$$$PGS$$$ "2 store KONTRAKTER på 2 dager"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
24.01.2023 kl 14:14
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Massen girer, begge veier. Godt det fundamentale er STÅLBULL 2 store kontrakter 2 dager på rad, ble FOR gode nyheter.
Da i det ultrakorte bildet. Bare husk hvorfor Storkapitalen så gjerne vil inn
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20230126_1
Da i det ultrakorte bildet. Bare husk hvorfor Storkapitalen så gjerne vil inn
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20230126_1
Redigert 24.01.2023 kl 13:16
Du må logge inn for å svare
Londonmannen
18.01.2023 kl 08:20
3491
I dag skriver vi 18. januar. Kun 8 dager til Q4 presentasjon samt guiding. For oss PGS aksjonærer er dette som adventstiden i desember; i hele desember teller folket ned mot 24 desember, årets store høytid og festdag. Barneøyner som står forventningsfulle og drømmer om hva de vil få når julaften endelig kommer. I mellomtiden får både barn og voksne små og større gaver hver dag i adventskalenderen.
Vi PGSere ser nå med stigende spenning frem mot 26. januar. Vi har allerede fått budskap om at det kommer særdeles hyggelige tall. Men vi venter spent på hvilke godsaker guidingen vil inneholde og om der kommer nyheter om ReFi.
Og såvidt jeg forstår blir flokken av forventningsfulle PGS aksjonærer større og større hver dag, og i det siste har vi fått små,fine prosenter i verdistigning dag for dag. I dag kommer det kanskje enda en liten verdistigning og vi kan klippe av enda en dag fra ventetiden!
For en herlig tid vi er inne i; dagene blir lysere og lysere etterhvert som solen stiger høyere og høyere på himmelen. På samme måte blir sinnsstemningen til oss PGS aksjonærer lysere og lysere til høyere aksjekursen blir. Men en dag, i ikke så alt for fjern fremtid, kan vi få oppleve en skikkelig kurseksplosjon, så muffene flyr i taket og gullsmedene blir nedrent av kjøpekåte PGS aksjonærerdsom ønsker å dele av sin overflod med sine kjære! 26. januar nærmer seg med stormskritt…..
Ha en strålende børsdag!
Vi PGSere ser nå med stigende spenning frem mot 26. januar. Vi har allerede fått budskap om at det kommer særdeles hyggelige tall. Men vi venter spent på hvilke godsaker guidingen vil inneholde og om der kommer nyheter om ReFi.
Og såvidt jeg forstår blir flokken av forventningsfulle PGS aksjonærer større og større hver dag, og i det siste har vi fått små,fine prosenter i verdistigning dag for dag. I dag kommer det kanskje enda en liten verdistigning og vi kan klippe av enda en dag fra ventetiden!
For en herlig tid vi er inne i; dagene blir lysere og lysere etterhvert som solen stiger høyere og høyere på himmelen. På samme måte blir sinnsstemningen til oss PGS aksjonærer lysere og lysere til høyere aksjekursen blir. Men en dag, i ikke så alt for fjern fremtid, kan vi få oppleve en skikkelig kurseksplosjon, så muffene flyr i taket og gullsmedene blir nedrent av kjøpekåte PGS aksjonærerdsom ønsker å dele av sin overflod med sine kjære! 26. januar nærmer seg med stormskritt…..
Ha en strålende børsdag!
Redigert 18.01.2023 kl 08:23
Lykke til med handelen din. Håper du forstår hva det betyr - handel så mye du kan gjøre, men ikke snakk så tull her avhengig av om du kjøper/selger
👍🏻😇 🛳️🛳️🦅🦅 Rein og fin poesi på morran. Ha en flott børsdag 😀
Redigert 18.01.2023 kl 08:25
Snakk tull? Det er visst plenty nok av det fra før av! Få av deg konspirasjonsbrillene!
Obxserver
18.01.2023 kl 08:46
3180
PGS
Kepler Cheuvreux höjer riktkursen för PGS till 15,50 norska kronor (13), upprepar köp (Finwire)
2023-01-18 08:09
Kepler Cheuvreux höjer riktkursen för PGS till 15,50 norska kronor (13), upprepar köp
newsroom@finwire.se
Nyhetsbyrån Finwire
Kepler Cheuvreux höjer riktkursen för PGS till 15,50 norska kronor (13), upprepar köp (Finwire)
2023-01-18 08:09
Kepler Cheuvreux höjer riktkursen för PGS till 15,50 norska kronor (13), upprepar köp
newsroom@finwire.se
Nyhetsbyrån Finwire
Obxserver
18.01.2023 kl 08:47
3231
Nå begynner det å balle på!!!
