$$$PGS$$$ "2 store KONTRAKTER pÄ 2 dager"
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
24.01.2023 kl 14:14
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
Massen girer, begge veier. Godt det fundamentale er STĂ
LBULL 2 store kontrakter 2 dager pÄ rad, ble FOR gode nyheter.
Da i det ultrakorte bildet. Bare husk hvorfor Storkapitalen sÄ gjerne vil inn
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20230126_1
Da i det ultrakorte bildet. Bare husk hvorfor Storkapitalen sÄ gjerne vil inn
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20230126_1
Redigert 24.01.2023 kl 13:16
Du mÄ logge inn for Ä svare
Like mĂ„te Platinum365đ
Jaaaaaaaa!đ„ł SĂ„ RĂ„ mandagen blirđ€đ
đ , Mongo Monday for faen⊠Prepare for the partyđșđ»đđșđŒđđżđŠ§đŠ§đŠ§đŠ§âŠ. https://youtu.be/SsliIdQt6gA
Ja det er den vi venter + besÞket da - altsÄ sannsynlig 2 bÄter i Egypt
rischioso
22.01.2023 kl 15:54
7421
Vel, nÄ er det jo ikke slik at jeg skriver pÄ hver eneste trÄd til hvert neste case jeg til enhver tid er investert i for da hadde jeg ikke fÄtt gjort annet, men forbeholdes de mest risikoaktive investeringene som er mest utsatt for betydelige svingninger da det er de som krever den hyppigste oppmerksomheten.
Her avventer jeg som sagt og i fÞrste omgang tallslippet pÄ torsdag fÞr en eventuell ny inntreden for resultatet vil henge sammen med refi og ikke minst stÞrrelsen pÄ emi i den sammenheng og topper vi det med det tekniske sÄ er RSI overkjÞpt sÄ en kortsiktig korreksjon tilbake er Ä forvente uansett noe som igjen vil kunne by pÄ en mer attraktiv inngang enn dagens - kortsiktig korreksjon med forbehold om at det faktisk blir levert pÄ torsdag og ikke som de siste 2 kvartaler i.e. sÄ som sÄ og sterkt men ikke sterkt nok - for hvis ikke sÄ blir det gjerne en gjentagelse med en dypere og lengre korreksjon - til uken vet vi mer... ;)
Fortsatt god helg!
Her avventer jeg som sagt og i fÞrste omgang tallslippet pÄ torsdag fÞr en eventuell ny inntreden for resultatet vil henge sammen med refi og ikke minst stÞrrelsen pÄ emi i den sammenheng og topper vi det med det tekniske sÄ er RSI overkjÞpt sÄ en kortsiktig korreksjon tilbake er Ä forvente uansett noe som igjen vil kunne by pÄ en mer attraktiv inngang enn dagens - kortsiktig korreksjon med forbehold om at det faktisk blir levert pÄ torsdag og ikke som de siste 2 kvartaler i.e. sÄ som sÄ og sterkt men ikke sterkt nok - for hvis ikke sÄ blir det gjerne en gjentagelse med en dypere og lengre korreksjon - til uken vet vi mer... ;)
Fortsatt god helg!
Redigert 22.01.2023 kl 15:56
rischioso
22.01.2023 kl 16:08
7318
Jeg for min del er en av de som ikke bryr meg hvis kurs skulle lÞpe litt i fra - det er nok heller de ferskeste som blir sittende Ä vente pÄ en rimeligere inngang med en litt misforstÄtt formening om at man ikke mÄ betale mer enn hva man solgte for. Jeg vektlegger ikke kurs alene men en hel del andre faktorer som jeg mener mÄ vÊre kommet pÄ plass mellom hver utgang og inngang og sÄledes blir kurs underordnet.
Det som bekymrer meg mest pr nÄ er Kinesernes reiseboom for jeg er uvaksinert og palmedestinasjonen jeg skal til krever ingen vaksinasjon - enn sÄ lenge, sÄ risken er helt klart til stede for at reiserestriksjonene kan bli endret og jeg ikke fÄr reist som planlagt sÄ Þnsker man Ä be for meg sÄ be med det i fokus og ikke aksjekurs ... ;)
Det som bekymrer meg mest pr nÄ er Kinesernes reiseboom for jeg er uvaksinert og palmedestinasjonen jeg skal til krever ingen vaksinasjon - enn sÄ lenge, sÄ risken er helt klart til stede for at reiserestriksjonene kan bli endret og jeg ikke fÄr reist som planlagt sÄ Þnsker man Ä be for meg sÄ be med det i fokus og ikke aksjekurs ... ;)
Redigert 22.01.2023 kl 16:18
Herlig RĂ„!
