
Redigert 24.01.2023 kl 13:16
Du må logge inn for å svare
Castornova
11.01.2023 kl 17:41
4010
det er en gjenganger på FA. aldri opplevd maken til sirkus og drittslenging fordi noen ønsker å ta gevinst eller har en annen strategi.
Platinum365
11.01.2023 kl 17:42
4011
Risikosport å shorte pgs med refinansiering like rundt hjørnet. De skal nok brenne godt ja
china
11.01.2023 kl 17:43
4025
Shorten er et engelsk hedgefond !! Noe merkelig når seismikk trenden er opp!
Javel?
Det Ugle sa!
Vi liker økninger. Gleder meg til dagene frem til 26
Kleptomanen
11.01.2023 kl 17:50
4090
Må bare innrømme; det er hardt arbeid og intellektuelt utmattende (for meg da) når jeg må bruke arbeidstida på å Stjæle andres penger. Jeg sliter hele tiden (og særlig når jeg er alene) med tomhetstanker, mindreverdighetskomplekser og utenforfølelse. Føler helt innerst inne at jeg aldri blir bra nok, selv om jeg kan virke tøff utad.
kapteinkjeks
11.01.2023 kl 17:52
4108
Er det sånn å forstå at de tok en posisjon akkurat på 0,5? Ikke 0,49 som ikke da ville ha blitt offentliggjort? I så fall er dette ren psyops og intet annet. Med en par innleide forumløker som BMW og Gulltider noen dager i forkant samt en ny dårlig DNB analyse slått stort opp med egen sak i FA.. beste langsiktige kjøpssignalet i så langt i 2023.. 😉
rischioso
11.01.2023 kl 17:53
4139
Du virker å ha misforstått for det blir aldri feil å ta gevinst. Det du refererer til virker å være det som er blitt sagt om mange småsparere og Day tradere at de har det med å lempe ut så snart kursen dipper litt og da etableres det gjerne en nedadgående negativ spiral med trigging av stoploss og hvor de fleste dermed ender opp med å selge med tap.
Dette har jo ikke noe å gjøre med at du eller andre enkeltvis gevinst sikrer i dann og vann - det er jo ikke manipulasjon og vel unt for den/de det gjelder spesielt om ikke kursen stikker i fra. For det er nettopp det som er risken for tiden - kjedelig å ha gevinstsikret noen få %-er og så tikker refinansieringsmeldingen inn og vipps så har kursen bykset 20-50% før man får blunket - det ville ha vært ergerlig og noe jeg ikke unner noen ... ;)
Dette har jo ikke noe å gjøre med at du eller andre enkeltvis gevinst sikrer i dann og vann - det er jo ikke manipulasjon og vel unt for den/de det gjelder spesielt om ikke kursen stikker i fra. For det er nettopp det som er risken for tiden - kjedelig å ha gevinstsikret noen få %-er og så tikker refinansieringsmeldingen inn og vipps så har kursen bykset 20-50% før man får blunket - det ville ha vært ergerlig og noe jeg ikke unner noen ... ;)
Slettet brukerskrev Javel?
Gratulerer med utsolgt og håper du har tjent noen gode penger - Det er fortsatt stor forskjell mellom langtidsinvestering og såkalt daytrading! Ditt valg - din egen konsekvens!
rischioso
11.01.2023 kl 18:08
3947
Ikke merkelig i det hele tatt for det er jo nettopp slik lovlig manipulasjon fungerer og den hjelpen meglerhus kan gi seg selv og sine større kunder når de har et ønske om å handle rimeligst mulig i forkant av spesielle eventer som refinansieringen, tallslipp og/eller om man skal posisjonere seg i et forbedret marked som PGS befinner seg i og som er forventet å bli ennå bedre fremover - da låner man aksjer som man dumper spesielt på sure dager hvor effekten blir størst så soper de inn frukten som lempes ut og dekker seg inn og venter på neste gode mulighet - faktisk ikke mer komplisert enn som så. Det endrer jo ikke det fundamentale, men skaper litt støy og bevegelse i påvente av nytt av betydning med tilhørende kursløft - mao, akkurat slik børsen er ment å fungere - på godt og vondt ... ;)
DNB er en av de som drar den litt lengre i kombo med drittpakker som de trekker tilbake og gjentar alt ettersom de er på kjøper'n eller selger'n - det er helt klart over streken og ulovlig, men vanskelig å bevise ...