PGS
Barclays höjer riktkursen för PGS till 11 norska kronor (10), upprepar jämvikt - BN (Finwire)
2023-01-18 07:15
Barclays höjer riktkursen för PGS till 11 norska kronor (10), upprepar jämvikt - BN
newsroom@finwire.se
Nyhetsbyrån Finwire
PGS
Barclays höjer riktkursen för PGS till 11 norska kronor (10), upprepar jämvikt - BN (Finwire)
2023-01-18 07:15
Barclays höjer riktkursen för PGS till 11 norska kronor (10), upprepar jämvikt - BN
newsroom@finwire.se
Nyhetsbyrån Finwire
Nå starter kursmålene å komme.
FaeniHelvete
18.01.2023 kl 08:55
3108
Finansavisen er sikkert raskt ute med å slenge dette på førstesiden, slik de er når DNB kommer med noe :)
Komodo
18.01.2023 kl 08:57
3062
Ikke bare det, men i fjor måtte risch tåle å få slengt dritt og ukvemsord etter seg her inne i lange tider. Og til syvende og sist viste det seg at han kanskje var den som hadde rett i sine spådommer flest ganger av alle. Da han kjøpte seg opp og ble mer positiv ble han plutselig tatt inn i varmen.
Nå har han gjort et bet og solgt seg ned for å trade, og da er det jo en helt ærlig sak at han begrunner hvorfor. Ser ikke problemet med det, og kan heller ikke se at det er baissing. Han sier jo rett ut at han tar et veddemål på at kursen skal falle litt i tradingintervallet dersom det ikke slippes vesentlige nyheter. Så får vi se hva som skjer da. Tror ikke jeg tar den sjansen akkurat nå, da vil jeg i allefall se et hopp opp i kursen først.
Nå har han gjort et bet og solgt seg ned for å trade, og da er det jo en helt ærlig sak at han begrunner hvorfor. Ser ikke problemet med det, og kan heller ikke se at det er baissing. Han sier jo rett ut at han tar et veddemål på at kursen skal falle litt i tradingintervallet dersom det ikke slippes vesentlige nyheter. Så får vi se hva som skjer da. Tror ikke jeg tar den sjansen akkurat nå, da vil jeg i allefall se et hopp opp i kursen først.
(som vi så små tegn til i går og drømte om): nå kommer SVENSK PUMP!!!
¡HEISANN STUREPLAN!
¡HEISANN STUREPLAN!
Vekst og Testo i foret til gampen.
Kepler Cheuvreux var først ute med å skru opp kursmålet sist også.
Bet med lav odds: senest et par dager etter 26. har vi de første kursmålene på tyvetallet; med bekreftet REFI kanskje 30
Kepler Cheuvreux var først ute med å skru opp kursmålet sist også.
Bet med lav odds: senest et par dager etter 26. har vi de første kursmålene på tyvetallet; med bekreftet REFI kanskje 30
Kr 8 kan skinne på skjermen i dag :)
Så er spørsmålet.. Hvor ligger kursmålene etter 26 januar?:)
Londonmannen
18.01.2023 kl 09:14
2847
Ja, FA er vel PGS sin største velgjører og hausser. ;-)) Gleder meg til den dagen FA må spise sin egen trykksverte og disse såkalte finansjournalistene må innse at de er manipulert av DnB. Trodde at journalister var kritiske, men det var før jeg leste FA.
Fra morgen nyhetene på FA:
«Oljeprisen
Brent-oljen er onsdag morgen opp 0,99 prosent til 86,80 dollar fatet, mens WTI-oljen stiger 1,20 prosent prosent til 81,14 dollar fatet.
Til sammenligning ble et fat Nordsjøolje omsatt for 86,28 dollar fatet ved børsslutt i Oslo tirsdag.
Nordnet-analytiker Roger Berntsen skriver i sin morgenrapport at optimismen på verdens børser har smittet over på råvaremarkedene de siste dagene, ikke minst på oljemarkedet.»