Vi teller ned til ÂĄMONGO MANDAG!: 1,3,2, ehh, jo - 12, 9, tii!đŠ§đ« đ€Żđ”âđ«đ„łđ€đŠ§
Skal selv lade opp med Lars von Triers "Idiotene" i kveld, om noen venner som flytter sammen for Ă„ utforske sin "indre idiot".
https://youtu.be/sWaPAQwDS5s
(A seemingly anti-bourgeois group of adults spend their time seeking their "inner idiot" to release their inhibitions. They do so by behaving in public as if they were developmentally disabled.)
For det kan gjelde Ä glemme all fornuft. GÄr det som jeg (og eventuelle oppdragsgivere) tror, og mener Ä se klare tegn til, - vil PGS noen uker inn i den begynnende SPINNVILLE SPEKULASJONSBOBLEN kunne gÄ 30-40% pÄ nyhetslÞse (sÄgar rÞde) dager!
Ja, det ER dumt. Men det funker! Man bes studere andre forumdrevne MEMEpumps (med hedgefond og kraftige algoer som dytter pÄ fra skyggene.)
Get ready to go !!!MMMOOONNNGGGOOO!!!
đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§
Vi teller ned til ÂĄMONGO MANDAG!: 1,3,2, ehh, jo - 12, 9, tii!đŠ§đ« đ€Żđ”âđ«đ„łđ€đŠ§
Skal selv lade opp med Lars von Triers "Idiotene" i kveld, om noen venner som flytter sammen for Ă„ utforske sin "indre idiot".
https://youtu.be/sWaPAQwDS5s
(A seemingly anti-bourgeois group of adults spend their time seeking their "inner idiot" to release their inhibitions. They do so by behaving in public as if they were developmentally disabled.)
For det kan gjelde Ä glemme all fornuft. GÄr det som jeg (og eventuelle oppdragsgivere) tror, og mener Ä se klare tegn til, - vil PGS noen uker inn i den begynnende SPINNVILLE SPEKULASJONSBOBLEN kunne gÄ 30-40% pÄ nyhetslÞse (sÄgar rÞde) dager!
Ja, det ER dumt. Men det funker! Man bes studere andre forumdrevne MEMEpumps (med hedgefond og kraftige algoer som dytter pÄ fra skyggene.)
Get ready to go !!!MMMOOONNNGGGOOO!!!
đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§đŠ§
Redigert 22.01.2023 kl 16:18
VantageVolante
22.01.2023 kl 16:16
7251
"sammen med refi og ikke minst stÞrrelsen pÄ emi i den sammenheng"
Dette mÄ vÊre kroneksempelet pÄ hvorfor ingen tar deg seriÞst lenger.
Her pÄstÄr du faktisk at refinansiering vil komme i samme pakke som en emisjon.
Har spurt deg 4 ganger tidligere, om hva ny kanal vil bli etter at din egen presise spÄdom om brudd opp og close pÄ 8-tallet 3 dager pÄ rad slo til
Alle trur jeg skjÞnner at du ikke vil svare, da de samme skjÞnner at du mest sannsynlig bommet grovt med salg pÄ 7,5.
Idag kommer det ogsÄ info om dine grove bom tidligere, i annen aksje der du brukte samme metode som her nÄr du var ute, og aksjen flÞy.
Sorry, har ingen tiltro til deg lenger. Jeg tviler pÄ at du er sÄ dyktig allikevel, du bommer akkurat slik mange andre gjÞr fra de tid til annen.
Forskjellen er at mange av dem innrĂžmmer det, som sett sist her med elgen.
Du derimot, snur rundt og opptrer istedet som noe som kan minne om et galant nettroll.
Dette mÄ vÊre kroneksempelet pÄ hvorfor ingen tar deg seriÞst lenger.
Her pÄstÄr du faktisk at refinansiering vil komme i samme pakke som en emisjon.
Har spurt deg 4 ganger tidligere, om hva ny kanal vil bli etter at din egen presise spÄdom om brudd opp og close pÄ 8-tallet 3 dager pÄ rad slo til
Alle trur jeg skjÞnner at du ikke vil svare, da de samme skjÞnner at du mest sannsynlig bommet grovt med salg pÄ 7,5.
Idag kommer det ogsÄ info om dine grove bom tidligere, i annen aksje der du brukte samme metode som her nÄr du var ute, og aksjen flÞy.
Sorry, har ingen tiltro til deg lenger. Jeg tviler pÄ at du er sÄ dyktig allikevel, du bommer akkurat slik mange andre gjÞr fra de tid til annen.
Forskjellen er at mange av dem innrĂžmmer det, som sett sist her med elgen.
Du derimot, snur rundt og opptrer istedet som noe som kan minne om et galant nettroll.
rischioso
22.01.2023 kl 16:25
7186
Du stÄr fritt til Ä mene hva du vil uten at du behÞver Ä bli ufin av den grunn og uten Ä ta deg retten til og pÄstÄ at det du mener mener ogsÄ alle andre for er det noe som er useriÞst sÄ er det vel nettopp det ...