DNB er en av de som drar den litt lengre i kombo med drittpakker som de trekker tilbake og gjentar alt ettersom de er på kjøper'n eller selger'n - det er helt klart over streken og ulovlig, men vanskelig å bevise ...
Redigert 11.01.2023 kl 18:14
Ugle
11.01.2023 kl 18:14
3937
Vel, olja klinker til i aften. PHLX løfter seg mot nye høyder.
Er det lov å ha et håp om en grønn dag i morgen, mon tro?
Er det lov å ha et håp om en grønn dag i morgen, mon tro?
Highflow
11.01.2023 kl 18:19
3888
Altså det jeg ikke forstår med folk her inne er å skryte av en trade de gjør og de som selger og da skriver masse dritt, hvis jeg selger så kan jeg jo ønske meg en billigere inngang igjen men jeg tar da ikke å skriver masse shit å prater negativt om selskapet, skjerpings !
Godt oppsummert Risch.. Dette hat vi vært gjennom x antall ganger før , sånn sett herdet , vår tid vil komme.. Med Borr gikk tripling av kurset på 3 måneder , så når det først løsner her vil det løsne BIG TIME.. Hva tenker du om det tekniske nå?
Redigert 11.01.2023 kl 18:21
mingus7777
11.01.2023 kl 18:22
3901
Etter min lille erfaring pleier det å komme en bra børsmelding eller nyhet dagen etter (eller par dager etter) at DNB har satt ned kursmålet:) Blir spennende å se om det skjer igjen.
Ugle
11.01.2023 kl 18:24
3888
rischioso skrev Det ser bra ut, men kl 22:00 vet vi mer.
*bank i bordet*
nafa
11.01.2023 kl 18:24
3908
For meg gjelder følgende strategi:
Kjøpte det meste i PGS I februar i år.
Kjøper litt mer hver gang bunnen settes tidligere på 5-tallet.
To års perspektiv foreløpig fra nå.
Forskjellen mellom kjøps- og salgspris når salget er gjort en gang utgjør resultatet .
Så enkelt er det.
Underveis får nå gutta boys bare herje og kjempe så mye de vil for min del.
Kjøpte det meste i PGS I februar i år.
Kjøper litt mer hver gang bunnen settes tidligere på 5-tallet.
To års perspektiv foreløpig fra nå.
Forskjellen mellom kjøps- og salgspris når salget er gjort en gang utgjør resultatet .
Så enkelt er det.
Underveis får nå gutta boys bare herje og kjempe så mye de vil for min del.
Tigerberget
11.01.2023 kl 18:25
3895
MARSHALL WACE LLP har lest DNB analysen ja..
Lykke til med det 😂
Lykke til med det 😂
Riktig Bergsmofs, bølger i ett og med bare korte pusterom🚢🌊… MEN vi når fram : litt våte og gevinstkåte😉💯
rischioso
11.01.2023 kl 18:32
4121
Vi endte på støtten (6,9) så mest sannsynlig skal vi opp derifra da vi fortsatt er etablert i trading intervallet 6,9 - 8, men med de siste dagers utvikling i minnet og synlig short så skal man ikke se bort i fra at det kan bli en snarvisitt på undersiden(intradag), men at vi ender over en plass - i morgen vet vi mer ... ;)
Mange ble ufattelig skuffet ---- Bmwi8???
👍flott, den som overlever til i morgen får finne ut, hehe.. Ha en fortsatt fin kveld Ris , og resten av Peggy gjengen : BTW tøff gjeng vi er🦾
oppturen
11.01.2023 kl 18:47
3642
Det sure med short er de dagene shorten øker, når shorten skal dekkes inn blir det happy days.