Da blir det vel å se breihekken på ho Peggy😍 npr ho fortsette Nordover mot lyset 🚢🚢🦅🦅
PS: Trur det ho som kommer med sola 🌞, skimte nokka i Horisonten 🛳🛳🦅🦅
«Oljeprisen
Brent-oljen er onsdag morgen opp 0,99 prosent til 86,80 dollar fatet, mens WTI-oljen stiger 1,20 prosent prosent til 81,14 dollar fatet.
Til sammenligning ble et fat Nordsjøolje omsatt for 86,28 dollar fatet ved børsslutt i Oslo tirsdag.
Nordnet-analytiker Roger Berntsen skriver i sin morgenrapport at optimismen på verdens børser har smittet over på råvaremarkedene de siste dagene, ikke minst på oljemarkedet.»
Da blir det vel å se breihekken på ho Peggy😍 npr ho fortsette Nordover mot lyset 🚢🚢🦅🦅
PS: Trur det ho som kommer med sola 🌞, skimte nokka i Horisonten 🛳🛳🦅🦅
Redigert 18.01.2023 kl 09:18
FaeniHelvete
18.01.2023 kl 09:15
2828
Sammenhengen her er vel ganske vesentlig. Å uttale seg ensidig om det tekniske aspektet, uavhengig om det er positivt eller negativt, er da helt greit det og noe de aller fleste setter pris på. Kritikken handler jo ene og alene om hvordan argumentasjonen endrer seg. Det er tydeligvis kort vei fra:
"men først i neste kvartal vil vi for alvor få bekreftet hva som er i ferd med å skje og i mellomtiden har de store posisjonert seg med god rabatt godt hjulpet av alle de små som ikke hadde tid, refinansieringen er kommet på plass med tilhørende reprising og kursen er 2 sifret - det er ikke langt dit, men for noen så vil det dessverre være for lenge å vente og som kjent så er det alltid for sent å angre ..."
Til "Fine dager kommer og går hvor denne uken (kanskje allerede i morgen) kommer til et veiskille - enten passerer den motstanden nær 8 eller det snur ned igjen og mitt bet uten nytt av betydning er at kursen for femte gang vil snu ned igjen og at vi fortsatt vil befinne oss i trading intervallet 6,8 - 8 i neste uke, men da på et lavere kursnivå ..."
Hvis han mente det var idiotisk å skulle selge seg ut 10 januar fordi i horisonten ligger refinansiering og påfølgende reprising med tosifret kurs, så ser jeg ikke hvorfor det er mindre idiotisk å selge seg ut nå.
"men først i neste kvartal vil vi for alvor få bekreftet hva som er i ferd med å skje og i mellomtiden har de store posisjonert seg med god rabatt godt hjulpet av alle de små som ikke hadde tid, refinansieringen er kommet på plass med tilhørende reprising og kursen er 2 sifret - det er ikke langt dit, men for noen så vil det dessverre være for lenge å vente og som kjent så er det alltid for sent å angre ..."
Til "Fine dager kommer og går hvor denne uken (kanskje allerede i morgen) kommer til et veiskille - enten passerer den motstanden nær 8 eller det snur ned igjen og mitt bet uten nytt av betydning er at kursen for femte gang vil snu ned igjen og at vi fortsatt vil befinne oss i trading intervallet 6,8 - 8 i neste uke, men da på et lavere kursnivå ..."
Hvis han mente det var idiotisk å skulle selge seg ut 10 januar fordi i horisonten ligger refinansiering og påfølgende reprising med tosifret kurs, så ser jeg ikke hvorfor det er mindre idiotisk å selge seg ut nå.
Londonmannen
18.01.2023 kl 09:17
2789
Slettet brukerskrev Så er spørsmålet.. Hvor ligger kursmålene etter 26 januar?:)
Ja, si det. Men det virkelig interessante er hvor kursmålene ligger ett år eller to frem i tid. Kursmålene vil bli høyere og høyere ut gjennom 2023. Det skjer som en følge av at seismikksektoren vil tjene mer og mer penger. Hvor det vil enda? Umulig å si, men at det blir betydelig høyere enn dagens latterlige prising, det er jeg helt sikker på.
"Da blir det vel å se breihekken på ho Peggy😍 npr ho fortsette Nordover mot lyset 🚢🚢🦅🦅"
🤗🤗🤗
🤗🤗🤗
Slettet brukerskrev Jag tar Pripps Blå EXTRA Stark 🦄🌈🛸
He,he det blir nok til det,ska æ få se 🌞😃
Slettet brukerskrev Ukens tall er 9
Hemskt mycket hei! 😁😁😁
Redigert 18.01.2023 kl 09:21
Steg for steg så skal PGS klatre videre nordover. Dette blir en børsvinner i 2023, iallfall en av de.