Vi kan jo snu spÞrsmÄlet tilbake til deg - kan du komme opp med ett ferskt eksempel innenfor sektoren som har refinansiert uten at det er blitt kjÞrt en EMI?
Venter i spenning ... ;)
Vi kan jo snu spÞrsmÄlet tilbake til deg - kan du komme opp med ett ferskt eksempel innenfor sektoren som har refinansiert uten at det er blitt kjÞrt en EMI?
Venter i spenning ... ;)
Redigert 22.01.2023 kl 16:26
elnomi
22.01.2023 kl 16:29
7153
Det er egentlig veldig enkelt!
Kastet seg over aksjer: â Ferden gĂ„r videre opp
https://e24.no/boers-og-finans/i/jlLEm9/kastet-seg-over-seismikkaksjer-foer-resultatsesong-ferden-gaar-videre-opp
Kastet seg over aksjer: â Ferden gĂ„r videre opp
https://e24.no/boers-og-finans/i/jlLEm9/kastet-seg-over-seismikkaksjer-foer-resultatsesong-ferden-gaar-videre-opp
Ha en hyggelig « idiotene» kveld đŠđđđ.. Helt korrekt, nĂ„r det fĂžrst gĂ„r, er det tripling pĂ„ 3 mĂ„neder som Borr, men vi rĂžrer oss ikke fĂžr 10 gangernđŠđâŠ.. BTW, ĂŠ e og med party comiteen, nĂ„r den tid kjemđ https://youtube.com/shorts/UHLG5JE2Al8?feature=share
VantageVolante
22.01.2023 kl 16:39
7079
Nei
Men emi er allerede kjĂžrt.
ForĂžvrig er det ikke jeg eller sĂŠrlig mange andre som snur kappen etter vinden her inne, slik du gjĂžr.
Din metode er ufin, selv om ikke sprÄket ditt er det.
Hva er ny kanal?
Venter i spenning.....;)
Men emi er allerede kjĂžrt.
ForĂžvrig er det ikke jeg eller sĂŠrlig mange andre som snur kappen etter vinden her inne, slik du gjĂžr.
Din metode er ufin, selv om ikke sprÄket ditt er det.
Hva er ny kanal?
Venter i spenning.....;)
Platinum365
22.01.2023 kl 16:41
7080
« HÞy RSI indikerer imidlertid at flere investorer er pÄ vei inn og at oppgangen vil fortsette. SpÞrsmÄlet er bare hvor lenge. Noe som igjen er avhengig av hvilke krefter som har drevet aksjekursen oppover.»
https://estudie.no/rsi/?amp
https://estudie.no/rsi/?amp
đ
đŠ§đ”âđ«
Ps tripling er hyggelig, men vi skal bli godt kjent med hele den lille gangetabellen fÞrste halvÄr 2023
Ps tripling er hyggelig, men vi skal bli godt kjent med hele den lille gangetabellen fÞrste halvÄr 2023
Redigert 22.01.2023 kl 17:28
rischioso
22.01.2023 kl 17:13
6773
Vel, om vi leter nok sÄ finner vi noe som stÞtter det vi Þnsker, men den man lurer er fÞrst og fremst seg selv. Fra et profesjonelt teknisk stÄsted og med stÞrre selskap som dette sÄ betyr en RSI pÄ 70+ overkjÞpt og en korreksjon er Ä forvente.
Avventer du brudd opp 8,8 fĂžr ny inngang? Eller kun fundamentale bekreftelser?
Jeg sier meg helt enig med VantageVolante, dette fremstĂ„r useriĂžst og veldig lett gjennomskuelig. I gĂ„r var det «⊠nĂ„r kursen nĂ„ har lagt pĂ„ seg mellom 40-50% i lĂžpet av kort tid og ikke pĂ„ annet hĂ„ndfast enn forventninger âŠÂ», som jo er beviselig feil â i den perioden har vi fĂ„tt Brasil-kontrakten, som vi vet omtrent stĂžrrelsen pĂ„ fra anbudsdokumentene pĂ„ nett, selv om den endelige summen sikkert er noe revidert; og kontrakten i NordsjĂžen, som vi har fĂ„tt tydelige indikasjoner pĂ„ at ogsĂ„ er av en svĂŠrt betydelig stĂžrrelse. Og de forelĂžpige Q4-tallene kom inn over konsensus, selv om enkelte hadde forventet enda hĂžyere. «Ikke pĂ„ annet hĂ„ndfast enn forventninger» er rett og slett feil.