Har «luktet» short posisjoner av PGS i lang tid nå ( siden emisjonen) det har nok blitt shortet og dekket inn, shortet og dekket inn. Det at vi nå ser synlig short samtidig med at kursen holder seg på et relativt greit nivå( sett i perspektiv av kurs siste måneder) tolker jeg som et vendepunkt. Nå må shorterne øke rissiko eller ta dekning.
« Skal man innrømme at man fryser å kjøpe klær, eller tisse i buksa for å varme seg i håpet på en snarlig sommer?»
Har «luktet» short posisjoner av PGS i lang tid nå ( siden emisjonen) det har nok blitt shortet og dekket inn, shortet og dekket inn. Det at vi nå ser synlig short samtidig med at kursen holder seg på et relativt greit nivå( sett i perspektiv av kurs siste måneder) tolker jeg som et vendepunkt. Nå må shorterne øke rissiko eller ta dekning.
« Skal man innrømme at man fryser å kjøpe klær, eller tisse i buksa for å varme seg i håpet på en snarlig sommer?»
Some things never change Lysaker. Det er ikke alle som får med seg doblingene, i sin ørejakt
YNWA250505
23.12.2020 kl 16:25
6756
Bmwi8
I går kl 23:14
858
Kommer til å banke ned i morgen. 5-7% minus
du bommet kun med ca 8-10% kortsiktig. Smart du Bmwi8. Du fortalte jo også her om dagen at PGS skulle rett ned til kr 3. Hvordan synes du baissingen din har gått så langt. Altså kortsiktig.
Hvalross
23.12.2020 kl 16:34
Anbefaler Kortskalle i julen. Lette regler ..
YNWA250505
23.12.2020 kl 16:25
6756
Bmwi8
I går kl 23:14
858
Kommer til å banke ned i morgen. 5-7% minus
du bommet kun med ca 8-10% kortsiktig. Smart du Bmwi8. Du fortalte jo også her om dagen at PGS skulle rett ned til kr 3. Hvordan synes du baissingen din har gått så langt. Altså kortsiktig.
Hvalross
23.12.2020 kl 16:34
Anbefaler Kortskalle i julen. Lette regler ..
Redigert 11.01.2023 kl 18:58
Thesistulling
11.01.2023 kl 19:00
3526
Noen med en link til den shorten?
Har kun lent meg på shortnordic.com tidligere.
Har kun lent meg på shortnordic.com tidligere.
Travis-Bickle
11.01.2023 kl 19:07
3505
Mange halmstrå som deles ut igjen her, drømmer om short squeeze bør en ei fantasere om. Hvis en gidder kan en lett lese seg opp om PGS og short. Shortere har alltid hatt godt tak på tilbakekjøp og vil helt sikkert klare det igjen. OSX er en snegle på en knivsegg nå, ganske så spennende.
Pust med magen.
Pust med magen.
Platinum365
3525
Tigerberget skrev MARSHALL WACE LLP har lest DNB analysen ja.. Lykke til med det 😂
MW tapte vel omlag 200 mill på shorten i golden når de gikk fra 50 til 150, er vel en venn med bmw og gulltenner som også sitter bak spakene der nede. Sikkert tidligere DnB-ansatt
portion
3564
Thesistulling skrev Noen med en link til den shorten? Har kun lent meg på shortnordic.com tidligere.
Travis-Bickle
11.01.2023 kl 19:09
4510
Thesistulling skrev Noen med en link til den shorten? Har kun lent meg på shortnordic.com tidligere.
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010199151
Hvilke andre som ligger eventuelt under 0.5% har vi ikke kontroll på.
Hvilke andre som ligger eventuelt under 0.5% har vi ikke kontroll på.
👌
Det kaltes vel halmstrå i mai også.