Med Nordens Mest Populære Finanstråd her inne; kommer Sannheten Uansett Fram.
Godtfolk, vi skal OPP!!!
En extra hälsing her i dag också til våra Nordiska venner i Sverige og Danmark 😁
Godtfolk, vi skal OPP!!!
En extra hälsing her i dag också til våra Nordiska venner i Sverige og Danmark 😁
protagoras
18.01.2023 kl 09:24
3406
Hvis den tar motstanden på 7,90 like greit som 7,50 blir det bonanza resten av januar.
VWAP 7,85 intradag og stigende.
VWAP 7,85 intradag og stigende.
Det blir BONANZA og gullgravertiden all over, NÄR VI GRAVAR GULD I USA🤩🏆🥇
https://youtu.be/OX20lSeoBcU
https://youtu.be/OX20lSeoBcU
Komodo
18.01.2023 kl 09:33
3373
Jeg ser ikke problemet her. Han sier jo at kursen kan bryte gjennom 8, men at han selv tar et veddemål på at den skal ned en gang til før den snur opp igjen. Mulig det er idiotisk å selge seg ut (eller ned) nå, men svaret vet vi først senere i dag eller i morgen.
Det som også er veldig greit med risch sin melding er at han skriver hva han tror skal skje, og tar et bet på det. Andre skriver i ettertid hvor flinke de var til å selge seg ut og kjøpe seg inn med riktig timing.
Det som også er veldig greit med risch sin melding er at han skriver hva han tror skal skje, og tar et bet på det. Andre skriver i ettertid hvor flinke de var til å selge seg ut og kjøpe seg inn med riktig timing.
kroif
18.01.2023 kl 09:35
3334
18.01.2023 09:32:56
PGS: KEPLER CHEUVREUX OPPJUSTERER KURSMÅL TIL 15,5 FRA 13
Oslo (Infront TDN Direkt): Kepler Cheuvreux oppjusterer kursmål på PGS til 15,5 kroner, fra tidligere 13 kroner pr aksje. Kjøpsanbefaling fastholdes.
Det fremgår av en oppdatering onsdag.
Meglerhuset mener at PGS fortsetter å dra nytte av markedsinnhentingen på to måter: 1) stigende dagrater på kontraktseismikk, og 2) større interesse for seismiske data. Dette gjør at selskapet kan styrke sin balanse, noe som gjør at Kepler justerer ned den gjennomsnittlige kapitalkostnaden i kontantstrømmodellen fra 15 prosent til 12,5 prosent, fremgår det av oppdateringen.
TDN Direkt finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
PGS: KEPLER CHEUVREUX OPPJUSTERER KURSMÅL TIL 15,5 FRA 13
Oslo (Infront TDN Direkt): Kepler Cheuvreux oppjusterer kursmål på PGS til 15,5 kroner, fra tidligere 13 kroner pr aksje. Kjøpsanbefaling fastholdes.
Det fremgår av en oppdatering onsdag.
Meglerhuset mener at PGS fortsetter å dra nytte av markedsinnhentingen på to måter: 1) stigende dagrater på kontraktseismikk, og 2) større interesse for seismiske data. Dette gjør at selskapet kan styrke sin balanse, noe som gjør at Kepler justerer ned den gjennomsnittlige kapitalkostnaden i kontantstrømmodellen fra 15 prosent til 12,5 prosent, fremgår det av oppdateringen.
TDN Direkt finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Normalone
18.01.2023 kl 09:38
3280
Spot on, FaeniHelvete. Jeg har også vært kritisk til argumentasjonen til Risch - både når han plutselig går fra å være veldig negativt til positiv og vica versa - der han snur tvert i argumentasjonen avhengig av om en er inne/ute, selv om det er ingenting materielt som har endret.
Jeg gidder ikke å bruke mer tid på det - bedre å fokusere på PGS og det som nå utspiller seg (marked/selskapsrettslig). Det blir mye gjentagelse - men det vi opplever her er prikk likt det som skjedde i MPCC; markedet snudde 180 %, MPCC gikk fra å være nesten konkurs til å få orden på finansieringen (emisjob), pengene begynte å renne inn, meglerhusene økte sine kursmål løpende - og ikke minst, DnB var også der negativ og anbefalte selg/hold tilnærmet hele veien til kursen hadde steget med langt over 1000 %.