Og i dag er det altsĂ„ «⊠sammen med refi og ikke minst stĂžrrelsen pĂ„ emi i den sammenheng âŠÂ». Du vet like godt som oss at det som ligger mellom linjene i den formuleringen, er implisitt at det VIL bli en emisjon for Ă„ gjennomfĂžre refinansieringen. Man mĂ„ gjerne mene at vi vil fĂ„ en emisjon til, men det er uredelig Ă„ bake det inn som et implisitt faktum pĂ„ den mĂ„ten. Dessuten er det sĂ„ langt jeg kan se, i strid med hva du selv har pĂ„stĂ„tt for kort tid siden, fĂžr du snudde tvert i argumentasjonen din.
Det samme gjelder hvordan du hardnakket har holdt pÄ det tekniske som et argument for at kursen vil snu ned igjen, der det har vÊrt nÞdvendig at vi ender tre dager pÄ rad pÄ 8 eller over for Ä bekrefte et nytt gulv. NÄr det nÄ har skjedd, er det helt forsvunnet fra argumentasjonen din, selv om du har blitt spurt om det en rekke ganger. Hadde du vÊrt ute etter Ä gi et balansert bilde av nÄvÊrende status, ville det vÊrt absurd Ä ikke ta med i fremstillingen at vi nÄ, basert pÄ dine egne utsagn fra tidligere i uken, altsÄ befinner oss i en ny kanal over 8 i kurs.
Og i dag er det altsĂ„ «⊠sammen med refi og ikke minst stĂžrrelsen pĂ„ emi i den sammenheng âŠÂ». Du vet like godt som oss at det som ligger mellom linjene i den formuleringen, er implisitt at det VIL bli en emisjon for Ă„ gjennomfĂžre refinansieringen. Man mĂ„ gjerne mene at vi vil fĂ„ en emisjon til, men det er uredelig Ă„ bake det inn som et implisitt faktum pĂ„ den mĂ„ten. Dessuten er det sĂ„ langt jeg kan se, i strid med hva du selv har pĂ„stĂ„tt for kort tid siden, fĂžr du snudde tvert i argumentasjonen din.
Det samme gjelder hvordan du hardnakket har holdt pÄ det tekniske som et argument for at kursen vil snu ned igjen, der det har vÊrt nÞdvendig at vi ender tre dager pÄ rad pÄ 8 eller over for Ä bekrefte et nytt gulv. NÄr det nÄ har skjedd, er det helt forsvunnet fra argumentasjonen din, selv om du har blitt spurt om det en rekke ganger. Hadde du vÊrt ute etter Ä gi et balansert bilde av nÄvÊrende status, ville det vÊrt absurd Ä ikke ta med i fremstillingen at vi nÄ, basert pÄ dine egne utsagn fra tidligere i uken, altsÄ befinner oss i en ny kanal over 8 i kurs.
Yasin (se PGS Investor for chart)
PGS ukas vinner ?
Jeg tok inn PGS i portfĂžlje tidlig i desember da kursen var 5.500. Viktig Ă„ ha denne i watchlisten denne uken, for her kan det skje mye!
Trendgulvet fra 5 kr fÞlges nÄ, og en test opp mot forrige toppunkt kan fort skje. SpÞrsmÄlet er om vi bryter 8.700 denne gang? GjÞr vi det sÄ kan det fort bli 30-40 % oppgang til fra 8.700,-
26.01.2023 - Quarterly Report - Q4
26.01.2023 - Capital Markets Day
Jeg tror at volumet i aksjen vil vÊre hÞyere bÄde fÞr og etter fremleggelse av Q4.
FĂžlg med denne aksjen uka som kommer :)
PGS ukas vinner ?
Jeg tok inn PGS i portfĂžlje tidlig i desember da kursen var 5.500. Viktig Ă„ ha denne i watchlisten denne uken, for her kan det skje mye!
Trendgulvet fra 5 kr fÞlges nÄ, og en test opp mot forrige toppunkt kan fort skje. SpÞrsmÄlet er om vi bryter 8.700 denne gang? GjÞr vi det sÄ kan det fort bli 30-40 % oppgang til fra 8.700,-
26.01.2023 - Quarterly Report - Q4
26.01.2023 - Capital Markets Day
Jeg tror at volumet i aksjen vil vÊre hÞyere bÄde fÞr og etter fremleggelse av Q4.
FĂžlg med denne aksjen uka som kommer :)
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Pyntet i sin greit gode verbale innpakning, takk for at flere skjĂžnner at denne skruen er en livsfarlig sleip Ă„l av verste sort.
oppturen
22.01.2023 kl 18:20
6408
DrÞmmescenario pÄ Torsdag er nettogjeld under $600 mill, bekreftelse sort pÄ hvitt at alle avdrag i 2023 blir betalt og at Victory blir tatt ut av opplag ilÞpet av Q2.