Jeg syns i hvertfall det var behagelig å våkne til radikal kontoøkning og overskrifter som ALLE SHORTSKVISERS MOR mens jeg var all in, da også ;) anbefales. Coming up again
https://www.dn.no/borskommentar/fantasyfond/pgs/tgs/alle-short-skvisers-mor-pa-oslo-bors/2-1-1212575
Jeg syns i hvertfall det var behagelig å våkne til radikal kontoøkning og overskrifter som ALLE SHORTSKVISERS MOR mens jeg var all in, da også ;) anbefales. Coming up again
https://www.dn.no/borskommentar/fantasyfond/pgs/tgs/alle-short-skvisers-mor-pa-oslo-bors/2-1-1212575
Travis-Bickle
11.01.2023 kl 19:27
4408
Satt greit inn 4 mai selv og fikk tildelt mye mer enn fortjent ved emisjonen. Nå var det vel jordbær selgeren som sendt kursen opp da. Short dekket seg stille og rolig inn til DNB på sensommeren igjen begynte å snakke om ny emisjon. Som jo riktig kom.
TonyB
11.01.2023 kl 19:48
4243
Tålmodighet er en dyd. Spesielt for longere i PGS-aksjen vil noen si. Noen vil trekke på smilebåndene og fortelle at de allerede har gjort x-ganger’n og null stress, mens andre har kommet inn på høy pris og må vente TÅLMODIG på at kursen etablerer seg på et gevinstnivå selv etter drawbacks/korreksjoner og derav kan puste bedre. Yes, en er iallefall ikke i minus….
Det finnes dyktige daytradere og swingtradere på denne tråden. De har mindre stress ift svingingene som oppleves. Det er jo nettopp det de vil ha. Sånn sett er dette en super aksje for dem.
Dog tror jeg flere på tråden her egentlig er longere, men oppførerer seg kortsiktig (overhode ikke vondt ment). Dette fordi en sjekker kurs hver dag, hver time, hvert minutt og lar seg stresse.
«Kursen dropper i dag. Hjelp…..Det er satt short i dag? Hjelp…..,Det kom en kuke-analyse fra Dnb i dag….. Hjelp…. Jammen du sa kurs skulle opp i dag, den gikk ned….. Hjelp….. Kursen utviklet seg ikke helt som ventet, det må være selskapets feil, selv om Pedersen og Co har levert gigakontrakter, leverer gode tall, går inn i en oppgangsyklus med flere båter i sving…..Hjelp. Refi er ikke på plass, selv om jeg leste på forum at det skulle være på plass…… Hjelp. Mr Pedersen, du må forstå at jeg vil se tripling av kurs over natta, faktisk tripling over hver natt» Og slik går no dagan….😊
Tenk over hvilken utvikling selskapet har hatt siden korona-krisetiden. En vanvittig flott utvikling på alle nivå og utsiktene fremover er bedre enn på svært, svært lenge. Men kurs går ikke ensidig opp. De svinger hele tiden. Etterhvert skal PGS svinge mer opp enn den korrigerer ned. Det er i emning. That’s at least my bet! Mange brikker er på plass fundamentalt både i selskapet og rundt selskapet. Syklus er i gang og rotasjon kommer. Gøy å se Phlx i kveld! Var oppe på beste nivå siden 2019. Når det tar av der, kan det gå fort. Det vil dra med seg Peggy. Sikkert flere uenig i det her, men dette tror iallefall jeg veldig på.
Imens må ikke utålmodighet bli din fiende nr 1. Den blir nok veldig utfordret og trigget av det jevnlige behovet for å sjekke saldoen 😊
Her er en test:
Tålmodighet er evnen til å tåle vanskelige omstendigheter som utholdenhet i møte med forsinkelser; toleranse for provokasjon uten å svare i irritasjon / sinne; eller tålmodighet når du er under belastning, spesielt når du står overfor vanskeligheter på lang sikt. Tålmodighet er nivået på utholdenhet man kan ha før negativitet. Det brukes også til å referere til karaktertrekket ved å være standhaftig.
Det finnes dyktige daytradere og swingtradere på denne tråden. De har mindre stress ift svingingene som oppleves. Det er jo nettopp det de vil ha. Sånn sett er dette en super aksje for dem.
Dog tror jeg flere på tråden her egentlig er longere, men oppførerer seg kortsiktig (overhode ikke vondt ment). Dette fordi en sjekker kurs hver dag, hver time, hvert minutt og lar seg stresse.