Jeg gidder ikke å bruke mer tid på det - bedre å fokusere på PGS og det som nå utspiller seg (marked/selskapsrettslig). Det blir mye gjentagelse - men det vi opplever her er prikk likt det som skjedde i MPCC; markedet snudde 180 %, MPCC gikk fra å være nesten konkurs til å få orden på finansieringen (emisjob), pengene begynte å renne inn, meglerhusene økte sine kursmål løpende - og ikke minst, DnB var også der negativ og anbefalte selg/hold tilnærmet hele veien til kursen hadde steget med langt over 1000 %.
Ønskereprise 😇👍🏻🛳🛳🦅🦅🌞🎯
VantageVolante
18.01.2023 kl 09:50
3063
Jeg tenker vi får fokusere på hva Ris skrev når han satt inne, og hvilke argumenter han hadde for å sitte i PGS.
VI vet jo at intet fundamentalt har endret seg i negativ retning, det er mer slik at makro nå er iferd med å endre seg i positiv retning som igjen kan føre til ytterligere oppgang i oljeprisen.
Ris er utvilsomt en dyktig type, men metodene hans her inne kan man sette spørsmålstegn ved.
Jeg foreslår at vi denne gangen tar det med et smil, for de fleste av oss har tatt et bet på at tiden før og etter Q4 om kun noen få børsdager blir positivt. Og det er jo ikke bare Ris som har satt seg inn i saken, det er det mange fler her inne som har gjort.
Jeg tar ihvertfall et bet på at motstand brytes innen neste uke, at vi ikke skal ned til 6-tallet igjen. Uansett hvordan man vrir og vender på det, er det posivt ladde skyer i horisonten.
Da tar jeg rett og slett ikke sjansen på å stå ute, slik det nå er. Og så er jeg så enkel i mitt sinn at jeg tenker at det jeg tenker, er det flere som tenker.
Akkurat nå er jeg faktisk all in i PGS, uten at jeg har mange millioner kroner bundet opp i dette papiret. Men har da i det minste 7-sifret.
Vil takke Ris for alle hans gode innspill og analyser i den tunge tiden vi hadde før oppturen begynte for ikke så lenge siden.
VI vet jo at intet fundamentalt har endret seg i negativ retning, det er mer slik at makro nå er iferd med å endre seg i positiv retning som igjen kan føre til ytterligere oppgang i oljeprisen.
Ris er utvilsomt en dyktig type, men metodene hans her inne kan man sette spørsmålstegn ved.
Jeg foreslår at vi denne gangen tar det med et smil, for de fleste av oss har tatt et bet på at tiden før og etter Q4 om kun noen få børsdager blir positivt. Og det er jo ikke bare Ris som har satt seg inn i saken, det er det mange fler her inne som har gjort.
Jeg tar ihvertfall et bet på at motstand brytes innen neste uke, at vi ikke skal ned til 6-tallet igjen. Uansett hvordan man vrir og vender på det, er det posivt ladde skyer i horisonten.
Da tar jeg rett og slett ikke sjansen på å stå ute, slik det nå er. Og så er jeg så enkel i mitt sinn at jeg tenker at det jeg tenker, er det flere som tenker.
Akkurat nå er jeg faktisk all in i PGS, uten at jeg har mange millioner kroner bundet opp i dette papiret. Men har da i det minste 7-sifret.
Vil takke Ris for alle hans gode innspill og analyser i den tunge tiden vi hadde før oppturen begynte for ikke så lenge siden.
Komodo
18.01.2023 kl 09:52
3043
Jeg har fått med meg den meldingen der. Men nå er det ikke jeg som har solgt meg ut da. Det jeg synes lite om er at dere hetser risch fordi han tipper på noe som er upopulært her i tråden.
nafa skrev 1000% fra hvilken kurs ?? Dagens eller ?
Personlig tror jeg på mer enn det, men da fordi jeg mener å se tendender til at en spinnvill spekulasjonsboble bygger seg opp til direkte usunne nivåer.