Blir disse tre tingene bekreftet sammen med guiding om stramt marked og tilnÊrmet full ordrebok i Q2 og Q3 sÄ tror jeg kursen gÄr bananas.
Blir disse tre tingene bekreftet sammen med guiding om stramt marked og tilnÊrmet full ordrebok i Q2 og Q3 sÄ tror jeg kursen gÄr bananas.
Det ble sÄ rotete fremstilt jeg slettet det. SÄ mer ut til andre brukere sine poster.
Poenget her er alt ris har hauset kan spores lett.
Nye lesere mÄ ta alt som kommer fra den brukeren med stor skepsis. Det handler om egen vinning og ingenting annet.
Han farer bortimot med lĂžgn.
Tekniske analyser forholder man seg til per ulv. SÄ mye stolthet bak diagonalen Hannes at kursen rykker 10Þre bare pÄ det.
Ris kopierer Investtech
Poenget her er alt ris har hauset kan spores lett.
Nye lesere mÄ ta alt som kommer fra den brukeren med stor skepsis. Det handler om egen vinning og ingenting annet.
Han farer bortimot med lĂžgn.
Tekniske analyser forholder man seg til per ulv. SÄ mye stolthet bak diagonalen Hannes at kursen rykker 10Þre bare pÄ det.
Ris kopierer Investtech
nafa
22.01.2023 kl 18:54
6087
TA er ikke annet enn et pÄfunn funnet opp av meglere for kunn Ä fremprovosere flere kortsiktige handler.
Det er jo nettopp dette husa lever av.
Statistikken viser at kunn et fÄtall av de som prÞver pÄ trading, taper pÄ dette i lengden.
De virkelige «investorene» driver derfor ikke med dette, men er langsiktige.
Det er jo nettopp dette husa lever av.
Statistikken viser at kunn et fÄtall av de som prÞver pÄ trading, taper pÄ dette i lengden.
De virkelige «investorene» driver derfor ikke med dette, men er langsiktige.
Redigert 22.01.2023 kl 18:56
VantageVolante
22.01.2023 kl 18:58
6065
Sier du det ja. Da kan jeg jo lime inn nyeste analyse av PGS fra nettopp.......Investtech.
"En tilnÊrmet horisontal trendkanal er brutt opp pÄ mellomlang sikt. En fortsatt sterk utvikling indikeres, og PGS har nÄ stÞtte ved eventuelle reaksjoner ned mot trendlinjene. Aksjen ga ogsÄ kjÞpssignal fra en rektangelformasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 7.49 kroner. Videre oppgang til 10.37 kroner eller mer er signalisert. Aksjen har marginalt brutt opp gjennom motstanden ved cirka 7.90 kroner. Etablert brudd vil indikere videre oppgang. Volumet har tidligere vÊrt hÞyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Dette styrker trendbruddet. Det kortsiktige momentumet i aksjen er sterkt positivt, med RSI over 70. Det indikerer Þkende optimisme hos investorene og videre kursoppgang for PGS. Spesielt i store aksjer kan imidlertid hÞy RSI vÊre tegn pÄ at aksjen er overkjÞpt, og at det er fare for en reaksjon ned. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv pÄ mellomlang sikt."
SÄ da trenger ikke du svare, Ris. Men det har du jo vist at du ikke vil, og nÄ skjÞnner vi jo hvorfor, da Investtech er positiv til pgs teknisk sett.
"En tilnÊrmet horisontal trendkanal er brutt opp pÄ mellomlang sikt. En fortsatt sterk utvikling indikeres, og PGS har nÄ stÞtte ved eventuelle reaksjoner ned mot trendlinjene. Aksjen ga ogsÄ kjÞpssignal fra en rektangelformasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 7.49 kroner. Videre oppgang til 10.37 kroner eller mer er signalisert. Aksjen har marginalt brutt opp gjennom motstanden ved cirka 7.90 kroner. Etablert brudd vil indikere videre oppgang. Volumet har tidligere vÊrt hÞyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Dette styrker trendbruddet. Det kortsiktige momentumet i aksjen er sterkt positivt, med RSI over 70. Det indikerer Þkende optimisme hos investorene og videre kursoppgang for PGS. Spesielt i store aksjer kan imidlertid hÞy RSI vÊre tegn pÄ at aksjen er overkjÞpt, og at det er fare for en reaksjon ned. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv pÄ mellomlang sikt."
SÄ da trenger ikke du svare, Ris. Men det har du jo vist at du ikke vil, og nÄ skjÞnner vi jo hvorfor, da Investtech er positiv til pgs teknisk sett.
VantageVolante
22.01.2023 kl 19:04
5990
Legg ogsÄ merke til at Investtech mente motstand var pÄ 7,49.
Da skjÞnner vi hvorfor ris solgte pÄ........ca 7,49.