«Kursen dropper i dag. Hjelp…..Det er satt short i dag? Hjelp…..,Det kom en kuke-analyse fra Dnb i dag….. Hjelp…. Jammen du sa kurs skulle opp i dag, den gikk ned….. Hjelp….. Kursen utviklet seg ikke helt som ventet, det må være selskapets feil, selv om Pedersen og Co har levert gigakontrakter, leverer gode tall, går inn i en oppgangsyklus med flere båter i sving…..Hjelp. Refi er ikke på plass, selv om jeg leste på forum at det skulle være på plass…… Hjelp. Mr Pedersen, du må forstå at jeg vil se tripling av kurs over natta, faktisk tripling over hver natt» Og slik går no dagan….😊
Tenk over hvilken utvikling selskapet har hatt siden korona-krisetiden. En vanvittig flott utvikling på alle nivå og utsiktene fremover er bedre enn på svært, svært lenge. Men kurs går ikke ensidig opp. De svinger hele tiden. Etterhvert skal PGS svinge mer opp enn den korrigerer ned. Det er i emning. That’s at least my bet! Mange brikker er på plass fundamentalt både i selskapet og rundt selskapet. Syklus er i gang og rotasjon kommer. Gøy å se Phlx i kveld! Var oppe på beste nivå siden 2019. Når det tar av der, kan det gå fort. Det vil dra med seg Peggy. Sikkert flere uenig i det her, men dette tror iallefall jeg veldig på.
Imens må ikke utålmodighet bli din fiende nr 1. Den blir nok veldig utfordret og trigget av det jevnlige behovet for å sjekke saldoen 😊
Her er en test:
Tålmodighet er evnen til å tåle vanskelige omstendigheter som utholdenhet i møte med forsinkelser; toleranse for provokasjon uten å svare i irritasjon / sinne; eller tålmodighet når du er under belastning, spesielt når du står overfor vanskeligheter på lang sikt. Tålmodighet er nivået på utholdenhet man kan ha før negativitet. Det brukes også til å referere til karaktertrekket ved å være standhaftig.
Redigert 11.01.2023 kl 21:51
Kursen ligger på 6,9, noe som absolutt ikke er noen krise selv om den hadde fortjent bedre. Shorten fra i går har selvsagt bremset oppgangen med god hjelp fra Dnb. Allikevel hører dette med til børsen, slike ting kan skje. Det som alltid vinner til slutt er det fundamentale når man tenker langsiktig og ikke dag for dag, kursen kan definitivt ikke bare gå opp, røde dager kommer de også. Noe som vi også vet er at 26 januar skal det avholdes Q4 presentasjon med tilhørende kapital marketsdag som VIL være positiv, det er hevet over enhver tvil i mine øyne. Det er nå 9 børsdager til 26 januar, 9 dager.. Om det kommer børsmelding innen disse 9 dager vet vi selvsagt ikke, men shorten som ble gjort i går begynner allerede å få det travelt og det vet de nok selv også. Shorten skal definitivt dekkes inn i løpet av disse 9 dagene, alt annet ville vært mot all fornuft. Elgen er positiv.
Redigert 11.01.2023 kl 20:11
Castornova
11.01.2023 kl 20:05
4294
Om du leser innleggene her så ser du selv at folk snakker ned de som velger å selge. «Panikkselgere» «idioter som selger på disse nivåer» «de som selger i dag har ikke skjønt noen ting» « gå å lek et annet sted» « har du fått trygda di?» osv. Helt utrolig at voksne mennesker kan sitte å lirke av seg så mye piss når alle egentlig er i samme båt og har samme mål, å tjene penger. Om du mener disse innleggene ikke finnes så kan jeg godt grave de fram, med Nick og det hele. Om den går 50% så har jeg unasett tjent mer på trades i Pgs enn det 50% gir meg nå. Dessuten,, At man gevinstsikrer betyr ikke at man ikke kan delta på denne voldsomme oppturen. Jeg tar heller 200% gevinst på trades enn å kun vente på en 50% opptur. Den oppturen får vi uansett med oss,, om vi vil.