Men hvis vi bare ser på hva som ligger implisitt, med eneste forbehold at gjelden beviselig er under kontroll, krympende og refinansiert til bedre vilkår, - vet vi at gammel ATH i mcap delt på dagens aksjer er ca 44kr. Men hvorfor vi skal stoppe der ser ikke jeg (og da kun med utgangspunkt i kalde fakta, med en potensiell spekulasjonsboble holdt utenfor, da denne blir for usikker og flyktig til å regne på)
Men hvis vi bare ser på hva som ligger implisitt, med eneste forbehold at gjelden beviselig er under kontroll, krympende og refinansiert til bedre vilkår, - vet vi at gammel ATH i mcap delt på dagens aksjer er ca 44kr. Men hvorfor vi skal stoppe der ser ikke jeg (og da kun med utgangspunkt i kalde fakta, med en potensiell spekulasjonsboble holdt utenfor, da denne blir for usikker og flyktig til å regne på)
FaeniHelvete
18.01.2023 kl 09:57
3002
Hvis du i ukesvis har messet om at det er idiotisk å selge seg ut fordi alle vet hva som kommer, forbedringen i markedet, refinansiering, risikoen ved å trade ører, hvorfor er det plutselig logisk å selge seg ut når man per definisjon kommer nærmere og nærmere det man messer om? Har noe fundamentalt endret seg eller ikke?
Det er jo ikke større problem enn at det er en ganske så falsk holdning. Risikoen for å havne på utsiden er jo ikke blitt mindre, vi vet at Hyperion er i Egypt på en jobb som ikke er blitt meldt, vi vet at Q4 presentasjonen er neste torsdag og hvis han i utgangspunktet trodde på ryktene om at refinansieringen kan meldes før den 26 så er jo ikke vinduet blitt noe større....
Det er jo ikke større problem enn at det er en ganske så falsk holdning. Risikoen for å havne på utsiden er jo ikke blitt mindre, vi vet at Hyperion er i Egypt på en jobb som ikke er blitt meldt, vi vet at Q4 presentasjonen er neste torsdag og hvis han i utgangspunktet trodde på ryktene om at refinansieringen kan meldes før den 26 så er jo ikke vinduet blitt noe større....
Ikke la dere lure i dag, ender 10 -15 prosent opp i dag. 12 kroner neste uke🚀🚀🚀
Normalone
18.01.2023 kl 10:06
2835
Komodo - jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg er helt uenig med deg i at grunnen til at jeg er kritisk til Risch er fordi han tipper på noe som er upopulært her på tråden. Jeg var like kritisk til argumentasjonen og innleggene til Risch når han plutselig gikk fra å være veldig negativ til alt plutselig var positivt. Jeg står fortsett ved det jeg har uttrykt om at innleggene til Risch - og måten han fremstår på HO - har null troverdighet. Jeg har trukket frem mange eksempler fra hans innlegg tidligere - FaeniHelvete har gjort det nå.
danmark1
18.01.2023 kl 10:10
2771
Slettet brukerskrev Ikke la dere lure i dag, ender 10 -15 prosent opp i dag. 12 kroner neste uke🚀🚀🚀
Etterlengtet oppgang 👍😜, heia Peggy gjengen
Maxx
18.01.2023 kl 10:13
2718
Jeg måtte jobbe vekk fra pcn mellom 9 og nå
Fått med meg det nye kursmålet på 15 og sterk kjøp :)
Folk må få gjøre som de vil, men.....
Ser kursen var oppe på 7.97 og nå er på 7.79
Da må en være passe bakstreversk og " rar " om enn selger aksjene sine nå ..... Seriøst
Aldri vært nærmere lukten av 10 kr pr aksje siste 5 mnd
Kan noen låne meg 350.000 kr?🙊🇳🇴
Fått med meg det nye kursmålet på 15 og sterk kjøp :)
Folk må få gjøre som de vil, men.....
Ser kursen var oppe på 7.97 og nå er på 7.79
Da må en være passe bakstreversk og " rar " om enn selger aksjene sine nå ..... Seriøst
Aldri vært nærmere lukten av 10 kr pr aksje siste 5 mnd
Kan noen låne meg 350.000 kr?🙊🇳🇴
Komodo
18.01.2023 kl 10:13
2717
Risch har vel ikke sagt at det fundamentale har snudd fra å være positivt til å bli negativt så vidt jeg har fått med meg? Det han skriver er at han tar et bet på at kursen tar en sving ned før den går opp. Samtidig skriver han jo også at kursen kan bryte opp gjennom 8. Den risikoen han tar ved å selge seg ned for å trade er jo en ærlig sak, og han skriver, i motsetning til en del andre, på forhånd hva han tror skjer. Han skriver jo også at han legger til grunn for "veddemålet" at triggerne lar vente på seg. Så da får vi se da.