Han ville bare dra pÄ litt nÄr han var inne, og sa alt fra 7,8-8 sÄvidt jeg husker, som motstand.
Fyren er straks avkledd uansett.
Ok Ris, da er ny kanal topp ifĂžlge kilden din 10,37 da.
Takk for laget
Da skjÞnner vi hvorfor ris solgte pÄ........ca 7,49.
Han ville bare dra pÄ litt nÄr han var inne, og sa alt fra 7,8-8 sÄvidt jeg husker, som motstand.
Fyren er straks avkledd uansett.
Ok Ris, da er ny kanal topp ifĂžlge kilden din 10,37 da.
Takk for laget
Kontur
22.01.2023 kl 19:13
5884
Komisk Ă„ lese der skribent skifter totalt side alt etter om han/hun er inne eller ute aksjen, ĂžretrillereâŠ
Vi som kjenner bransjen gjennom flere tiÄr for min del ser tydelig at vi er inne i starten av en supersykel innen offshore, subsea, rigg og ikke minst serismikk og da PGS i sÊrdeleshet pga skipdflÄten og lav prising
Fortsatt mulig Ä bli med pÄ oppturen men de som nÄ stÄr utenfor vil miste mye oppgang uke for uke nÄ.
Ang emisjon sÄ tror jeg ikke det blir noen nÄ . Og om sÄ er sÄ er jeg med slik jeg har vÊrt ogsÄ pÄ de to siste.
PGS blir gull fremover
Tror den rykker allerede kommende uke. Mulig vi vil se 10 tallet innen torsdagđ€đ€
Vi som kjenner bransjen gjennom flere tiÄr for min del ser tydelig at vi er inne i starten av en supersykel innen offshore, subsea, rigg og ikke minst serismikk og da PGS i sÊrdeleshet pga skipdflÄten og lav prising
Fortsatt mulig Ä bli med pÄ oppturen men de som nÄ stÄr utenfor vil miste mye oppgang uke for uke nÄ.
Ang emisjon sÄ tror jeg ikke det blir noen nÄ . Og om sÄ er sÄ er jeg med slik jeg har vÊrt ogsÄ pÄ de to siste.
PGS blir gull fremover
Tror den rykker allerede kommende uke. Mulig vi vil se 10 tallet innen torsdagđ€đ€
Og jeg kan si, «hva var det jeg sa» allerede i November:-)
Har gledet meg lenge til denne torsdagenđ
Har gledet meg lenge til denne torsdagenđ
Denne Blutus, ditt bidrag, din kompetanse, tusen takkđ
Max-Investor
22.01.2023 kl 19:31
5749
Jeg hadde egentlig ikke tenkt Ä si noe. Jeg hadde begynt Ä like Rischioso litt, men tenker at denne vinglingen blir veldig feil. Jeg kommer aldri til Ä komme med negative kommentarer sÄ fort jeg har solgt meg ut. Den dagen jeg selger meg ut sÄ kan det vÊre midlertidig eller at jeg rett og slett gÄr videre i en annen aksje. Dette skrev Rischioso da ha var i sin positive periode. Ingen bekymringer her gitt. Bare 12 dager siden.
rischioso
10.01.2023 kl 19:41
En mengde smÄaksjonÊrer er ute etter hurtige bevegelser og profitt mens PGS er en kjempe som beveger seg sakte som kjemper som oftest gjÞr - mot en supersyklus som uansett vil tvinge seg frem nÄr markedet nÊrmest er stÞvsugd for fartÞy og PGS kan diktere ratene. Mao, det blir som Blutus sÄ for seg, men fÞrst i neste kvartal vil vi for alvor fÄ bekreftet hva som er i ferd med Ä skje og i mellomtiden har de store posisjonert seg med god rabatt godt hjulpet av alle de smÄ som ikke hadde tid, refinansieringen er kommet pÄ plass med tilhÞrende reprising og kursen er 2 sifret - det er ikke langt dit, men for noen sÄ vil det dessverre vÊre for lenge Ä vente og som kjent sÄ er det alltid for sent Ä angre ...
rischioso
10.01.2023 kl 19:41
En mengde smÄaksjonÊrer er ute etter hurtige bevegelser og profitt mens PGS er en kjempe som beveger seg sakte som kjemper som oftest gjÞr - mot en supersyklus som uansett vil tvinge seg frem nÄr markedet nÊrmest er stÞvsugd for fartÞy og PGS kan diktere ratene. Mao, det blir som Blutus sÄ for seg, men fÞrst i neste kvartal vil vi for alvor fÄ bekreftet hva som er i ferd med Ä skje og i mellomtiden har de store posisjonert seg med god rabatt godt hjulpet av alle de smÄ som ikke hadde tid, refinansieringen er kommet pÄ plass med tilhÞrende reprising og kursen er 2 sifret - det er ikke langt dit, men for noen sÄ vil det dessverre vÊre for lenge Ä vente og som kjent sÄ er det alltid for sent Ä angre ...