Castornova
11.01.2023 kl 20:08
4313
Noen squeeze blir det neppe med under 0,5 short. Men ja, halmstråene flakser og flyr her inne. Bare vent til kursen går 5% neste gang. DA er oppturen begynt, shortere skal blø og det er ikke måte på (som så mange ganger før)
Thesistulling
11.01.2023 kl 20:19
4277
MARSHALL WACE LLP har en lang historie her ser jeg, virker ikke som en ren hedge, prøve å dykke litt i hvordan de har gjort tidligere hvis jeg får ut fingeren.
Tok ut litt på 7.10 idag just in case, og øynet en mulig dipp.
Skjønner flere her har full kontroll på short, melder pass og bare følger med.
Tok ut litt på 7.10 idag just in case, og øynet en mulig dipp.
Skjønner flere her har full kontroll på short, melder pass og bare følger med.
Redigert 11.01.2023 kl 20:25
Sashaa
11.01.2023 kl 20:19
4323
Som tidligere nevnt er svingende i kursen er bare en blås som kun skremmer bare de naive, på sikt vil kursen kun gå bare en vei og det er opp. De som selger eller holder må stå på sitt valg og tar konsekvenser. Ingen er idiot så lenge en tar konsekvenser uten sure minner. Lykke til oss som blir hvis noen trenger det
Londonmannen
11.01.2023 kl 20:22
4332
En rød dag og enkelte skriker opp som om at det nå kun befinner seg et sort hull under oss.
Det er så enkelt at seismikkmarkedet befinner seg i starten av en supersyklus, PGS var for et år siden på randen av konkurs og mange forventet at selakapert ville gå over ende i løpet av 2022. 24 februar invaderer Putin Ukraina og sender verden inn i en energikrise. Det globale behovet for fossilt fuel snur 180 grader så og si over natten. I løpet av sommeren og høsten ser vi de første tegn til at seismikkmarkedet er i ferd med å snu. Et økende behov for seismikktjenester på global basis sett opp mot det faktum at antall seismikkskip er gått ned fra over 60 i 2014 til ca 15 i 2022 legger grunnlaget for at en supersyklus kan være under oppseiling.
Vi har nå gått inn i 2023 og vi har fått klare signal på at supersyklusen er i ferd med å materialisere seg. PGS har tatt ut skip fra kaldt opplag langt tidligere enn hva som ble varslet i løpet av sommeren 2022 og vi ser nå ratenivået er på full fart oppover og TGS sier rett ut at markedet er HOT.
Det er dette som er faktum. At aksjekursen lar seg påvirke av nervøse småaksjonærer, drittpakker fra Den negative Banken(DnB) og briter som forsøker å shorte PGS er kun ubetydelig støy. Sitt stille og rolig med dine aksjer, fokuser på det fundamentale og nyt oppturen vi får gjennom 2023. Og husk; ingen opptur kommer uten nedturer og korreksjon. Men dem skal man ikke bry seg om. Dem er kun til for tradere.
Ha en riktig god aften og ikke glem å skifte bank dersom du er så uheldig å være kunde hos DnB.
Det er så enkelt at seismikkmarkedet befinner seg i starten av en supersyklus, PGS var for et år siden på randen av konkurs og mange forventet at selakapert ville gå over ende i løpet av 2022. 24 februar invaderer Putin Ukraina og sender verden inn i en energikrise. Det globale behovet for fossilt fuel snur 180 grader så og si over natten. I løpet av sommeren og høsten ser vi de første tegn til at seismikkmarkedet er i ferd med å snu. Et økende behov for seismikktjenester på global basis sett opp mot det faktum at antall seismikkskip er gått ned fra over 60 i 2014 til ca 15 i 2022 legger grunnlaget for at en supersyklus kan være under oppseiling.
Vi har nå gått inn i 2023 og vi har fått klare signal på at supersyklusen er i ferd med å materialisere seg. PGS har tatt ut skip fra kaldt opplag langt tidligere enn hva som ble varslet i løpet av sommeren 2022 og vi ser nå ratenivået er på full fart oppover og TGS sier rett ut at markedet er HOT.