Helt rett. Og vi minnes vel tidligere gnÄl om trading intervall pÄ 5,5-6,7kr som ogsÄ var stÞtte motstand Investtech opererte med. Da mÄtte det pÄpekes at disse nivÄene de endrer seg. Vi fikk et nytt oppdatert tall, 7kr UTEN desimal.
Det gĂ„r ikke i glemmeboken nĂ„r en bruker gĂ„r sĂ„ innfor Ă„ opptre troverdig og ovenpĂ„. Men samtidig driver plagiat og farer med lĂžgn. Alt for egen vinning. Det lurer nye lesere og brukere i sine vurderinger. Og dette vet han, om ikke hadde det tatt slutt? Mange bekker smĂ„ hjelper nĂ„r et ras skjerâŠ.eller omvendt.
Kunnskapsmessig er han avkledd en rekke ganger.
PÄ ting en proff aldri hadde bommet. SÄ ta alle store pÄstander derifra med en klype salt.
Refi kan godt bli bĂžrsmeldt den 26.Jan.
Og hvor er longsitinbulk? Fikk moderator nok?âŠ;)
Det gĂ„r ikke i glemmeboken nĂ„r en bruker gĂ„r sĂ„ innfor Ă„ opptre troverdig og ovenpĂ„. Men samtidig driver plagiat og farer med lĂžgn. Alt for egen vinning. Det lurer nye lesere og brukere i sine vurderinger. Og dette vet han, om ikke hadde det tatt slutt? Mange bekker smĂ„ hjelper nĂ„r et ras skjerâŠ.eller omvendt.
Kunnskapsmessig er han avkledd en rekke ganger.
PÄ ting en proff aldri hadde bommet. SÄ ta alle store pÄstander derifra med en klype salt.
Refi kan godt bli bĂžrsmeldt den 26.Jan.
Og hvor er longsitinbulk? Fikk moderator nok?âŠ;)
Redigert 22.01.2023 kl 20:17
VantageVolante
22.01.2023 kl 20:23
5302
Sant.
Ser teksten om rsi er mistenkelig lik den vi ser fra Investtech ogsÄ.
Snart bare boxeren og en sur sokk igjen, fÄr da hÄpe ikke de flyr av ogsÄ.
Usikker, men trur Long dro til andre marker. UTEN Ă„ baisse uttav H etter han solgte.
Ser teksten om rsi er mistenkelig lik den vi ser fra Investtech ogsÄ.
Snart bare boxeren og en sur sokk igjen, fÄr da hÄpe ikke de flyr av ogsÄ.
Usikker, men trur Long dro til andre marker. UTEN Ă„ baisse uttav H etter han solgte.
Vi gĂ„r jo en gledens tid i mĂžte nu. Det er jo nĂ„ det begynner Ă„ bli virkelighet at denne supersyklusen starter Ă„ virke âŠ.. Rischioso fritt nĂ„ fremover. Alle ikledd shorts er dradd sĂžrover og er rĂždsvidd fra shortskanten og ned âŠ.. đ„” Nu er de pĂ„kledde med longs som kan se frem til Ă„ danse seg nordover godt drevet av SĂžnnavinden. Sees NordpĂ„ Peggy đ Lykke til alle eiere av peggy og gode bidragsytere đđ»đđłđłđŠ
đŠ
La Shortsen ligge bevar longsen pÄ, for det blir kaldere nu nÄr ho Peggy drar Nordover
Redigert 22.01.2023 kl 20:39
đđđŒđ„łQ4 feires pĂ„ hjemmebane! Litt nasjonalfĂžlelse mĂ„ man hađłđŽđą pĂ„ hĂžyde med 17.mai her i huset fra i Ă„r av
Tico
22.01.2023 kl 21:32
4617
Litt flisespikkeri men, investtech hadde en motstand pĂ„ 7,49. Dette var Ăžvre nivĂ„ pĂ„ en synkende rektangelformasjon. Etter Ă„ ha brutt igjennom denne var neste motstand 7,90 jf Investtech. Dette var en motstand som kom av tidligere topper. Om man skal sette denne pĂ„ 7,9 eller feks 8,0 kan nok diskuteres, mye psykologi i runde tallâŠ. Jeg tror at bruddet igjennom denne nĂ„ er etablert , den godeste Ris mĂ„ fĂ„ rett i at tre dager med sluttkurs over er et godt tegn i tillegg likte jeg at kursen var nede nesten til 8 blank for sĂ„ Ă„ snu opp igjen. Jeg tror nĂ„, oppi mitt enkle hode, at 8 vil fungere som ei stĂžtte fremover. đ€
Jeg vil nok vÊre litt mere reservert Ä si at ny trendkanal pÄ kort sikt vil vÊre mellom 8,0 og et sted mellom 8,7-9,0.
Men her kan det ut fra det blÄ komme store kursutslag bÄde opp og ned⊠jeg mener at det er stÞrst sjangs pr nu for at stÞrre kursutslag vil gÄ oppover.
PĂ„ lengre sikt er jeg overbevist om at vi skal opp ut ifra det fundamentale.
PĂ„ tross av dette trader jeg litt med en del av min beholdning, pĂ„stĂ„r ikke det er smart⊠kan ha noe Ă„ gjĂžre med mitt enkle og spenningssĂžkende hode Ă„ gjĂžreâŠ. đ
Redigert: Rettet skrivefeil
Jeg vil nok vÊre litt mere reservert Ä si at ny trendkanal pÄ kort sikt vil vÊre mellom 8,0 og et sted mellom 8,7-9,0.
Men her kan det ut fra det blÄ komme store kursutslag bÄde opp og ned⊠jeg mener at det er stÞrst sjangs pr nu for at stÞrre kursutslag vil gÄ oppover.
PĂ„ lengre sikt er jeg overbevist om at vi skal opp ut ifra det fundamentale.
PĂ„ tross av dette trader jeg litt med en del av min beholdning, pĂ„stĂ„r ikke det er smart⊠kan ha noe Ă„ gjĂžre med mitt enkle og spenningssĂžkende hode Ă„ gjĂžreâŠ. đ
Redigert: Rettet skrivefeil
Redigert 22.01.2023 kl 21:35
RÞdsprengt i blikket bevitner jeg at oljen er gÄtt i grÞnt!
God mandags morgen godtfolk!
Fest sete beltene, her blir det utslag
Klar, ferdig KJJĂYYYYYRRR!!
Fest sete beltene, her blir det utslag
Klar, ferdig KJJĂYYYYYRRR!!
verdensmester
23.01.2023 kl 07:41
2775
I dag har jeg god tro pÄ at vi ser 9 tallet, fÄr vi en short skvis i dag?? Hva tror Dere
https://www.finansavisen.no/energi/2023/01/23/7979064/oljeprisen-pa-sitt-hoyeste-siden-november?internal_source=sistenytt
Oljeprisen pÄ sitt hÞyeste siden november
Oljeprisen har steget nĂŠr 2 dollar bare over helgen.
Oljeprisen pÄ sitt hÞyeste siden november
Oljeprisen har steget nĂŠr 2 dollar bare over helgen.
JAAA!
ER dere klare for KRAFTIG MANIPULASJON OPPOVER!?!?!?
đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đ€©đŠđđž
VantageVolante
23.01.2023 kl 08:00
3808
GÄr mot en finfin mandag, der Rischioso sin nye stÞtte pÄ 8 mest sannsynlig skal videre sementeres. Olja opp og det som var Äpent i Asia gikk opp.
https://www.finansavisen.no/energi/2023/01/23/7979064/oljeprisen-pa-sitt-hoyeste-siden-november?internal_source=sistenytt
kntfn
23.01.2023 kl 08:00
3886
Melding!
PGS ASA: Contract Award in the Mediterranean
January 23, 2023, Oslo, Norway: PGS is awarded a 3D exploration acquisition
contract in the Mediterranean by an international energy company. Ramform
Hyperion is mobilizing for the survey and expects to complete in late April.
"We are very pleased with this contract award which is the third sequential
survey for Ramform Hyperion in the highly active Mediterranean geo-market where
we have built a solid acquisition campaign through the winter season," says
President & CEO in PGS, Rune Olav Pedersen.
PGS announces contract awards as stock exchange releases if the contract has a
value of $10 million or more.
FOR DETAILS, CONTACT:
BĂ„rd Stenberg, VP IR & Corporate Communication
Mobile: +47 99 24 52 35
PGS ASA: Contract Award in the Mediterranean
January 23, 2023, Oslo, Norway: PGS is awarded a 3D exploration acquisition
contract in the Mediterranean by an international energy company. Ramform
Hyperion is mobilizing for the survey and expects to complete in late April.
"We are very pleased with this contract award which is the third sequential
survey for Ramform Hyperion in the highly active Mediterranean geo-market where
we have built a solid acquisition campaign through the winter season," says
President & CEO in PGS, Rune Olav Pedersen.
PGS announces contract awards as stock exchange releases if the contract has a
value of $10 million or more.
FOR DETAILS, CONTACT:
BĂ„rd Stenberg, VP IR & Corporate Communication
Mobile: +47 99 24 52 35
Mooooongo mandag!!! Slipp lĂžs energienđ„đąđđ