Det er dette som er faktum. At aksjekursen lar seg påvirke av nervøse småaksjonærer, drittpakker fra Den negative Banken(DnB) og briter som forsøker å shorte PGS er kun ubetydelig støy. Sitt stille og rolig med dine aksjer, fokuser på det fundamentale og nyt oppturen vi får gjennom 2023. Og husk; ingen opptur kommer uten nedturer og korreksjon. Men dem skal man ikke bry seg om. Dem er kun til for tradere.
Ha en riktig god aften og ikke glem å skifte bank dersom du er så uheldig å være kunde hos DnB.
Castornova
11.01.2023 kl 20:29
4347
Helt ærlig så har jeg ikke veldig høy kompetanse utenfor de aksjene jeg følger over tid. Men takk for positiv tilbakemelding. Jeg føler alltid en aksje over tid før jeg kjøper og jeg fokuserer nok på litt annen ifo enn de som er long. Jeg bruker i gjennomsnitt to timer dagen på å lese. Og fridager sitter jeg kun å glor på grafer når børsen er åpen. Jeg trenger en helt annen info enn hva som skjer med seismikkmarkedet i 2024. Det er kun to år siden jeg begynte med trading etter å kun ha vært long. Og jeg skal innrømme at jeg ikke er spesielt flink på å sitte long, jeg syns det er vanskelig å forholde seg til med mindre det er en utbyttekjempe. Jeg har oppdaget de siste to årene at jeg treffer bedre på svingtrades og dermed svinger jeg når sjansen byr seg, men det er dessverre ikke så ofte som jeg skulle ønske 😊
Avslutningsvis vil jeg bare si at jeg er en hokjønn og ikke et hannkjønn🙂
Avslutningsvis vil jeg bare si at jeg er en hokjønn og ikke et hannkjønn🙂
Travis-Bickle
11.01.2023 kl 20:33
4541
Tror det meste ble satt 9 jan ikke bare fra MWL, men at det er kun de vi ser for øyeblikket. Kveldens pris på olje er nok et hår i suppen, men som vi har sett tidligere "where there's a will there's a way".
Håper bare vi ikke våkner til noe tull i media de kommende dager.
Håper bare vi ikke våkner til noe tull i media de kommende dager.
Max-Investor
11.01.2023 kl 20:36
4540
Mange av aksjene som ble dumpet i sluttminuttene er nok gjort med håp om å skape frykt i aksjen. Sikkert noen som sitter med tanken av at i morgen skal jeg selge meg ut. «Dette gidder jeg ikke mer». De samme som dumpet aksjene sine i sluttminuttene ligger nok nede i sivet og plukker de opp igjen ca 20 øre lavere enn exit. Trist for de som selger seg ut og en bra deal for de som kjøper seg inn igjen lavere.
Vi får bare se hvordan det går i morgen. Jeg har ikke noen panikk. Hadde ikke planer om salg av posten nå. Jeg har tro på en innbringende vår og sommer i PGS.
Vi får bare se hvordan det går i morgen. Jeg har ikke noen panikk. Hadde ikke planer om salg av posten nå. Jeg har tro på en innbringende vår og sommer i PGS.
Thesistulling
11.01.2023 kl 20:46
4437
Sannhetsgehalten kan vel diskuteres, men jeg vil uansett påstå at kommentaren jeg kom med om at kvinner er ren og skjær ondskap materalisert inn I en vakker kropp ikke ble skrevet av undertegnede.
Dette til etterretning.
Dette til etterretning.
Castornova
11.01.2023 kl 21:00
4343
🤣🤣🤣 Den kommentaren du kom med ang kvinner lo jeg av så ingen skade skjedd😆
Dessuten, Noen kvinner ER ren ondskap og noen av de har ikke fin kropp ei gang!
Dessuten, Noen kvinner ER ren ondskap og noen av de har ikke fin kropp ei gang!
Max-Investor
11.01.2023 kl 21:12
4283
Herlig. Bred oppgang over dammen også. Alt er jo egentlig rigget for en hyggelig torsdag. 😄